Lijkt me waarschijnlijk dat men bereid zou zijn tot veel strengere sancties als Rusland de rest van oekraine binnendringt. Wat het gewapend conflict betreft, ik denk dat hij bedoelt dat een militaire reactie door Kiev dan zeker een mogelijkheid is. Denk dat hijzelf ook niet weet hoe het westen dan reageert.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt er op dat soort vragen een vaag antwoord gegeven in de trant van: we keuren dit en dat af, de enige oplossing is een diplomatieke. Maar hij heeft het hier letterlijk over een gewapend conflict.
Maar bovenal deze zin: There would be far reaching trade, economic and financial consequences. Let wel, we hebben het hier over de vertegenwoordiger van één land.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op 1 van de filmpjes van vice was 1 van de leden in sevastepol te zienquote:Op zondag 9 maart 2014 15:48 schreef remlof het volgende:
Is er nog iets vernomen van die Russische motorbende die op weg zou zijn naar de Oekraïne?
gaan die daar rotzooi schoppen zodat Poetin de inwoners kan redden??quote:Op zondag 9 maart 2014 15:48 schreef remlof het volgende:
Is er nog iets vernomen van die Russische motorbende die op weg zou zijn naar de Oekraïne?
Ah yep, The Surgeon, Putin's motormattie.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef gijsman het volgende:
[..]
op 1 van de filmpjes van vice was 1 van de leden in sevastepol te zien
vanaf een minuut of 4
Wat 'n beest, he?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:51 schreef gijsman het volgende:
[..]
op 1 van de filmpjes van vice was 1 van de leden in sevastepol te zien
vanaf een minuut of 4
Ze hadden op hun website gezet dat ze naar de Oekraïne gingen om Putin te steunen en dat ze bereid waren te sterven daarvoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gaan die daar rotzooi schoppen zodat Poetin de inwoners kan redden??
Link naar hun website?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hadden op hun website gezet dat ze naar de Oekraïne gingen om Putin te steunen en dat ze bereid waren te sterven daarvoor.
Had het ook gevonden. Ik heb zelfs een gemeenschappelijke vriend op hun Russische sociale netwerk site.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:33 schreef Voszje het volgende:
Zojuist een mailtje ontvangen van een Oekraïense vriend, hij heeft het over 3500 Russen die werden geweigerd bij de grens omdat ze knuppels en messen bij zich droegen. Deze kwamen dus alleen maar om de boel wat meer op te stoken en de pro-Russische demonstraties te organiseren.
Wat voor vrienden heb jij?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Had het ook gevonden. Ik heb zelfs een gemeenschappelijke vriend op hun Russische sociale netwerk site.
dat compenseren ze denk ik met wodkaquote:Op zondag 9 maart 2014 16:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Haha, een motorbende die tegen wietgebruik is, that must be a first.
Vriend uit Oekraïne, normale man, werkt als advocaat.quote:
Ik denk al, die kent een Oekraïens lid van een bikergangquote:Op zondag 9 maart 2014 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Vriend uit Oekraïne, normale man, werkt als advocaat.
De vriend van die motorclub is streng katholiek, geen idee dat hij into motorclubs was.
Haha, nee, zo ver gaat het dan weer niet. Dergelijke 'exotische' contacten heb ik wel meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik denk al, die kent een Oekraïens lid van een bikergang![]()
Niet dat dit niet exotisch genoeg is, hoor.
Ja ze zijn er nog niet hoor, Putin zoekt een excuus om de zaak weer terug te pakkenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:33 schreef Voszje het volgende:
Zojuist een mailtje ontvangen van een Oekraïense vriend, hij heeft het over 3500 Russen die werden geweigerd bij de grens omdat ze knuppels en messen bij zich droegen. Deze kwamen dus alleen maar om de boel wat meer op te stoken en de pro-Russische demonstraties te organiseren.
Ja, zo zijn er ook een aantal plaatjes van Merkel en van elke andere leider die je kunt bedenkenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef vigen98 het volgende:
Mensen die deze nieuwe regering nog steeds steunen. Hier is de nieuwe niet gekozen premier van Oekraine die een hitler groet doet
[ afbeelding ]
Hopelijk heb ik jullie nu op andere gedachten gebracht
gave dude.quote:
gewoon een shot in een filmpje pakken met de hand halverwegequote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, zo zijn er ook een aantal plaatjes van Merkel en van elke andere leider die je kunt bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |