Ik weet nog wel dat je drie namen zei, welke ik alweer ben vergeten, maar niet dat we het zo hadden afgesproken en dat je de kroeg al had bepaald.quote:
Gvd krijg ik dus het gezeikquote:Op zondag 9 maart 2014 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien jouw naam veelvuldig is genoemd, ben jij vanavond verantwoordelijk voor de goede orde guus.
Nu ben ik weg.
Dus als iemand te ver gaat, krijgt Guus een ban?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien jouw naam veelvuldig is genoemd, ben jij vanavond verantwoordelijk voor de goede orde guus.
Nu ben ik weg.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat je drie namen zei, welke ik alweer ben vergeten, maar niet dat we het zo hadden afgesproken en dat je de kroeg al had bepaald.
Bij deze (h)erken ik jou niet meer in SC WO Rechten.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]Je mag alles verzinnen, blij nu? Oké.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij deze (h)erken ik jou niet meer in SC WO Rechten.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
Straks heb ik gewoon grijzen haren voor de 29ste door stress.
We gaan drinken bij Einstein, poolen bij Poolchurch. Jij mag een restaurant uitzoeken, grgr.quote:
Oké, dan bepaal jij de tijd en de locatie op Leiden CS ergens. grgrquote:Op zondag 9 maart 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
We gaan drinken bij Einstein, poolen bij Poolchurch. Jij mag een restaurant uitzoeken, grgr.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
En één woord over Pax op onze date en er eindigt een stok in je reet.
Half 8 's ochtends bij de Hema, grgr.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, dan bepaal jij de tijd en de locatie op Leiden CS ergens. grgr
Zit je terug te lezen, kom je dit tegenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Erno-BE het volgende:
GuusGeluk7 ook zo'n kutuser die bij het grofvuil mag, naast mahl, captaincookie en hoink581.
Bijlmerquote:Op zondag 9 maart 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In Groningen wonen
Johannes_Vermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |