Oke, ik denk ik ga even hier gluren, zie ik dit. Soepel, Etsquote:Op zondag 9 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij de bruiloft organiseren.
Je gaat maar eerst naar je ouders en dan naar Leiden.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je pech, ik moet na Leiden naar mijn ouders.
Zeg ik toch ook niet.quote:
God, wat ben ik blij dat ik nu naar bed ga....quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen nog niet eens beslissen waar we gaan eten, laat staan of we trouwen of niet.
Jij beslist dat trouwens.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen nog niet eens beslissen waar we gaan eten, laat staan of we trouwen of niet.
ANSUquote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Ansu het volgende:
[..]
Oke, ik denk ik ga even hier gluren, zie ik dit. Soepel, Ets
Hij mag kiezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
God, wat ben ik blij dat ik nu naar bed ga....
Jullie komen er saampjes vast wel uit.
Maar waarom dacht daar iemand dat ik huiswerk maak?quote:
Nee, jij zou dat beslissen. Ik heb de kroeg al bepaald.quote:
Ben jij het zusje van Etsu?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Ansu het volgende:
[..]
Oke, ik denk ik ga even hier gluren, zie ik dit. Soepel, Ets
Trustenquote:
Mannen daten < wijven daten < niet datenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Gvd, kan net zo goed een wijf daten, is nog makkelijker geloof ik.
Oh, weet ik nergens van?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij zou dat beslissen. Ik heb de kroeg al bepaald.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:02 schreef d4v1d het volgende:
Onterechte klacht.
Ookal gaat het topic niet meer over de TT en zijn jullie 8 pagina's verder.
Onterechte klacht? Jij drinkt zeker alleen maar pils?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:02 schreef d4v1d het volgende:
Onterechte klacht.
Ookal gaat het topic niet meer over de TT en zijn jullie 8 pagina's verder.
Jullie zijn net wijven manquote:Op zondag 9 maart 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij zou dat beslissen. Ik heb de kroeg al bepaald.
Onterechte klacht.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onterechte klacht? Jij drinkt zeker alleen maar pils?
Flikker op, je weet gewoon geen flikker van bier, pilsflikker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |