Of we neuken en leven nog lang en gelukkig, niemand weet het.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik weet niet wat, maar iets zegt me dat het gezeik gaat opleveren, en toch in KLB gaat eindigen, al zijn jullie geen KLB'ers.
Vandaar dat je met heejwoet verdergaat.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit er over te denken om de gedurende drie, vier maanden, maar even niet meer te modden.
Alleen door Etsu en ik?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit er over te denken om de gedurende drie, vier maanden, maar even niet meer te modden.
Ze is best tof. En neukbaar. Vooral dat laatste.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat je met heejwoet verdergaat.
Als je met een tasje aan komt zetten neem ik de eerste de beste bus, trein, muilezel, fiets, whatever, naar huis.quote:
Nee, dat niet, zoals je weet ben ik Frank McBrink.Het gaat me meer om de nasleep.quote:
Mag een rugtas?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je met een tasje aan komt zetten neem ik de eerste de beste bus, trein, muilezel, fiets, whatever, naar huis.
Wacht, ik DM je een foto van mijn eerste echte meisje. Akkoord?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet aan jou is om die conclusie te trekken, na dat topic.
Zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer door jou. Ik ben hartstikke braaf en Frank mag mij.
Sorry, geen idee, heb je films nooit gezien.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat niet, zoals je weet ben ik Frank McBrink.Het gaat me meer om de nasleep.
Dan ook. Zo fucking irritant als ik met vrienden afspreek en er komt er eentje met een rugtas aanzetten.quote:
Waarom insinueer jij dit, Deadprez?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal zit hij ook de hele dag op FOK!
okéquote:Op zondag 9 maart 2014 00:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wacht, ik DM je een foto van mijn eerste echte meisje. Akkoord?
Maar we zijn geen vrienden, dus dan mag het?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet.
[..]
Sorry, geen idee, heb je films nooit gezien.
[..]
Dan ook. Zo fucking irritant als ik met vrienden afspreek en er komt er eentje met een rugtas aanzetten._!
Wat mij betreft mag jij de bruiloft organiseren.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, ik stap over mijn angst heen en ik wens hierbij Rez en Etsu heel veel succes..
Op voorwaarde dat jullie op de bruiloft mij uitnodigen én aberlour hebben én coquilles, want daar ben ik gek op.
Nee, geen tassen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar we zijn geen vrienden, dus dan mag het?
ontkennenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom insinueer jij dit, Deadprez?
Dat is weer iets te veel van het goede./quote:Op zondag 9 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij de bruiloft organiseren.
We kunnen nog niet eens beslissen waar we gaan eten, laat staan of we trouwen of niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, ik stap over mijn angst heen en ik wens hierbij Rez en Etsu heel veel succes..
Op voorwaarde dat jullie op de bruiloft mij uitnodigen én aberlour hebben én coquilles, want daar ben ik gek op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |