Ik weet nog wel dat je drie namen zei, welke ik alweer ben vergeten, maar niet dat we het zo hadden afgesproken en dat je de kroeg al had bepaald.quote:
Gvd krijg ik dus het gezeikquote:Op zondag 9 maart 2014 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien jouw naam veelvuldig is genoemd, ben jij vanavond verantwoordelijk voor de goede orde guus.
Nu ben ik weg.
Dus als iemand te ver gaat, krijgt Guus een ban?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien jouw naam veelvuldig is genoemd, ben jij vanavond verantwoordelijk voor de goede orde guus.
Nu ben ik weg.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat je drie namen zei, welke ik alweer ben vergeten, maar niet dat we het zo hadden afgesproken en dat je de kroeg al had bepaald.
Bij deze (h)erken ik jou niet meer in SC WO Rechten.quote:
Nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]Je mag alles verzinnen, blij nu? Oké.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij deze (h)erken ik jou niet meer in SC WO Rechten.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
Straks heb ik gewoon grijzen haren voor de 29ste door stress.
We gaan drinken bij Einstein, poolen bij Poolchurch. Jij mag een restaurant uitzoeken, grgr.quote:
Oké, dan bepaal jij de tijd en de locatie op Leiden CS ergens. grgrquote:Op zondag 9 maart 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
We gaan drinken bij Einstein, poolen bij Poolchurch. Jij mag een restaurant uitzoeken, grgr.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
En één woord over Pax op onze date en er eindigt een stok in je reet.
Half 8 's ochtends bij de Hema, grgr.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, dan bepaal jij de tijd en de locatie op Leiden CS ergens. grgr
Zit je terug te lezen, kom je dit tegenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Erno-BE het volgende:
GuusGeluk7 ook zo'n kutuser die bij het grofvuil mag, naast mahl, captaincookie en hoink581.
Bijlmerquote:Op zondag 9 maart 2014 01:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In Groningen wonen
Johannes_Vermeer
Zien we dan wel weer.quote:
Daar woon ik natuurlijk niet echtquote:
Oh ja, 1 been in het graf hè. Halve RIP voor jou.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zien we dan wel weer.Wie weet ben ik tegen die tijd al dood, dan is het zonde om alles al te bespreken.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, 1 been in het graf hè. Halve RIP voor jou.
Jouw stok?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
En één woord over Pax op onze date en er eindigt een stok in je reet.
Dan woon je ook niet in Limburg, dan zat je nu koeien te melken en op je tractor te rijden ipv te FOK!ken.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar woon ik natuurlijk niet echt
Dan zou ik wel op straat "KANKER KANKER NEDERLAND MOET BLANKER!!!" of weet ik veel welke onzin lopen roepen, i.p.v. te FOK!ken
Een que, van het begin tot het einde.quote:
15 minuten dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met de persoon in kwestie, niet met je rechterhand.
Nou ne, want er zijn altijd wel mensen wakker, dus wat dat betreft niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus als iemand te ver gaat, krijgt Guus een ban?
Ik woon wel in Limburgquote:Op zondag 9 maart 2014 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan woon je ook niet in Limburg, dan zat je nu koeien te melken en op je tractor te rijden ipv te FOK!ken.
Guus, deze taak is groter dan de taak die Frodo had.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ne, want er zijn altijd wel mensen wakker, dus wat dat betreft niet.
Guus is vanaf nu de weddingplanner én bemiddelaar van Etsu en Rez~ Hun gezeik, is zijn gezeik.
En nu ben ik echt weg.
Nooit een weiland gezien hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:13 schreef Rezania het volgende:
Buiten de Randstad wonen.Stelletje boeren.
Het is niet voor niets dat ik niet wens MOD-verantwoordelijkheden te nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ne, want er zijn altijd wel mensen wakker, dus wat dat betreft niet.
Guus is vanaf nu de weddingplanner én bemiddelaar van Etsu en Rez~ Hun gezeik, is zijn gezeik.
En nu ben ik echt weg.
Echt wel, ben ooit een keer in Friesland geweest, alleen maar water en weilanden daar.quote:
Wat moest je daarquote:Op zondag 9 maart 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt wel, ben ooit een keer in Friesland geweest, alleen maar water en weilanden daar.
Mijn overgrootvader nam een wijs besloot toen hij besloot met gezin en al Den Haag te verruilen voor Noord-Brabantquote:Op zondag 9 maart 2014 01:13 schreef Rezania het volgende:
Buiten de Randstad wonen.Stelletje boeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |