heb ook nog even genoeg te kijken, maar ben toch wel erg benieuwd naar aflevering 1 en de nasleep van seizoen 2. Dus dat zal toch wel weer een wekelijkse kijkbeurt wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:42 schreef Anoonumos het volgende:
Opsparen en dan alles kijken in aanloop naar de season finale bevalt mij het beste voor dit soort series.
nog ff wachten dus, wat doe ik mezelf aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk uit naar Zachary Quinto! Hij stond trouwens al bij de aftiteling. En ik misWill
.
Hij was toch die ex-patiënt van Du Maurier die Hannibal haar liet aanvallen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:45 schreef Breuls het volgende:
Quinto was al dood in deze aflevering. Maar gezien het flash-forward-backward formaat weet je nooit of je 'm nog terug ziet.
Ooh, totaal niet herkend! Maar inderdaad, dat gaan we 'm nog echt zien in de flashbacks.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:45 schreef Breuls het volgende:
Quinto was al dood in deze aflevering. Maar gezien het flash-forward-backward formaat weet je nooit of je 'm nog terug ziet.
Ja, het is inderdaad wel artsy-fartsy enzo, maar wel erg warrig verderquote:Op zondag 7 juni 2015 09:07 schreef FoXje het volgende:
Het zag er allemaal mooi uit maar WTF er gebeurde niks.
Dat is het van begin af aan toch welquote:Op zondag 7 juni 2015 19:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad wel artsy-fartsy enzo, maar wel erg warrig verder
Klopt, ik kan Hannibal zonder subs niet begrijpen ...quote:Op zondag 7 juni 2015 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand waar ik er een kan vinden met nl subs?
Ik kijk op de ps3 dus kan geen losse subs downloaden en bij deze serie kan ik beter met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |