abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:40:47 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137529440

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 maart 2014 @ 22:41:13 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137529457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja kweenie....pijn in mn benen en geen vertrouwen dat het goed gaat komen ofzo?
Tijdens een hardloopwedstrijd in je thuisstad sterven.
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 22:43:18 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_137529527
Pre-race-issues. Dat betekent dat het goedkomt morgen :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:44:30 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137529559
Oja na afloop kan ik nog even wat kanen en drinken geloof ik bij wat ABN bobo's, goede reminder om in m'n telefoon te zetten want ik zou zo met die medaille weer de metro in stappen na afloop. _O-
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:44:48 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137529571
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja kweenie....pijn in mn benen en geen vertrouwen dat het goed gaat komen ofzo?
Pre-evenement pijntjes?

Balen dat je je er niet top bij voelt. Als ik kijk naar jouw afgelopen weekenden (LDL's), denk ik dat je een hele goede race kan lopen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:45:41 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137529609
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:44 schreef Yuki het volgende:

[..]

Pre-evenement pijntjes?

Balen dat je je er niet top bij voelt. Als ik kijk naar jouw afgelopen weekenden (LDL's), denk ik dat je een hele goede race kan lopen.
Het is ook best een gekke dag zo. Een evenement dat voor mij eigenlijk helemaal geen evenement is. Gewoon een pittige training met een nummer op mn buik :)
F means you're fucked
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:45:59 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137529621
Awww yur das wel jammer.
Ik zit me ook druk te maken hoor. Maar ik hoop gewoon dat guppy gelijk heeft
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 maart 2014 @ 22:47:26 #8
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137529689
Denk dat het voor Yur met name een iets spannender trainingsrondje is enn niet het grote doel. Zo is het wel voor mij in ieder geval. Ben blij dat ik toch op de CPC loop (al was het maar omdat ik dan zo'n beetje alle 'like to run' evenementen heb gelopen) en wil graag een goede prestatie neerzetten. Maar als ik morgen ook maar even merk dat het niet helemaal lekker gaat wordt het al cruisend naar de finish. En ja... daarvoor hoef je al die pre-race organisatie/reizen/etc niet op je nek te halen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 maart 2014 @ 22:47:44 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137529705
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is ook best een gekke dag zo. Een evenement dat voor mij eigenlijk helemaal geen evenement is. Gewoon een pittige training met een nummer op mn buik :)
:D Gamma.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:48:01 #10
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137529717
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd raar. Je bent in training natuurlijk met heel andere dingen bezig.
Maar helpt die gedachte niet? No pressure, gewoon trainen... Maar dan met duizenden toeschouwers? :D

Komt vast goed morgen :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:49:00 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137529768
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:48 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat lijkt me idd raar. Je bent in training natuurlijk met heel andere dingen bezig.
Maar helpt die gedachte niet? No pressure, gewoon trainen... Maar dan met duizenden toeschouwers? :D

Komt vast goed morgen :Y
Als ik na een uur en drie kwartier trainen weer klaar ben, zal ik me ook vast weer goed voelen ;)
F means you're fucked
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:49:23 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137529781
tenzij je dan gewoon van het trainingsrondje en de gezelligheid en het mooie weer geniet.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:55:55 #13
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137530083
Nou Yur toch, je máákt maar zin! :{w Wat moet je anders morgen doen? ;)

Ik ben scheitzenuwachtig. Hoop dat ik lekker slaap. Lijkt wel of ik morgen voor de 2e x ga promoveren oid :{ Die zenuwen gingen toen trouwens vlak ervoor lekker weg. Maar die warmte, daar zie ik best tegenop.
pi_137530414
Niet mouwen, Yur. Gewoon lekker lopen morgen! ^O^

En de rest ook natuurlijk :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:04:39 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137530457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef Quoi het volgende:
Nou Yur toch, je máákt maar zin! :{w Wat moet je anders morgen doen? ;)

Ik ben scheitzenuwachtig. Hoop dat ik lekker slaap. Lijkt wel of ik morgen voor de 2e x ga promoveren oid :{ Die zenuwen gingen toen trouwens vlak ervoor lekker weg. Maar die warmte, daar zie ik best tegenop.
Dat kan ik me goed voorstellen als je de halve moet lopen :Y (toch?)
Gaat vast lukken. We gaan elkaar er gewoon telepathisch doorheen slepen ;)
pi_137531206
Naamtopic! O+ :@
Gekkerd! :P
pi_137531269
Ik wens álle mensen die morgen gaan lopen ontzettend veel plezier en succes! Gewoon lekker genieten van het heerlijke weer, de entourage etc etc... Komt allemaal goed! *O* Iedereen heeft toch goed getrained enzo ^O^
  zondag 9 maart 2014 @ 00:10:20 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137532891
Jero,zag net nog op FB dat ik niet de enige ben die som zit te zeuren over coaching ;)

Terug van mijn 10km rondje, duurde zeker 5km voordat ik lekker warm draaide en de stijfheid van gister uit de benen was maar tweede helft ging lekker
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 9 maart 2014 @ 00:19:43 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137533198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Naamtopic! O+ :@
Gekkerd! :P
volkomen verdient!!
pi_137533237
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jero,zag net nog op FB dat ik niet de enige ben die som zit te zeuren over coaching ;)

Terug van mijn 10km rondje, duurde zeker 5km voordat ik lekker warm draaide en de stijfheid van gister uit de benen was maar tweede helft ging lekker
Ja klopt inderdaad :P rare mensen :6

Mooi dat je tweede helft wel lekker ging! Beetje warmdraaien kan nooit kwaad natuurlijk. Gaat weer de goede kant op met je trainingen! ^O^
pi_137533420
Mijn verslagje van vandaag:

SPOILER
pi_137533690
Super gelopen Jero_nimo, bizarre tijden en echt een heerlijke dag en race qua gevoel zo te lezen!

Toch lastig als je zo'n perfecte race hebt, nu wil je dat altijd wel, je zo voelen als vandaag. :P
Jack does it in real time...
  zondag 9 maart 2014 @ 01:06:24 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137534474
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja klopt inderdaad :P rare mensen :6

Mooi dat je tweede helft wel lekker ging! Beetje warmdraaien kan nooit kwaad natuurlijk. Gaat weer de goede kant op met je trainingen! ^O^
ik merk dat trainingen bij mij atid lekkerder gaan als ik een doel heb om naar toe te werken, die stok achter de deur heb ik gewoon nodig ter motivatie
pi_137534532
Het gaat 'm niet worden voor mij.

Heb de halve avond met hoofdpijn op bed gelegen, en ik moet morgen de HM op een halve pannenkoek lopen. Ik ga dus niet proberen om mijn PR te verbeteren. In plaats van mijn laatste snelle wedstrijd voor de marathon wordt het "gewoon" een training.

Dus als iemand nog een haas nodig heeft, morgen (rond of boven de 2:00) dan hoor ik het wel.
pi_137535146
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:09 schreef pijll het volgende:
Het gaat 'm niet worden voor mij.

Heb de halve avond met hoofdpijn op bed gelegen, en ik moet morgen de HM op een halve pannenkoek lopen. Ik ga dus niet proberen om mijn PR te verbeteren. In plaats van mijn laatste snelle wedstrijd voor de marathon wordt het "gewoon" een training.

Dus als iemand nog een haas nodig heeft, morgen (rond of boven de 2:00) dan hoor ik het wel.
Wat balen pijll. Ik hoop dat je je morgen...eh, straks in elk geval wat beter voelt en evengoed kunt genieten van de CPC.

Jero, de trots en het ongeloof spreken aan alle kanten uit je verhaal maar vooral ook dat je genoten hebt en dat blijft hoe dan ook het belangrijkste.

En ik heb vooral vol bewondering je tussentijden gelezen. 15km onder het uur en 4 minuten onder je PR op de HM...wow!

Iedereen heel veel plezier met lopen morgen. Ik ben nog in dubio of ik wel of niet zal gaan morgen aangezien ik maandag voor het eerst met de loopgroep op stap ga. Morgen maar even zien hoe mijn benen voelen en dan misschien een kort rondje doen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')