Dat kunnen we beter in het andere topic bespreken, maar ik ben geen fanquote:
Hmm jammer..staat ook in ander topic..quote:Op maandag 13 juli 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kunnen we beter in het andere topic bespreken, maar ik ben geen fan
De hele versies zijn ondertussen ook op Youtube gezet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
De nummer van Simone, Jessica en Muri & Mario spreken me wel aan. Maar ja, kleine snippets, en wie weet hoe het live klinkt..
Dat zijn Deense songfestivalliedjes eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
Die van Jessica klinkt wel lekker, Bracelet sprong er voor mij ook wel uit. Verder klinkt het over de gehele linie eigenlijk best wel goed. Misschien wel wat middle-of-the-road allemaal...
Samen met Simone en Veronica de beste..quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon iets in het Deens. Dit klinkt ook nog een super.
Vanavond dusquote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Cyan9 het volgende:
Schopje!
De Deense omroep heeft de 10 kandidaten bekend gemaakt voor de Dansk Melodi Grand Prix. Wat eerder dan verwacht, want de lijst was gelekt op Spotify. De 10 artiesten en nummers zijn:
1. Anja Nissen – Never Alone
2. Bracelet – Breakaway
3. David Jay – Rays of Sunlight
4. Jessica – Break It Good
5. Kristel Lisberg – Who Needs a Heart
6. Lighthouse X – Soldiers of Love
7. Muri & Mario – To Stjerner
8. Simone – Heart Shaped Hole
9. Sophia Nohr – Blue Horizon
10. Veronicas Illusion – The Wrong Kind
Sommige namen kunnen je misschien bekend voorkomen. Anja Nissen heeft het derde seizoen van de Voice of Australia gewonnen, en zowel Sophia Nohr als Kristel Lisberg hebben meegedaan aan de Deense versie van X Factor. Simone heeft al twee keer eerde meegedaan aan de Dansk Melodi Grand Prix.
De finale is op 13 februari.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |