Stream is wel goed, ben verbaasd dat ie bij mij werkt, heb MF ook nog open.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef ijs_beer het volgende:
Of ligt het aan mijn internetverbinding?
edit: ik denk dat laatste
Geloof het niet, volgens mij 1x optreden en dan puntentelling. Zou wel fijn zijn als er nog een superronde is, heb de eerste 7 gemist.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:10 schreef aarontje112 het volgende:
Maar hoe werkt dit, is dit weer dat er 3 van deze tien weer opnieuw moeten optreden en dat er dan weer opnieuw wordt gestemd?
Ik heb de hele tijd dat de boel een half toontje omhoog schiet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:12 schreef grazz het volgende:
[..]
Stream is wel goed, ben verbaasd dat ie bij mij werkt, heb MF ook nog open.
Je pc is Ge-Dolly-styledquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd dat de boel een half toontje omhoog schiet.
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef aarontje112 het volgende:
Hmm gaat lastig worden voor Suitcase denk ik.
Verbaas me er nog steeds over dat die zo laag is geëindigdquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef grazz het volgende:
De Deense inzending van vorig jaar blijft leuk vind ik
Eensquote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:44 schreef grazz het volgende:
De Deense inzending van vorig jaar blijft leuk vind ik
Anti Social Media - The Way You Arequote:Op zondag 8 februari 2015 00:47 schreef Peter het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen met welk nummer?
Dat Malta snap ik ook niet trouwens, matige zangeres en een lied dat geen enkel moment blijft hangen...quote:Op maandag 9 februari 2015 14:58 schreef Cyan9 het volgende:
Tot nu toe lijken de meeste youtubers ook niet heel enthousiast over Denemarken. Trijntje staat vaak ergens in het midden, Malta is favoriet so far. Al weten we slechts 10 nummers.
Ik snap het ook niet, ik vind Warrior zo nietszeggend. De Georgische variant is bijna beter nog.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat Malta snap ik ook niet trouwens, matige zangeres en een lied dat geen enkel moment blijft hangen...
Maar Suitcase zou de Denen zo weer minimaal in de top 10 hebben gebracht denk ik
De echte vrienden (ZWE, NOR, IJSL) ontbreken in deze halve finale, dat kan het moeilijker maken. Ze moeten dan hopen op de traditioneel wat minder grote puntengevers (NED, BEL, EST, FIN) en her en der nog wat uit de rest van Europa sprokkelen. Dat moet in dit deelnemersveld en met deze loting op zich wel lukken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Dit typische MOR-deuntje springt er toch wel uit in de startvolgorde van de 1e halve finale, zal dus wel moeiteloos de finale halen en daar ergens rond plek 20 eindigen... ik denk zelfs dat ze wel eens hele kostbare punten van Nederland kunnen afsnoepen...
Even mijzelf quoten, want waar ik eerst nog vond dat de balans doorsloeg naar leuk. Sloeg deze nu door naar verschrikkelijk. Vooral zijn uitstpraak van Arequote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:01 schreef Redefine het volgende:
Aan de ene kant een erg leuk liedje (dat hopelijk de finale haalt), maar tegelijkertijd ook wel weer heel erg verschrikkelijk. Vooralsnog slaat de balans nog net door naar de leuke kant, maar dat kan zomaar tijdens de halve finale volledig veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |