Explosieven aan boord gesmokkeld bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2014 04:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Integendeel, ik vermoed een aanslag, dat is wat ik denk.
En man. Heb je ook een baard?quote:Op zondag 9 maart 2014 04:11 schreef El_Matador het volgende:
Hoop niet dat dit gebruikt wordt om de regels voor vloeistoffen en handbagage nog strenger te maken...
Frequent Flyer en meestal alleen (30-50 vluchten/jaar).
quote:
Iets in die richting inderdaad, wat vreemd is zijn de paspoorten maar dat kan natuurlijk ook iets te maken hebben met andere criminele activiteiten, wat eigenlijk vooral vreemd is is dat deze paspoorten door de douane hebben kunnen komen, of de namen op de lijst (de paspoorten, of in ieder geval 1, stonden als gestolen opgegeven), er kunnen natuurlijk andere soorten paspoorten zijn gebruikt bij de douanecontrole, maar dat lijkt me een beetje vreemd, misschien hulp op de grond en dit kan overigens ook nog geldig zijn wanneer het bijvoorbeeld drugssmokkel blijkt.quote:Op zondag 9 maart 2014 04:14 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Explosieven aan boord gesmokkeld bedoel je?
Boeiend!quote:Op zondag 9 maart 2014 04:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zijn in een andere dimensie gevlogen waarom snapt niemand dat
The Langoliers, goede film wel, aanrader voor diegene die het nog niet gezien hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 04:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ze zijn in een andere dimensie gevlogen waarom snapt niemand dat
Die monsters zijn echt lachwekkend slecht.quote:Op zondag 9 maart 2014 06:10 schreef TLC het volgende:
[..]
The Langoliers, goede film wel, aanrader voor diegene die het nog niet gezien hebben
Een van de weinige goede films gebaseerd op een boek van Stephen King
ik had er zelf gisteren ook vrij snel 3 a 4 uitgepikt, toch verkeerde beroep gekozen misschienquote:Op zondag 9 maart 2014 05:12 schreef DeParo het volgende:
De FBI bemoeit zich momenteel met het onderzoek en de autoriteiten in Maleisië doen onderzoek naar vier namen.
http://www.nst.com.my/lat(...)sing-flight-1.503915
Wellicht zijn er aanknopingspunten.
quote:Op zondag 9 maart 2014 06:10 schreef TLC het volgende:
[..]
The Langoliers, goede film wel, aanrader voor diegene die het nog niet gezien hebben
Een van de weinige goede films gebaseerd op een boek van Stephen King
Een motief voor zoiets lijkt me niet zo makkelijk. Of je moet levensmoe zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:25 schreef MartijnA3 het volgende:
2 kapers met valse paspoorten aan boord, kapers raken in gevecht met bemanning of doden bemanning, daarna stort vliegtuig neer.
Simpel. Tragisch, maar simpel.
En praktisch onmogelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:25 schreef MartijnA3 het volgende:
2 kapers met valse paspoorten aan boord, kapers raken in gevecht met bemanning of doden bemanning, daarna stort vliegtuig neer.
Simpel. Tragisch, maar simpel.
Van avherald.comquote:Op zondag 9 maart 2014 09:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En praktisch onmogelijk.
Ten eerste zouden er dan meldingen van het vliegtuig zijn geweest met sterke daling en andere meldingen,......
. Ook wijkt bij een kaping het vliegtuig ook ineens van zijn koers af.
Waarschijnlijk 2 falende kapers die inderdaad het toestel ergens anders heen wilden dirigeren maar ergens is het compleet mis gegaan.quote:Aviation sources in China report that radar data suggest a steep and sudden descent of the aircraft, during which the track of the aircraft changed from 024 degrees to 333 degrees. The aircraft was estimated to contact Ho Chi Minh Control Center (Vietnam) at 01:20L, but contact was never established.
Ja, wat vermoedens. Bij zo'n duik echter gaan er diverse alarmsystemen af in een vliegtuig en hadden er meldingen gezonden geweest. Alleen bij een totale fail van het vliegtuig niet, maar die kans acht ik kleiner dan een kaper die ineens op de pilotenstoel zit.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:44 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Van avherald.com
[..]
Waarschijnlijk 2 falende kapers die inderdaad het toestel ergens anders heen wilden dirigeren maar ergens is het compleet mis gegaan.
Enne, in theorie zou het ook niet mogelijk zijn om met een gestolen paspoort aan boord van een vliegtuig te komen, net zoals het in theorie niet mogelijk is om in de cockpit te komen.
Ik weet niet hoe het in Maleisië is, want daar ben ik nooit door de immigration gegaan. Maar in Indonesië gebruikt de grensbewaking in mijn herinnering niet eens computerdatabases om de paspoorten te scannen. Althans op Bali Airport.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat je kan inchecken en door de douane/immigratie komt met een gestolen opgegeven paspoort is ook wel apart.
Je paspoort, creditcard enzovoorts bevatten gegevens. Maar de vraag is, hebben de autoriteiten de apparatuur om toegang tot die gegevens te krijgen?quote:Op zondag 9 maart 2014 03:35 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Het stikt van de mannen die alleen reizen, helemaal in de business class. Vrouwen die alleen reizen dat is pas apart. Hoezo zou het voor frequent flyers anders zijn? Ze hebben altijd je gegevens, paspoort en creditcard bevatten heel veel info.
Verder zou ik een aanslag niet uitsluiten, China heeft natuurlijk wel wat last van opstandige provincies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |