abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137531821
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:08 schreef TLC het volgende:
Als dat ding in zee is gestort moeten reddingswerkers toch zo langzamerhand wel drijvende lichamen hebben gezien ?
Misschien zitten die wel vast/opgesloten en gaan ze dus niet drijven.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:41:03 #27
22565 asco
Los in deze tent
pi_137531993
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bij AF447 heeft dat jaren geduurd omdat lichamen op meer dan 2km diepte lagen.
Dat was een Airbus. }:|
pi_137532648
Een zogenaamde Italiaan die op de vlucht zou zitten was gewoon in Thailand waar zijn paspoort gejat werd..

Net als in Thailand in 2012 dat van een andere "passagier" uit Australië...

Dat lijkt me geen toeval. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137532750
Gestolen paspoorten doen het goed op de zwarte markt kan ik me zo voorstellen.
pi_137532913
Misschien wilde diegene gewoon een 3 daagse toer doen in Beijing omdat hij nooit van z'n leven een visum had kunnen krijgen?
pi_137533115
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:11 schreef Speculant. het volgende:
Misschien wilde diegene gewoon een 3 daagse toer doen in Beijing omdat hij nooit van z'n leven een visum had kunnen krijgen?
zou lastig zijn met al dat smog daar
  zondag 9 maart 2014 @ 00:17:46 #32
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_137533142
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een man die alleen reist is volgens mij ook per definitie verdacht.
Ik vlieg soms 40x per jaar - zakelijk, dus alleen - en ben werkelijk nog nooit ergens tegengehouden, ondervraagt of wat dan ook.

Trinidad buiten beschouwing gelaten omdat ik wat brutaal was jaaaaren geleden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 9 maart 2014 @ 00:18:21 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137533161
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:41 schreef asco het volgende:

[..]

Dat was een Airbus. }:|
Oh ja, niet te vergelijken dan inderdaad. :?
2000 light years from home
pi_137533212
zeg zo'n zwarte doos zend toch een signaal uit? je zou verwachten dat ze nu wel een signaal dan wel de exacte locatie gevonden hebben.
pi_137533264
Dat je kan inchecken en door de douane/immigratie komt met een gestolen opgegeven paspoort is ook wel apart.
pi_137533287
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:17 schreef static het volgende:

[..]

Ik vlieg soms 40x per jaar - zakelijk, dus alleen - en ben werkelijk nog nooit ergens tegengehouden, ondervraagt of wat dan ook.

Trinidad buiten beschouwing gelaten omdat ik wat brutaal was jaaaaren geleden.
Dat betekent niet dat je in de gaten wordt gehouden, hoe dan ook, wellicht dat het voor frequent flyers wat anders is ze hebben immers je gegevens.
  Moderator / Miss SHO zondag 9 maart 2014 @ 00:23:21 #37
22592 crew  Ole
pi_137533312
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef gijsman het volgende:
zeg zo'n zwarte doos zend toch een signaal uit? je zou verwachten dat ze nu wel een signaal dan wel de exacte locatie gevonden hebben.
als het vliegtuig een paar km diep ligt en misschien ook wel in een geul is dat minder makkelijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Donald Duck held zondag 9 maart 2014 @ 00:25:16 #38
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137533359
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef gijsman het volgende:
zeg zo'n zwarte doos zend toch een signaal uit? je zou verwachten dat ze nu wel een signaal dan wel de exacte locatie gevonden hebben.
AF447 werd ook niet gevonden ermee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137533384
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef gijsman het volgende:
zeg zo'n zwarte doos zend toch een signaal uit? je zou verwachten dat ze nu wel een signaal dan wel de exacte locatie gevonden hebben.
Dat signaal is bij lange na niet sterk genoeg als je niet weet waar je moet zoeken.
pi_137533584
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:23 schreef Ole het volgende:

[..]

als het vliegtuig een paar km diep ligt en misschien ook wel in een geul is dat minder makkelijk.
Als het vliegtuig is neergestort waar het contact is verloren gaan ze dat probleem niet hebben. Het is daar een meter of 50 diep.


Over die paspoorten staat trouwens het volgende op Reuters:

quote:
John Goglia, a former board member of the National Transportation Safety Board, the U.S. agency that investigates plane crashes, said the lack of a distress call suggested that the plane either experienced an explosive decompression or was destroyed by an explosive device.

"It had to be quick because there was no communication," Goglia said.

He said the false identities of the two passengers strongly suggested the possibility of a bomb.

"That's a big red flag," he said.

If there were passengers on board with stolen passports, it was not clear how they passed through security checks.

International police body Interpol maintains a database of more than 39 million travel documents reported lost or stolen by 166 countries, and says on its website that this enables police, immigration or border control officers to check the validity of a suspect document within seconds. No comment was immediately available from the organization.

Italian police said the passport of Luigi Maraldi was reported stolen on August 1, 2013 and was inserted in the Interpol database
Waarschijnlijk met twee paspoorten en meerdere tickets werken?

[ Bericht 26% gewijzigd door Speculant. op 09-03-2014 00:48:17 ]
pi_137535929
Wat ik me afvraag is hoe het kan dat er geen distress signaal is verzonden.
pi_137535944
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:08 schreef Aeqvitas het volgende:
Wat ik me afvraag is hoe het kan dat er geen distress signaal is verzonden.
Als je al piloot uit je cockpit gezogen bent, nadat je die enorme vuurbal hebt overleefd, en je zeilt 10km naar beneden, ijskoud, weinig zuurstof, en het knopje voor een alarmsignaal dwarrelt ergens om je heen, ach, dan denk ik dat je wel wat beters hebt te doen.
pi_137535990
Pilot: I established contact with plane

http://www.nst.com.my/nat(...)&utm_campaign=buffer

quote:
'INTERFERENCE': Pilot in another plane was flying 30 minutes ahead of MH370
SEPANG: A BOEING 777 pilot, who was flying 30 minutes ahead of the missing Malaysia Airlines aircraft, said he established contact with MH370 minutes after he was asked to do so by Vietnamese air traffic control.
The captain, who asked to not be named, said his plane, which was bound for Narita, Japan, was far into Vietnamese airspace when he was asked to relay, using his plane's emergency frequency, to MH370 for the latter to establish its position, as the authorities could not contact the aircraft.
"We managed to establish contact with MH370 just after 1.30am and asked them if they have transferred into Vietnamese airspace.
"The voice on the other side could have been either Captain Zaharie (Ahmad Shah, 53,) or Fariq (Abdul Hamid, 27), but I was sure it was the co-pilot.
"There were a lot of interference... static... but I heard mumbling from the other end.
"That was the last time we heard from them, as we lost the connection," he told the New Sunday Times.
He said those on the same frequency at the time would have heard the exchange.
This, he said, would include vessels on the waters below.
He said he thought nothing of it, as the occurrence (of losing contact) was normal, until it was established that MH370 never landed.
"If the plane was in trouble, we would have heard the pilot making the Mayday distress call. But I am sure that, like me, no one else up there heard it.
"Following the silence, a repeat request was made by the Vietnamese authorities to try establishing contact with them."
Meanwhile, Ritzeraynn Rashid, 55, remembers Captain Zaharie as a pleasant and humble man.
They used to fly together in the 1980s, when Zaharie was a co-pilot and he, the leading purser on the B737 services.
He was also close with Patrick Gomes, who was leading the cabin crew aboard MH370.
"Zaharie was always smiling and very cheerful. We shared a lot of good memories. We were like brothers.
"From 1980 to 1991, when I was working with MAS, there was never a day that we did not chat and catch up."
Ritzeraynn, who is now a public relations and communications manager, said Patrick was always looking out for his friends.
"I remember those days when I did not have a car. Patrick would offer his new Ford Laser for me to use.
"In reciprocation, when he has late-night flights and did not want to disturb his mother, I would invite him to my house to stay for the night."
Ritzeraynn, who, like Zaharie, was from Penang Free School, said the school's class of 1978/79 would pray for all those aboard the missing aircraft.
"All the crew members and passengers are in our thoughts and prayers. I miss Zaharie and Patrick very much."
For Fariq's brother, Afiq, the bond they had was beyond sharing a last name.
When updated news reached him that his brother, who is a first officer, was co-piloting MH370, his world shattered.
However, Afiq, 20, finds strength in his hope that Fariq, a Langkawi Aerospace Flying Academy graduate, is somewhere out there alive.
"This is just heartbreaking," was all Afiq could muster, telling the NST that he was grappling between thinking of the worst and keeping himself optimistic.
"I do not know what to tell you. I am not doing okay.
"Sorry, I cannot really think right now. My parents are very sad right now," he said in a text message.
Afiq described his brother, the eldest of five siblings, as a responsible and kind person who exuded warmth, which made him endearing to many.
The chemical engineering student, from Universiti Teknologi Petronas, had earlier tweeted: "Pray for my brother #MH370."
About 7pm, as news on MH370 remained vague, Afiq tweeted: "I'm coming to find you, even if it takes all night."
Their father, Abdul Hamid Md Daud, when met at his house in Shah Alam, asked that the family be given personal space.

Read more: Pilot: I established contact with plane - General - New Straits Times http://www.nst.com.my/nat(...)buffer#ixzz2vQcitGFL
Vreemd.
pi_137536025
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 00:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat betekent niet dat je in de gaten wordt gehouden, hoe dan ook, wellicht dat het voor frequent flyers wat anders is ze hebben immers je gegevens.
Het stikt van de mannen die alleen reizen, helemaal in de business class. Vrouwen die alleen reizen dat is pas apart. Hoezo zou het voor frequent flyers anders zijn? Ze hebben altijd je gegevens, paspoort en creditcard bevatten heel veel info.

Verder zou ik een aanslag niet uitsluiten, China heeft natuurlijk wel wat last van opstandige provincies.
pi_137536045
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:11 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als je al piloot uit je cockpit gezogen bent, nadat je die enorme vuurbal hebt overleefd, en je zeilt 10km naar beneden, ijskoud, weinig zuurstof, en het knopje voor een alarmsignaal dwarrelt ergens om je heen, ach, dan denk ik dat je wel wat beters hebt te doen.
Jij stelt dus dat een van de veiligste vliegtuigen met weinig vlucht uren spontaan uit elkaar is geknalt?
pi_137536049
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:24 schreef DeParo het volgende:
Pilot: I established contact with plane

http://www.nst.com.my/nat(...)&utm_campaign=buffer

[..]

Vreemd.
Wat is er vreemd aan? hij kreeg gewoon een reply.
pi_137536081
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:53 schreef OreO het volgende:

[..]

Wat is er vreemd aan? hij kreeg gewoon een reply.
Omdat het vliegtuig dus toen al als vermist gold maar ondanks het contact geen mayday lijkt te hebben uitgestuurd.
pi_137536084
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:51 schreef Aeqvitas het volgende:

[..]

Jij stelt dus dat een van de veiligste vliegtuigen met weinig vlucht uren spontaan uit elkaar is geknalt?
Integendeel, ik vermoed een aanslag, dat is wat ik denk.
pi_137536089
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 03:35 schreef Sparqq het volgende:

[..]

Het stikt van de mannen die alleen reizen, helemaal in de business class. Vrouwen die alleen reizen dat is pas apart. Hoezo zou het voor frequent flyers anders zijn? Ze hebben altijd je gegevens, paspoort en creditcard bevatten heel veel info.

Verder zou ik een aanslag niet uitsluiten, China heeft natuurlijk wel wat last van opstandige provincies.
Inderdaad, het stikt ervan, maar het is vrijwel per definitie verdacht, vrouwen mogelijk ook, maar security checkt nu eenmaal op bepaalde gegevens op een vliegveld, het is niet meteen dat je wordt opgepakt als je als man alleen reist, maar ze zullen waarschijnlijk wel even op je letten.

Ik sluit een aanslag niet uit sterker het nog het lijkt er steeds meer op.
pi_137536090
Hoop niet dat dit gebruikt wordt om de regels voor vloeistoffen en handbagage nog strenger te maken...

Frequent Flyer en meestal alleen (30-50 vluchten/jaar).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')