Kan ook inderdaad of telefoonverbindingen kunnen contact maken met een andere dimensie.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:40 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
of de telefoon was gestolen/verloren voor de eigenaar aanboor van het vliegtuig was gegaan.
Zover drijf je niet in zo'n korte tijd. Bereik van de GSM is misschien net aan 20 kilometer onder gunstige omstandigheden.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ver een lichaam of koffer afgedreven kan zijn, of waar dat vliegtuig vloog, maar ok het is onwaarschijnlijk maar stel dat ze echt zijn doorgeschakeld denk ik aan dat soort verklaringen bijvoorbeeld.
Uiteraard, als hij maar contact heeft met genoeg masten. Maar waarschijnlijk gewoon een zakelijke telefoon die bij geen bereik de beller automatisch doorschakelt naar een andere telefoon.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kun je eigenlijk een mobiele telefoon traceren als die niet opgenomen wordt? Zoals dus net genoemd werd.
Dat is dus niet bekend, maar zoals ik al zei het is onwaarschijnlijk, voor hetzelfde geld is het mobieltje achtergebleven in een hotelkamer.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zover drijf je niet in zo'n korte tijd. Bereik van de GSM is misschien net aan 20 kilometer onder gunstige omstandigheden.
En het feit dat een telefoon de crash overleeft, aanstaat en binnen bereik drijft lijkt mij zo onwaarschijnlijk dat ik het direct verwerp.
Die ging wel met een snelheid van mach 3. Maar goed als een burger vliegtuig openscheurt zal het denk ik ook neit veel meer zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:46 schreef matthijst het volgende:
Testpiloot waar het vliegtuig van uit elkaar gespat was:
The cumulative effects of system malfunctions, reduced longitudinal stability, increased angle-of-attack in the turn, supersonic speed, high altitude and other factors imposed forces on the airframe that exceeded flight control authority and the Stability Augmentation System's ability to restore control. Everything seemed to unfold in slow motion. I learned later the time from event onset to catastrophic departure from controlled flight was only 2-3 seconds.
Overigens zouden wrakstukken zo'n 50 kilometer van een eiland zijn gevonden (mocht het dus inderdaad om daadwerkelijke wrakstukken van dit vliegtuig gaan) dan kan een lichaam of een koffer in de buurt van zo'n eiland drijven dat is onwaarschijnlijk kan zo worden gezegd.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zover drijf je niet in zo'n korte tijd. Bereik van de GSM is misschien net aan 20 kilometer onder gunstige omstandigheden.
En het feit dat een telefoon de crash overleeft, aanstaat en binnen bereik drijft lijkt mij zo onwaarschijnlijk dat ik het direct verwerp.
nu.nlquote:Interpol meldde dat de twee paspoorten in 2012 en 2013 zijn gestolen in Thailand. In de tijd tussen de diefstal en het moment van inchecken op vlucht MH370 zijn de identiteitsbewijzen door geen enkel land gecontroleerd in de database, aldus de Interpol.
Zoals ik al eerder zei hebben ze waarschijnlijk met 2 paspoorten gewerkt. Dat ene paspoort heeft de grenscontrole nooit gezien. Alleen bij aankomst moeten ze het ontdekken lijkt me.. dus hoe je dat kan oplossen weet ik niet. Je kan dan ook weer met 2 paspoorten werken maar dan heeft dat valse paspoort geen nut meer.quote:
Ik begrijp het nietquote:Op zondag 9 maart 2014 17:54 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei hebben ze waarschijnlijk met 2 paspoorten gewerkt. Dat ene paspoort heeft de grenscontrole nooit gezien. Alleen bij aankomst moeten ze het ontdekken lijkt me.. dus hoe je dat kan oplossen weet ik niet. Je kan dan ook weer met 2 paspoorten werken maar dan heeft dat valse paspoort geen nut meer.
Je koopt nog een ticket voor een andere vlucht op paspoort A om langs paspoort controle te komen. Als je online incheckt op paspoort B(het valse) dan ziet niemand dat paspoort. Alleen bij boarding kijken ze nog even of je naam overeen komt.quote:
Volgens mij heb jij zoiets in je hoofdquote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vliegtuigen lozen wel vaker kerosine, misschien dat, of van een schip bijvoorbeeld.
Scherp.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je koopt nog een ticket voor een andere vlucht op paspoort A om langs paspoort controle te komen. Als je online incheckt op paspoort B(het valse) dan ziet niemand dat paspoort. Alleen bij boarding kijken ze nog even of je naam overeen komt.
Dat is verdomme slim. Daar zou ik werkelijk nooit aan gedacht hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je koopt nog een ticket voor een andere vlucht op paspoort A om langs paspoort controle te komen. Als je online incheckt op paspoort B(het valse) dan ziet niemand dat paspoort. Alleen bij boarding kijken ze nog even of je naam overeen komt.
Ja maar zo kom je de EU nog niet binnen. Misschien voor die laatste stap een EU paspoort zeer kort voor je vlucht zien te stelen. Bij aankomst kijken ze toch nooit naar je ticket dus dat is geen probleem meer.quote:
Ook dit is me niet helemaal duidelijkquote:Op zondag 9 maart 2014 18:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ja maar zo kom je de EU nog niet binnen. Misschien voor die laatste stap een EU paspoort zeer kort voor je vlucht zien te stelen. Bij aankomst kijken ze toch nooit naar je ticket dus dat is geen probleem meer.
Ja dat ook natuurlijk, maar dat is nog wel te overzien denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ook dit is me niet helemaal duidelijk![]()
Hoezo is de EU dan opeens een probleem? En verder: als je een paspoort steelt moet je er op lijken natuurlijk...
Zodan. Dat zijn nog eens tactieken.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:21 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je koopt nog een ticket voor een andere vlucht op paspoort A om langs paspoort controle te komen. Als je online incheckt op paspoort B(het valse) dan ziet niemand dat paspoort. Alleen bij boarding kijken ze nog even of je naam overeen komt.
Maar dat hoeft toch ook niet? Je hoeft niet naar de EU.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:34 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ja maar zo kom je de EU nog niet binnen. Misschien voor die laatste stap een EU paspoort zeer kort voor je vlucht zien te stelen. Bij aankomst kijken ze toch nooit naar je ticket dus dat is geen probleem meer.
Oja, de vlucht op gaan is simpel maar 1 was toch onderweg naar Amsterdam? Ik ging er vanuit dat dat ook de bedoeling was.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook niet? Je hoeft niet naar de EU.
Je kan door de strenge controle bij immigratie op een echt paspoort met nepticket (Thaksi Thai vliegt daar mee naar zeg Indonesie), dan ben je voorbij de controles en kan je met je valse paspoort en een uitgeprinte boardingpas naar Peking de vlucht van Malaysian Airlines op.
Die stewardessen kijken niet zo nauw als de immigratiemannetjes.
Dat zou ik denken 'snotnondenju had ik toch maar even naar die programma's van Bear Grylss gekeken'quote:Op zondag 9 maart 2014 16:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Je zal de crash maar overleeft hebben en daar nu drijven met het idee van, nu zal ik wel snel opgepikt worden. Niet dus...
ik denk ook wel dat dat de bedoeling wasquote:Op zondag 9 maart 2014 18:59 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Oja, de vlucht op gaan is simpel maar 1 was toch onderweg naar Amsterdam? Ik ging er vanuit dat dat ook de bedoeling was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |