Als die kist uit elkaar scheurt kan je nog steeds bij bewustzijn zijn, weliswaar suf, daarnaast kan je ook de klap overleven (waar je door je verwondingen of andere omstandigheden alsnog snel kan overlijden bijvoorbeeld). Als je zelf vlieg is het beter als je niet aan dat soort zaken gaat denkenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een verschrikkelijk naar idee. Midden in de lucht uit elkaar gescheurd. Tja.. Beter dan een doods"strijd" van enkele minuten als zo'n kist naar beneden valt
Het is niet bevestigd dat die olievlek van dit vliegtuig komt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja precies, zou ik ook denken... En als het in de lucht uit elkaar viel dan zou die grote olievlek ook onwaarschijnlijker zijn.
Oh, ok, mijn fout. Alhoewel ik niet zo 1-2-3 kan bedenken wat dat anders veroorzaakt heeftquote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het is niet bevestigd dat die olievlek van dit vliegtuig komt.
niet meteen, komt door de gasproduktie in de darmen en maag. Daarom, als je een lijk dumpt in water, eerst even lek steken.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, kan ook dat misschien het vliegtuig toch als geheel naar beneden is gezonken. Hoewel de kans klein lijkt aangezien water net beton is op zo'n moment.
Mensen blijven trouwens wel drijven.
Vliegtuigen lozen wel vaker kerosine, misschien dat, of van een schip bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh, ok, mijn fout. Alhoewel ik niet zo 1-2-3 kan bedenken wat dat anders veroorzaakt heeft
Als je in staat bent een 'goede' landing te maken dan ben je ook in staat een noodsignaal uit te zenden. Dan hebben er namelijk nog systemen gewerkt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me niet. Alleen als het een 'goede' landing maakt en dan langzaam zinkt.
Hmm. Ik weet het ook niet. Toch wel gek dat zo'n vliegtuig helemaal kan verdwijnen...quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
Vliegtuigen lozen wel vaker kerosine, misschien dat, of van een schip bijvoorbeeld.
Misschien dan toch naar die andere dimensie getransporteerdquote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hmm. Ik weet het ook niet. Toch wel gek dat zo'n vliegtuig helemaal kan verdwijnen...
Stiekem helemaal naar de Bermuda driehoek gevlogen!quote:Op zondag 9 maart 2014 16:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien dan toch naar die andere dimensie getransporteerd![]()
.
Ja, maar leek me wel vanzelfsprekend dat dat daarom hier ook niet het geval is. Dan had iemand ongetwijfeld wel kunnen bellen of een lichtkogel kunnen afschieten oid.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als je in staat bent een 'goede' landing te maken dan ben je ook in staat een noodsignaal uit te zenden. Dan hebben er namelijk nog systemen gewerkt.
Dat is wel vreemd, alhoewel als zo'n lichaam in zee drijft en een telefoon wellicht goed verpakt niet beschadigd is geraakt, of in een koffer naar boven is komen drijven dan is het wellicht te verklaren op een dergelijke manier maar toch is het een vreemd verhaal zo.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:31 schreef OreO het volgende:
Missing Malaysia Airlines plane: Family of Chinese passenger says mobile phone working
http://www.straitstimes.c(...)nger-says-mobile-pho
Dat kwam op reddit ookal naar voren, maar daar zei iemand dat het zelfs gewoon een of andere service kan zijn waarnaar doorgeschakelt wordt oid.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, alhoewel als zo'n lichaam in zee drijft en een telefoon wellicht goed verpakt niet beschadigd is geraakt, of in een koffer naar boven is komen drijven dan is het wellicht te verklaren op een dergelijke manier zo.
Het is complete nonsens, op zee zijn geen GSM masten en dus heb je geen signaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, alhoewel als zo'n lichaam in zee drijft en een telefoon wellicht goed verpakt niet beschadigd is geraakt, of in een koffer naar boven is komen drijven dan is het wellicht te verklaren op een dergelijke manier maar toch is een vreemd verhaal zo.
ze weten ook niet waar het toestel is..quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is complete nonsens, op zee zijn geen GSM masten en dus heb je geen signaal.
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kun je eigenlijk een mobiele telefoon traceren als die niet opgenomen wordt? Zoals dus net genoemd werd.
Je hebt geen idee hoe ver een lichaam of koffer afgedreven kan zijn, of waar dat vliegtuig vloog, maar ok het is onwaarschijnlijk maar stel dat ze echt zijn doorgeschakeld denk ik aan dat soort verklaringen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is complete nonsens, op zee zijn geen GSM masten en dus heb je geen signaal.
Het kunnen natuurlijk heel veel dingen zijn. Zijn telefoon kan misschien ook gewoon thuis liggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe ver een lichaam of koffer afgedreven kan zijn, of waar dat vliegtuig vloog, maar ok het is onwaarschijnlijk maar stel dat ze echt zijn doorgeschakeld denk ik aan dat soort verklaringen bijvoorbeeld.
Maar satteliet telefoons kunnen dat wel. Tuurlijk, het is enorm onwaarschijnlijk dat iemand een satteliet telefoon heeft, maar het is theoretisch mogelijk. Wie weet had hij een satteliet telefoon in zn koffer omdat hij is gaan wandelen in de bergen ofzo. Je weet het niet. En dan is het wel degelijk mogelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem.
Maar niet zover op zee.
Kan ook inderdaad, misschien vergeten, wat dan ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het kunnen natuurlijk heel veel dingen zijn. Zijn telefoon kan misschien ook gewoon thuis liggen.
Als dat ding in de zee ligt, dan heb je geen bereik.quote:
of de telefoon was gestolen/verloren voor de eigenaar aanboor van het vliegtuig was gegaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd, alhoewel als zo'n lichaam in zee drijft en een telefoon wellicht goed verpakt niet beschadigd is geraakt, of in een koffer naar boven is komen drijven dan is het wellicht te verklaren op een dergelijke manier maar toch is het een vreemd verhaal zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |