Vitamine injectie gezet gisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hyper waarvan?
Ikzelf sta op het punt van instorten. Maar komt wel goed.
Niks moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
Ik dacht dat het een seks gerelateerde TT moest zijn
Oh dat wil ik dan ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamine injectie gezet gisteren.
Maardoor? Moe?
Ah.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamine injectie gezet gisteren.
Maardoor? Moe?
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wil ik dan ook wel.
Maar ik ga wel weer een weerstand kuurtje halen
Zoo moefutloos
Mja.quote:
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.Ik haat alleen het zetten van een injectie. Vind het rot om in mijn eigen been te prikken.
[..]
Mja.
Een ding tegelijk aanpakken
Dat is nogal moeilijk. Ik doe mijn best. Maar heb in mijn hoofd al wat beslissingen gemaakt. Geeft wel weer wat rust.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.Ik haat alleen het zetten van een injectie. Vind het rot om in mijn eigen been te prikken.
[..]
Mja.
Een ding tegelijk aanpakken
Ik alleen in de buurt van m'n gezicht. Dus een verdoving van de tandarts skip ik liever.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Verl mensen vinden naalden stom, eng, niet prettig
Grappig. Ik ben best wel bang voor naalden dat ik een waardeloze drugsverslaafde zou zijn, maar tandartsinjecties vind ik dan weer ok.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik alleen in de buurt van m'n gezicht. Dus een verdoving van de tandarts skip ik liever.
Een dunne piemel is wat anders dan een naaldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind naalden echt niet eng.
Ik ben zo vaak lek geprikt in mijn leven
Mja, het is niet zozeer de naald. Heb het ook bij een mes of een scheermes of iets. Gewoon mezelf pijn doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Verl mensen vinden naalden stom, eng, niet prettig
Heel goed, fijn om te horen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk. Ik doe mijn best. Maar heb in mijn hoofd al wat beslissingen gemaakt. Geeft wel weer wat rust.
Wist niet dat jij seks had gehad met Lola.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een dunne piemel is wat anders dan een naald
Jij voelde ook niks toen hij zn pener in je kontje stopte?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij seks had gehad met Lola.
Volgende week misschien wat minder leuk nieuws, maar dat is nog even afwachten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, het is niet zozeer de naald. Heb het ook bij een mes of een scheermes of iets. Gewoon mezelf pijn doen.
En dat goedje prikt behoorlijk.
[..]
Heel goed, fijn om te horen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, ik heb rioolpijpen meegemaakt die krapper warenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij voelde ook niks toen hij zn pener in je kontje stopte?
Jij ook niet dus?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Man, ik heb rioolpijpen meegemaakt die krapper waren
Peu komt niet in de buurt van mijn kontjequote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Peu komt niet in de buurt van mijn kontje
Mijn standaard ligt toch wel een aardig stuk hoger.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Owje, hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende week misschien wat minder leuk nieuws, maar dat is nog even afwachten.
Vandaag ben je anders het grootste deel van de tijd binnen handbereik geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Peu komt niet in de buurt van mijn kontje
Oh dit klinkt zo slechtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag ben je anders het grootste deel van de tijd binnen handbereik geweest
Ben bang van niet, but we'll see.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn standaard ligt toch wel een aardig stuk hoger.
[..]
Owje, hopelijk valt het mee.
Beetje gay is okay.quote:
Johquote:
Dat is dus gewoon biquote:
Dat is ook prima.quote:
Ja hoor, geen problemen meequote:
Wat snap je niet?quote:
EN kennelijk neukt Peu rioolbuizen. Ik weet niet of dat normaal is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vin en Peu komen binnenkort samen uit de kast.
Gezellig. Zolang het niet de mijne isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no. Vrouwen zijn veel te lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die aardenwerken waren altijd wel lekker geribbeld aan de binnenkant, die plasticen zijn niets.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EN kennelijk neukt Peu rioolbuizen. Ik weet niet of dat normaal is.
Ik doelde uiteraard ook op zo'n ouderwetsequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die aardenwerken waren altijd wel lekker geribbeld aan de binnenkant, die plasticen zijn niets.
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Shit, ik wilde naar IJs van Co gaan, maar dacht dat ie dicht was.
Verkeerd gedacht
Met je broek op je enkels staan op een schoolplein, wordt in dit land wat moeilijk over gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
Er ligt een rioolbuis op het schoolplein van de jongens.
Ze willen meer een natuurlijke speelplein. Hekjes van boomstammen
En dan die buis als tunnel half onder de grond.
Echt heel tof
Ik denk dat ik vandaag iedereen verkeerd begrijp ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met je broek op je enkels staan op een schoolplein, wordt in dit land wat moeilijk over gedaan
Klinkt nu al geweldig met oud en nieuwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
Er ligt een rioolbuis op het schoolplein van de jongens.
Ze willen meer een natuurlijke speelplein. Hekjes van boomstammen
En dan die buis als tunnel half onder de grond.
Echt heel tof
Nee, ik ben heel flauwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag iedereen verkeerd begrijp ofzo![]()
Misschien moest ik maar eens lekker gaan slapen
jij wil C4 in die buis stoppen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt nu al geweldig met oud en nieuw
Ik gok op carbidquote:
Ook een optie.quote:
Lekker gek, die Faxie.quote:Op zondag 9 maart 2014 06:20 schreef Faxie het volgende:
Ik lijk wel gek, gewoon al wakker op dit uur op een zondag
Euh?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, sfeertje hier.![]()
Laat LoLa toch met rust...
Euh ?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, sfeertje hier.![]()
Opbokken danquote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, sfeertje hier.![]()
Ach zo gaat dat hier joh, niks van aantrekken....quote:Op zondag 9 maart 2014 10:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik denk dat ik oude berichten heb zitten lezen. Ik vond de opmerking over een rioolpijp ver over de scheef, vandaar.
Boe.quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn hand zit onder de schrammen. En het was een behoorlijke tamme avond gisteren
Ik bedoel de hele avond.quote:
Ben mijn stamkroeg ingegaanquote:
Wat voor soort kroeg is dat?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben mijn stamkroeg ingegaanZoals vaak op de zaterdagavond.
Een vrij tamme, ik heb niet gevochtenquote:
Wat betekent tam in deze context? Ik snap dat nooit zo goed. Moet altijd aan tamme konijnen denken.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een vrij tamme, ik heb niet gevochtenEn sinds de verbouwing best wel heel classy. Gaybar haast
Nou dat. Er gebeurt niet zo veelquote:Op zondag 9 maart 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat betekent tam in deze context? Ik snap dat nooit zo goed. Moet altijd aan tamme konijnen denken.
Zat ik toch in de buurt.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dat. Er gebeurt niet zo veel
Een collega van me, zelfde leeftijd, gaat in mei trouwen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag net een naam voorbijkomen op facebook die me erg deed denken aan iemand die ik vroeger kende.
Dus ik zoek haar op. Woont ze samen me haar vriend, heeft een dochtertje. Ergens in Drenthe.
Ik voel me ineens oud.
Ik ken ook meisjes van mijn leeftijd die een kind hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag net een naam voorbijkomen op facebook die me erg deed denken aan iemand die ik vroeger kende.
Dus ik zoek haar op. Woont ze samen me haar vriend, heeft een dochtertje. Ergens in Drenthe.
Ik voel me ineens oud.
Ik. Scoren?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zat ik toch in de buurt.
Nog gescoord? Of was het daar ook te tam voor?
Whuuuuut. Ik zou dat niet durven op die leeftijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een collega van me, zelfde leeftijd, gaat in mei trouwen.
DAMN
Bitches love Spongebob?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik. Scoren?![]()
Maar was het ook wel te tam voor. Om 12:00 kon je binnen komen lopen en er was aan de bar nog plek en er waren nog wat tafels onbezet. Voor oud en nieuw was het echt VOL
Ik heb wel een berichtje gekregen dat een meisje nog echt een keer de spongebobfilm met me wil gaan kijken. Dus dat
ara had me een keer een hele serie foto's laten zien van iemand die op ongeveer de zelfde leeftijd ging trouwen. Skeerheid lvl9001.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Whuuuuut. Ik zou dat niet durven op die leeftijd.
Vreselijk. Het zou het feest van je leven moeten zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ara had me een keer een hele serie foto's laten zien van iemand die op ongeveer de zelfde leeftijd ging trouwen. Skeerheid lvl9001.
Als je huwelijksdag een kringverjaardag wordt gaat het fout :'D
Heb ook een keer iets met een DJ gehad.quote:
Nee, heb er best wel spijt van.quote:
Bah, moet er niet aan denken eigenlijk. Maar goed, misschien hebben zij wel de liefde van hun leven al gevonden.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een collega van me, zelfde leeftijd, gaat in mei trouwen.
DAMN
Klopt. Erg vreemd gevoel. Maar zie mezelf ook niet voor me met een kindquote:Op zondag 9 maart 2014 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken ook meisjes van mijn leeftijd die een kind hebben.Zo raar voelt dat. In je gedachten blijft iedereen jong.
Ben je Heloef aan het wingen?quote:
Dat nog niet eens. ik ben ook DJ hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bah, moet er niet aan denken eigenlijk. Maar goed, misschien hebben zij wel de liefde van hun leven al gevonden.
[..]
Klopt. Erg vreemd gevoel. Maar zie mezelf ook niet voor me met een kind
[..]
Ben je Heloef aan het wingen?
Dat heeft wel andere redenen.quote:
Weet ikquote:Op zondag 9 maart 2014 11:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat nog niet eens. ik ben ook DJ hoor
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bah, moet er niet aan denken eigenlijk. Maar goed, misschien hebben zij wel de liefde van hun leven al gevonden.
[..]
Klopt. Erg vreemd gevoel. Maar zie mezelf ook niet voor me met een kind
[..]
Ben je Heloef aan het wingen?
Er zal vast wel iemand willen zeggen nu: wacht maar tot het je eigen kind isquote:Op zondag 9 maart 2014 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet.Kinderen zijn raar en eng en ik kan niet met ze omgaan. Ik faal als vrouw.
Ik kom ook niet zoveel met DJ's in aanraking. Niet echt mijn muziek.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand willen zeggen nu: wacht maar tot het je eigen kind is
Eh, doe maar nietquote:Op zondag 9 maart 2014 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zal vast wel iemand willen zeggen nu: wacht maar tot het je eigen kind is
quote:
VA, als DJ, wat raadt je mij nu qua muziek aan?quote:
Kill Paris - Catch You is een fave van me de laatste tijdquote:Op zondag 9 maart 2014 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
VA, als DJ, wat raadt je mij nu qua muziek aan?
Zit al de hele dag naar Paramore en P!nk te luisteren![]()
Buufje.quote:
Ik voel me ook een beetje brak, terwijl ik niet brak ben. Ofzoquote:
Feertjequote:
Vandaag is toch je date?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje brak, terwijl ik niet brak ben. Ofzo
[..]
Feertje
Zin in?quote:
Moet het iets origineels zijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik meedoen met een bakwedstrijd.Nu alleen nog een recept verzinnen waarmee ik me ga aanmelden.
Fixed.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik meedoen met een bakwedstrijd.Nu alleen nog een recept verzinnen waarmee ik ga winnen.
Wel vertellen hoe het ging.quote:
Faxie modus was het maar kut, oh wachtquote:Op zondag 9 maart 2014 12:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou het was voor niks
Kutwind en kutvoorspellingen
Hasjbrownies.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ga denk ik meedoen met een bakwedstrijd.Nu alleen nog een recept verzinnen waarmee ik me ga aanmelden.
Ik kom het wel voorproevenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, om te winnen zou het wel leuk zijn om niet met een cupcake of iets aan te komen.
Misschien heeft Fax nog een leuk recept.quote:
Goed ideequote:
Het klinkt al zo luxe dat ik me niet op mijn plaats voelquote:Op zondag 9 maart 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag.![]()
Ik denk dat ik éénhaps citroen meringue taartjes maak.
Meet om te proeven.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag.![]()
Ik denk dat ik éénhaps citroen meringue taartjes maak.
En daarna kapsalon?quote:
quote:
Ik heb het ook nog nooit gemaakt, volgens mij is het wel lastig.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het klinkt al zo luxe dat ik me niet op mijn plaats voel
Dat vind ik dan weer zonde.quote:
quote:
Met een beetje geluk komt er weer een golf aan winsten binnenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gemaakt, volgens mij is het wel lastig.Want taartbodempjes, citroenvulling en Italiaanse meringue afbranden.
Maar ik wil winnen.Want eerste prijs is 500 euro aan bakspullen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 10:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik denk dat ik oude berichten heb zitten lezen. Ik vond de opmerking over een rioolpijp ver over de scheef, vandaar.
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Je maakt best lekkere dingetjes.
Ik win normaal alleen dingen waar ik niets voor hoef te doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt er weer een golf aan winsten binnen
Zelfs de misbaksels van Faxie wil ik proeven dan wel zonder zijn speciale glazuurquote:
Ik heb het niet eens geprobeerd.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf![]()
Mijn overheerlijke glazuur een beetje afkraken
Vrouwenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik win normaal alleen dingen waar ik niets voor hoef te doen.Hoewel, ik heb een keer een sportwedstrijd gewonnen met alle buurtkinderen.
Al moest ik halverwege weg en hebben alle jury leden me toen maar gewoon een hoog cijfer gegeven omdat ik zo cute was.
Fax maakt oké dingen hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs de misbaksels van Faxie wil ik proeven dan wel zonder zijn speciale glazuur
Niet met glazuur. Ik vond de dubbelzinnigheid leuk.quote:
Kutwijven, allemaal.quote:
Werkt dat ook met hasj? Ik dacht dat THC-boter maken alleen met gewoon wiet werkt. Je kan het ook met melk doen, daar hecht het ook aan, kan je warme chocomel maken waar je stoned van wordtquote:Op zondag 9 maart 2014 12:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ook als je de hasj met boter hebt geextraheerd?
[/lab-nerd]
Maar wel lief.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werkt dat ook met hasj? Ik dacht dat THC-boter maken alleen met gewoon wiet werkt. Je kan het ook met melk doen, daar hecht het ook aan, kan je warme chocomel maken waar je stoned van wordt
Thc is thc. Hooguit dat hasj wat minder makkelijk fijn te verkruimelen is. Moet je er wat meer tijd voor nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werkt dat ook met hasj? Ik dacht dat THC-boter maken alleen met gewoon wiet werkt. Je kan het ook met melk doen, daar hecht het ook aan, kan je warme chocomel maken waar je stoned van wordt
Je bent een beetje aangestoken met de faxies he?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet met glazuur. Ik vond de dubbelzinnigheid leuk.
Nog nooit geproefdquote:
Zou je wel willen hè.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent een beetje aangestoken met de faxies he?
Hasj is ook praktisch de THC kristallen dat verwerkt is in hars/olie ofzo..quote:Op zondag 9 maart 2014 12:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Thc is thc. Hooguit dat hasj wat minder makkelijk fijn te verkruimelen is. Moet je er wat meer tijd voor nemen.
Trek wat uit dan.quote:
Hahaha prachtig.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik win normaal alleen dingen waar ik niets voor hoef te doen.Hoewel, ik heb een keer een sportwedstrijd gewonnen met alle buurtkinderen.
Al moest ik halverwege weg en hebben alle jury leden me toen maar gewoon een hoog cijfer gegeven omdat ik zo cute was.
Wat is er grappig aan?quote:
Dat er iemand is die wil dat ik kleren uit doequote:
Broek uitquote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat er iemand is die wil dat ik kleren uit doe
Het is zondag. Op zondag draag ik zelden een broekquote:
Dan draag je een rok? Jurk?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zondag. Op zondag draag ik zelden een broek
Pics in het herentopic graag!! Of in het maatje meer herentopic, indien dat gepaster is.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is zondag. Op zondag draag ik zelden een broek
Louter een onderbroek en een shirt eigenlijkquote:
Ehm.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pics in het herentopic graag!! Of in het maatje meer herentopic, indien dat gepaster is.
Okequote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Louter een onderbroek en een shirt eigenlijk
Jawel man.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm.
Ik schat mezelf niet in als sopmateriaal.
En jij? Ben jij sopmateriaal?quote:
Hij heeft een hele ruige baard.quote:
Oh jawel, bij de juiste vrouw wel!quote:Op zondag 9 maart 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm.
Ik schat mezelf niet in als sopmateriaal.
Zie ik ook met andere dudes hoor. Lelijk, maar dan ook echt heel lelijk. Ik snap het niet. Zo'n knap meisjequote:Op zondag 9 maart 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
Soms zo frustrerend om vrouwen te zien met een man waarvan je weet dat je ze op erg veel punten overklast. Alleen omdat ik geen penis heb.
Nu is de vraag ben jij de juiste vrouw?quote:
Wrs zijn die dan ruig, dan maakt het allemaal niet meer zo veel uit.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zie ik ook met andere dudes hoor. Lelijk, maar dan ook echt heel lelijk. Ik snap het niet. Zo'n knap meisje
Hoezo ruig?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs zijn die dan ruig, dan maakt het allemaal niet meer zo veel uit.
Zelfs op mijquote:Op zondag 9 maart 2014 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die op me sopt.
Awwww.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat er iemand is die wil dat ik kleren uit doe
Ohhh, da's wel ernstig.quote:
I'm twice the man he is.quote:
Dat effect heb ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:50 schreef Fascination het volgende:
"Ooehhh, zo spannend zo'n ruige man, zooo mannelijk. Sleep me naar je grot en neuk me helemaal kapot."
Zeester?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm twice the man he is.
Maar ze lijkt me nogal een zeester, eigenlijk.
Ex?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
En dan wordt je mooie zondag ineens verstoord![]()
Bluhhhh
Gaan liggen op de rug, benen wijd, steek hem er maar in. Alsof je een pop aan het neuken bent, geen interactie.quote:
Vertel.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Die heb ik mooi de waarheid vertelt vrijdagavond.
Zulke vrouwen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan liggen op de rug, benen wijd, steek hem er maar in. Alsof je een pop aan het neuken bent, geen interactie.
Oh, ik hoopte op een leuk verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hij van zijn probleem niet de mijne moet maken.
Het is al erg genoeg dat er zo'n verhaal moet zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een leuk verhaal.
Oh je wilt leuke verhalen?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een leuk verhaal.
Waarom mag hij zijn kind nog zien dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh je wilt leuke verhalen?
Zoals dat ik hete koffie over me heen gegooid kreeg of dat ik hem in de week dat onze zoon geboren werd niet eens gezien heb of dat ik bijna op straat stond dankzij hem.
Dat soort verhalen?
Is dat wat?
Aww.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals dat ik hete koffie over me heen gegooid kreeg of dat ik hem in de week dat onze zoon geboren werd niet eens gezien heb of dat ik bijna op straat stond dankzij hem.
Dat soort verhalen?
Is dat wat?
Ehm, WAT. DE. NEUK.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat soort verhalen?
Is dat wat?
Dat mocht hij eerst ook niet.quote:
Klonk zo sneu.quote:
hmm, ik snap dat je het voor je zoon hebt her overwogen (= aanname), maar dan nog, zou me daar nooit lekker over voelen denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mocht hij eerst ook niet.
Het gaat nu prima hoor. Op het feit dat hij op het laatste moment dan dingen vraagt enzo
Nee joh. Leedvermaak is de beste vermaak toch.quote:
Wat een eikel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat soort verhalen?
Is dat wat?
Komt vast wel goed.quote:
Jij liever dan ik. Ik heb een teringhekel aan Spongebob.quote:
Ik was toen ook geen lieverdje. Kwestie van het slechtste in elkaar naar boven halenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik snap dat je het voor je zoon hebt her overwogen (= aanname), maar dan nog, zou me daar nooit lekker over voelen denk ik.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik heb een teringhekel aan Spongebob.
Vroeger was het wel leuk, maar nu erger ik me er gewoon aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind de humor zo lekker extreem kutDus wel weer leuk
Cosmoquote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger was het wel leuk, maar nu erger ik me er gewoon aan.
Keek laatst voor de grap Fairly Odd Parents. Dat was nog steeds leuk.
Ja! Jij snapt het.quote:
quote:
Gisteren wel lammetjes gezien.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Zo dat was weer een stukje bagage uit de leventje van Lola...
Op de fiets naar de kinderboerderijff kijken of er al kleine geitjes/lammetjes of knijntjes zijn
Bij mij iig niet want daar zijn het nog rupsenquote:
Er vlogen hier gewoon vlinders. Gewoon echte, eckte vlindersquote:Op zondag 9 maart 2014 13:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij iig niet want daar zijn het nog rupsen
Tja, dat krijg je als je aan kinderen begintquote:Op zondag 9 maart 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:
Klote vrienden die geen tijd hebben voor spontane dingen
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je aan kinderen begint
Ipv naar het terras te gaan, overweeg ik nu om mijn auto te gaan schoonmakenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je aan kinderen begint
Is je plan gisteren nog geslaagd? Ow, en inderdaad, lente, heerlijk!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er vlogen hier gewoon vlinders. Gewoon echte, eckte vlindersLente
Mijn plan?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:41 schreef yats het volgende:
[..]
Is je plan gisteren nog geslaagd? Ow, en inderdaad, lente, heerlijk!
Daar is het wel verdomd goed weer voorquote:Op zondag 9 maart 2014 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ipv naar het terras te gaan, overweeg ik nu om mijn auto te gaan schoonmaken
Overigens ook die zonder kinderen kunnen allemaal niet, ja eentje, maar die is een paar duizend kilometer verderopIk wilde d'r biertjes wel betalen maar dat vond ze niet genoeg
Heb je de informatie gevonden?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar is het wel verdomd goed weer voor
Whehehe wat stom
Ik ga zo eens kijken of ik die bekleding eraf kan krijgen.
Niet super duidelijk, maar ik weet waar de schroeven zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je de informatie gevonden?
Weet ik, maar dat blijft het de komende dagen ook nog wel geloof ik.
Ach fas, jij vind nog wel iemand. Komt goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:47 schreef Fascination het volgende:
Soms zo frustrerend om vrouwen te zien met een man waarvan je weet dat je ze op erg veel punten overklast. Alleen omdat ik geen penis heb.
Ja, om met een orgasmeroes tegen iemand aan in slaap te vallen.quote:
Oh, nee, Helaas niet. Maar ik wist ook dat dat niet ging gebeuren gisteravond.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, om met een orgasmeroes tegen iemand aan in slaap te vallen.
Oh prima, ff uitzoeken wat er met die AB is dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet super duidelijk, maar ik weet waar de schroeven zitten.
Of ik laat het nu zo (raam zit redelijk dicht) en wacht nog even af.
Volgens mij wordt het wel iets koeler komende week voor terras.
Wel gevonden dat het alarm alleen uitgeschakeld kan worden met de AB van de CV, en gezien die het niet doet staat het alarm dus uitgeschakeld.
Ja inderdaad, maar ja hoe kom je daar achterquote:Op zondag 9 maart 2014 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh prima, ff uitzoeken wat er met die AB is dan.
Buiten die schroeven, zitten er ook allemaal klipjes, die breken heel snel af en daar moet je een beetje voorzichtig mee zijn.
Zonde, het klonk wel als een goed plan.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, nee, Helaas niet. Maar ik wist ook dat dat niet ging gebeuren gisteravond.
Nee, andere. Het speakerkapje moet je ook voorzichtig mee zijn. Misschien dat ik die nog heb liggen, iig voor een 146, maar misschien passen die ook bij jou.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ja hoe kom je daar achter. Denk dat ik even langs die Alfa zaak ga morgen.
Zijn dat zo'n zelfde soort clipjes als die van het speakerkapje?
Speakerkapje had ik er al afgehad, zijn niet de beste clipjesquote:Op zondag 9 maart 2014 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, andere. Het speakerkapje moet je ook voorzichtig mee zijn. Misschien dat ik die nog heb liggen, iig voor een 146, maar misschien passen die ook bij jou.
Die dingen zijn universeel meestal, dus bij een automateriaalzaak kan je die ook gewoon halen, scheelt een klap geld.
Ik ook! Drie verschillende soorten.quote:
Als de zon maar schijnt toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekkere muziek, ijsthee, laptop, tekentablet en een hoop concept art dat ik moet digitaliseren.
Binnen zitten, dat meen je niet...quote:Op zondag 9 maart 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker binnen zitten en Curvefever en pokemon spelen
Wat teken je?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lekkere muziek, ijsthee, laptop, tekentablet en een hoop concept art dat ik moet digitaliseren.
Ik kan niet tekenenquote:
Ik heb alleen een balkon en dat is momenteel vrij koud en schaduwrijk.quote:
Waar is dat voor? Een game?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet tekenenMaar ben in Illustrator dit aan het digitaliseren
[ afbeelding ]
Ahh ja, dat is minder...quote:Op zondag 9 maart 2014 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een balkon en dat is momenteel vrij koud en schaduwrijk.
Ik kan wel een beetje tekenen, maar ben digitaal echt een ramp.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan niet tekenenMaar ben in Illustrator dit aan het digitaliseren
[ afbeelding ]
Kind of. We moeten een bordspel maken gebaseerd op ganzenbord. Dus 63 vakken en een aantal vakjes met een gebeurtenis. Verder staat alles vrij. We moeten ook een backstory maken enzo, soort van cartoon-filmpje maken als introductie en in Flash een aantal spelelementen stoppen zodat je een soort van "tweede scherm" hebt.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Een game?
[..]
Ahh ja, dat is minder...
Het gaat ook niet echt vloeiendquote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje tekenen, maar ben digitaal echt een ramp.
Klinkt leuk.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kind of. We moeten een bordspel maken gebaseerd op ganzenbord. Dus 63 vakken en een aantal vakjes met een gebeurtenis. Verder staat alles vrij. We moeten ook een backstory maken enzo, soort van cartoon-filmpje maken als introductie en in Flash een aantal spelelementen stoppen zodat je een soort van "tweede scherm" hebt.
Klinkt best gaaf!quote:Op zondag 9 maart 2014 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kind of. We moeten een bordspel maken gebaseerd op ganzenbord. Dus 63 vakken en een aantal vakjes met een gebeurtenis. Verder staat alles vrij. We moeten ook een backstory maken enzo, soort van cartoon-filmpje maken als introductie en in Flash een aantal spelelementen stoppen zodat je een soort van "tweede scherm" hebt.
Chillen in de zon met een biertje?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar nu houd ik even pauze. Wat zal ik gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |