Vitamine injectie gezet gisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hyper waarvan?
Ikzelf sta op het punt van instorten. Maar komt wel goed.
Niks moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
Ik dacht dat het een seks gerelateerde TT moest zijn
Oh dat wil ik dan ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamine injectie gezet gisteren.
Maardoor? Moe?
Ah.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamine injectie gezet gisteren.
Maardoor? Moe?
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wil ik dan ook wel.
Maar ik ga wel weer een weerstand kuurtje halen
Zoo moefutloos
Mja.quote:
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.Ik haat alleen het zetten van een injectie. Vind het rot om in mijn eigen been te prikken.
[..]
Mja.
Een ding tegelijk aanpakken
Dat is nogal moeilijk. Ik doe mijn best. Maar heb in mijn hoofd al wat beslissingen gemaakt. Geeft wel weer wat rust.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.Ik haat alleen het zetten van een injectie. Vind het rot om in mijn eigen been te prikken.
[..]
Mja.
Een ding tegelijk aanpakken
Ik alleen in de buurt van m'n gezicht. Dus een verdoving van de tandarts skip ik liever.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Verl mensen vinden naalden stom, eng, niet prettig
Grappig. Ik ben best wel bang voor naalden dat ik een waardeloze drugsverslaafde zou zijn, maar tandartsinjecties vind ik dan weer ok.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik alleen in de buurt van m'n gezicht. Dus een verdoving van de tandarts skip ik liever.
Een dunne piemel is wat anders dan een naaldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind naalden echt niet eng.
Ik ben zo vaak lek geprikt in mijn leven
Mja, het is niet zozeer de naald. Heb het ook bij een mes of een scheermes of iets. Gewoon mezelf pijn doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Verl mensen vinden naalden stom, eng, niet prettig
Heel goed, fijn om te horen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk. Ik doe mijn best. Maar heb in mijn hoofd al wat beslissingen gemaakt. Geeft wel weer wat rust.
Wist niet dat jij seks had gehad met Lola.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een dunne piemel is wat anders dan een naald
Jij voelde ook niks toen hij zn pener in je kontje stopte?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij seks had gehad met Lola.
Volgende week misschien wat minder leuk nieuws, maar dat is nog even afwachten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, het is niet zozeer de naald. Heb het ook bij een mes of een scheermes of iets. Gewoon mezelf pijn doen.
En dat goedje prikt behoorlijk.
[..]
Heel goed, fijn om te horen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, ik heb rioolpijpen meegemaakt die krapper warenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij voelde ook niks toen hij zn pener in je kontje stopte?
Jij ook niet dus?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Man, ik heb rioolpijpen meegemaakt die krapper waren
Peu komt niet in de buurt van mijn kontjequote:
Uhuh.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Peu komt niet in de buurt van mijn kontje
Mijn standaard ligt toch wel een aardig stuk hoger.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Owje, hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgende week misschien wat minder leuk nieuws, maar dat is nog even afwachten.
Vandaag ben je anders het grootste deel van de tijd binnen handbereik geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Peu komt niet in de buurt van mijn kontje
Oh dit klinkt zo slechtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag ben je anders het grootste deel van de tijd binnen handbereik geweest
Ben bang van niet, but we'll see.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn standaard ligt toch wel een aardig stuk hoger.
[..]
Owje, hopelijk valt het mee.
Beetje gay is okay.quote:
Johquote:
Dat is dus gewoon biquote:
Dat is ook prima.quote:
Ja hoor, geen problemen meequote:
Wat snap je niet?quote:
EN kennelijk neukt Peu rioolbuizen. Ik weet niet of dat normaal is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vin en Peu komen binnenkort samen uit de kast.
Gezellig. Zolang het niet de mijne isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no. Vrouwen zijn veel te lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die aardenwerken waren altijd wel lekker geribbeld aan de binnenkant, die plasticen zijn niets.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EN kennelijk neukt Peu rioolbuizen. Ik weet niet of dat normaal is.
Ik doelde uiteraard ook op zo'n ouderwetsequote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die aardenwerken waren altijd wel lekker geribbeld aan de binnenkant, die plasticen zijn niets.
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Shit, ik wilde naar IJs van Co gaan, maar dacht dat ie dicht was.
Verkeerd gedacht
Met je broek op je enkels staan op een schoolplein, wordt in dit land wat moeilijk over gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
Er ligt een rioolbuis op het schoolplein van de jongens.
Ze willen meer een natuurlijke speelplein. Hekjes van boomstammen
En dan die buis als tunnel half onder de grond.
Echt heel tof
Ik denk dat ik vandaag iedereen verkeerd begrijp ofzoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met je broek op je enkels staan op een schoolplein, wordt in dit land wat moeilijk over gedaan
Klinkt nu al geweldig met oud en nieuwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
Er ligt een rioolbuis op het schoolplein van de jongens.
Ze willen meer een natuurlijke speelplein. Hekjes van boomstammen
En dan die buis als tunnel half onder de grond.
Echt heel tof
Nee, ik ben heel flauwquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag iedereen verkeerd begrijp ofzo![]()
Misschien moest ik maar eens lekker gaan slapen
jij wil C4 in die buis stoppen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt nu al geweldig met oud en nieuw
Ik gok op carbidquote:
Ook een optie.quote:
Lekker gek, die Faxie.quote:Op zondag 9 maart 2014 06:20 schreef Faxie het volgende:
Ik lijk wel gek, gewoon al wakker op dit uur op een zondag
Euh?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, sfeertje hier.![]()
Laat LoLa toch met rust...
Euh ?quote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, sfeertje hier.![]()
Opbokken danquote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef Grietje-tit het volgende:
Zo, sfeertje hier.![]()
Ach zo gaat dat hier joh, niks van aantrekken....quote:Op zondag 9 maart 2014 10:55 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik denk dat ik oude berichten heb zitten lezen. Ik vond de opmerking over een rioolpijp ver over de scheef, vandaar.
Boe.quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn hand zit onder de schrammen. En het was een behoorlijke tamme avond gisteren
Ik bedoel de hele avond.quote:
Ben mijn stamkroeg ingegaanquote:
Wat voor soort kroeg is dat?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben mijn stamkroeg ingegaanZoals vaak op de zaterdagavond.
Een vrij tamme, ik heb niet gevochtenquote:
Wat betekent tam in deze context? Ik snap dat nooit zo goed. Moet altijd aan tamme konijnen denken.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een vrij tamme, ik heb niet gevochtenEn sinds de verbouwing best wel heel classy. Gaybar haast
Nou dat. Er gebeurt niet zo veelquote:Op zondag 9 maart 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat betekent tam in deze context? Ik snap dat nooit zo goed. Moet altijd aan tamme konijnen denken.
Zat ik toch in de buurt.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou dat. Er gebeurt niet zo veel
Een collega van me, zelfde leeftijd, gaat in mei trouwen.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag net een naam voorbijkomen op facebook die me erg deed denken aan iemand die ik vroeger kende.
Dus ik zoek haar op. Woont ze samen me haar vriend, heeft een dochtertje. Ergens in Drenthe.
Ik voel me ineens oud.
Ik ken ook meisjes van mijn leeftijd die een kind hebben.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag net een naam voorbijkomen op facebook die me erg deed denken aan iemand die ik vroeger kende.
Dus ik zoek haar op. Woont ze samen me haar vriend, heeft een dochtertje. Ergens in Drenthe.
Ik voel me ineens oud.
Ik. Scoren?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zat ik toch in de buurt.
Nog gescoord? Of was het daar ook te tam voor?
Whuuuuut. Ik zou dat niet durven op die leeftijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een collega van me, zelfde leeftijd, gaat in mei trouwen.
DAMN
Bitches love Spongebob?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik. Scoren?![]()
Maar was het ook wel te tam voor. Om 12:00 kon je binnen komen lopen en er was aan de bar nog plek en er waren nog wat tafels onbezet. Voor oud en nieuw was het echt VOL
Ik heb wel een berichtje gekregen dat een meisje nog echt een keer de spongebobfilm met me wil gaan kijken. Dus dat
ara had me een keer een hele serie foto's laten zien van iemand die op ongeveer de zelfde leeftijd ging trouwen. Skeerheid lvl9001.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Whuuuuut. Ik zou dat niet durven op die leeftijd.
Vreselijk. Het zou het feest van je leven moeten zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ara had me een keer een hele serie foto's laten zien van iemand die op ongeveer de zelfde leeftijd ging trouwen. Skeerheid lvl9001.
Als je huwelijksdag een kringverjaardag wordt gaat het fout :'D
Heb ook een keer iets met een DJ gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |