SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent de enige die Roda erin wil zien blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
Nu gaat Ajacied422 jouw plaatje volledig negeren om te vertellen wat hij zelf met FM heeft meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Wat een j0rdiii actie zou dat zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu gaat Ajacied422 jouw plaatje volledig negeren om te vertellen wat hij zelf met FM heeft meegemaakt.
Hi wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Hoekschop yo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk gewoon PSV.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik voel met NAC - Vitesse een mooie wedstrijd aankomen
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
PSV wint toch wel met 3/4-0quote:
Het zou leuk als het een avondje NAC zou wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Daar hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zou leuk als het een avondje NAC zou worden
En Groningen dat morgen even wint of gelijkspel. Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
PSV krijgt een makkelijk avondje denk ik.
Ik denk dat Feyenoord wint.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Groningen dat morgen even wint of gelijkspel. Daar is niks mis mee
Fledduerusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
Tien seconden op het veld en ik wil Fledderus al Kokmeijeren.
Weer een mooie kool.quote:
Sowieso, de thuiswedstrijden van Heracles zijn voor zowel de Heracles supporters als de neutrale toeschouwer niet aan te zienquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
God wat erg zeg. Ik boycot roda thuis.
CaptainCookie of hoe die kerel ook heet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kijkt er ook naar NAC v Vitesse straks?
En een overwinning voor GAE zou ook wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Groningen dat morgen even wint of gelijkspel. Daar is niks mis mee
En daar betaal je dan 220 euro voorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sowieso, de thuiswedstrijden van Heracles zijn voor zowel de Heracles supporters als de neutrale toeschouwer niet aan te zien
Het is maar goed dat ze winnen, anders heb je kans dat ze degraderen door een scheidsrechterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat was nog gewoon een penalty
Twee doelpunten Roda ontnomen
En Roda ook, wie moet er dan uit?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze erin blijven.
Ik natuurlijk, maar dan post ik bier niet, volle aandacht voor de wedstrijd. Commentaar geef ik dan wel aan m'n vriendenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kijkt er ook naar NAC v Vitesse straks?
Vanavond leek het niet eens op een wedstrijd, het was meer een anale verkrachting. Ajax-Salzburg was er niks bij.quote:
De beker winnen en dan degraderen lijkt me wel mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze erin blijven.
He have the face that he is Ajax supporterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef J.Pistone het volgende:
Klinkt als een Ajacied die interviewer.
Ik heb hem na de 2-0 afgezet. Die rooie kaart was wel onterecht, maar het was sws niks geworden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanavond leek het niet eens op een wedstrijd, het was meer een anale verkrachting. Ajax-Salzburg was er niks bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |