SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent de enige die Roda erin wil zien blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
Nu gaat Ajacied422 jouw plaatje volledig negeren om te vertellen wat hij zelf met FM heeft meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Wat een j0rdiii actie zou dat zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu gaat Ajacied422 jouw plaatje volledig negeren om te vertellen wat hij zelf met FM heeft meegemaakt.
Hi wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajacied422know'm sayin?
word? word.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]Hoekschop yo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk gewoon PSV.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik voel met NAC - Vitesse een mooie wedstrijd aankomen
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
PSV wint toch wel met 3/4-0quote:
Het zou leuk als het een avondje NAC zou wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Daar hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het zou leuk als het een avondje NAC zou worden
En Groningen dat morgen even wint of gelijkspel. Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
PSV krijgt een makkelijk avondje denk ik.
Ik denk dat Feyenoord wint.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Groningen dat morgen even wint of gelijkspel. Daar is niks mis mee
Fledduerusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
Tien seconden op het veld en ik wil Fledderus al Kokmeijeren.
Weer een mooie kool.quote:
Sowieso, de thuiswedstrijden van Heracles zijn voor zowel de Heracles supporters als de neutrale toeschouwer niet aan te zienquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
God wat erg zeg. Ik boycot roda thuis.
CaptainCookie of hoe die kerel ook heet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie kijkt er ook naar NAC v Vitesse straks?
En een overwinning voor GAE zou ook wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En Groningen dat morgen even wint of gelijkspel. Daar is niks mis mee
En daar betaal je dan 220 euro voorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sowieso, de thuiswedstrijden van Heracles zijn voor zowel de Heracles supporters als de neutrale toeschouwer niet aan te zien
Het is maar goed dat ze winnen, anders heb je kans dat ze degraderen door een scheidsrechterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat was nog gewoon een penalty
Twee doelpunten Roda ontnomen
En Roda ook, wie moet er dan uit?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze erin blijven.
Ik natuurlijk, maar dan post ik bier niet, volle aandacht voor de wedstrijd. Commentaar geef ik dan wel aan m'n vriendenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond leek het niet eens op een wedstrijd, het was meer een anale verkrachting. Ajax-Salzburg was er niks bij.quote:
De beker winnen en dan degraderen lijkt me wel mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze erin blijven.
He have the face that he is Ajax supporterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef J.Pistone het volgende:
Klinkt als een Ajacied die interviewer.
Ik heb hem na de 2-0 afgezet. Die rooie kaart was wel onterecht, maar het was sws niks geworden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanavond leek het niet eens op een wedstrijd, het was meer een anale verkrachting. Ajax-Salzburg was er niks bij.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
De beker winnen en dan degraderen lijkt me wel mooi
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen.
Heeft ook zo'n Ajax-gezicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef J.Pistone het volgende:
Klinkt als een Ajacied die interviewer.
PSV - Utrecht met commentaar van Theo Reitsmaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
Please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen, please geen Leo Driessen.
Die zat al in Alkmaar, dus, helaas.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
PSV - Utrecht met commentaar van Theo Reitsma
reitsma zat in alkmaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
I think it's a big disappointment that you talk this way to mequote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
He have the face that he is Ajax supporter
pfewquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die zat al in Alkmaar, dus, helaas.
PSV - Utrecht met commentaar van Leo Oldenburger?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die zat al in Alkmaar, dus, helaas.
Met Michiel Teeling of Evert ten Napel kan ik wel leven.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
PSV - Utrecht met commentaar van Leo Oldenburger?
Wat een toptrainer. Gewoon in zijn eerste jaar met PSV 2de worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
CocuWat een persoonlijkheid, wat een uitstraling.
Simply the best jonguhquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
PSV muziek is nog steeds We will rock you
Dan krijgen we zombie nation jeweettoghquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We will rock you voor de goals dan he
LitmanenAFCA zegt ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een bod van 5.25 miljoen op Serano gekregen. Doen?
Ja en koop Toornstraquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb een bod van 5.25 miljoen op Serano gekregen. Doen?
Cocu en Nilis hadden nooit op die herrie gescoordquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan krijgen we zombie nation jeweettogh
Jij had het over nu.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cocu en Nilis hadden nooit op die herrie gescoord
Bazoer in de basis danquote:
Hm?quote:
Vitesse.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:47 schreef Nat-Water het volgende:
Vitesse of PSV kijken, Vitesse of PSV kijken..
Ik weet het niet
Met die spitsen van PSV?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:49 schreef Paul het volgende:
Mijn GOD dit gaat echt zoeen 10-0 worden ik zie het al
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die spitsen van PSV?
Nee, dit wordt 0-1
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die spitsen van PSV?
Nee, dit wordt 0-1
ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor NAC hoop ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:53 schreef Paul het volgende:
Ff de was ophangen, als ik terug kom staat het 2-0
*Utrechtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het begint te vermoeiend dat "PSV ontsnapt" steeds
Ik zal er mee ophouden
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:53 schreef Paul het volgende:
Ff de was ophangen, als ik terug kom staat het 2-0
Ik wist niet dat Utrecht zo gevaarlijk wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het begint te vermoeiend dat "PSV ontsnapt" steeds
Ik zal er mee ophouden
zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geeft niet.
De trailers van Godzilla en Sin city zagen er prima uit.
quote:PSV neemt Björn Kuipers over van de KNVB. Door het aantrekken van de scheidsrechter heeft de club de vurig gewenste topaankoop voor komend seizoen binnen. Hoeveel PSV voor Kuipers (40) betaald heeft, is niet bekend.
Kuipers gaat bij PSV het rugnummer 12 dragen. De leiding van PSV hoopt met de veelgeprezen arbiter het eerste kampioenschap sinds 2008 te veroveren. Trainer Phillip Cocu is blij met zijn nieuwe aanwinst: “Björn is in zijn rol momenteel onbetwist de beste van Europa. Met zo’n scheidsrechter aan onze kant kunnen prachtige resultaten niet uitblijven.”
KNVB-directeur Bert van Oostveen noemt het vertrek van Kuipers een aderlating. “Het doet altijd pijn als je één van je sterren verliest, maar zo werkt de voetballerij nu eenmaal. We wensen Björn alle succes bij PSV.” Volgens Van Oostveen is PSV bereid de arbiter zo nu en dan uit te lenen voor cruciale wedstrijden van de concurrentie. “Dat vinden we een prachtig gebaar.”
Kuipers zelf is verguld met zijn transfer. “PSV is en blijft één van de mooiste clubs van Nederland. Ik ga er alles aan doen om op beslissende momenten van doorslaggevend belang te zijn.”
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jammer dat NAC een onterechte strafschop krijgt maar dat komt nog goed.
hohoquote:
Vitesse ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:59 schreef Ramboetan het volgende:
Die shirtsponsor van vitesse is echt ontiegelijk lelijk
Daar is de linksbuiten van GAE het niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Arias is de beste rechtsback van de eredivisie, period.
Ze zochten een 'groot, internationaal bedrijf' met status en zo. Als een echte topclub. Dat lukte zo lang niet dat ze deze bagger hebben geregeldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:59 schreef Ramboetan het volgende:
Die shirtsponsor van vitesse is echt ontiegelijk lelijk
quote:
Gaat het publiek erachter staan? Dan blijven wij ook thuisquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Volgende week wordt PSV opgerold, net als in Eindhoven
ooooooooooh powpowquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat het publiek erachter staan? Dan blijven wij ook thuis
Haha, jullie blijven elke uitwedstrijd thuis dus dat is niks nieuws. PSVquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aanvallend wel samen met janmaat en johansson vind ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:00 schreef Cavaliers het volgende:
Arias is de beste rechtsback van de eredivisie, period.
Ja dat is idd ergerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haha, jullie blijven elke uitwedstrijd thuis dus dat is niks nieuws. PSV
Zelfs onze uitvakken zijn beter gevuld dan het GelreDomequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haha, jullie blijven elke uitwedstrijd thuis dus dat is niks nieuws. PSV
Niks nieuws toch voor PSV'ers ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zou PSV bovenaan staan idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Deel die getallen nu eens door het gemiddeld aantal thuissupporters
Dus Vitesse is beter omdat er thuis ook niemand op komt dagen??quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En dat maakt uit omdat?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus Vitesse is beter omdat er thuis ook niemand op komt dagen??
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus Vitesse is beter omdat er thuis ook niemand op komt dagen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:07 schreef J.Pistone het volgende:
Volgens mij is dit een thuisvakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:07 schreef J.Pistone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rens waarom ben niet in het stadion?
Dus eerst ga je janken dat PSV 'lege' uitvakken heeft, maar als Vitesse er nóg minder heeft is dat niet erg omdat Vitesse een kleinere club is?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat absolute aantallen natuurlijk vrij weinig zeggen als de clubs niet even groot zijn.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rens waarom ben je niet in het stadion?
Joh, negeer die dwaas toch. Je gaat hier toch niet serieus op een forum over lopen 'discussiëren' ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus eerst ga je janken dat PSV 'lege' uitvakken heeft, maar als Vitesse er nóg minder heeft is dat niet erg omdat Vitesse een kleinere club is?
Ja ga lekker overdrijven, echt geen 0 hoor. Toch wel zo'n 8000-10000.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gedeeld door aantal thuissupporters:
PSV: 523/35.000=0,0149
Vitesse: 290/0=MATH ERROR
Hihi wat ben jij een grapjasje. Grappig jasje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In het echt zou ik dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, negeer die dwaas toch. Je gaat hier toch niet serieus op een forum over lopen 'discussiëren' ?
Goed punt. Misschien nog wel minder snel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In het echt zou ik dat ook niet doen.
Wat een leuke grap. Gelukkig zit jij tijdens de thuiswedstrijden lekker op FOK!.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Laag? 70% ofzo terwijl die veel meer supporters hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:12 schreef J.Pistone het volgende:
Ik snap eigenlijk nooit zo goed hoe dat komt dat PSV in vergelijking met Feyenoord en Ajax een relatief laag aantal uitfans heeft.
Achterban is toch vrij behoorlijk.
18.000+ vorig seizoen gemiddeldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ga lekker overdrijven, echt geen 0 hoor. Toch wel zo'n 8000-10000.
Ik kan lastig op de fiets naar Eindhoven, nietwaar?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat een leuke grap. Gelukkig zit jij tijdens de thuiswedstrijden lekker op FOK!.
Haha, goal gemist omdat je dit zat te typenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
18.000+ vorig seizoen gemiddeld
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, goal gemist omdat je dit zat te typen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zijn er wel uitsupporters bij die wedstrijd?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, goal gemist omdat je dit zat te typen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta zit niet in de EredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er komen iedere 2 weken wel 35.000 mensen naar de thuiswedstrijden kijken, grootste uitvak in NL is volgens mij iets van 1200 lijkt me toch dat je die makkelijk moet uitverkopen als PSV zijnde ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laag? 70% ofzo terwijl die veel meer supporters hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |