SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hoop voor je dat het dan toch nog eens doorgaatquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef martend het volgende:
[..]
heb mailtje van vanessa gehad erover, of ik wel/niet mee wou doen daarmee, toen ik in de gaten kreeg dat hele plan veranderde en dat er nog meer mensen zouden komen die mee gingen doen met fleesfikkuh, heb ik met vanessa voor andere datum gekozen.
Ben d'r blij mee, ik hou niet van fleesfikkuh plus ze timmeren hakken en zagen ook gewoon door hé
man oh man
hoorde net dat die vrouw die met 8 man zou komen ook niet doorgaat, je moet én vlees en drank meenemen én je moet 15 euro betalen ze zijn mesjokke echt
Hij werd vroeger kwaad als ze de borden zo groot maaktequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Grunge. het volgende:
"Ik ben een heel grote eter, hè? Hij is een heel kleine eter."
Die komen van onder de rivieren, net als Vanass.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
Waarom komen daar alleen mensen uit het zuiden van het land eten?
Die zijn gezellig en bourgondisch en spontaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
Blijkbaar werkt het voor hen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Grunge. het volgende:
Nou ja, echt typisch dit. Die man vertelt iets en zij walst er zo over heen. Windjack-stel.
Omdat ze het Vanass gunnen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
Mijn ouders kunnen opzoutenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Mensen die gewoon je vader, moeder, buren of zo kunnen zijn.
Ge-wo-ne men-sen. Zonder gezeik, gedoe en zo. Mensen die best wel e.e.a. hebben meegemaakt maar toch positief in het leven staan.
Ja, ik hoorde hetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij werd vroeger kwaad als ze de borden zo groot maakte
Alleen jij. Niemand anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Blackprinces het volgende:
Uhhhh ben ik de enige waarvan de streams t ineens niet meer doen?
Yepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Blackprinces het volgende:
Uhhhh ben ik de enige waarvan de streams t ineens niet meer doen?
Dat moeten wel FokForummers zijn...!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die gasten komen echt niet voor een culinaire ervaring. Dat is volk die de streams dag en nacht volgen en Utopia in het echt willen beleven met alle 15 celebs er omheen.
Dat was de vraag inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die komen van onder de rivieren, net als Vanass.
Zij wil vooral en Bill sukkelt er achteraan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die gasten komen echt niet voor een culinaire ervaring. Dat is volk die de streams dag en nacht volgen en Utopia in het echt willen beleven met alle 15 celebs er omheen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom duurde dat zo lang met dat nieuwe topic?
Ik haat mensen die altijd zo lekker positief in het leven staan. Ik ben ook blij dat mijn ouders niet van dat soort ge-wo-ne men-sen waren.
Zelfkennis of zielig aandacht vragen dat is de vraagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
Rienk: ik ben helemaal niks, ik ben niemand.
Ow my god...! She's HERE!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
alles pakken ze van me af...ze pakken het af..alles
De Rienk die jij hier ziet, die jij denkt te kennen, die is weg. Jullie zeggen allemaal dat ik de zwerver niet meer ben, dat ik veranderd ben. Dat is gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef Ransjih het volgende:
rienk is steeds ongeduldiger, alsof isa hem aanvalt
Ik denk dat onder de rivieren Vanass populair is, omdat ze altijd 'onder de rivieren' zegt, zoals mensen van 'onder de rivieren'.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat was de vraag inderdaadIk vind het vreemd dat er alleen maar zuiderlingen komen eten? Zouden dat misschien allemaal bekenden zijn van Vanassa?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Respect jonguh, voor de gewone man en vrouw!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik haat mensen die altijd zo lekker positief in het leven staan. Ik ben ook blij dat mijn ouders niet van dat soort ge-wo-ne men-sen waren.
Omdat het Westen dat vreten niet mot van Vanas?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
Gewoon een beetje interessanterigheid.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfkennis of zielig aandacht vragen dat is de vraag
Gekker dan wij want wij zitten naar een scherm te kijken op onze zolderkamersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij wil vooral en Bill sukkelt er achteraan.
Want eigenlijk is ze een hele gekke meid.
Sorry, ik was te laat met openen...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik versta het prima, alleen lijkt het mij dat die vrouw met dubbele tong praat? Ze klinkt alsof ze net een fles wijn in rap tempo heeft leeggetetterd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef PrinsesVampi het volgende:
Ik kom niet meer bij. Dat accent! Verstaan jullie dat allemaal? Ik helaas wel.
Vanas krijg commentaar.
Ze beginnen weer met je. Ze beginnen weer met je hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die kunne die intellectuele nog wel een poepie laten ruiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Respect jonguh, voor de gewone man en vrouw!
Ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Disana het volgende:
De persoon die jij denkt te kennen, verdwijnt.
Aansteller.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Toverheks het volgende:
mijn Vanessa aan het huilen, goffer de goffer
Dat voedt hem alleen maar in zijn rol.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja.
Hij vindt het heerlijk ook, Isabella's hysterie hierover.
Ik ben van vér bóven de rivieren en mag Vanass ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat onder de rivieren Vanass populair is, omdat ze altijd 'onder de rivieren' zegt, zoals mensen van 'onder de rivieren'.![]()
Zuidelijke mensen staan ook wel bekend om dat ze iets meer 'open en gezellig' zijn. Dat zal het wel zijn dan.
En ik ben ook een Braboquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gekker dan wij want wij zitten naar een scherm te kijken op onze zolderkamers
Ter Lering Ende Vermaeck.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Jêutje Vanessa heeft zowaar twee "Correctiegasten" gekregen weer.. Meneer zit "In de Horeca" natuurlijk...
De hoge heren in Den Haag krijgen ze niet kapot!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kunne die intellectuele nog wel een poepie laten ruiken.
Was ook niet de bedoeling te generaliseren, of mensen uit te sluiten. Probeerde alleen een reden te zoeken waarom er zoveel zuiderlingen komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik ben van vér bóven de rivieren en mag Vanass ook wel.
En meneer Liesbeth klinkt als een import Brabo (voor mijn noordelijke oren).
Nee, wel een half literblik onmeunig slecht bier...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik versta het prima, alleen lijkt het mij dat die vrouw met dubbele tong praat? Ze klinkt alsof ze net een fles wijn in rap tempo heeft leeggetetterd.
Aan tafel bij die mensen? Wat is het toch een echt mens ...quote:
Ik ben boven de rivieren maar ze heeft me hart gestolen, heel Vanessa, lekker nuchter geen poespas daar hou ik van, niet van die mensen die zich beter voor doen en alles maar afkatten omdat * hun * het zo netjes doen thuisquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat onder de rivieren Vanass populair is, omdat ze altijd 'onder de rivieren' zegt, zoals mensen van 'onder de rivieren'.![]()
Zuidelijke mensen staan ook wel bekend om dat ze iets meer 'open en gezellig' zijn. Dat zal het wel zijn dan.
Ik kom van onder de rivieren en ik mot dat vreten van Vanas ook niet hoor.quote:Omdat het Westen dat vreten niet mot van Vanas?
Rienk zoekt altijd hogere beweegredenen voor zijn keuzes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een beetje interessanterigheid.
2 positiviteitsgoeroe's die even de angel eruit halen bij Vanas en haar daarna weer helemaal opbouwen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef Tayu het volgende:
Leuk, die gasten... ze maken Vanassa aan het huilen:
[ afbeelding ]
Martend! Ging jij nu morgen daar eten ??quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef martend het volgende:
Lamme Lieders die gasten die achteraf klagen! Ons Vanass van onder de rivieren overstuur !!
Had het laatst ook. Heb de cache geleegd een dat hielpquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Blackprinces het volgende:
Ik schrijf verdomme eens wat positiefs over wat mensen en ik heb gelijk geen streams meer!
Zie je? Ik moet ook gewoon mezelf blijven en lekker ouwehoeren op alles.
En geef mij me streams terug andrea!!
Ik vraag me echt af hoor, of ze er ook daadwerkelijk iets mee doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef Ebinas het volgende:
Maar ze trekt zich dus wel degelijk kritiek aan.
En dat siert haar wel.
Die man brengt het ook best wel goed en dringt tot haar door.
Ze lult niet recht wat krom is zoals de meeste anderen daar
Geen beter vermaak dan leedvermaak?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef Baconbus het volgende:
Wat zei ik, Vanass weer aan het huilen.
Je haalt de woorden uit me mond!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kunne die intellectuele nog wel een poepie laten ruiken.
Ja lach maar, de tering aan iedereen die zo afgeven op Vanessaquote:
ik wil dat billy gaat huilen.. ik hoop dat de brief van lydia een grote cockblock isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak?![]()
Vanass leert er nog van. Andrea zou er meteen een megadrama van gemaakt hebben.
En de tyfus erbij!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja lach maar, de tering aan iedereen die zo afgeven op Vanessa
neen heb bedankt, vanwege gewijzigde plannen, de BBQ dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Martend! Ging jij nu morgen daar eten ??
Moet ze maar geen zwartgeblakerde pannenkoeken serverenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja lach maar, de tering aan iedereen die zo afgeven op Vanessa
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef Ebinas het volgende:
Maar ze trekt zich dus wel degelijk kritiek aan.
En dat siert haar wel.
Die man brengt het ook best wel goed en dringt tot haar door.
Ze lult niet recht wat krom is zoals de meeste anderen daar
Smakelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef Tayu het volgende:
Leuk, die gasten... ze maken Vanassa aan het huilen:
[ afbeelding ]
whahaha..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef martend het volgende:
[..]
neen heb bedankt, vanwege gewijzigde plannen, de BBQ dus.
Mag van Vanass zelf kiezen wanneer ik wil komen ( heb aanbetaald hé)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |