Die kunne die intellectuele nog wel een poepie laten ruiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Respect jonguh, voor de gewone man en vrouw!
Ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Disana het volgende:
De persoon die jij denkt te kennen, verdwijnt.
Aansteller.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Toverheks het volgende:
mijn Vanessa aan het huilen, goffer de goffer
Dat voedt hem alleen maar in zijn rol.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja.
Hij vindt het heerlijk ook, Isabella's hysterie hierover.
Ik ben van vér bóven de rivieren en mag Vanass ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik denk dat onder de rivieren Vanass populair is, omdat ze altijd 'onder de rivieren' zegt, zoals mensen van 'onder de rivieren'.![]()
Zuidelijke mensen staan ook wel bekend om dat ze iets meer 'open en gezellig' zijn. Dat zal het wel zijn dan.
En ik ben ook een Braboquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gekker dan wij want wij zitten naar een scherm te kijken op onze zolderkamers
Ter Lering Ende Vermaeck.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Jêutje Vanessa heeft zowaar twee "Correctiegasten" gekregen weer.. Meneer zit "In de Horeca" natuurlijk...
De hoge heren in Den Haag krijgen ze niet kapot!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kunne die intellectuele nog wel een poepie laten ruiken.
Was ook niet de bedoeling te generaliseren, of mensen uit te sluiten. Probeerde alleen een reden te zoeken waarom er zoveel zuiderlingen komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:59 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik ben van vér bóven de rivieren en mag Vanass ook wel.
En meneer Liesbeth klinkt als een import Brabo (voor mijn noordelijke oren).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |