SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie gaat er nog meer Roda-NEC kijken?
Higdom?quote:
NEC.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil NEC en Roda beide in de Eredivisie dus ik kan niet kiezen
Kowet eruit willen en Roda erin houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hopelijk wordt Kohet laatste, staan ook 'maar' 6 punten boven Roda.
Kuttokkies in een bouwval in de Eredivisie willen houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kowet eruit willen en Roda erin houden![]()
![]()
![]()
![]()
Volksclubs >>> Kansloze Limburgers die door niemand geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kuttokkies in een bouwval in de Eredivisie willen houden
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kowet eruit willen en Roda erin houden![]()
![]()
![]()
![]()
'Volksclubs' is over het algemeen synoniem voor clubs met vooral tokkies in de achterban.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volksclubs >>> Kansloze Limburgers die door niemand geaccepteerd worden.
Adelaarshorst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kuttokkies in een bouwval in de Eredivisie willen houden
Liever subsidie clubjes opdoeken. Veel beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Volksclubs' is over het algemeen synoniem voor clubs met vooral tokkies in de achterban.
Opdoeken dus.
Ach, die Gelderse derby vind ik altijd zo overrated, net als dat Ajax - Feyenoord tot een paar jaar geleden geen drol meer aan wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sympathieke club en de Gelderse derby heeft wel wat.
Lol Feyenoord kreeg al subsidie voor PSv die kreegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever subsidie clubjes opdoeken. Veel beter.
Lucky ajax.
Heb meer met RKC dan met dit Roda. Vroeger vond ik het wel een leuk clubje, ze moeten gewoon weer goed voetballen dan hebben ze mijn zegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben voor Roda, kunnen ze beide nog over RKC heen.
Enkel Den Haag houdt het vol zonder subsidie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lol Feyenoord kreeg al subsidie voor PSv die kreeg![]()
Jij bent 1 van het 'modern football' dus. Walgelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Adelaarshorst is een directe belediging voor de moderne stadions.
Dat zal echt wel gebeurden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb meer met RKC dan met dit Roda. Vroeger vond ik het wel een leuk clubje, ze moeten gewoon weer goed voetballen dan hebben ze mijn zegen.
Moderne stadions.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Adelaarshorst is een directe belediging voor de moderne stadions.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zal echt wel gebeurden.
Die directeur haalt met geluk het einde van het seizoen.
Zijn ook mensen van de club die willen investeren zodra die weg is.
Wanneer ben je een van het modern football?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent 1 van het 'modern football' dus. Walgelijk.
Niks, zolang je het over vliegreizen hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met fatsoenlijke beenruimte, meer comfort en veiligheid en goede service?
Je vergeet warme kroketten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met fatsoenlijke beenruimte, meer comfort en veiligheid en goede service?
Als je een stadion als die van GAE zo weg zet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een van het modern football?
Slechte troll.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Roda maar direct degraderen en ADO + NEC (of RKC) nacomp. spelen. Hoop alleen dat dat hoerige VVV niet promoveert
Zou passen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus zou een UI van Bertje kunnen nemen
Willem II komt weer terug, joepie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Roda maar direct degraderen en ADO + NEC (of RKC) nacomp. spelen. Hoop alleen dat dat hoerige VVV niet promoveert
Willem II > VVV, moet je met me eens zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II komt weer terug, joepie.
Dat stadion is gewoon een krot manquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je een stadion als die van GAE zo weg zet.
Je snapt er gewoon niets van. Is niet erg hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat stadion is gewoon een krot man
Eens ja. Al vind ik Willem II ook zo'n kansloze club. Promoveren ze weer naar de Eredivisie in 2012, zit er geen ene moer op de tribune. En cultheld Swinkels speelt er al tijden niet meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Willem II > VVV, moet je met me eens zijn
Volgens mij ben jij degene die er niets van snapt, maar okquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon niets van. Is niet erg hoor.
Dat was ook nog de openingsronde dan, of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
Is er serieus pas één Eredivisie wedstrijd in 0-0 geëindigd dit seizoen?
Prima, wat jij wil Guusje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die er niets van snapt, maar ok
Jij bent hier anders vrij eenzaam met je mening.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die er niets van snapt, maar ok
Ik ga op onderzoek uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was ook nog de openingsronde dan, of niet?
Twente - RKC 0-0.
Kan toch niet anders of er moeten wel meer 0-0's voorgevallen zijn.
Vitesse - ADO was ook 0-0, dus dan klopt het sowieso al niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was ook nog de openingsronde dan, of niet?
Twente - RKC 0-0.
Kan toch niet anders of er moeten wel meer 0-0's voorgevallen zijn.
Hij is 14, laat hem lekker wijs doen op een forumpje. Over een paar jaar is hij degene om op jonge lui te zeiken die graag met een tablet en bediening op de tribune willen zitten. Dat is dan modern football.quote:
Weet ik veel hoe oud hij is johquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij is 14, laat hem lekker wijs doen op een forumpje. Over een paar jaar is hij degene om op jonge lui te zeiken die graag met een tablet en bediening op de tribune willen zitten. Dat is dan modern football.
Dat doe ik nu ook al hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Grifte het volgende:
Over een paar jaar is hij degene om op jonge lui te zeiken die graag met een tablet en bediening op de tribune willen zitten.
Wie is daar verslaggever?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:03 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Jij bent hier anders vrij eenzaam met je mening.
Meh, voor Evert was ik overgeschakeld.quote:
Mijn prioriteiten voor het bezoeken van een voetbalwedstrijd zijn het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het is natuurlijk ook gewoon belachelijk fatsoenlijke beenruimte en service te verwachten in een stadion
Voor genoeg anderen wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Mijn prioriteiten voor het bezoeken van een voetbalwedstrijd zijn het in ieder geval niet.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen met Vincent Schildkamp de beste commentators bij eredivisiewedstrijden
Klopt, want kutclub.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met wat je zegt?
Half FOK! valt zo meteen over je heen.
Oh, dat over De Kuip.quote:
Laat ik maar niet op je in gaan, straks moet ik weer 4 dagen brommenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, dat over De Kuip.
Groot gelijk dat hij voor de Arena kiest. Die voldoet veel meer aan de hedendaagse standaarden.
Alleen jammer van die grachten.
Ja, aardig spelertje destijds voor de Graafschap en Groningen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft die er ooit iets van gekunnen dan?
Ja, want als je normaal discussieert krijg je een banquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat ik maar niet op je in gaan, straks moet ik weer 4 dagen brommen
Net als strafschop en rood, dat vind ik ook veel te zwaar gestraft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees wegens doorgebroken speler. Dat vind ik nou achterlijk
Dat gaan we je niet vertellenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als Roda wint, staan ze dan boven NEC?
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als Roda wint, staan ze dan boven NEC?
Ja, ik zag hetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Roda heeft nu al een beter doelsaldo zag ik niet. -20 vs -22.
Hoe doet M.het?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De heren Jóhannsson en Johansson doen het wel lekker in Alkmaar
?quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In De Kuip had met nu het 'We worden altijd genaaid' ingezet
Skyboxje voor het leven bij bruincafé Boekhoornquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vink krijgt een seizoenskaart voor het leven in Nimma als NEC nog wint
Edo Ophof mag z'n haar aanraken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Skyboxje voor het leven bij bruincafé Boekhoorn
Doorgebroken speler neerhalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kreeg Koenders eigenlijk rood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Tchock het volgende:
En ze waren niet eens zoveel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo geflatteerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En ze waren niet eens zoveel beter
Doodsaai altijd een ploeg de er ver bovenuit steekt in een competitie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit wist ik al een paar uur geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Altidoretwitter:JozyAltidore twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 19:41:45wat een top speler je bent lol killin em @aronjo20 #USA #AZ reageer retweet
Ze zijn gewoon kwalitatief heel veel beter. Zo'n passje van Thiago is gewoon briljant.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En ze waren niet eens zoveel beter
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Park, Hiljemark, Schaars; Ruiz, Locadia, Depay © Thijs Slegers
Cristian Willaert zegt Ruiz bank, Narsingh basis.
twitter:PSV twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 19:45:52OPSTELLING PSV tegen FC Utrecht: Zoet; Willems, Rekik, Bruma, Arias; Schaars, Hiljemark, Park, Depay, Locadia en Narsingh. #psvutr reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 19:46:24WISSELSPELERS PSV: Tyton, Zanka, Maher, Matavz, Van Ooijen, Ruiz en Brenet. Aftrap: 20.45 uur. #psvutr reageer retweet
Duim voor je davyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:PSV twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 19:45:52OPSTELLING PSV tegen FC Utrecht: Zoet; Willems, Rekik, Bruma, Arias; Schaars, Hiljemark, Park, Depay, Locadia en Narsingh. #psvutr reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 19:46:24WISSELSPELERS PSV: Tyton, Zanka, Maher, Matavz, Van Ooijen, Ruiz en Brenet. Aftrap: 20.45 uur. #psvutr reageer retweet
Wat een mooi gebaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
Even een nieuwe UI voor deze emotionele dag.
Bedankt!quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:50 schreef Cavaliers het volgende:
Even een nieuwe UI voor deze emotionele dag.
Ik ken die hele vent niet, maar ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://nba.si.com/2013/10(...)cleveland-cavaliers/
Dat is dus vannacht. Die man was mijn held.
Bedankt, het betekent erg veel voor me.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ken die hele vent niet, maar ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.
Hij raakte hem niet eens. Genaaid gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag het heel kort, maar volgens mij viel er wel mee wat er gebeurde toch?
De marktplaats heeft voor NEC geen goeie spelers.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Die van NEC is zelfs nog slechter dan Kurto
Kijk je je eigen team niet?quote:
Bussie opwachten in Nijmegenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heb je een keer een vol uitvak laat je dit zien..
Prins Carnaval has lost his soul.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bussie opwachten in Nijmegen
Komt er gegarandeerd eentje die zijn vrouw en baan is verloren
Kan die lekker doodgaan tijdens de vierdaagsequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prins Carnaval has lost his soul.
Dan is 'ie verkleed als Johan Derksen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die lekker doodgaan tijdens de vierdaagse
Z,on snor is best benauwend tijdens 30 gradenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is 'ie verkleed als Johan Derksen.
doodverwensing tr gemaaktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dan was ik van een flatgebouw gesprongen.
Oh. Ik dacht in de Arena gaan zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dan was ik van een flatgebouw gesprongen.
Alsjeblieft niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef hafcfan het volgende:
Wij gaan er ook aan tegen Roda volgende week.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z,on snor is best benauwend tijdens 30 graden
swsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef hafcfan het volgende:
Wij gaan er ook aan tegen Roda volgende week.
Het vertrouwen bij mij is gedaald tot het vriespunt zeker als ik zie dat onze 2e spits Nec oprolt.quote:
Ik keen een liedje over een goede herder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit geweten dat prins carnaval een geitenneuker is
Kom in het stormloop topic. Dit is allemaal wel gespeeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keen een liedje over een goede herder.
Die herder steekt zeker zijn lul in Onno Hoesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keen een liedje over een goede herder.
Albert Verlinde is geen herder. Die steekt messen in tien miljoen ruggen maar als het bij hem wordt gedaan, is het een schande.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die herder steekt zeker zijn lul in Onno Hoes
Pure Jit die Albertquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Albert Verlinde is geen herder. Die steekt messen in tien miljoen ruggen maar als het bij hem wordt gedaan, is het een schande.
quote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 18:53:17@romy_maatkamp jij gore del reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV ook. Je weet wel, ballen recht op de keeper en zo.
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 18:53:17@romy_maatkamp jij gore del reageer retweet
Tering Romytwitter:
[..]
Nu Bryan op de bank zit lijkt het dat wel te worden, ja.quote:
Zie Roda - ADO van een paar wedstrijden geledenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe kan dit Roda eigenlijk laatste staan?
Boeien die is van NEC.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Palsson die mocht wel op goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |