SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wie gaat er nog meer Roda-NEC kijken?
Higdom?quote:
NEC.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil NEC en Roda beide in de Eredivisie dus ik kan niet kiezen
Kowet eruit willen en Roda erin houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hopelijk wordt Kohet laatste, staan ook 'maar' 6 punten boven Roda.
Kuttokkies in een bouwval in de Eredivisie willen houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kowet eruit willen en Roda erin houden![]()
![]()
![]()
![]()
Volksclubs >>> Kansloze Limburgers die door niemand geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kuttokkies in een bouwval in de Eredivisie willen houden
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kowet eruit willen en Roda erin houden![]()
![]()
![]()
![]()
'Volksclubs' is over het algemeen synoniem voor clubs met vooral tokkies in de achterban.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volksclubs >>> Kansloze Limburgers die door niemand geaccepteerd worden.
Adelaarshorst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kuttokkies in een bouwval in de Eredivisie willen houden
Liever subsidie clubjes opdoeken. Veel beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Volksclubs' is over het algemeen synoniem voor clubs met vooral tokkies in de achterban.
Opdoeken dus.
Ach, die Gelderse derby vind ik altijd zo overrated, net als dat Ajax - Feyenoord tot een paar jaar geleden geen drol meer aan wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sympathieke club en de Gelderse derby heeft wel wat.
Lol Feyenoord kreeg al subsidie voor PSv die kreegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Liever subsidie clubjes opdoeken. Veel beter.
Lucky ajax.
Heb meer met RKC dan met dit Roda. Vroeger vond ik het wel een leuk clubje, ze moeten gewoon weer goed voetballen dan hebben ze mijn zegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ben voor Roda, kunnen ze beide nog over RKC heen.
Enkel Den Haag houdt het vol zonder subsidie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lol Feyenoord kreeg al subsidie voor PSv die kreeg![]()
Jij bent 1 van het 'modern football' dus. Walgelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Adelaarshorst is een directe belediging voor de moderne stadions.
Dat zal echt wel gebeurden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb meer met RKC dan met dit Roda. Vroeger vond ik het wel een leuk clubje, ze moeten gewoon weer goed voetballen dan hebben ze mijn zegen.
Moderne stadions.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Adelaarshorst is een directe belediging voor de moderne stadions.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zal echt wel gebeurden.
Die directeur haalt met geluk het einde van het seizoen.
Zijn ook mensen van de club die willen investeren zodra die weg is.
Wanneer ben je een van het modern football?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent 1 van het 'modern football' dus. Walgelijk.
Niks, zolang je het over vliegreizen hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met fatsoenlijke beenruimte, meer comfort en veiligheid en goede service?
Je vergeet warme kroketten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is er mis met fatsoenlijke beenruimte, meer comfort en veiligheid en goede service?
Als je een stadion als die van GAE zo weg zet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een van het modern football?
Slechte troll.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Roda maar direct degraderen en ADO + NEC (of RKC) nacomp. spelen. Hoop alleen dat dat hoerige VVV niet promoveert
Zou passen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus zou een UI van Bertje kunnen nemen
Willem II komt weer terug, joepie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laat Roda maar direct degraderen en ADO + NEC (of RKC) nacomp. spelen. Hoop alleen dat dat hoerige VVV niet promoveert
Willem II > VVV, moet je met me eens zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II komt weer terug, joepie.
Dat stadion is gewoon een krot manquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je een stadion als die van GAE zo weg zet.
Je snapt er gewoon niets van. Is niet erg hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat stadion is gewoon een krot man
Eens ja. Al vind ik Willem II ook zo'n kansloze club. Promoveren ze weer naar de Eredivisie in 2012, zit er geen ene moer op de tribune. En cultheld Swinkels speelt er al tijden niet meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Willem II > VVV, moet je met me eens zijn
Volgens mij ben jij degene die er niets van snapt, maar okquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon niets van. Is niet erg hoor.
Dat was ook nog de openingsronde dan, of niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
Is er serieus pas één Eredivisie wedstrijd in 0-0 geëindigd dit seizoen?
Prima, wat jij wil Guusje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die er niets van snapt, maar ok
Jij bent hier anders vrij eenzaam met je mening.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die er niets van snapt, maar ok
Ik ga op onderzoek uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was ook nog de openingsronde dan, of niet?
Twente - RKC 0-0.
Kan toch niet anders of er moeten wel meer 0-0's voorgevallen zijn.
Vitesse - ADO was ook 0-0, dus dan klopt het sowieso al niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was ook nog de openingsronde dan, of niet?
Twente - RKC 0-0.
Kan toch niet anders of er moeten wel meer 0-0's voorgevallen zijn.
Hij is 14, laat hem lekker wijs doen op een forumpje. Over een paar jaar is hij degene om op jonge lui te zeiken die graag met een tablet en bediening op de tribune willen zitten. Dat is dan modern football.quote:
Weet ik veel hoe oud hij is johquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij is 14, laat hem lekker wijs doen op een forumpje. Over een paar jaar is hij degene om op jonge lui te zeiken die graag met een tablet en bediening op de tribune willen zitten. Dat is dan modern football.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |