Extra kabel en een hoesje voor m'n iPhonequote:
Ah, die komt nog wel binnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Extra kabel en een hoesje voor m'n iPhone
Nice.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:13 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de verbaasde mensen: Ik heb nul-uren contract... Dus kan zo vaak op vakantie als ik wil. Qua kosten, tja, meevallers. Estland vlieg je voor ¤70 retour en hostel is ¤9 p/n.
Italië is studie reis en grotendeels vergoed. IJsland is een gewonnen trip en kost vooralsnog ¤0,-
Ik hoop hetquote:
Dat soort dingen zou ik volgens nou nooit doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:13 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de verbaasde mensen: Ik heb nul-uren contract... Dus kan zo vaak op vakantie als ik wil. Qua kosten, tja, meevallers. Estland vlieg je voor ¤70 retour en hostel is ¤9 p/n.
Italië is studie reis en grotendeels vergoed. IJsland is een gewonnen trip en kost vooralsnog ¤0,-
Welke van de vele?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Jongens wat is Dr. Who toch een leuke serie
Nee hoor. Moet je dan eerst een cubmaat hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Als je dat moet vragen weet je het antwoord toch wel al?
Jongens wat is Dr. Who toch een leuke serie
Momenteel de Elfdequote:
Ik ga binnenkort maar eens beginnen met de eerste.quote:
de aller-aller-eerste? Ik denk dat ik die nog wel wil zien maar ik ben bang dat ik het tempo niet kan volhoudenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens beginnen met de eerste.
Ja, die.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
de aller-aller-eerste? Ik denk dat ik die nog wel wil zien maar ik ben bang dat ik het tempo niet kan volhouden
Oude serie, wereld was wat trager, series waren ook wat trager.quote:
Ah, zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oude serie, wereld was wat trager, series waren ook wat trager.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:50 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag bij de vrijwilligersdag geweest van het Veteraneninstituut. Heb aangegeven dat ik een cursus wil doen voor "nuldelijns" hulpverlener. Heb inmiddels wat eigen ervaring...
Vanwege het aankomende veteranen steunpunt hebben bepaalde andere verenigingen voorrang. Maar heb tips gekregen omtrent verschillende ingangen en veel gepraat met mensen die wat invloed hebben....quote:
Dan komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanwege het aankomende veteranen steunpunt hebben bepaalde andere verenigingen voorrang. Maar heb tips gekregen omtrent verschillende ingangen en veel gepraat met mensen die wat invloed hebben....
We zullen zien. Nu het binnenkort één veteranenloket wordt - ergo veel bemoeienis van ambtenaren en iedereen die er zijn plasje over wil doen - wordt het wat moeilijker.quote:
Veteranen als in soldaten?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We zullen zien. Nu het binnenkort één veteranenloket wordt - ergo veel bemoeienis van ambtenaren en iedereen die er zijn plasje over wil doen - wordt het wat moeilijker.
Heel wat trager volgens mij. Ik heb me er ook nog niet aan gewaagd. Al hoort de strepensjaal ook bij één van de oude Doctors (4e).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oude serie, wereld was wat trager, series waren ook wat trager.
Ben benieuwd. Hoe moet ik me dat precies voorstellen? Als een soort luisterend oor met signaleer- en doorverwijsfunctie?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We zullen zien. Nu het binnenkort één veteranenloket wordt - ergo veel bemoeienis van ambtenaren en iedereen die er zijn plasje over wil doen - wordt het wat moeilijker.
Yep.quote:
Zoiets ja. Laagdrempelig en ervaringsdeskundige zonder dat er meteen het woord "professionele hulp" valt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hoe moet ik me dat precies voorstellen? Als een soort luisterend oor met signaleer- en doorverwijsfunctie?
Soldaten kunnen inderdaad wel wat hulp gebruiken. Dat je al zo gebrainwashed bent om het leger in te gaan is al erg maar door al die verschrikkelijke dingen die ze meemaken wordt het nog eens duizend keer erger.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Zoiets ja. Laagdrempelig en ervaringsdeskundige zonder dat er meteen het woord "professionele hulp" valt.
Veel veteranen willen niet de molen in uit schaamte en angst, maar meestal is dat wel het beste. De nuldelijns kan een luisterend oor bieden en in ieder geval de juiste telefoonnummers geven zodat het makkelijker wordt voor de veteraan om die eerste stap te zetten.
Artikeltje 5?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Soldaten kunnen inderdaad wel wat hulp gebruiken. Dat je al zo gebrainwashed bent om het leger in te gaan is al erg maar door al die verschrikkelijke dingen die ze meemaken wordt het nog eens duizend keer erger.
“If my sons did not want wars, there would be none.” – Gutle Schnaper, wife of Mayer Amschel Rothschild and mother of his five sons
Of ik godsdienstig ben bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Of ik godsdienstig ben bedoel je?
Zeker niet, heb een hekel aan religie.
Maar je hoeft toch niet godsdienstig te zijn om te vinden dat mensen die zich vrijwillig aanmelden om andere mensen te vermoorden gebrainwashed zijn?
Wat een uitstekende keuze om dat in dit topic te zeggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef Japie77 het volgende:
Maar je hoeft toch niet godsdienstig te zijn om te vinden dat mensen die zich vrijwillig aanmelden om andere mensen te vermoorden gebrainwashed zijn?
Ik weet niet eens waar dit topic over gaat haha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een uitstekende keuze om dat in dit topic te zeggen.
Zo te lezen ben je van meer zaken niet helemaal op de hoogte.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dit topic over gaat haha.
En dan wel zó'n statement maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar dit topic over gaat haha.
Welke zaken dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo te lezen ben je van meer zaken niet helemaal op de hoogte.
Mag mijn mening toch verkondigen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan wel zó'n statement maken?
Oké.
En je mag ook je hoofd in een wespennest steken, doe je dat ookquote:
uiteraard mag dat. Maar je bent nieuw hier, meteen nogal kort door de bocht en je hebt het over een onderwerp waarover een aantal mensen hier uit ervaring heel anders denken dan jij.quote:
Nee zo dom ben ik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je mag ook je hoofd in een wespennest steken, doe je dat ook
Och, I beg to differ momenteel.quote:
Alleen omdat ik een mening heb over het leger en/of godsdienst heb die jij niet deelt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, I beg to differ momenteel.
Laat ik het anders zeggen: als je niet weer hier post, zal ik je niet missen. Ik kan je niet tegenhouden, uiteraard.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een mening heb over het leger en/of godsdienst heb die jij niet deelt?
Dit. Ongeveer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
uiteraard mag dat. Maar je bent nieuw hier, meteen nogal kort door de bocht en je hebt het over een onderwerp waarover een aantal mensen hier uit ervaring heel anders denken dan jij.
Dat valt niet zo lekker...
Waarom is het verkondigen van mijn mening onbeschoft?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dit. Ongeveer.
En wie zegt dat ik je mening niet deelje weet mijn mening niet. Ik weet de mening van anderen hier wel en dus vind ik dat jij je ontzettend onbeschoft gedraagt
Overigens, dit komt er wat krom uit, geen idee wat ik wel wil zeggen, tijd voor bedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dit. Ongeveer.
En wie zegt dat ik je mening niet deelje weet mijn mening niet. Ik weet de mening van anderen hier wel en dus vind ik dat jij je ontzettend onbeschoft gedraagt
misschien, heel misschien, als je hier iets toe wilde voegen ofzo, had je je, zoals gevraagd, wel even voor kunnen stellen. Dan hadden we je misschien welkom geheten. Nu ben je een vreemde die ff met de verkeerde deur het verkeerde huis komt binnenvallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom is het verkondigen van mijn mening onbeschoft?
Dat jij mij dom noemt, dat vind ik pas onbeschoft.
Ok. Maar ik kan nergens vinden waar dit topic dan over gaat. Zou je mij dat misschien kunnen vertellen zodat ik weet in welk wespennest ik terrecht ben gekomen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien, heel misschien, als je hier iets toe wilde voegen ofzo, had je je, zoals gevraagd, wel even voor kunnen stellen. Dan hadden we je misschien welkom geheten. Nu ben je een vreemde die ff met de verkeerde deur het verkeerde huis komt binnenvallen.
en ik ben nog nuchter, maar proostquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:52 schreef Etcetera het volgende:
TM, jij bent veel diplomatieker op dit moment dan ik ben. Daar drink ik op
nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok. Maar ik kan nergens vinden waar dit topic dan over gaat. Zou je mij dat misschien kunnen vertellen zodat ik weet in welk wespennest ik terrecht ben gekomen?
In dit forum zitten mensen die in oorlogsgebieden opgetreden hebben, en hun leven gewaagd hebben, om strijdende partijen uit elkaar te houden en burgers te beschermen. Daarnaast verricht onze Koninklijke Marine in internationaal verband goed werk bij het verdedigen van de internationale handelsvloot tegen piraterij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:12 schreef Japie77 het volgende:
Veel beter dan Boy in the striped pyjamas, die vond ik wat irritant, maar het is dan ook vanuit het kind geschreven.quote:
Precies.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:40 schreef Nico_S. het volgende:
In dit forum zitten mensen die in oorlogsgebieden opgetreden hebben, en hun leven gewaagd hebben, om strijdende partijen uit elkaar te houden en burgers te beschermen. Daarnaast verricht onze Koninklijke Marine in internationaal verband goed werk bij het verdedigen van de internationale handelsvloot tegen piraterij.
Dat is heel wat anders dan "gebrainwashed zijn om andere mensen te vermoorden".
In dit geval is de film eindelijk eens beter dan het boek.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Veel beter dan Boy in the striped pyjamas, die vond ik wat irritant, maar het is dan ook vanuit het kind geschreven.
Ik heb ook zeker wel respect voor soldaten. Heb nooit gezegd dat ik dat niet heb. Ik heb alleen wel een enorme hekel aan oorlog en dus ook het leger aangezien het leger als eerste taak oorlog/geweld heeft. En ik neem dat vooral onze machtshebbers kwalijk aangezien die de beslissing maken om mensen (voor wat voor reden dan ook) de oorlog in sturen. Zelf zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om zoiets verschrikkelijks te vragen van mensen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:17 schreef wyccie het volgende:
Hee, hij heeft een andere mening, dat mag toch? En misschien was dat niet zo heel tactvol gebracht, vooral in deze SC, maar dat kan hij toch ook niet weten?
Hoe vaak horen we MM zeggen dat geld uitgeven aan een bruiloft de grootste onzin is? En we weten ook allemaal wat TM en Wg over kinderen vinden.
Japie, toen Lotusss zei dat ze zich wilde aanbieden als nuldelijns hulpverlener omdat ze er enige ervaring mee heeft, bedoelt ze ook écht ervaring van dichtbij. En C4 heeft zelf heel lang voor defensie gewerkt. Je kunt vinden wat je vindt over vechten in de oorlog, maar een beetje respect voor deze mensen mag ook wel. Ze helpen ook een land opbouwen en ze brengen burgers in veiligheid.
Piraten doen ook alleen maar wat ze doen omdat ze anders omkomen van de honger omdat al die Multinationals hun landen hebben leeg geroofd. Als jij in diezelfde positie zat was er een grote kans dat je zelf een piraat zou zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:40 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In dit forum zitten mensen die in oorlogsgebieden opgetreden hebben, en hun leven gewaagd hebben, om strijdende partijen uit elkaar te houden en burgers te beschermen. Daarnaast verricht onze Koninklijke Marine in internationaal verband goed werk bij het verdedigen van de internationale handelsvloot tegen piraterij.
Dat is heel wat anders dan "gebrainwashed zijn om andere mensen te vermoorden".
Schaf het leger af en je hebt geen oorlog meer toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand die pro-oorlog is moeten ze opsluiten.
Jullie.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:27 schreef Japie77 het volgende:
Schaf het leger af en je hebt geen oorlog meer toch?
Eh, nee. Ze hebben de naam van het ministerie niet voor niets veranderd van het ministerie van oorlog naar het ministerie van defensie. Het leger heeft als taak het eigen land te beschermen, en ja, dat kan soms ingrijpen in het buitenland betekenen. Amerika zag Irak als een bedreiging voor de staatsveiligheid, en besloot om de eigen burgers te beschermen daar wat aan te doen. Daarbij heeft Amerika hulp gevraagd aan andere landen, en degene die erop in zijn gegaan kunnen nu eerder rekenen op steun van Amerika wanneer het in de eigen regio iets te spannend wordt. Het Amerikaanse leger heeft dus gediend voor de eigen veiligheid, de Britten, Polen en Australiërs ook door de Amerikanen te helpen en de Irakezen uiteraard ook, door hun land te verdedigen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker wel respect voor soldaten. Heb nooit gezegd dat ik dat niet heb. Ik heb alleen wel een enorme hekel aan oorlog en dus ook het leger aangezien het leger als eerste taak oorlog/geweld heeft
Heb je het liever op je geweten dat je land onder de voet wordt gelopen en er talloze burgerslachtoffers vallen omdat je besluit helemaal niks te doen? De autoriteiten maken soms fouten, maar ze beginnen niet aan een oorlog om een verzetje te hebben in het weekend.quote:En ik neem dat vooral onze machtshebbers kwalijk aangezien die de beslissing maken om mensen (voor wat voor reden dan ook) de oorlog in sturen. Zelf zou ik het niet op mijn geweten willen hebben om zoiets verschrikkelijks te vragen van mensen.
Het leger hoort er zeker bij. Het is erg fijn om een grote groep mensen achter de hand te hebben die je kan helpen wanneer er stront aan de knikker is, hetzij door een internationaal conflict, hetzij doordat er een rivier overstroomt. Het leger traint, is snel inzetbaar en weet waar het mee bezig is. Ik ben er dus blij mee dat Nederland nog eigen soldaten heeft, al zou ik het mooi vinden wanneer die eigenlijk niet nodig zijn. Maar datzelfde geldt voor bijvoorbeeld de brandweer.quote:Heel veel mensen vinden oorlog en het leger etc maar heel normaal. Hoort erbij. Ik niet. Voor mij hoort het er zeker niet bij. 99% van de mensen wil in vrede leven. Waarom hebben we dan toch zoveel oorlog? Om dat de mensen die de macht hebben in deze wereld dat willen aangezien het hun goed uitkomt.
Je tekent om je land te dienen, niet om mensen te doden. Je kan vele dienstjaren volmaken zonder ook maar 1 schot te lossen. Degenen die alleen het leger in gaan om legaal te moorden hoeven wat mij betreft nooit uitgezonden te worden.quote:En nogmaals ik heb respect voor iedereen en ook voor soldaten maar ik vind wel dat iedereen die het leger ingaat gebrainwashed is aangezien ik me niet voor kan stellen dat je met je volle verstand ervoor tekent om mensen te doden.
Peace!
Eén woord: burgeroorlogquote:Op zondag 9 maart 2014 01:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Schaf het leger af en je hebt geen oorlog meer toch?
Je zegt het zelf al in je laatste zin. Natuurlijk is een diplomatieke oplossing altijd beter, maar die is er niet altijd. Je hebt in het leven nu eenmaal niet altijd de luxe dat je kunt kiezen tussen goed en kwaad. De realiteit is dat je soms niets beters kunt doen dan kiezen voor het minste van twee kwaden.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:27 schreef Japie77 het volgende:
Verder zitten er aan het uit elkaar houden van strijdende partijen meerdere aspecten. Persoonlijk geloof ik niet in de aanpak van geweld met geweld bestrijden. Maar ik kan niet ontkennen dat het in sommige gevallen meer goed dan kwaad heeft gedaan.
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:07 schreef MaJo het volgende:
Nem is hier op het Where The wild things are festivalik zal de felicitaties overbrengen, volgens mij leest hij niet meer mee.
Prima dan heeft het leger als taak bescherming bieden van het land. Wanneer was dat voor het laatst nodig? 74 jaar geleden ongeveer? Als het daarom gaat hebben we dus geen leger meer nodig. Verder is het nogal raar te stellen dat geweld en doden van mensen geen hoofdtaak van het leger zou zijn. Hoe verklaar je dan al die wapens? Die zijn alleen goed voor 1 ding. En dat is dood en verderf zaaien.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, nee. Ze hebben de naam van het ministerie niet voor niets veranderd van het ministerie van oorlog naar het ministerie van defensie. Het leger heeft als taak het eigen land te beschermen, en ja, dat kan soms ingrijpen in het buitenland betekenen. Amerika zag Irak als een bedreiging voor de staatsveiligheid, en besloot om de eigen burgers te beschermen daar wat aan te doen. Daarbij heeft Amerika hulp gevraagd aan andere landen, en degene die erop in zijn gegaan kunnen nu eerder rekenen op steun van Amerika wanneer het in de eigen regio iets te spannend wordt. Het Amerikaanse leger heeft dus gediend voor de eigen veiligheid, de Britten, Polen en Australiërs ook door de Amerikanen te helpen en de Irakezen uiteraard ook, door hun land te verdedigen.
Zie bovenstaande stuk. 74 jaar geleden, dus totaal niet relevant. Wil je graag de rest van je leven in angst blijven leven of je land ooit onder de voet word gelopen? Geef ipv daarvan het goede voorbeeld en hef het leger op. Scheelt ons enorm veel geld wat voor veel betere dingen besteed kan worden. De autoriteiten zijn hardstikke onverantwoordelijk. Je ziet toch dat Nederland ook zo achter die leugens aan is gelopen van Amerika en Engeland. Die mensen hebben echt geen idee wat ze doen als ze soldaten de oorlog in sturen.quote:
In mijn wereld hoort daar geen leger bij. En iedereen die niet van gruwelijke dingen houdt denkt daar net zo over. De meeste mensen willen gewoon in vrede leven maar ze denken dat het leger er nou eenmaal bij hoort. Maar dat komt omdat ze gebrainwashed zijn door het systeem.quote:
[..]
Het leger hoort er zeker bij. Het is erg fijn om een grote groep mensen achter de hand te hebben die je kan helpen wanneer er stront aan de knikker is, hetzij door een internationaal conflict, hetzij doordat er een rivier overstroomt. Het leger traint, is snel inzetbaar en weet waar het mee bezig is. Ik ben er dus blij mee dat Nederland nog eigen soldaten heeft, al zou ik het mooi vinden wanneer die eigenlijk niet nodig zijn. Maar datzelfde geldt voor bijvoorbeeld de brandweer.
Dat klink toch heel erg gek. Je gaat het leger in en het belangrijkste wat je daar leert is het omgaan met wapens. Maar je hoopt dat je dat nooit in de praktijk hoeft te brengen. Doe het dan niet! Breng jezelf niet in de situatie dat je het misschien zou moeten gebruiken!quote:
[..]
Je tekent om je land te dienen, niet om mensen te doden. Je kan vele dienstjaren volmaken zonder ook maar 1 schot te lossen. Degenen die alleen het leger in gaan om legaal te moorden hoeven wat mij betreft nooit uitgezonden te worden.
Dus je bent bijna klaar om te beginnen met je moestuintje?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Puala het volgende:
Feli Nem![]()
Zo, lekker dagje buiten gehadEn een flink stuk opgeschoten met het ont-mossen van mijn gras (in zoverre dat gras te noemen was)
Dat gedeelte ben ik nog niet eens aan begonnenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je bent bijna klaar om te beginnen met je moestuintje?
Welke vulling zit er in die taart?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen een hartige taart in de oven zetten en als ik daarna nog honger heb bak ik nog een hamburger
prei, ei en baconquote:
quote:
Kunnen ze meteen de grond in als je klaar bent.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat gedeelte ben ik nog niet eens aan begonnenMaar ik heb al wel wat dingen gezaaid die nu in bakjes in de woonkamer staan om te gaan kiemen
Ik heb me moeten behelpen met een afbakstokbrood met Surinaamse pindakaas.quote:
Dat is wel de bedoeling inderdaadquote:Op zondag 9 maart 2014 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen de grond in als je klaar bent.
Tijd genoeg dan om te spitten. En een goede vogelverschrikker te maken.quote:
Ja, gezien alle reacties is dat zeker het geval...quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef MaJo het volgende:
...maar je bent gewoon welkom om hier mee te posten
Hoezo niet? We gaan hier geen mensen bannen toch? Je kunt mensen aanspreken op hun postgedrag zoals ook gedaan hier maar dan blijft diegene gewoon welkom tenzij het echt te gek zou worden. Ik zie dit meer als een verschil van mening, er zijn best wat dingen waar ik het mee eens ben in zijn betoog. Maar heb geen zin om me daar in te mengen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, gezien alle reacties is dat zeker het geval...
Daar was het echt perfect weer voor. Wel fijn dat jullie dat alletwee leuk vinden om te doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heerlijk weer vandaag, 20 km met mijn vriendin wezen lopen.
Beren op de weg?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef Soempie het volgende:
Daar was het echt perfect weer voor. Wel fijn dat jullie dat alletwee leuk vinden om te doen.
Ik wilde ook wandelen, maar verder dan een km zijn we niet gekomen, geloof ik.
Kijk de moestuin is nou iets waar ik wel helemaal achter sta! Ga inmiddels zelf mijn zesde jaar in als tuinier dus als ik je ergens mee kan helpen, doe ik dat graag.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat gedeelte ben ik nog niet eens aan begonnenMaar ik heb al wel wat dingen gezaaid die nu in bakjes in de woonkamer staan om te gaan kiemen
Nee moet eerst nog verspeend worden in een groter potje.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kunnen ze meteen de grond in als je klaar bent.
Bedankt voor de uitleg en het welkom!quote:Op zondag 9 maart 2014 19:42 schreef MaJo het volgende:
Felicitaties overgebracht aan Nem, hij zal zich binnenkort weer hier laten zien
Festival was tofJullie hebben het waarschijnlijk al op Facebook gezien maar ik sta op de foto met de zanger van Franz Ferdinand
Vind ze altijd erg tof en vond hem vroeger erg sexy dus was wel een soort dingetje om ooit op de foto te staan
![]()
En welkom JapieDe manier waarop je hier binnenvalt is misschien niet het handigste gezien het verleden van sommige posters hier maar dat mag geen reden zijn om je mening hier niet te mogen verkondigen. Wat je vraag betreft wat voor topic dit is: een slowchat voor mensen die (ooit) meespe(e)l(d)en in de AKQ en hier gezellig wat willen beppen
De meesten van ons kennen elkaar al heel lang en in het echt dus dat kan wat kliekerig overkomen maar je bent gewoon welkom om hier mee te posten
Ik heb wel eens met 30 graden 'gerend' (me van waterpunt naar waterpunt slepen). Gelukkig was ik goed voorbereid, had de afgelopen dagen goed gedronken en heb me fris gekleed.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:58 schreef Soempie het volgende:
M. heeft korte beentjes.en hij was moe.
10 km rennen inde zon... Moet er niet aan denken.loop je om een bepaalde snelle tijd te halen eigenlijk?
Algemene Kennis Quiz. Ik had verwacht dat je van daaruit hier terecht was gekomen.quote:
Aha ok thx. Was een beetje aan het kijken op de actieve topics en ik dacht misschien is het hier wel een gezellig clubje. Zo ben ik hier eigenlijk terecht gekomen.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz. Ik had verwacht dat je van daaruit hier terecht was gekomen.Hoe kom je eigenlijk hier bij deze SC?
Oh, dan ga ik de andere maar eens laten groeien. Ik wilde het eerst uitproberen met peterselie, omdat ik dat toch niet eet, minder jammer als het mislukt.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:25 schreef Puala het volgende:
Die wilt hier ook nog niet terwijl de koriander al 5 cm hoog is.
omdat die mannen tussen 17h en 18h thuis willen zijn en ze vaak nog een eind moeten rijdenquote:Op maandag 10 maart 2014 07:59 schreef MaJo het volgende:
Waarom beginnen werkzaamheden altijd zo vroeg?net letterlijk het bed uit getrild
Dat laatste is vooral zo kromquote:Op maandag 10 maart 2014 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
omdat die mannen tussen 17h en 18h thuis willen zijn en ze vaak nog een eind moeten rijden
vriendin heeft een tuinquote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik de andere maar eens laten groeien. Ik wilde het eerst uitproberen met peterselie, omdat ik dat toch niet eet, minder jammer als het mislukt.
Jojo, heb jij een tuin? Dacht dat je een appartement had.
da's eigenlijk weer logisch vind ik, behalve goedkoop wonen is er verder niets in Frieslandquote:Op maandag 10 maart 2014 08:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat laatste is vooral zo krommensen die bijvoorbeeld in Rotterdam aan het werk moeten maar uit Friesland moeten komen
Zie de aanvullingquote:Op maandag 10 maart 2014 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's eigenlijk weer logisch vind ik, behalve goedkoop wonen is er verder niets in Friesland
Heeft volgens mij ook te maken met het spreiden van de drukte op de weg 's morgens. Of dat is een bijkomend voordeel. Maar als iedereen om half 9 zou beginnen zou de piek wel extremer zijn qua files.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:59 schreef MaJo het volgende:
Waarom beginnen werkzaamheden altijd zo vroeg?net letterlijk het bed uit getrild
laat ze dan om tien uur beginnen, dan vermijden ze de files ookquote:Op maandag 10 maart 2014 08:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heeft volgens mij ook te maken met het spreiden van de drukte op de weg 's morgens. Of dat is een bijkomend voordeel. Maar als iedereen om half 9 zou beginnen zou de piek wel extremer zijn qua files.
Hoe kweek je het? Want kruiden zijn niet zo heel erg moeilijk (meestal).quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik de andere maar eens laten groeien. Ik wilde het eerst uitproberen met peterselie, omdat ik dat toch niet eet, minder jammer als het mislukt.
Munt is net een kerel, moet veel te zuipen hebbenquote:Op maandag 10 maart 2014 07:12 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Peterslie heb ik nog niet gedaan. Vorig jaar mislukten de paprika en de munt.
en dan zijn ze tegen 20h thuis? Dat wil ik wel zien dat jij ze dat gaat vertellenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
laat ze dan om tien uur beginnen, dan vermijden ze de files ook
Wat Jojo zegt idd. En de meeste mensen zijn om half 8 al wel uit bed toch? Dus zoveel overlast geeft het ook weer niet. En ze zijn weer vertrokken tegen de tijd dat je thuiskomt.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
hihi kontquote:Op maandag 10 maart 2014 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En naast wat TM zegt, zou je er blij van worden als je thuis kont en je werk en ze maken dan een teringherrie?
quote:Op maandag 10 maart 2014 08:54 schreef lubje25 het volgende:
Vergunning voor mijn terrasoverkapping is na een lange strijd en veel gezeik eindelijk binnen
quote:
Of laat ze eerst andere dingen doen voordat ze gaan drillen? Het lijkt wel alsof ze altijd eerst beginnen met de heftige werkzaamheden en de rest van de dag de lichte dingen doen. Na achten hebben ze niet meer gedrildquote:Op maandag 10 maart 2014 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dan zijn ze tegen 20h thuis? Dat wil ik wel zien dat jij ze dat gaat vertellen
Niet iedereen werkt van 9 tot 5 hèquote:Op maandag 10 maart 2014 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat Jojo zegt idd. En de meeste mensen zijn om half 8 al wel uit bed toch? Dus zoveel overlast geeft het ook weer niet. En ze zijn weer vertrokken tegen de tijd dat je thuiskomt.
Jij mag ook op normale tijden gaan werken, hoor...quote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel meequote:Op maandag 10 maart 2014 09:00 schreef Etcetera het volgende:
Misschien moeten eerst die heftige werkzaamheden voor ze verder kunnen met iets anders
Vergunning voor mijn terrasoverkapping is na een lange strijd en veel gezeik eindelijk binnen
Neuh liever niet, dan sta ik in de filequote:Op maandag 10 maart 2014 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag ook op normale tijden gaan werken, hoor...
Het is niet vaag, het is weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vinden jullie dan van dat verdwenen vliegtuig? Dat is toch vaag?
Niet zeuren over incidentele drilboren dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh liever niet, dan sta ik in de file
Er is een manier om erachter te komen, en dat is eens vragen. Of een dag meelopenquote:
Ik ben vast niet de enige die aan Lost moet denkenquote:Wat vinden jullie dan van dat verdwenen vliegtuig? Dat is toch vaag?
Vaag in de zin dat het helemaal verdwenen is en ze niks kunnen vinden. En geen meldingen hebben gekregen dat het mis ging.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet vaag, het is weg.
Ligt waarschijnlijk ergens op een oceaanbodem en wordt vandaag of morgen wel gevonden...
Ach mag ik hier ook eens klagen? Doen jullie vaak zatquote:Op maandag 10 maart 2014 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren over incidentele drilboren dan.
Ik neem aan dat ze niet het hele jaar staan te trillen voor je deur...
Ik heb zo'n vermoeden dat G. er wel iets over gaat vragenquote:Op maandag 10 maart 2014 09:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is een manier om erachter te komen, en dat is eens vragen. Of een dag meelopen
Neequote:Ik ben vast niet de enige die aan Lost moet denken
Maar vind je het dan niet vaag dat die 2 kerels met gestolen paspoorten er ook bij zaten?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet vaag, het is weg.
Ligt waarschijnlijk ergens op een oceaanbodem en wordt vandaag of morgen wel gevonden...
Zal ik doen!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd gozer!
Laat even weten wanneer de opening is, dan probeer ik mijn belofte in te lossen...
Dat meevallen vind jij. Je weet toch niet wat ze aan het doen zijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee
Wil je Lost nog een keer kijken? Want ik weet een huge spoilerquote:Op maandag 10 maart 2014 09:09 schreef MaJo het volgende:
NeeAlleen denk ik dat de kans bijzonder klein is dat deze mensen het ook overleefd hebben
Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen om half 8 moeten drillen en de rest van de dag nietquote:Op maandag 10 maart 2014 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat meevallen vind jij. Je weet toch niet wat ze aan het doen zijn?
Ja ik wil het laatste seizoen nog steeds eens zien, maar komt er steeds maar niet vanquote:Op maandag 10 maart 2014 09:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wil je Lost nog een keer kijken? Want ik weet een huge spoiler
Tsja, typisch, maar ik kan er niks mee.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar vind je het dan niet vaag dat die 2 kerels met gestolen paspoorten er ook bij zaten?
Bij ons trekken ze kabels en dan wil het wel eens dat ze eerst de sleuf open graven en dan iets tegen komen wat er uit moet. En dan halen ze dat er uit zonder dat ze de rest van de dag nog met de drilboor bezig hoeven danquote:Op maandag 10 maart 2014 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen om half 8 moeten drillen en de rest van de dag niet
Ja ze stelen het uiteindelijk niet voor niets, dat kloptquote:Op maandag 10 maart 2014 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, typisch, maar ik kan er niks mee.
Ik doe niet aan complottheorieën e.d.
En zelfs al zou het 'gestolen' zijn, dan duikt het wel weer ergens op...
Niet generaliseren graag...quote:Op maandag 10 maart 2014 09:09 schreef MaJo het volgende:
Ach mag ik hier ook eens klagen? Doen jullie vaak zat
Bedenk eens waarom ze aan het drillen zijn?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze alleen om half 8 moeten drillen en de rest van de dag niet
We hebben dezelfde complottheorie...quote:Op maandag 10 maart 2014 09:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij ons trekken ze kabels en dan wil het wel eens dat ze eerst de sleuf open graven en dan iets tegen komen wat er uit moet. En dan halen ze dat er uit zonder dat ze de rest van de dag nog met de drilboor bezig hoeven dan
*insert te foute opmerking voor de maandag*quote:Op maandag 10 maart 2014 09:18 schreef MaJo het volgende:
Ach ja het zal ook wel moeten, vond het alleen wat minder om wakker gedrild te worden
Hoeraquote:Op maandag 10 maart 2014 08:54 schreef lubje25 het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
*insert te foute opmerking voor de maandag*![]()
[..]
MaJo nietquote:Op maandag 10 maart 2014 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden er een moord voor doen...
Misschien kent ze geen goede drillerquote:
Top, en kun je daar dit seizoen al van profiteren? of ligt je terras nu de hele zomer overhoop?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:54 schreef lubje25 het volgende:
Misschien moet er wel gedrild en geheid worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Top, en kun je daar dit seizoen al van profiteren? of ligt je terras nu de hele zomer overhoop?
Wat ben je soms ook flauwquote:Op maandag 10 maart 2014 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet er wel gedrild en geheid worden.
Kan MaJo mooi meelopen...
Wat nou flauw?quote:
Gisteren liep Groenlinks zelfs op het terras bij het strand van IJmuiden te flyeren. Hoepel op, geniet zelf ook van de lekkere dag!quote:Op maandag 10 maart 2014 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Overigens: hulde voor de D66-flyer-uitdeler vanochtend. Bij de bushalte. Om half 8. Die geen enkele flyer kwijt kon aan de overstappers
(sowieso niet heel logisch: als het voor de gemeenteraadsverkiezingen zou zijn, de overstappers wonen lang niet allemaal in die gemeente maar zijn op doorreis)
Ik weiger ze allemaal met de opmerking "ik ben niet stemgerechtigd in deze gemeente" en daar lieg ik niets omquote:Op maandag 10 maart 2014 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren liep Groenlinks zelfs op het terras bij het strand van IJmuiden te flyeren. Hoepel op, geniet zelf ook van de lekkere dag!
Ik heb besloten om niet te gaan stemmen, dus alle goedbedoelde flyers e.d. gaan direkt de vuilnisbak in, van welke partij dan ook...
Vergeet het boren niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien moet er wel gedrild en geheid worden.
Kan MaJo mooi meelopen...
Verdwenen naar een andere dimensie waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee
Niets vaags aan een vliegtuig dat op de zeebodem ligt... Het is lastig te vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:03 schreef MaJo het volgende:
maar je was het geheid vergeten he?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Niets vaags aan een vliegtuig dat op de zeebodem ligt... Het is lastig te vinden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel raar hoorálles is te tracken en na te gaan, maar een vliegtuig is *poef* verdwenen
Geen idee hoe ik dat geflikt hebquote:
Ik zag je reactie verschijnen en ik dacht eerst dat ik in het verkeerde topic zatquote:
En ik weet zeker dat ik jouw post zag waar ik dus op reageerde, maar blijkbaar deed ik een clickity ergens waardoor ik volkomen ergens anders posttequote:Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag je reactie verschijnen en ik dacht eerst dat ik in het verkeerde topic zat. Maar jij zat verkeerd
.
Ah dus je zat me wel te stalkenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat ik jouw post zag waar ik dus op reageerde, maar blijkbaar deed ik een clickity ergens waardoor ik volkomen ergens anders postte
Een vliegtuig met een reddingsvlot aan boordquote:Op maandag 10 maart 2014 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar ze dachten een reddingsvlot gevonden te hebben, dat bleek een kabelhaspel te zijn.
Was het dan een hybride vliegtuig dat nog aan de lader zat met een haspel, was de haspel tekort en is het vliegtuig toen neergestort?
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh kabels: E. is met het netwerk bezig geweest. En we kunnen aardig wat pc's kwijt nu, met 38 lanpoorten. 38! Ik weet niet echt waarom we er zoveel nodig hebben
Dat vond ik ook al raarquote:Op maandag 10 maart 2014 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Een vliegtuig met een reddingsvlot aan boord.
beter mee verlegen dan om verlegen?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh kabels: E. is met het netwerk bezig geweest. En we kunnen aardig wat pc's kwijt nu, met 38 lanpoorten. 38! Ik weet niet echt waarom we er zoveel nodig hebben
Beneden ligt een router en een switch (geloof ik). En boven nog een switch, en dan op zolder heeft hij er nog wat bijgeplugd dit weekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:08 schreef Bart het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik met mijn 24-poort switch veel had. Waarvan ik 7 poorten daadwerkelijk in gebruik heb
.
Ach ja, beter te veel dan te weinigquote:Op maandag 10 maart 2014 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beneden ligt een router en een switch (geloof ik). En boven nog een switch, en dan op zolder heeft hij er nog wat bijgeplugd dit weekend.
Het is dat Bart het aanboorde...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar je was het geheid vergeten he?
Anders hadden we weer moeten hakken en breken om het alsnog op te lossenquote:
De opblaasbare glijbanen kunnen ook als reddingsvlot dienen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Een vliegtuig met een reddingsvlot aan boord.
Downdrillen...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Anders hadden we weer moeten hakken en breken om het alsnog op te lossen
Ze hebben ook nog meertjes waar je geinig op kunt varen, maar voor de rest is er weinig reden om naar Friesland te gaanquote:Op maandag 10 maart 2014 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's eigenlijk weer logisch vind ik, behalve goedkoop wonen is er verder niets in Friesland
Ik ga het belevenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De opblaasbare glijbanen kunnen ook als reddingsvlot dienen.
Kijk maar op je safety card als je naar de US gaat...
Dat hoop ik niet voor je.quote:
De rust misschien?quote:Op maandag 10 maart 2014 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog meertjes waar je geinig op kunt varen, maar voor de rest is er weinig reden om naar Friesland te gaan
Ik heb altijd al eens van zo'n glijbaan af willen springen.quote:
Mijn opa kwam na zijn pensioen wel eens met een kan koffie langs bij werklui, en ging dan ook een praatje maken. Mooi vind ik datquote:Op maandag 10 maart 2014 09:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is een manier om erachter te komen, en dat is eens vragen. Of een dag meelopen
En ze moeten ook nog ergens brandstof zien te scoren, wat ook nog een extra uitdaging wordtquote:Op maandag 10 maart 2014 09:13 schreef Etcetera het volgende:
En was er nou ook sprake van dat die mannen met gestolen paspoorten zouden doorreizen naar Nederlander ís een top in Den Haag op korte termijn ... maar dan zou het vliegtuig gekaapt moeten zijn, en veilig laten landen, en dan weer opstijgen op die dag zelf en dan ook nog ergens verstopt moeten zijn tot het zover is.
Lijkt me iets te veel toevalligheden om realistisch te kunnen zijn
Ik moet er binnenkort naar Achmea...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog meertjes waar je geinig op kunt varen, maar voor de rest is er weinig reden om naar Friesland te gaan
Ga dan bungee jumpen tijdens de vlucht...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb altijd al eens van zo'n glijbaan af willen springen.
Nope, je herhaalde eigenlijk alleen wat je al eerder zei maar dan in een iets andere bewoording. Het kwam nog steeds neer op 'het leger is stom, oorlog is stom en we moeten het sowieso afschaffen', terwijl ik nog steeds bij mijn eerdere standpunt blijf. Ik kan mijn tijd dus beter besteden dan daar nog een keer op te reageren. Ik kan bijvoorbeeld een half uur gaan overwegen of ik de volgende keer eerst de nagels van mijn liker- danwel rechtervoet zal gaan knippen en daarna een presentatie te maken over het beslissingsproces. Dat lijkt mij al een nuttiger tijdsbesteding, en ook een die meer voldoening geeft.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:24 schreef Japie77 het volgende:
[..]
De rust misschien?
Je gaat niet meer reageren op mijn argumenten trouwens?
Doe ik eigenlijk altijd als ik toevallig thuis ben en er zijn werklui vlakbij in de straat bezig...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn opa kwam na zijn pensioen wel eens met een kan koffie langs bij werklui, en ging dan ook een praatje maken. Mooi vind ik dat
De toren? Da's wel lekker in het centrum. Je eigen werkgever zit verderop in de straat trouwens.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet er binnenkort naar Achmea...
quote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd als ik toevallig thuis ben en er zijn werklui vlakbij in de straat bezig...
Ik moest lachen en kijk belangstellend uit naar de presentatie.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nope, je herhaalde eigenlijk alleen wat je al eerder zei maar dan in een iets andere bewoording. Het kwam nog steeds neer op 'het leger is stom, oorlog is stom en we moeten het sowieso afschaffen', terwijl ik nog steeds bij mijn eerdere standpunt blijf. Ik kan mijn tijd dus beter besteden dan daar nog een keer op te reageren. Ik kan bijvoorbeeld een half uur gaan overwegen of ik de volgende keer eerst de nagels van mijn liker- danwel rechtervoet zal gaan knippen en daarna een presentatie te maken over het beslissingsproces. Dat lijkt mij al een nuttiger tijdsbesteding, en ook een die meer voldoening geeft.
Ja ik vind dat niet meer dan normaal hoor... Kleine moeite toch? Die lui werken hard om het bij mij in de straat weer een stukje beter te maken. En zij kunnen niet altijd een vers bakkie zetten dus het wordt altijd gewaardeerd.quote:
Van beide heb ik geen idee, kom er normaal gesproken nooit...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De toren? Da's wel lekker in het centrum. Je eigen werkgever zit verderop in de straat trouwens.
Ik ook, koffie/cola/biertje.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd als ik toevallig thuis ben en er zijn werklui vlakbij in de straat bezig...
Ja dat is ook zo. Maar dat betekent niet dat het niet gewaardeerd wordtquote:Op maandag 10 maart 2014 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, koffie/cola/biertje.
Het valt me trouwens op hoe vaak ze het vriendelijk afslaan, omdat ze verder moeten met werken...
[..]
Nee, 'vriendelijk afslaan' zei ik dan ook...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar dat betekent niet dat het niet gewaardeerd wordt.
Ik ben inmiddels al bijna anderhalf jaar niet meer in Paradiso geweest voor een concert, alleen vorig jaar zomer nog voor de boekpresentatie van 'Studio Paradiso'.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Trouwens volgende week naar Elbow in ParadisoTickets waren binnen 30 seconden uitverkocht
Ik kom er ook niet meer zo vaak als vroeger maar er staan af en toe nog wel toffe dingen zoals Elbow volgende week en Arctic Monkeys vorig jaar. Bands die al eerder de HMH hebben vol gekregen en dan toch nog in Paradiso staanquote:Op maandag 10 maart 2014 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al bijna anderhalf jaar niet meer in Paradiso geweest voor een concert, alleen vorig jaar zomer nog voor de boekpresentatie van 'Studio Paradiso'.
Er is werkelijk niets interessants meer daar, bijna alleen maar dance feesten en weinig goede concerten. Ik baal als een stekker daarvan...
Inmiddels weer terug moeten naar Paradiso omdat ze momenteel de HMH niet vol krijgen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer zo vaak als vroeger maar er staan af en toe nog wel toffe dingen zoals Elbow volgende week en Arctic Monkeys vorig jaar. Bands die al eerder de HMH hebben vol gekregen en dan toch nog in Paradiso staan
Ze heeft wel eens levendigere optredens gedaanquote:Op maandag 10 maart 2014 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
de live performance van Amy Winehouse is momenteel om te janken idd
Nee hoor dat zie je echt verkeerdquote:Op maandag 10 maart 2014 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels weer terug moeten naar Paradiso omdat ze momenteel de HMH niet vol krijgen.
Zie recentelijk Kaiser Chiefs, Amy Winhouse e.d.
Een enkel goed album maakt je nog geen permanent goede, populaire podium-act...
Paar dagen werk, moet er voor 1 juli staan omdat dan het rookverbod ook voor mijn zaak gaat gelden. Dus kan er deze zomer als het goed is al van profiteren!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Top, en kun je daar dit seizoen al van profiteren? of ligt je terras nu de hele zomer overhoop?
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Paar dagen werk, moet er voor 1 juli staan omdat dan het rookverbod ook voor mijn zaak gaat gelden. Dus kan er deze zomer als het goed is al van profiteren!
quote:Op maandag 10 maart 2014 12:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Paar dagen werk, moet er voor 1 juli staan omdat dan het rookverbod ook voor mijn zaak gaat gelden. Dus kan er deze zomer als het goed is al van profiteren!
Ik zie dat niet verkeerd, ik heb een andere mening dan jou daarover...quote:Op maandag 10 maart 2014 11:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor dat zie je echt verkeerdElbow verkocht binnen een minuut Paradiso uit, Arctic Monkeys ook. Deze acts zijn stukken groter dan bijvoorbeeld Kaiser Chiefs die inderdaad teruggezakt is naar clubniveau.
Overigens was ik even bang dat je er niet om kon lachenquote:Op maandag 10 maart 2014 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben weer over mijn humeur heen
Trouwens volgende week naar Elbow in ParadisoTickets waren binnen 30 seconden uitverkocht
MaJo heeft het al bijgesteld naar één minuut, wat ik ook nog steeds erg kort vind.quote:
Nee hoor, als dit soort shows zo snel uitverkopen dan is het een feit dat ze Paradiso overstijgenquote:Op maandag 10 maart 2014 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie dat niet verkeerd, ik heb een andere mening dan jou daarover...
Ik kan best wel wat hebben hoorquote:Op maandag 10 maart 2014 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Overigens was ik even bang dat je er niet om kon lachen![]()
zoiets kan best wel verkeerd overkomen
En DERTIG SECONDEN?! Wtf
Erger nog, het was binnen 1 klik uitverkocht. Om precies 10 uur klikte ik er op en toen was het al uitverkocht, echt binnen een paar seconden. Mijn moeder had het ook maar mijn zus is het wel gelukt gelukkigquote:Op maandag 10 maart 2014 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MaJo heeft het al bijgesteld naar één minuut, wat ik ook nog steeds erg kort vind.
Prince deed er per concert in Paradiso 15 minuten over vorig jaar, sneller kan TicketMaster namelijk niet.
Maar whatever, de verkoop ging als een speer en het was snel uitverkocht in beide gevallen...
Leuke stad! Doe je goedquote:
Ben er benieuwd naar! Ken het niet maar zag een mooie deal voor 60 euro p.p. voor 2 nachten in een vijfsterrenhotel in het centrum en toen ik wat foto's zag was ik meteen omquote:
Ik ook, maar sommige opmerkingen kunnen echt verkeerd landen als je ze niet hoort maar alleen maar leestquote:
Wel 's ochtends als eerste de Dom beklimmen, want 's middags na alle Kölsch gaat dat niet meerquote:Op maandag 10 maart 2014 14:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben er benieuwd naar! Ken het niet maar zag een mooie deal voor 60 euro p.p. voor 2 nachten in een vijfsterrenhotel in het centrum en toen ik wat foto's zag was ik meteen om
Dat is ook zo, en ook afhankelijk van welke bui je bent. Soms ben ik grumpy en dan komt het opeens verkeerd aan. Maar seksgrappen kan ik sowieso wel hebbenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige opmerkingen kunnen echt verkeerd landen als je ze niet hoort maar alleen maar leest
Bruikbare tipquote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel 's ochtends als eerste de Dom beklimmen, want 's middags na alle Kölsch gaat dat niet meer.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel 's ochtends als eerste de Dom beklimmen, want 's middags na alle Kölsch gaat dat niet meer.
Als je daar bent, ga naar een Brauhaus, die brouwen hun eigen bier (Kölsch dus). Zat andere café's die ook Kölsch verkopen van de diverse Brauhausen, maar in een Brauhaus zelf is toch leukerquote:
Ja, maar de HMH is kennelijk niet aan de orde.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, als dit soort shows zo snel uitverkopen dan is het een feit dat ze Paradiso overstijgen
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef Bart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar seksgrappen kan ik sowieso wel hebben
Kijk dit zijn tips waar ik iets mee kanquote:Op maandag 10 maart 2014 14:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je daar bent, ga naar een Brauhaus, die brouwen hun eigen bier (Kölsch dus). Zat andere café's die ook Kölsch verkopen van de diverse Brauhausen, maar in een Brauhaus zelf is toch leuker. Als je glas leeg is wordt ie vanzelf vervangen door een volle, de obers lopen constant langs
. Wil je geen bier meer dan moet je een bierviltje op je glas leggen, dan weten ze dat je wil afrekenen in plaats van een nieuw biertje.
Geen idee echter waarom je dat zou willen.
Dit is echter geen gewoon optreden maar een showcase in verband met de nieuwe cd. Uiteraard zit daar gewoon de platenmaatschappij achter ter promotie. Ongetwijfeld staan ze binnenkort in de HMH of Ziggodome. Dit gebeurd wel vaker, zie Queens of the Stone Age vorig jaar. Een paar weken voor Ziggodome stonden ze in Tivoliquote:Op maandag 10 maart 2014 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar de HMH is kennelijk niet aan de orde.
Zal zo z'n reden hebben, een promotor zal namelijk financieel altijd het maximale er uit willen halen, dus als die de HMH (of Ziggodome) kan boeken dan zal 'ie het niet nalaten. Zie Mumford & Son vorig jaar. Maar kennelijk durfden ze dat met Elbow en de Artic Monkeys niet aan...
Bands als Elbow en Artic Monkeys zijn niet zo machtig als bijv. Prince om helemaal zelf te beslissen waar ze optreden, hoewel ze dat misschien wel willen...
quote:
Ik snap dat soort 'showcases' niet, behalve als ze voor TV- of DVD-opnames zouden zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:55 schreef MaJo het volgende:
Dit is echter geen gewoon optreden maar een showcase in verband met de nieuwe cd. Uiteraard zit daar gewoon de platenmaatschappij achter ter promotie. Ongetwijfeld staan ze binnenkort in de HMH of Ziggodome. Dit gebeurd wel vaker, zie Queens of the Stone Age vorig jaar. Een paar weken voor Ziggodome stonden ze in Tivoli
Een soort reuring creëren? De aandacht vestigen op het nieuwe album?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap dat soort 'showcases' niet, behalve als ze voor TV- of DVD-opnames zouden zijn.
Wat heb je er nou aan om voor een handjevol publiek je album te promoten als je dat ook voor een groter publiek zou kunnen doen?
Maar goed, ondertussen blijft het zo dat er al anderhalf jaar niets interessants in Paradiso is geweest...
Hooguit de aandacht vestigen op de band en dan voor velen in negatief opzicht, omdat ze geen kaartje kunnen krijgen. Lijkt me toch wat vreemd...quote:Op maandag 10 maart 2014 15:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een soort reuring creëren? De aandacht vestigen op het nieuwe album?
Gelukkig...quote:En het laatste ben ik wel met je eens
Wat vliegt de tijd toch. Ik was onder de indruk dat het nog maart is...quote:
Als je een concert in no-time uitverkoopt heb je een goede kans dat het in het nieuws komt en je zo gratis publiciteit hebt. Dan weten veel mensen dat je weer aan het touren bent, en kondig je daarna voor alle teleurgestelde fans die geen kaartje hebben kunnen krijgen een tweede concert aan in een grotere zaal, en voor dat concert verkoop je dan extra lekkerquote:Op maandag 10 maart 2014 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hooguit de aandacht vestigen op de band en dan voor velen in negatief opzicht, omdat ze geen kaartje kunnen krijgen. Lijkt me toch wat vreemd...
Ik vroeg me al eerder af of dit voor de door MaJo genoemde bands gold, maar als er al een taktiek achter zit, dan zal die niet openbaar bekend worden.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je een concert in no-time uitverkoopt heb je een goede kans dat het in het nieuws komt en je zo gratis publiciteit hebt. Dan weten veel mensen dat je weer aan het touren bent, en kondig je daarna voor alle teleurgestelde fans die geen kaartje hebben kunnen krijgen een tweede concert aan in een grotere zaal, en voor dat concert verkoop je dan extra lekker
Je kan beter een kleine zaal uitverkopen dan een grote zaal voor 70% leeg te hebben, ook al heb je in het laatste geval wel meer mensen in de zaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me al eerder af of dit voor de door MaJo genoemde bands gold, maar als er al een taktiek achter zit, dan zal die niet openbaar bekend worden.
We zullen zien wat er binnenkort met deze bands gebeurt...
Eens, maar dat mag je van MaJo niet zeggen, want deze bands verkopen met gemak de HMH uit en dus is dat niet de reden...quote:Op maandag 10 maart 2014 16:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan beter een kleine zaal uitverkopen dan een grote zaal voor 70% leeg te hebben, ook al heb je in het laatste geval wel meer mensen in de zaal.
Bij qotsa was het andersom. Ziggodome was al uitverkocht toen ze besloten nog 1 keer in Tivoli op te treden nu het nog kon. Dit ff terzijde.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar dat mag je van MaJo niet zeggen, want deze bands verkopen met gemak de HMH uit en dus is dat niet de reden...
ja, we zijn geslotenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het verboden hier na 18:00 te posten?
morgen vanaf 6 uur zijn we er weerquote:
En als je niet oplet krijgt het schaamluis?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Munt is net een kerel, moet veel te zuipen hebbenDus misschien is het daar mis gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo werd ik vorige week bijna van mijn sokken/ bakfiets gereden door een VVD busje dat door rood reed. Tekst op het busje: "links stopt, rechts gaat door".quote:Op maandag 10 maart 2014 10:23 schreef Etcetera het volgende:
Overigens: hulde voor de D66-flyer-uitdeler vanochtend. Bij de bushalte. Om half 8. Die geen enkele flyer kwijt kon aan de overstappers
(sowieso niet heel logisch: als het voor de gemeenteraadsverkiezingen zou zijn, de overstappers wonen lang niet allemaal in die gemeente maar zijn op doorreis)
+1quote:Op maandag 10 maart 2014 11:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik moest lachen en kijk belangstellend uit naar de presentatie.
Je mag het best zeggen maar voor deze bands geldt dat gewoon niet. Arctic Monkeys verkopen alle shows binnen minuten uit, of ze nou in Paradiso, HMH of Ziggodome staan. Dat is altijd al zo geweest en zal niet opeens veranderen, ze blijven mega populair. Elbow zal de HMH zeker uitverkopen en ik denk ook wel Ziggodome. Bedenk ook dat ik deze bands al een tijdje volg he? Arctic Monkeys heb ik bijvoorbeeld 9x gezien, ik weet dus wel hoe die kaartverkoop altijd looptquote:Op maandag 10 maart 2014 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, maar dat mag je van MaJo niet zeggen, want deze bands verkopen met gemak de HMH uit en dus is dat niet de reden...
Jij mag het laatste woord in deze hebben, ik vind het allemaal prima...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je mag het best zeggen maar voor deze bands geldt dat gewoon niet. Arctic Monkeys verkopen alle shows binnen minuten uit, of ze nou in Paradiso, HMH of Ziggodome staan. Dat is altijd al zo geweest en zal niet opeens veranderen, ze blijven mega populair. Elbow zal de HMH zeker uitverkopen en ik denk ook wel Ziggodome. Bedenk ook dat ik deze bands al een tijdje volg he? Arctic Monkeys heb ik bijvoorbeeld 9x gezien, ik weet dus wel hoe die kaartverkoop altijd loopt
Ik heb van die vloeipapieren pads waar zaadjes in zitten. Die moet ik onder een laagje grond doen en goed nat houden.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:32 schreef Puala het volgende:
Hoe kweek je het? Want kruiden zijn niet zo heel erg moeilijk (meestal).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |