Inmiddels een maand verder maar ik heb hem gevonden hahaquote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef JochemP het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt vanaf 0:58. Het is een heel bekend Calvin Harris-achtig dance deuntje en ik heb het al vaker gehoord, maar kan er niet opkomen van wie het nou was..
Gevonden: time to say goodbyequote:Op zondag 23 maart 2014 18:53 schreef warp995 het volgende:
Ik zoek een opera nummer, het is volgens mij een erg bekend nummer, het lijkt op het nummer: 'O mio babbino caro'. Alleen wordt het nummer dat ik zoek door een man gezongen, typisch een mannen opera stem.
Eeuwige hulden en eer die het nummer weet![]()
Bedanktquote:
HOE HEET DIT LIEDJE: HET LAATSTE STUKJE ALLEEN!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:21 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
© donroyco
Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.
Tips:
• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.
Handige links:
• Midomi
• Musipedia Whistle
• Tunatic
• Muziek van de reclame
• Adformatie Campagnes
• Muziek in de reclame (nieuw!)
• Commercials (nieuw!)
• Melodycatcher (nieuw!)
• WhoSampled
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB, willem888 & MissLuna voor de bijdragen![]()
Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.
Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
Game on!
Staat in de comments:quote:Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef MrFIFAGamer het volgende:
[..]
HOE HEET DIT LIEDJE: HET LAATSTE STUKJE ALLEEN!!!!!!!!!!!!
DHquote:Op zondag 30 maart 2014 17:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Staat in de comments:
Katy Perry - Dark Horse (Instrumental)
Uiteraardquote:
Lees de OP.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:38 schreef Guitar93 het volgende:
Geen idee of het hier kan, maar ik zoek een een vergelijkbare pack voor fruityloops voor het volgende nummer:
https://soundcloud.com/xyconstant/her-eyes
en
https://soundcloud.com/endormusicuk/tight
beetje in de richting van (deep)house.
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:00 schreef Susteren het volgende:
5:50, welke track is dit?
Ben normaal gezien niet echt van de schreeuwmuziek, maar met trainen geeft deze me wel echt een boost.
Lees de OP ff.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:50 schreef PassThatShit het volgende:
Help! Ik zoek een nummer die uit te voeren is met gitaar en zang en gaat over sterk en zwak zijn, mag nederlands talig of engelstalig zijn.
Thx, jouw muziek?quote:
Nee. Shazamquote:
Doe er wat mee, zou ik zeggen.quote:
Aah, damnquote:
Uit de OP:quote:
Dat dit topic daar niet voor bedoeld is.quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
dan maak ik wel een apart topic aanquote:Op maandag 31 maart 2014 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uit de OP:
[..]
Dat dit topic daar niet voor bedoeld is.
Van de FB page van Chocomel:quote:Op maandag 31 maart 2014 23:36 schreef Xperia het volgende:
Je ben echt een topper als jullie het nummer weet te achterhalen uit de Commercial van Chocomel (harem) 2014
Helaas kon ik er niets vinden op internet. Of heeft Chocomel de track zelf gemaakt?
Nummer is zo lekker af te spelen, je krijgt er geen genoegen van haha
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:41 schreef zwartja het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van een nummer wat de laatste tijd veel op de radio was, weet niet of dat nog steeds zo is. Het enige stukje info wat ik jullie kan geven is dat het gezongen is door een vent en hij een aantal keer een "ooh (oeh)" geluidje maakt (eerst hoog en dan weer laag) gevolgd door iets in de trend van: "Da divido."
Graag gedaan.quote:
Yo swag holla etc!quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Bitches be loco.
Ik ben op zoek naar een, volgens mij, 90's dance hitje waar als refrein steeds "Open your eyes, Open your eyes, Open your eyes" klinkt, door een fluisterende mannenstem.
Bitchassnigga's in tha place to be if you're down with me.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Yo swag holla etc!
Weet je zeker dat je niet Open Your Mind bedoelt?
Gesampled van de originele muziek van Simple Minds, New Gold Dream (81-82-83-84)quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bitchassnigga's in tha place to be if you're down with me.
Ik weet inmiddels zeker dat ik dat wel bedoel ja.Goeverdoeme zeg. Ik word oud en blijkbaar wat vergeetachtig.
Hartstikke bedankt.
Topplaat. Simple Minds kan ik ook wel appreciëren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gesampled van de originele muziek van Simple Minds, New Gold Dream (81-82-83-84)
geen idee, maar programma's zoals soundhoud of shazam al geprobeerd?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:16 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand door welke artiest dit gecomponeerd is en hoe het nummer heet?
dit is 'm denk ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef CakeSlap het volgende:
Hoe heet het liedje dat in de intro van deze video zit:
Jup, had hem zelf ook al gevonden door ff te vragen aan die YouTuberquote:
aah oke! vind het zelf ook wel een lekker nummertjequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:20 schreef CakeSlap het volgende:
[..]
Jup, had hem zelf ook al gevonden door ff te vragen aan die YouTuber
dog van wavves, heb hem alquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:09 schreef Trollscience het volgende:
ik zoek een nummer dat een vriend op een feest had opgezet, de zang lijkt echt op nirvana en de muziek ook, de eerste zin is "in the moooooorniiiiing" (volgens mij??) en er zitten van die bel-achtige geluiden in
Doet me denken aan het Schnitzelparadijs (die film) en dan als ze in de disco zitten...quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef NickosNickos het volgende:
Ik ben opzoek naar en liedje, is en beetje feest achtig nummer , ik denk spaans, gaat als volgt ( dit is wat ik hoor) viva la nosa nanana
Hier lijkt het op
Alvast bedankt
(Geen Coldplay)
Ik moest denken aan deze:quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef NickosNickos het volgende:
Ik ben opzoek naar en liedje, is en beetje feest achtig nummer , ik denk spaans, gaat als volgt ( dit is wat ik hoor) viva la nosa nanana
Hier lijkt het op
Alvast bedankt
(Geen Coldplay)
Deze dan?quote:Op zondag 6 april 2014 23:56 schreef NickosNickos het volgende:
Dankjewel voor t meedenken maar helaas
het doet mij denken aan deze: Tacabro - Tacatà - Tacata': ze zingen wel tacata, maar het lijkt soms op nanana.quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef NickosNickos het volgende:
Hier lijkt het op
Alvast bedankt
(Geen Coldplay)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |