quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik. En dan trek ik een zak over je hoofd er rijd naar het dichtstbijzijnde bos en bind je vast aan een boom.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:19 schreef Paul het volgende:
Ik zie als ik in de spiegel kijk altijd een klapmongool
Beter ging hij in zichzelf snijdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn goede voornemen van 2010 was zeker om altijd eerlijk te zijn
Gratis heequote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Hoeveel kost een zitplaats naast Paul?
En is een happy end inbegrepen?
Spoilers!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie wel dat de film happy eindigt(?)
Zo moeilijk is het niet. Neem een foto van Jamai uit Idols mee, je kan 'm niet missen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef BookerDeWitt het volgende:
ik ben best benieuwdtgt moet je wel ff melden anders loop ik je te zoeken
als ik gwn mn user roep, roep jij dan ff paul?
Ja no joke, je kan beter een andere kiezen. Non-stop bijvoorbeeld!quote:
Verschuif die event naar heerenveen en ik kom zonodig op je harde zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:37 schreef Paul het volgende:
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Voor de echte fans.
Wie komt er naast mij zitten?
Ja hij bestaat echt, ik heb immers met hem gemsn't in een geil verleden.quote:
Jij hebt echt onterecht de hunk titel vind ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou trouwens op foktv met paul zoenen als ik er een fokfiets voor kreeg. (oftewel een mooie gloednieuwe witte fiets met fok stickers er op, niet een fiets die uit een fokkerij komt oid)
Dan ben jij de enige die dat vind, ben je soms homo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij hebt echt onterecht de hunk titel vind ik.
Nee, maar ik vind je gewoon schijt lelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan ben jij de enige die dat vind, ben je soms homo.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind je gewoon schijt lelijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die dat vind, ben je soms homo.
Denk je soms dat ik homo ben.
Ik heb niets hoeven doen voor deze titel hoor, mensen vinden mij gewoon tof.
Binnen 2 uur gewoon al 380 stemmen ofzo
Maar paul bedenk even een oplossing hoe wij samen tegen elkaar aan liggend die mooie film kunnen kijken zonder dat ik hoef te reizen.quote:
Of heel irritant met een luide straat Marokkaanse tongval gaan lopen bellen..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
Mag ik een paar rijen achter je zitten zodat ik popcorn & m&m's tegen je achterhoofd kan gooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |