Ja no joke, je kan beter een andere kiezen. Non-stop bijvoorbeeld!quote:
Verschuif die event naar heerenveen en ik kom zonodig op je harde zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:37 schreef Paul het volgende:
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Voor de echte fans.
Wie komt er naast mij zitten?
Ja hij bestaat echt, ik heb immers met hem gemsn't in een geil verleden.quote:
Jij hebt echt onterecht de hunk titel vind ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou trouwens op foktv met paul zoenen als ik er een fokfiets voor kreeg. (oftewel een mooie gloednieuwe witte fiets met fok stickers er op, niet een fiets die uit een fokkerij komt oid)
Dan ben jij de enige die dat vind, ben je soms homo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij hebt echt onterecht de hunk titel vind ik.
Nee, maar ik vind je gewoon schijt lelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan ben jij de enige die dat vind, ben je soms homo.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind je gewoon schijt lelijk.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige die dat vind, ben je soms homo.
Denk je soms dat ik homo ben.
Ik heb niets hoeven doen voor deze titel hoor, mensen vinden mij gewoon tof.
Binnen 2 uur gewoon al 380 stemmen ofzo
Maar paul bedenk even een oplossing hoe wij samen tegen elkaar aan liggend die mooie film kunnen kijken zonder dat ik hoef te reizen.quote:
Of heel irritant met een luide straat Marokkaanse tongval gaan lopen bellen..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:55 schreef Stickertje het volgende:
Mag ik een paar rijen achter je zitten zodat ik popcorn & m&m's tegen je achterhoofd kan gooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |