SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2014 01:48:32 ]
True, al zullen er weinig mensen zijn die een legitiem reden zoeken om op zaterdagavond te bieren. Dat onderscheid je wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:42 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Zoiets. Weinig hoogstaand verder ook maar wel een legitieme reden opnieuw aan het bier te gaan met vrienden
En dat is zelden bij netwerken zo. Het is dat ik wel vrij goed in de 'small talk' ben maar vermoeiend is en blijft het
[..]
Zelfkennis is en blijft een sterke karaktereigenschap.
Ik mocht nog een dagje of 2 in Praag blijven. Wel alles vergoed gekregen uiteindelijk uiteraard.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:44 schreef richolio het volgende: [..]
shit
Kut hè? Hoe ben je terug gekomen uiteindelijk?
Ha flips.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, al zullen er weinig mensen zijn die een legitiem reden zoeken om op zaterdagavond te bieren. Dat onderscheid je wel.![]()
Netwerken is lastig ja, maar het is zo makkelijk als je een netwerk hebt.Ik merk echt dat mensen dan bereid zijn om dingen te doen of juist iets voor je kunnen doen.
Al is het investeren erin wel vermoeiend.
[..]
Ik mocht nog een dagje of 2 in Praag blijven. Wel alles vergoed gekregen uiteindelijk uiteraard.
Gister al veelte veel gedronken. Het was dan ook meer een financiële/wil ik nog wel drinken afweging die hiermee werd beantwoordtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, al zullen er weinig mensen zijn die een legitiem reden zoeken om op zaterdagavond te bieren. Dat onderscheid je wel.![]()
Netwerken is lastig ja, maar het is zo makkelijk als je een netwerk hebt.Ik merk echt dat mensen dan bereid zijn om dingen te doen of juist iets voor je kunnen doen.
Al is het investeren erin wel vermoeiend.
Welterusten en succes morgenquote:
ik weet opeens hoe ama er uit zietquote:
valt best mee hoorquote:
Hihiquote:
Haha dat is wel geniaalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben gister (uur of 8 s' avonds) door de McDrive geweest met m'n rij instructeur![]()
Altijd gedacht dat mijn eerste keer dat ik zelf door een McDrive zou rijden met m'n eigen autotje zou worden
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben gister (uur of 8 s' avonds) door de McDrive geweest met m'n rij instructeur![]()
Altijd gedacht dat mijn eerste keer dat ik zelf door een McDrive zou rijden met m'n eigen autotje zou worden
quote:
Iddquote:
en dat wilde je ook niet meer?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta al een tijdje niet meer in de dagcijfers
Ik weet nog de periode dat ik elke dag er best hoog in stondquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta al een tijdje niet meer in de dagcijfers
Ik had dat wel regelmatig toen onz-stoners nog drukker wasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet nog de periode dat ik elke dag er best hoog in stond
ik zal er ook wel minder vaak in staan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond, van mezelf, dat ik er opeens wel erg vaak in stond
wat load je down?quote:
ik ben er achter gekomen dat ook roomboter zuur kan wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Kom danquote:
Maar mijn hont bijt niet, die is heel liev enzoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
SGT
Moet je je eens door een hont laten bijten. Dan ben je verder van huis.
quote:
Nee dat zien wequote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:27 schreef d4v1d het volgende:
Mijn Kad bijt ook niet.. Tenminste bijna niet
Heul nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:29 schreef d4v1d het volgende:
Verder zijn kadden veel liever en schattiger
Daar geen personeel voor hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:31 schreef d4v1d het volgende:
Als je tijd genoeg hebt is een hont misschien leuk. maar met een baan later ga je niet even midden op de dag wandelen
FOK! wordt voorspelbaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar geen personeel voor hebben
Klopt, met een hond moet je gewoon zelf door het bos wandelenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:33 schreef d4v1d het volgende:
Even heel serieus reageren. Je neemt toch geen hont om hem door personeel te laten uitlaten. Dan is de fun ervanaf
Jep, dat lijkt me zo chillquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, met een hond moet je gewoon zelf door het bos wandelen
OMG die corgi's zijn cutequote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep, dat lijkt me zo chillIk wil een Welsh Corgi (Pembroke) OF een hondje uit het buitenland
Ha loonslaafquote:
Terechte klachtquote:
Zo'n gast die de hele tijd hetzelfde topiek postte , het was zo'n ''maak mijn hw topiek'' terwijl die elke x weer gesloten werdquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n gast die de hele tijd hetzelfde topiek postte , het was zo'n ''maak mijn hw topiek'' terwijl die elke x weer gesloten werd
Ehquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:39 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch veel leuker dan een hont
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk nog eens naar je hand, en dan nog een keer naar je kadJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
EhDe keren dat die een beetje stom is wegen veel minder zwaar dan wanneer die lekker aan t spelen of slapen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk nog eens naar je hand, en dan nog een keer naar je kad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:45 schreef d4v1d het volgende:
Even spammen.Ik wil ook een katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb net een uur buiten gezeten mijn kat in de armen. Het was een genot Pax, een regelrechte oase van rust.quote:
Maak me nou niet zo jaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een uur buiten gezeten mijn kat in de armen. Het was een genot Pax, een regelrechte oase van rust.
RAwr.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maak me nou niet zo jaloers
Ik heb gister wel even de kat van de buren vertroeteld
Linkdump. Niet gekliktquote:
Je moeder is een dump voor mannelijk zaadquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je moeder is een dump voor mannelijk zaad
gr
Ja, maar m'n moeder vindt het zo zielig wanneer ze doodgaan en dan zijn de kinderen straks uit huis en zit zij met de kat ofzoquote:
Wat een prachtige katquote:
Zielig als ze dood gaan? Wut?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar m'n moeder vindt het zo zielig wanneer ze doodgaan en dan zijn de kinderen straks uit huis en zit zij met de kat ofzo
[..]
Wat een prachtige kat
Ik zou heel graag dat buikje aaien
Is ook wel kut. Mijn hond is nu 12 en mijn kat 15 of zo...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar m'n moeder vindt het zo zielig wanneer ze doodgaan en dan zijn de kinderen straks uit huis en zit zij met de kat ofzo
quote:
Wow, kijk hem relaxenquote:
Nouja als je op kamers gaat en je wil af en toe nog terug is het sowieso niet handig en vaak ook verboden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:30 schreef d4v1d het volgende:
Waarom neem je geen kat als je op jezelf gaat wonen? Of neem je de kat mee als je ma hem niet alleen wilt
Het komt wel goed, watje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
Wat een mooi weertje vandaag, en dan zit ik hier, een beetje je mastruberen op FOK!sters
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
Wat een mooi weertje vandaag, en dan zit ik hier, een beetje je mastruberen op FOK!sters
Met wie? Ik heb heul geen vrienden!! En in je eentje is het best wel saai ( ja ooit eens gedaan).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet naar het strand gaan/kunnen/zijn gegaan
Ik had de hond meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met wie? Ik heb heul geen vrienden!! En in je eentje is het best wel saai ( ja ooit eens gedaan).
Had ik maar een huisdier, maar ik vind huisdieren zoals honden viesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had de hond meeBeest door het dolle heen, en ik vond het tof om haar zo te zien.
Je bent zelf vast een ergere ransbak.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik maar een huisdier, maar ik vind huisdieren zoals honden vies
Ja man, een benauwde collefezaal van 35 graden is inderdaad heerlijk.quote:
Bij ons is het altijd stervenskoudquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, een benauwde collefezaal van 35 graden is inderdaad heerlijk.
Dat is waarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf vast een ergere ransbak.
Oudste collegezaal van Delft, dus gigantische ramen die niet open kunnen en geen airco.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd stervenskoud
Vonden je ouders het een beetje leuk?
Ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf vast een ergere ransbak.
Dit jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is echt perfect weertje zoals vanmiddag. Gewoon lekker, en niet dat je stikt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)hose_naked_pictures/
Wat een toeval, net een dag nadat ik een meisje verteld heb dat ik naaktfoto's van haar heb gevonden
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oudste collegezaal van Delft, dus gigantische ramen die niet open kunnen en geen airco.
En mijn ouders vonden het leuk ja, ze snappen nu eindelijk wat ik doe. Ze vonden het zelfs interessant.
Dm maarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pikanter dan mijn tuinbroek wordt het niet.
Ik volgde afgelopen winter bij gebrek aan lokalen een vak in een oude kerk. Twee truien op zijn minst.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd stervenskoud
Vonden je ouders het een beetje leuk?
Mijn god, wat een horror....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volgde afgelopen winter bij gebrek aan lokalen een vak in een oude kerk. Twee truien op zijn minst.
M'n schoonoudersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oudste collegezaal van Delft, dus gigantische ramen die niet open kunnen en geen airco.
En mijn ouders vonden het leuk ja, ze snappen nu eindelijk wat ik doe. Ze vonden het zelfs interessant.
Oké, en wat heeft dat met mijn post te maken?quote:
Wat ga je doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
We kregen trouwens ook college over wat je nou na LST kan doen, best interessant.
Rezquote:
Geen idee, maar er zijn dus heel veel mogelijkheden, meer dan ik eerst dacht.quote:
Vertel me meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef Rezania het volgende:
We kregen trouwens ook college over wat je nou na LST kan doen, best interessant.
Waarom kan dat daarmee?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Rezania het volgende:
Je kan bijvoorbeeld ook bij een bank gaan werken als consultant. Niet dat ik dat ga doen, maar toch, had er niet eens aan gedacht.
Hoezo zouden ze iemand met die studie daarvoor aanneemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:00 schreef Rezania het volgende:
Je kan bijvoorbeeld ook bij een bank gaan werken als consultant. Niet dat ik dat ga doen, maar toch, had er niet eens aan gedacht.
Biotechnologische fabrieken zijn duur en vereisen dus vrijwel altijd een grote investering door een bank of een andere instantie. Een bank kan extra goed bepalen of een investering in zo'n fabriek wat op gaat leveren door een interne consultant die er veel over weet er naar te laten kijken.quote:
50/50 gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht het een nerdjesopleiding was maar er zijn nog chicks ook blijkbaar
[ afbeelding ]
Okay.quote:
Ooh. Klinkt als een leuke bijbaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biotechnologische fabrieken zijn duur en vereisen dus vrijwel altijd een grote investering door een bank of een andere instantie. Een bank kan extra goed bepalen of een investering in zo'n fabriek wat op gaat leveren door een interne consultant die er veel over weet er naar te laten kijken.
Maar pils is minder lekker, daarom.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pils is ook bier
Maar ik weet niet eigenlijk, regelt iemand anders
Je bent ook niet zo snugger he.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:55 schreef Rezania het volgende:
Oh, ik snap hem. Wat slecht.En wat overly attached.
Jij bent een beetje creepy door ze nu al schoonouders te noemen.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent een beetje creepy door ze nu al schoonouders te noemen.
Nee, je bent onzin, dat is anders.quote:
Laat Pax nou een keer met rust.quote:
Gooi het op Twitter.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef Etsu het volgende:
Ik moet nog 35 min werken, en er is niemand in de winkel. Lekker uit m'n neus eten.
Pax met rust latenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je bent onzin, dat is anders.
[..]
Laat Pax nou een keer met rust.
[..]
Gooi het op Twitter.
Ja man, tuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax met rust latenDe rollen zijn juist andersom.
Wat deze jongedame zegt. Snow en ik kunnen mannen van het kaliber 'Knap' aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Flips en ik hebben behoefte aan knappe mannen
Ik ben er, geen zorgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
www.gigolo-services.comquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat deze jongedame zegt. Snow en ik kunnen mannen van het kaliber 'Knap' aan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat deze jongedame zegt. Snow en ik kunnen mannen van het kaliber 'Knap' aan.
Gelukkig is Fok!-hunk Spatieloos er.quote:
Als we deze toyboy niet hadden gehad Snow, wat hadden wij dan toch met ons leven moeten doen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is Fok!-hunk Spatieloos er.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is Fok!-hunk Spatieloos er.
Wat is een toyboyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als we deze toyboy niet hadden gehad Snow, wat hadden wij dan toch met ons leven gemoeten?
Hij haalt het gemiddelde van de boys hier omhoog. Met zijn modellen gezicht en killerbodyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als we deze toyboy niet hadden gehad Snow, wat hadden wij dan toch met ons leven moeten doen?
http://lmgtfy.com/?q=toyboyquote:
Vooral dat snorretje en korte woelige haar doen het hem, en zo nu en dan shirtloos. Dat menig man nog geen homo is geworden, wonderbaarlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij haalt het gemiddelde van de boys hier omhoog. Met zijn modellen gezicht en killerbody
Jongen om mee te spelen, duh.quote:
Jawel.quote:
Jij weet niets. Gelukkig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen om mee te spelen, duh.
[..]
Jawel.
Ik begin nu bijna te geloven dat jullie dit niet serieus menenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:05 schreef Flippiee het volgende:
Vooral dat snorretje en korte woelige haar doen het hem, en zo nu en dan shirtloos. Dat menig man nog geen homo is geworden, wonderbaarlijk
Ik weet alles, ben god zelve, hadden we al bepaald.quote:
Hier ben ik het er niet mee eens, want je wist niet wat kantonrechterformule betekent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet alles, ben god zelve, hadden we al bepaald.
En jij weet niet eens wat de kanonformule inhoudt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier ben ik het er niet mee eens, want je wist niet wat kantonrechterformule betekent.
Jawel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij weet niet eens wat de kanonformule inhoudt.
Niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kon het niet vinden via Google hè.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, je faalde gewoon.
[ afbeelding ]
Snap niet waarom ze het een kanonformule noemen btw, want het gaat over deeltjes.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet alles, ben god zelve, hadden we al bepaald.
Behalve mensen dan, niemand snapt mensen. Mijn docent was ook de enige die het zo noemde als ik Google mag geloven.quote:
Smoesjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Behalve mensen dan, niemand snapt mensen. Mijn docent was ook de enige die het zo noemde als ik Google mag geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |