Dan heb je geen seks gehad met mijquote:
*meld zich*quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
Nu komen opeens alle wanhopige wankers hierheen natuurlijk
Ik heb al heel lang geen behoefte meer eraan, intimiteit wel, maar seks, nah.quote:
Zie jou hosselen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb je geen seks gehad met mij
10 miljoen of nooit meer seksquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen behoefte meer eraan, intimiteit wel, maar seks, nah.
Je bedoelt 10 miljoen en nooit meer seks?quote:
Zal je vriendin leuk vindenquote:
liefde kan ook zonder seksquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
seks is ook liefde
en liefde altijd boven geld mattie
Tsja, het gaat er ook niet om mijn pik ergens in te steken, gaat wel verder dan datquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen behoefte meer eraan, intimiteit wel, maar seks, nah.
ik vind er echt weinig meer aan laaste maanden.quote:
Nee snap ikwelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, het gaat er ook niet om mijn pik ergens in te steken, gaat wel verder dan dat
Relatietherapiequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind er echt weinig meer aan laaste maanden.
ik denk dat er iets niet goed is
je bent gayquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind er echt weinig meer aan laaste maanden.
ik denk dat er iets niet goed is
Ben je al dronken?quote:
Doe mij ook evenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee snap ikwelNouja ligt bij mij ook anders, mood+meds enzo doen je libido niet goed
quote:
`Dit kan ik niet serieus nemen''quote:
Ik klaag niet? Dus het zijn geen strugglesquote:
Nee, oké. Zolang je er vrede mee hebt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik klaag niet? Dus het zijn geen struggles
Maar je wil wel seks, toch?quote:
Ja. Maar ik verwacht het niet.quote:
Waarom niet? Zo lelijk ben je nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja. Maar ik verwacht het niet.
Dit klinkt ook niet positiefquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo lelijk ben je nou ook weer niet.
Dude niet zuigen, ze geeft een compliment.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit klinkt ook niet positief
"Zo lelijk ben je ook weer niet" = Je bent wel lelijk, maar het kan erger.
Sorry, ik ben in een kutbui vandaag.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit klinkt ook niet positief
"Zo lelijk ben je ook weer niet" = Je bent wel lelijk, maar het kan erger.
Ja okayquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude niet zuigen, ze geeft een compliment.
Waarom niet gewoon nu? Net zo makkelijkquote:
Boeiend.quote:
Omdat ik nog wil reizen tot ik er bij neervalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon nu? Net zo makkelijk
kan ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon nu? Net zo makkelijk
ik ben jaloers op mensen die in de vs wonenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben echt jaloers op die mensen in dat waar heb je gewoond-topic die al in meerdere steden in het buitenland hebben gewoond.
in New Yorkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben jaloers op mensen die in de vs wonen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
koop je halve villa voor in texas
guns erbij
#duleef
Meeste van de tijd toch aardig hoor.quote:
Dat vind ik goed. Hoeft niet te warmquote:
warschau is bijna warmer gekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Pessismist. Wat dat betreft pas je er welZo`n Gran Torino ouwe lul op zijn veranda
Jonge, ik doe juist relaxed. Je hoeft geen sorry te zeggen.quote:
Nou ja daar wil ik voor geen goud wonenquote:
Hij bedoelt Frank Underwoodquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonge, ik doe juist relaxed. Je hoeft geen sorry te zeggen.
Haha okay okayquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jonge, ik doe juist relaxed. Je hoeft geen sorry te zeggen.
ben je er ooit geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja daar wil ik voor geen goud wonen
Wie?quote:
Ik ben ook nog nooit in Syberie gewoont, maar ik weet toch dat ik er nooit zou willen wonen.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
fok-it jij hebt veel vooroordelen merk ik al wel ;s
Slecht ditquote:
vertrouw me maar gewoon bazenland als je pools kanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hoezo
Zolang je er zelf niet bent geweest baseer je je mening op verhalen van andere, doet iedereen toch?
Leg uit dan. Misschien ben ik nog te redden.quote:
House of Cardsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg uit dan. Misschien ben ik nog te redden.
Ah, dat volg ik (nog) niet. Komt misschien nog wel.quote:
Je moet er van houden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, dat volg ik (nog) niet. Komt misschien nog wel.
Nee, maar kan wel komen als je wiltquote:
Ik heb er nog niks van gezien. Is het met een andere serie te vergelijken?quote:
je kan ook dmen hequote:
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van gezien. Is het met een andere serie te vergelijken?
Hmmm. Klinkt niet echt als mijn ding.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeNiet dat ik weet dan.
Politiek drama
Nee, je komt er ook wel lastig inquote:
Hey, jij bent nog laat wakker.quote:
Nu word ik toch wel een beetje nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je komt er ook wel lastig inMaar het is wel heel goed verhaal.
Maar niet echt zoals BB ofzo dat er veel snelheid in zit
Orange is the new black is ook leuk jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu word ik toch wel een beetje nieuwsgierig.Ik zie wel. Ik moet BB nog afkijken.
Ben nu bezig met The Blacklist en ik had Fas beloofd Orange Is The New Black te gaan kijken.
Gezellig?quote:
Mooi.quote:
Uhuhquote:
Matig, eigenlijk.quote:
Oh das jammerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Matig, eigenlijk.
En onder invloed van drank, dus dat
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Tis hier ook hard gegaan met de topics zo te zien
Oh en ik heb mooi ff de waarheid gezegd.... tegen ex. Nu ben ik stiekem wel een beetje trots op mezelf
Morgen weer een nieuwe dag moppiequote:
Lekker werkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag moppie
Het wordt prachtig mooi weer![]()
Euh, heb er nog niet echt een goed beeld van. Maar Inso en Fok-it leken me wel aardig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag moppie
Het wordt prachtig mooi weer![]()
@ fera... leuke nieuwe mensen?
Spreek ze al een stuk langer in GRTD en Fok-it nog in JNG en ja, zijn toffe gozersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, heb er nog niet echt een goed beeld van. Maar Inso en Fok-it leken me wel aardig.
Ik ga wel met vrienden in de achtertuin zittenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zondag wordt ook mooi weer? Je zuur verdiende geld uitgeven aan biertjes op een terrasje![]()
Valt mee, de eckte jonkie ben ik hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:50 schreef LovelyLady het volgende:
Allemaal jonkies zeker![]()
Ik ga trouwens lekker slapen
Morgen ook vroeg op ( redelijk )
Truste mupkes![]()
Ja, ik eigenlijk ook. Naar Friesland.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:50 schreef LovelyLady het volgende:
Allemaal jonkies zeker![]()
Ik ga trouwens lekker slapen
Morgen ook vroeg op ( redelijk )
Truste mupkes![]()
Vroeger was ik een jonkie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee, de eckte jonkie ben ik hier
uhm joepiequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger was ik een jonkie.But you beat me.
De wereld ligt nog voor je open man. Ik ben al half dood.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De wereld ligt nog voor je open man. Ik ben al half dood.Die 3 jaar maakt ook niet ZO veel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dus ik ben niet te oud voor je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die 3 jaar maakt ook niet ZO veel uit
Nee hoorquote:
Oud staat niet altijd gelijk aan ervaring.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hoorBeetje meer ervaring is wel sexy
verpest het nou nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Oud staat niet altijd gelijk aan ervaring.
Verpest wat niet?quote:
quote:
quote:
tekst is ook heel melancholischquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijft een fijn nummer. Word er alleen een beetje melancholisch van.
Ik ben dan ook een halve emo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
tekst is ook heel melancholisch
Die zanger lijkt een beetje op James Zabiela.
[ afbeelding ]
Iig, moest aan hem denken
(is DJ)
Is ook niet echt een bekendequote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een halve emo.Van DJ's weet ik niet zo veel.
Trusten Feerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:22 schreef Fera het volgende:
Kut, ik moet echt gaan slapen.
Weltrusten alvast VA.![]()
Trustequote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:22 schreef Fera het volgende:
Kut, ik moet echt gaan slapen.
Weltrusten alvast VA.![]()
Ik heb vandaag iets gegeten waar jij jaloers van gaat wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is toch niet de universiteit waar ik werk he?
Damn,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik was om 8 uur in slaap gevallen of zo
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Damn,
Gebroken wakker geworden op de bank?
Good luck!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Ik ga nog even een poging wagen in bed
Werkse? en trusten alvast
Je hebt op piemel mogen kauwen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb vandaag iets gegeten waar jij jaloers van gaat worden
Okquote:
Ik moet die nog gebruiken hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok![]()
Heb jij je tandenborstel nou al gepakt?
Is dat jouw view?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:38 schreef Barbusse het volgende:
Er was hier gisternacht onweer trouwens![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf het vragen totdat je gaatquote:
Was het maar waar.quote:[..]
Is dat jouw view?
primaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik blijf het vragen totdat je gaat
[..]
Was het maar waar.Uitzicht vanuit St. Elmo's Fort, op de punt van Valletta.
Het is leuk hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
prima![]()
oeh spannendben nog nooit op Malta geweest, moet ik ook nog eens gaan doen
Is het ook al lekker weer, want dat is ook belangrijkquote:
Nu even niet, want noordenwindquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is het ook al lekker weer, want dat is ook belangrijk
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:53 schreef muhahaha het volgende:
Lelijk man, de bijlmer is stukken mooier en dan woon je ook tussen veel niet nederlanders.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu even niet, want noordenwindMaar doorgaans is het 20+ vanaf eind maart en blijft het zomer tot eind oktober
![]()
Als ik het geld had was ik gaan wonen op Tigne Point. Schreeuwend duur, maar dit als vrij uitzicht is toch wel geweldig![]()
[ [url=http://st.gdefon.com/wallpapers_original/wallpapers/488974_malta_sities_valletta_malta_starinnyj-gorod_2560x1440_%28www.GdeFon.ru%29.jpg]afbeelding[/url] ]
Daarnaast, een penthouse met privé zwembad zou het ook niet slecht doen. Maar ja, de pegels he?
Je gaat in een pub wonen? HELDquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik woon volgend jaar hier![]()
[ afbeelding ]
Ok, forget the toothbrush, pack your pintglass which has your name on itquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, forget the toothbrush, pack your pintglass which has your name on it
Handig, mouthwash en ontbijt in 1.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Even je tandenspoelen met Guiness
jajajajaquote:
Aldoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jajajaja![]()
dan een leuk oud meuk liedje?![]()
of nieuw?![]()
dat zei ik toch? oud nieuw?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aldo
Dat is ouwe meuk maar dan in een nieuw jasje
Goed weekendquote:
He, daar ben ik geweestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik woon volgend jaar hier![]()
[ afbeelding ]
Die pub zelf vond ik niet zo leuk. Maar het was al laat en ze schonken niet meerquote:
Een pub die niet schenkt? Ik denk dat je ergens anders moet gaan wonen, Aldoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die pub zelf vond ik niet zo leuk. Maar het was al laat en ze schonken niet meer
De buurt is wel leuk ja.
Hoi.quote:
Geen katerquote:
Wilde het net vragen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen kater
Onder invloed FOK!ken is ook weer een tijdje geleden_O-
Deze zomer was ik haast een alcoholistquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wilde het net vragen.Ik heb ook ooit onder invloed geFOK!t.
Ellende wegdrinken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze zomer was ik haast een alcoholist
Geen goede tijden
Meh, beetjequote:
O, daar doelde ik ook niet op. Ik ben nieuwsgierig, maar ik ken wel mijn grenzen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meh, beetje
Maar vergeef me als ik daar nu niet verder op in wil gaan
Is overal in GB, na een bepaalde tijd schenken ze niet meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een pub die niet schenkt? Ik denk dat je ergens anders moet gaan wonen, Aldo
Ah okayquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:31 schreef Fera het volgende:
[..]
O, daar doelde ik ook niet op. Ik ben nieuwsgierig, maar ik ken wel mijn grenzen.
En wat is die bepaalde tijd?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is overal in GB, na een bepaalde tijd schenken ze niet meer.
De buurt daar is echt leuk, beetje van die alto café's en alles.
Pfoe, dat verschilt ook weer per land en per dag geloof ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay
[..]
En wat is die bepaalde tijd?Ik hoop toch echt minimaal na 2:00
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, dat verschilt ook weer per land en per dag geloof ik.
Maar door de weeks werden we vaak iets na 10 uur al naar buiten geschopt
Maar men begint daar wel gewoon al heel vroeg met drinken, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik vond de half 3 die bij mijn favo kroeg gehandhaafd wordt al nogal wat.
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar men begint daar wel gewoon al heel vroeg met drinken, dat scheelt.
Als je verder wilt, moet je daarna naar een club of iets.
Ik dacht dat die belachelijk vroege sluitingstijden al waren afgeschaft?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuige alto dat je d'r bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat die belachelijk vroege sluitingstijden al waren afgeschaft?
Niet meer hoor.quote:
Dat had mijn vriend ook, die heeft gewoon gevraagd waar hij aan toe is, goed gesprek gehad en nu een vast contractquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Over 12 dagen loopt mijn contract af, maar ik weet nog van niksAlleen het fijne is dat dit contract nog een bepaalde duur heeft en automatisch afloopt. Dus hij hoeft het niet een maand vantevoren te melden
Ik vraag dat al 2 weken "Ja als het lang duurt is het meestal goed" "Ja weet ik, moeten we nog afhandelen" blahblahblahquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had mijn vriend ook, die heeft gewoon gevraagd waar hij aan toe is, goed gesprek gehad en nu een vast contract
Wat een slecht bedrijf zegquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vraag dat al 2 weken "Ja als het lang duurt is het meestal goed" "Ja weet ik, moeten we nog afhandelen" blahblahblah
Kassameisje heeft 2 maanden geleden 3 dagen voor het einde van haar contract de zak gekregen.
Ja het mag, maar het is wel respectloos. Het is niet dat ze het niet eerder weten.
Nee dan ben ik irritant en dat is ook niet positiefquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou het niet teveel vragen vooral
Hier hebben we een restaurant/cocktailbar die 24/7 open is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zou wel kunnen.
Of misschien was dat alleen in Engeland. In Schotland en Ierland iig niet.
Die pub die aldo postte, daar waren we om half 2 ofzo, en die schonken niet meer.
[..]
Niet meer hoor.VA vond me de ideale schoonzoon.
Maar vroeger zeker weldat is mijn crowd.
Waarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier hebben we een restaurant/cocktailbar die 24/7 open is.Ik ga daar nog wel eens naartoe met een maat van me als we een goede pokernacht hebben gehad. Ontbijten om 7 uur 's ochtends met gegrilde T-bone steak en Caparhinas = winning
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier hebben we een restaurant/cocktailbar die 24/7 open is.Ik ga daar nog wel eens naartoe met een maat van me als we een goede pokernacht hebben gehad. Ontbijten om 7 uur 's ochtends met gegrilde T-bone steak en Caparhinas = winning
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dan ben ik irritant en dat is ook niet positief
Best lekker eigenlijkquote:
Estillos, St. Julians. Steenworp van waar ik woonquote:
Zo kwam ik een tijdje terug letterlijk het casino uitlopenquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Estillos, St. Julians. Steenworp van waar ik woon
[..]
Zo kwam ik een tijdje terug letterlijk het casino uitlopen![]()
Wat heb je gedaan gisteren?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best lekker eigenlijkGeen kater. Verbazend wel
Ahwquote:
Italiaanse dronken zakenlui finaal uitgekleed aan de pokertafelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]kacheltje lam of onder invloed van drugs?
Niks ahw aan hoor.. ik kan er wel redelijk tegen.... het moet niet 6 dagen achter elkaar zijn, laat naar bed, vroeg wakker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan gisteren?
[..]
Ahw![]()
Truequote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks ahw aan hoor.. ik kan er wel redelijk tegen.... het moet niet 6 dagen achter elkaar zijn, laat naar bed, vroeg wakker.
En het is fucking mooi weer dus who cares
Drinken en FOK!kenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan gisteren?
[..]
Ahw![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Drinken en FOK!ken
Je moet wat.
Community aan t kijken?quote:
Nee, de radio staat op Veronica. Maar Community is baas.quote:
Soms heb je daar behoefte aanquote:
Haha, ik kan wel andere dingen bedenken waar ik zo ineens behoefte aan hebquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms heb je daar behoefte aan
Ja ik ook. Maar drank kan ik wel krijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, ik kan wel andere dingen bedenken waar ik zo ineens behoefte aan heb
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar drank kan ik wel krijgen.
Wat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja dit ga dus never nooit kijken
[ afbeelding ]
Ik begin met zeiken, ik houd mijn bakkesquote:
Ahjohquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik begin met zeiken, ik houd mijn bakkes
Ik snap niet.quote:
ik ook niet. En dat wil ik zo houdenquote:
Echt, hè.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, de radio staat op Veronica. Maar Community is baas.
Ik weet al meer dan me lief is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook niet. En dat wil ik zo houden
Naar de kust ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
Ga vandaag denk ik eens op pad met mn ns-dagkaart. Waar zal ik eens naartoe gaan.
Klinkt inderdaad goed, maar beetje ver. :$quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar de kust ?
StrandZee
![]()
Achter glas, uit de wind genieten van de zon, op het strandpaviljoen =
Eau... hmm shoppen in een grote stad dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad goed, maar beetje ver. :$
Jammer dat ik niet mee kan. Zou zoiets nog best wel willen doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:23 schreef Fascination het volgende:
Ga vandaag denk ik eens op pad met mn ns-dagkaart. Waar zal ik eens naartoe gaan.
kruidvat hema hebben regelmatig van die dagkaarten voor 15 euro in de aanbieding, hele dag treinen enzuks.. gewoon in de gaten houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet mee kan. Zou zoiets nog best wel willen doen.
Zeequote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar de kust ?
StrandZee
![]()
Achter glas, uit de wind genieten van de zon, op het strandpaviljoen =
Dat is het probleem niet, ik heb een Weekend Vrij. Maar ben vandaag in Friesland.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kruidvat hema hebben regelmatig van die dagkaarten voor 15 euro in de aanbieding, hele dag treinen enzuks.. gewoon in de gaten houden
Wat moet je daar?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik heb een Weekend Vrij. Maar ben vandaag in Friesland.
Oh Je had liever iets anders gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik heb een Weekend Vrij. Maar ben vandaag in Friesland.
Relaxed...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katten chillen 'm enorm in de zon![]()
Kattenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katten chillen 'm enorm in de zon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Open dag.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh Je had liever iets anders gedaan vandaag?
Moet toch maar een keer gefixed wordenquote:
Nou en ofquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet toch maar een keer gefixed worden
Dus, wat doe jij zoal morgen?quote:
Morgen heb ik al een datequote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus, wat doe jij zoal morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |