De vrouwen die aanwezig waren, waren niet mijn grootste fans.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen een naakte Kaneel niet waarderen?
Twi was gisteren aan het haten omdat ik gisteren zo mijn broek uit deed.quote:
Wat? Waren die naakt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar met naakte vrouwen in je huis hou jij je broek toch niet aan? Staat ook weer zo raar.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi was gisteren aan het haten omdat ik gisteren zo mijn broek uit deed.Beetje wiebelen tot die op de grond valt en eruit stappen. Op bed neerploffen en klaar.
Haters.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vrouwen die aanwezig waren, waren niet mijn grootste fans.
Dingen die elastisch zijn schiet ik wel eens weg als een soort katapult.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi was gisteren aan het haten omdat ik gisteren zo mijn broek uit deed.Beetje wiebelen tot die op de grond valt en eruit stappen. Op bed neerploffen en klaar.
Ik dacht dat je het over naakte vrouwen in je crib had.quote:
Blijkbaar is het wiebeltje raar voor mannen. Het is gewoon zo makkelijk. Ik weet niet hoe mensen anders hun broek uitdoen.quote:
Huisdieren, altijd leuk.quote:Dat heb ik ook meegemaakt. Ben wel eens wakker geworden met een kat die op mijn nek lag te slapen. Ik dacht dat ik doodging.
Ik denk er nu over na en het gaat zo automatisch dat ik het even niet weet. Ik zou dus nu m'n broek uit moeten doen om te kijken hoe ik dat aanpak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wiebeltje raar voor mannen. Het is gewoon zo makkelijk. Ik weet niet hoe mensen anders hun broek uitdoen.
Als ik met naakte vrouwen in mijn crib ben ga ik Kaneel toch niet uitnodigen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over naakte vrouwen in je crib had.
Ik had de lapo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Jeej, ik ben een keer de eerste met een topic!
[..]
Huisdieren, altijd leuk.
Dat hangt van de situatie af. Als ik alleen ben en geen haast heb trek ik hem rustig uit. Is er een leuke dame bij weet ik nooit hoe ik het doe maar is hij snel uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijkbaar is het wiebeltje raar voor mannen. Het is gewoon zo makkelijk. Ik weet niet hoe mensen anders hun broek uitdoen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik met naakte vrouwen in mijn crib ben ga ik Kaneel toch niet uitnodigen?
Dan hosselt die ze allemaal.
Ik doe ook altijd met mijn ene voet de sok van de ander voet zo uittrekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meervoud? ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik met naakte vrouwen in mijn crib ben ga ik Kaneel toch niet uitnodigen?
Dan hosselt die ze allemaal.
Met mijn schoenen doe ik dat wel, sokken denk ik ook. Gaat gewoon vanzelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd met mijn ene voet de sok van de ander voet zo uittrekken.
Ik voel me altijd een bazin als me dat lukt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen in bed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan het liefst je sokken met je tenen oprapen zodat je 'm aan kan pakken met je hand om in de wasmand te gooien.....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een bazin als me dat lukt.
Ja, 2 wortelkanaalbehandeling en een nieuwe vulling/kroon op een oudequote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die gaat ff lekker innen. Katsjing.
Had je maar eerder naar de tandarts moeten gaan
Ja, inderdaad. Maar dan wek je ook even de illusie voor jezelf dat je leuke trucjes kan met je voeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan het liefst je sokken met je tenen oprapen zodat je 'm aan kan pakken met je hand om in de wasmand te gooien.....
Want waarom zou je bukken
Aiiiii....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, 2 wortelkanaalbehandeling en een nieuwe vulling/kroon op een oudeen dat is alleen het noodzakelijke werk. Daarna komt het minder belangrijke spul nog
Nopequote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aiiiii....
En natuurlijk geen tandartsverzekering afgesloten?
Te erg dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nopedaarom dit jaar alleen het meest noodzakelijke en volgend jaar een grote renovatie
Tsja, kost me anders veel teveel geldquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja late reactie. Maar ga vanavond al naar een vriendin
Kronen gaan er dit jaar ook echt niet op komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zijn 2 wortelkanaalbehandelingen en een vulling/kroon ook....
En dan nodig je hem niet eens uit om mee te gaan? Valt me tegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja late reactie. Maar ga vanavond al naar een vriendin
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
En dan nodig je hem niet eens uit om mee te gaan? Valt me tegen.
Nu moet ik honger lijden.quote:
Ik heb nog curry.quote:
Drie uur reistijd ... Gaat me niet lukken, denk ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog curry.Ik heb zelf een beetje op, want ik had honger. Twi zit nog op z'n vrijmibo. Dus als je snel bent kun je zijn portie wel opeten.
Dat weet je niet, als hij aan het bier gaat vliegt de tijd snel voor bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Drie uur reistijd ... Gaat me niet lukken, denk ik.
In september woon ik hopelijk niet meer in een gat. Dan kan ik vaker twi zijn eten komen kapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat weet je niet, als hij aan het bier gaat vliegt de tijd snel voor bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Morgen ga ik naar de eerste open dag.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:54 schreef Myraela het volgende:
Was je al naar die opleiding gaan kijken? Ik kan nooit datums onthouden.
Stiekem hoop ik dat het niet bevalt zodat ik niet buiten de beschaving hoef te wonen. Ik heb ook nog de mogelijkheid om in Velp (bij Arnhem), of Den Haag te studeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:57 schreef Myraela het volgende:
Er is dan ook geen tering te doen.Maar het is geen lelijke stad. Hopelijk is de opleiding wat.
Geen kwaad woord over Friesland! Behalve Leeuwarden, pauperstadquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de eerste open dag.Op naar het verre Friesland. Ik heb helemaal niets met die provincie.
Dat zegt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Friesland! Behalve Leeuwarden, pauperstad
Dan kruisen we elkaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar de eerste open dag.Op naar het verre Friesland. Ik heb helemaal niets met die provincie.
Ik zou er wel rekening mee houden, met je keuze. Bedoel, je zult je tijd er wel moeten uitzitten. Ik zou bijvoorbeeld nooit 4 jaar in Limburg kunnen wonen, voor een opleiding. Zou er gek worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat het niet bevalt zodat ik niet buiten de beschaving hoef te wonen. Ik heb ook nog de mogelijkheid om in Velp (bij Arnhem), of Den Haag te studeren.
Wij gaan al vroeg weg. Hoewel het minder lang rijden is dan ik dacht.quote:
NHL, is dat wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in Friesland ;-) heb gestudeerd in Leeuwarden (NHL)
IJshockey.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij gaan al vroeg weg. Hoewel het minder lang rijden is dan ik dacht.
[..]
NHL, is dat wat?
Ik ook, een of andere idioot heeft veel te vroeg in Assen afgesprokenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij gaan al vroeg weg. Hoewel het minder lang rijden is dan ik dacht.
[..]
NHL, is dat wat?
De opleiding is alleen in Leeuwarden. Een oud-klasgenoot die ook naar Leeuwarden ging is op een gegeven moment weer teruggegaan naar Arnhem. Dan maar lang treinen, maar wonen wilde ze er niet meer. Geeft al wel een beeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er wel rekening mee houden, met je keuze. Bedoel, je zult je tijd er wel moeten uitzitten. Ik zou bijvoorbeeld nooit 4 jaar in Limburg kunnen wonen, voor een opleiding. Zou er gek worden.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook, een of andere idioot heeft veel te vroeg in Assen afgesproken
Weet ik, maar stelt het wat voor? Is het goed daar?quote:
Nee, want voor jou naar Groningen rijden was dichter bijquote:
Gelukkig is het de moeite waardquote:
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want voor jou naar Groningen rijden was dichter bij
Zekerquote:
Hangt van de opleiding af denk ik, maar geloof wel dat ze als hogeschool goed scoren in Nederland.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, maar stelt het wat voor? Is het goed daar?
Ik ga er zelf niet heen, maar ik ken wel iemand die interesse had in een ICT opleiding, geloof ik. Ik ga op bezoek bij Van Hall Larenstein.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hangt van de opleiding af denk ik, maar geloof wel dat ze als hogeschool goed scoren in Nederland.
Hoe is het met jou dan?quote:
Goed zo.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
In september woon ik hopelijk niet meer in een gat. Dan kan ik vaker twi zijn eten komen kapen.Nijmegen is toch geen gat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Meh. Niet zo heel best.quote:
Ik woon niet in Nijmegen zelf.quote:
Larenstein is best ok. Gisteren in de kroeg nog uitgebreid met enkele dames die daar studeren gesproken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga er zelf niet heen, maar ik ken wel iemand die interesse had in een ICT opleiding, geloof ik. Ik ga op bezoek bij Van Hall Larenstein.
Wat zeiden ze erover?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Larenstein is best ok. Gisteren in de kroeg nog uitgebreid met enkele dames die daar studeren gesproken.
Toch niet in Lent he? Wat ik altijd zo'n naar stuk rijden vond was Millingen. Hemelsbreed is het niet ver, maar die rivieren verpesten het een beetje.quote:
Eh, wat ik onthouden heb is dat het een leuke studentenvereniging is. Verder iets met veel alcoholquote:
Nee, nog iets verder van Nijmegen af.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Toch niet in Lent he? Wat ik altijd zo'n naar stuk rijden vond was Millingen. Hemelsbreed is het niet ver, maar die rivieren verpesten het een beetje.
Hmmm. Niet echt dingen waar ik naar kijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, wat ik onthouden heb is dat het een leuke studentenvereniging is. Verder iets met veel alcohol
Het is niet dat ik op date was met een van de dames en daadwerkelijk geïnteresseerd moest zijn in hun dagelijkse leven. Kroeggesprekken geven misschien een wat vertekent beeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Niet echt dingen waar ik naar kijk.
Appeltern was ook altijd zo'n leuk stukje rijden.quote:Nee, nog iets verder van Nijmegen af.Tussen Maas en Waal in.
Waar dan wel naar?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Niet echt dingen waar ik naar kijk.
Je kent Appeltern?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Het is niet dat ik op date was met een van de dames en daadwerkelijk geïnteresseerd moest zijn in hun dagelijkse leven. Kroeggesprekken geven misschien een wat vertekent beeld.
[..]
Appeltern was ook altijd zo'n leuk stukje rijden.
Jij hier? Zijn er hier nog meer van de oude singles SC dan?quote:
Heel af en toe komen ze langs.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij hier? Zijn er hier nog meer van de oude singles SC dan?
Wie kent dat nou nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent Appeltern?Daar ben ik opgegroeid.
Niet veel mensen die ik spreek. Moeten ze maar net de Tuinen kennen, denk ik.quote:
Jep, ik ken nogal wat gaten in Nederland. Beroepsdeformatie van een baantje dat ik ooit gehad heb,quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kent Appeltern?Daar ben ik opgegroeid.
Ah leuk! Nog een plek om oude bekenden tegen te komenquote:
Die hebben zich her en der verspreid over Fok! dus hier zitten er ook een paar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:31 schreef Belsezar het volgende:
Air! Zo, das lang geleden! Hoe is het?quote:
Alles goed hoor. Getrouwd, 1,4 kinderen, labrador, huisje, boompje, beestje, maîtresse en een midlife crisis in de pijplijn. Alles conform de sociaal wenselijke kaders. En jij?quote:
Druk! Net een weekje terug uit brazilie, gister bij het consulaat geweest in rotterdam. Papierwinkel in gang gezet en dan weer zsm terug maar dan voorgoed!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed hoor. Getrouwd, 1,4 kinderen, labrador, huisje, boompje, beestje, maîtresse en een midlife crisis in de pijplijn. Alles conform de sociaal wenselijke kaders. En jij?
Ik heb wel medelijden met die 0,6 kind dat vermist isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles goed hoor. Getrouwd, 1,4 kinderen, labrador, huisje, boompje, beestje, maîtresse en een midlife crisis in de pijplijn. Alles conform de sociaal wenselijke kaders. En jij?
What did he do?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wordt tijd dat mijn ex even onder een bus belandt
Eerder de vraag wat nietquote:
Hmmm. Klote.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerder de vraag wat niet
Kansloze josti
En ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan
Bus huren en wachten tot hij de deur uitgaat en dan vol gas geven?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerder de vraag wat niet
Kansloze josti
En ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan
Jofu wil je vast helpen aan een busquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bus huren en wachten tot hij de deur uitgaat en dan vol gas geven?
Mag mijn ex dan ook mee onder die bus?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wordt tijd dat mijn ex even onder een bus belandt
Ik nomineer ook een collega in dat geval!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Als we dan mensen nomineren om onder de bus te komen, dan nomineer ik een collega
Helaas is een universiteit te groot voor een busquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik nomineer mijn universiteit, kan dat ook?
Grotere bus bouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is een universiteit te groot voor een bus
Kan de bus niet een rampage veroorzaken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is een universiteit te groot voor een bus
Ja dat wel maar dat maakt de universiteit niet kapot.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan de bus niet een rampage veroorzaken?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dat maakt de universiteit niet kapot.
Niet altijd maar het is zo makkelijk om van zijn probleem mijn probleem te makenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Klote.
Is hij altijd zo? Ik hoor je wel vaker over hem namelijk.
Jammer, maar waarom?quote:
Carrieredrukquote:
Dat is toch niet de universiteit waar ik werk he?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik nomineer mijn universiteit, kan dat ook?
Werk jij bij de EUR?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is toch niet de universiteit waar ik werk he?
Pff lastigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Carrieredrukgebrek aan motivatie
Ik heb wel een leuk vooruitzicht voor volgend jaar mijn master, maar ik heb altijd koude voeten bij levensbeslissingen
plus dat is het buitenland, wat vet is, maar aan de andere kant is dezelfde master in Nederland beter
![]()
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jupen mja een levensbeslissing waar ik nog niet over uit ben
Zelf zou ik gaan voor de betere universiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Als je nog jong bent zou ik zeggen kies het buitenland. Zo'n avontuur zal later alleen maar lastiger zijn om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
maarja, ik heb hier al de betere bachelor gedaan hequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelf zou ik gaan voor de betere universiteit.
True, dat is het ook een beetjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nog jong bent zou ik zeggen kies het buitenland. Zo'n avontuur zal later alleen maar lastiger zijn om te doen.
[..]
Dan toch buitenland, althans dat zou ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
het ding is ook wel dat ik al 500 euro heb betaald voor die in het buitenland voor mijn aanmelding![]()
Nou, hup, gaan dan!! Jaartje buitenland doet jou goed (persoonlijke ontwikkeling) en staat leuk op je cv.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
het ding is ook wel dat ik al 500 euro heb betaald voor die in het buitenland voor mijn aanmelding![]()
Dan is het duidelijk. Buitenland it is!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
en het buitenland is zo coolmaar koude voeten
en ik had het hier helemaal gehad
maar nu is mijn leven hier ook ineens leuk
![]()
maar buitenland![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat klinkt alsof je de knoop al hebt doorgehakt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nou, hup, gaan dan!! Jaartje buitenland doet jou goed (persoonlijke ontwikkeling) en staat leuk op je cv.
jajajajaquote:
Ik hoor hetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
Je hoort het Aldo, er is democratisch besloten dat je naar het buitenland moet
Je gaat je koffers pakken dus?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoor het
keuzes worden voor mij gemaakt
Te laat. Was lekker. *burp*quote:
Opzouten nou.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoor het
keuzes worden voor mij gemaakt
quote:
quote:
Jullie willen mij graag weghebben he?quote:
Geniet er van hoor. Ik heb al lasagne gehad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Vanuit Den Haag ben je hier nog niet binnen een half uur hoor. Mijn eten.
Ja daar ben ik dus bang voorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef yats het volgende:
Het buitenland is echt super! Ik heb er spijt van dat ik toen ik nog de kans had de stap tot een paar maanden in het buitenland niet gemaakt heb puur omdat ik met mijn ex samenwoonde en liever bij haar was.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie willen mij graag weghebben he?
maar nee, ik ga daar pas in September heen ofzo
In zo'n geval nooit voor je vriendin kiezen. Nooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus bang voordat ik het niet zou doen vanwege mijn vriendin oid
en dat ik daar dan spijt van ga krijgen
![]()
of dat je wel gaat en het vet kut blijkt te zijn
beslissingen
Nee dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
In zo'n geval nooit voor je vriendin kiezen. Nooit.
Exact! Als je een goede relatie hebt accepteert ze een dergelijke beslissing.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
In zo'n geval nooit voor je vriendin kiezen. Nooit.
Is heel kut, dat weet ik uit ervaring. Maar als je voor haar kiest en je laat deze kans schieten, ga je er hard spijt van krijgen. En als je relatie goed is, dan overleeft het een tijdje in het buitenland ook wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ookmaar lange-afstandsrelaties
Goeie afspraken maken over het buiten de deur neuken en na terugkomst de draad oppakken of het altijd al zo is geweest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee dat lijkt me ookmaar lange-afstandsrelaties
Mooi weer bij de uitzwaaimeet!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie willen mij graag weghebben he?
maar nee, ik ga daar pas in September heen ofzo
Ja precies, zoiets kuts.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
of stel je blijft, en dan gaat het na 3 maanden uit![]()
kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is heel kut, dat weet ik uit ervaring. Maar als je voor haar kiest en je laat deze kans schieten, ga je er hard spijt van krijgen. En als je relatie goed is, dan overleeft het een tijdje in het buitenland ook wel.
En als je het niet overleeft is het toch niet bijzonder genoeg geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is heel kut, dat weet ik uit ervaring. Maar als je voor haar kiest en je laat deze kans schieten, ga je er hard spijt van krijgen. En als je relatie goed is, dan overleeft het een tijdje in het buitenland ook wel.
buiten de deur neuken, wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie afspraken maken over het buiten de deur neuken en na terugkomst de draad oppakken of het altijd al zo is geweest.
Inderdaad! Goeie aanvulling.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
En als je het niet overleeft is het toch niet bijzonder genoeg geweestGewoon gaan en als ze je dumpt, haten op internet. Daar is het internet immers voor.
Heb je je tandenborstel al ingepakt?quote:
Hoeft niet hoor. Je kan ook wachten. Des te heter is de seks als je elkaar weer ziet.quote:
Haten op internetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
En als je het niet overleeft is het toch niet bijzonder genoeg geweestGewoon gaan en als ze je dumpt, haten op internet. Daar is het internet immers voor.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maarja, ik heb hier al de betere bachelor gedaan heen het is niet zo dat die daar slecht is ofzo
[..]
True, dat is het ook een beetjeen ik wil het jaar daarna toch naar Mexico emigreren
![]()
Maar dan moet ik knopen doorhakken
![]()
Wegwezen dus!quote:
maar ik heb het altijd al zo warmquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Je kan ook wachten. Des te heter is de seks als je elkaar weer ziet.
Niet huilen. Seks hoort heet te zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik heb het altijd al zo warm
Heb je je tandenborstel nou al gepakt!?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan je hele leven nog wonen in Nederland
quote:
Koop ik daarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je je tandenborstel nou al gepakt!?
Nee, dank jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan je hele leven nog wonen in Nederland
Ik wil ook naar het buitenlandquote:
Stomende sex is de beste versie!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nederland je wil er nog niet dood gevonden wordenquote:
Sowieso, des te langer zonder, des te meer opgewonden je bent als je elkaar weer ziet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Je kan ook wachten. Des te heter is de seks als je elkaar weer ziet.
Friesland!quote:
Gewoon doen!quote:
Versie 69quote:
Het is groen, er zijn veel schapen, veel dronken mensen, veel Jameson, veel regenquote:
Ik weet het niet, durf het nietquote:
Dat is precies wat ik bedoel, maar dan anders verwoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso, des te langer zonder, des te meer opgewonden je bent als je elkaar weer ziet.
Shit, gaat hij visa, vaccinaties en verzekering dan wel op tijd rondkrijgen?quote:
Ginger lassies scoren!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is groen, er zijn veel schapen, veel dronken mensen, veel Jameson, veel regen
Nee mijne ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef Grietje-tit het volgende:
Ah, Ierland. Maar niet mijn type vrouwen.
Ik heb ook tijdje een afstandsrelatie gehad. Ook hier ervaringsdeskundige dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, maar dan anders verwoord.
Oh, dat is niet eens zo ver weg!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het is groen, er zijn veel schapen, veel dronken mensen, veel Jameson, veel regen
Vandaar ook de schapen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:42 schreef Grietje-tit het volgende:
Ah, Ierland. Maar niet mijn type vrouwen.
Waarom niet?quote:
Hoe ging dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdje een afstandsrelatie gehad. Ook hier ervaringsdeskundige dus.
nee kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, dat is niet eens zo ver weg!
Doen!
Hij spreekt er niet voor niks over in de verleden tijd...quote:
Ik zou niet weten hoe ik het moet aanpakken om te beginnenquote:
Dat aanduiden van vrouwen in cijfers; so so puberig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee mijne ook nietpaar maanden geleden nog met een Ierse gezoend, maar dat was ook niet echt een 10 zeg maar
![]()
Ik meerdere. Ik leer alleen mensen kennen via het internet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook tijdje een afstandsrelatie gehad. Ook hier ervaringsdeskundige dus.
Mijn ex zat in Duitsland (Beieren) voor haar studie. Je kunt met skype veel, maar toch was ik blij dat ze na vier maanden weer terug was. Al hebben we elkaar in de tussentijd natuurlijk wel nog een paar keer gezien.quote:Hoe ging dat?
Aldo is nog een puber dan mag datquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat aanduiden van vrouwen in cijfers; so so puberig.
Jaloerse reactie van een 5-quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gebruikte alleen een 10, ik maak geen subcategorienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je geeneens aanslaat op het gegeven dat een slechte zoenpartij volledig aan de vrouw is te wijten...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Fascination het volgende:
Fas is lekker hoor.quote:
Toch vaker de deur uit gaan? Al moet ik niet zeggen over partners ontmoeten, dat is voor mij ook alweer even geleden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meerdere. Ik leer alleen mensen kennen via het internet.
ah okquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef yats het volgende:
Ierland is top!
[..]
Mijn ex zat in Duitsland (Beieren) voor haar studie. Je kunt met skype veel, maar toch was ik blij dat ze na vier maanden weer terug was. Al hebben we elkaar in de tussentijd natuurlijk wel nog een paar keer gezien.
Ik heb nu ook een relatie via internet, maar dat verhaal moet toch voor de buitenwereld iets anders verwoord wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meerdere. Ik leer alleen mensen kennen via het internet.
Waar is het bewijs?quote:
Gauw inpakken dus!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe ging dat?![]()
[..]
nee kloptEn goedkope tickets
![]()
Het kan wel werken! Ik ben er een kind van!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij spreekt er niet voor niks over in de verleden tijd...
Waarom?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah ok![]()
[..]
Ik heb nu ook een relatie via internet, maar dat verhaal moet toch voor de buitenwereld iets anders verwoordt worden
Om te beginnen kun je informatie gaan inwinnenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik het moet aanpakken om te beginnen
Dat we uit elkaar zijn gegaan had andere redenen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij spreekt er niet voor niks over in de verleden tijd...
Mijne ook niet. Eén keer, nooit meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef Belsezar het volgende:
Mijn eigen poging mbt lange afstand relatie kwam daar niet van in de buurt
Geen geld om ergens heen te gaan. Ik ben een arme pauper.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Toch vaker de deur uit gaan? Al moet ik niet zeggen over partners ontmoeten, dat is voor mij ook alweer even geleden.
lenen een optie?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen geld om ergens heen te gaan. Ik ben een arme pauper.
In mijn PM box.quote:
Van wie dan?quote:
Ah, die kun je delen tegenwoordig.quote:
Dudequote:
quote:
Ik wil haar niet delen.quote:
Vond het een te grote stap, van vaak samen zijn naar enkel contact via telefoon en e-mail. Was dus na ruim een maand over. Geen moment spijt van gehad.quote:
Hoeveel gig is die Fok!-fap inbox van je tegenwoordig?quote:
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil best een contract opstellen
Ligt eraan wie het doet.quote:
Ja het is echt een gigantische gok die je vaak verliest.quote:
Mensen tegen komen hoeft toch geen geld te kosten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen geld om ergens heen te gaan. Ik ben een arme pauper.
ah okquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vond het een te grote stap, van vaak samen zijn naar enkel contact via telefoon en e-mail. Was dus na ruim een maand over. Geen moment spijt van gehad.
Hoezo? Meeste mensen zitten meerdere uren per achter internetquote:
Dat is waar, ik denk niet dat ik de stap zou durven zettenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om te beginnen kun je informatie gaan inwinnen
Als ik mensen buiten dit dorp wil zien moet ik toch op zijn minst een buskaartje kunnen betalen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het is echt een gigantische gok die je vaak verliest.
[..]
Mensen tegen komen hoeft toch geen geld te kosten?
Waarom niet?quote:
Ja ach,quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Meeste mensen zitten meerdere uren per achter internet
[..]
Dat is waar, ik denk niet dat ik de stap zou durven zetten
Mensen naar jou toe laten komenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik mensen buiten dit dorp wil zien moet ik toch op zijn minst een buskaartje kunnen betalen.
Anders is het niet speciaal meer.quote:
Nog niet groot genoeg. Dus als je nog wat hebt...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef Barbusse het volgende:
Hoeveel gig is die Fok!-fap inbox van je tegenwoordig?
Welk dorp?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik mensen buiten dit dorp wil zien moet ik toch op zijn minst een buskaartje kunnen betalen.
Face your fears, laugh in danger's crooked facequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo? Meeste mensen zitten meerdere uren per achter internet
[..]
Dat is waar, ik denk niet dat ik de stap zou durven zetten
quote:Ligt eraan wie het doet.
Men wil hier niet komen. Ik geef ze groot gelijk.quote:
Nee hoor, had de ervaring voor geen goud willen missen. Leuke tijd gehad met de dame in kwestie daar kan ik met een mooi gevoel op terugkijken.quote:
Ik zeg liever niet waar ik woon, zo groot is het namelijk niet. Ligt in de buurt van Nijmegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welk dorp?
Goede UI trouwens, boston legal, geniale serie
Ik wil haar wel laten komenquote:
Laat ik met kleine stapjes beginnenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Face your fears, laugh in danger's crooked face
Volgens mij heb jij al lang breed mijn FB lijst door lopen zoekenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet groot genoeg. Dus als je nog wat hebt...
ok danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor, had de ervaring voor geen goud willen missen. Leuke tijd gehad met de dame in kwestie daar kan ik met een mooi gevoel op terugkijken.
Heeft het al geleid tot een date?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]Daar heb je een punt. Ik hecht aan mijn anonimiteit, alhoewel een paar foksters inmiddels weten hoe ik eruit zie.
Beviel het ze?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]Daar heb je een punt. Ik hecht aan mijn anonimiteit, alhoewel een paar foksters inmiddels weten hoe ik eruit zie.
Dan regel je weer iets anders speciaals.quote:
Ik had het goed qua locatie? Moet ik toch eens de wielrenfiets die kant op.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg liever niet waar ik woon, zo groot is het namelijk niet. Ligt in de buurt van Nijmegen.
Een kenner.
Lent FTW!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Ik zeg liever niet waar ik woon, zo groot is het namelijk niet. Ligt in de buurt van Nijmegen.
Een kenner.
Elke FOK!meet is een orgie, dus hoe was het?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef yats het volgende:
Regel zelf iets speciaals dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan regel je weer iets anders speciaals.
Welnee, op Facebook mogen toch geen blote tieten dus niet interessant.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:55 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij heb jij al lang breed mijn FB lijst door lopen zoeken![]()
Ergo; zoveel heb ik niet![]()
Potential stalker spotted.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het goed qua locatie? Moet ik toch eens de wielrenfiets die kant op.
Hoi, wil jij in mijn inbox?quote:
Ja, wist je toch al?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het goed qua locatie? Moet ik toch eens de wielrenfiets die kant op.
Nee, niet zo dichtbij. Dan kun je wel naar de stad lopen onderhand.quote:
Met een fokster? Nee, maar ik heb er ook niet naar gevraagd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft het al geleid tot een date?
Ik doe niet aan foto's sturen, sorry.quote:
Cuijk FTW!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
Nee, niet zo dichtbij. Dan kun je wel naar de stad lopen onderhand.
Stom feestboek. Wat is een feest zonder tieten? Wat is een boek zonder tieten? Incompleet zeg ik je!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, op Facebook mogen toch geen blote tieten dus niet interessant.
Check, enkel FOK!sters.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
zijn er hier eigenlijk mensen die geen fokker gedaan hebben?
Heb ik wel gewoond, maar nee, nu niet meer.quote:
Lekker in het diepe springen, is het beste wat er isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Face your fears, laugh in danger's crooked face
Ah ok, begrijpelijk. Tja, als je ziet waar ik nu woonquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kenner.
ook geen fok!kerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
Filmpjes zijn ook prima hoor.quote:
mijn vriendin is een fokkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik. Jij ook niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Fascination het volgende:
Meer schiet mij zo snel niet te binnen.quote:
fokker is de overkoepelende term and you know it.quote:
Dat al helemaal niet. Ik ben cameraschuw.quote:
Hoeveel FOK!sters heb je al geregeld voor je eerstvolgende neukrondje in Nederland? Slet!quote:
Ik heb geen klachten gehad.quote:
Ik wel. Ben jij even raar.quote:
Groesbeek, Malden, Mook, Molenhoek, Wijchen ... Ligt best veel rond Nijmegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meer schiet mij zo snel niet te binnen.
Wat een berg smoezen. Had het in een PM gezet en dan had ik zowaar wat speciaals gehad in mijn inbox.quote:
Pics. Ik geloof er niks van.quote:
Ze staan voor hem te wachten op schipholquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel FOK!sters heb je al geregeld voor je eerstvolgende neukrondje in Nederland? Slet!
Volgens mij nog helemaal niemandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel FOK!sters heb je al geregeld voor je eerstvolgende neukrondje in Nederland? Slet!
vergeet beuningen nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Groesbeek, Malden, Mook, Molenhoek, Wijchen ... Ligt best veel rond Nijmegen.
Nu weet ik hoe een bedreigde diersoort zich voelt : bijzonder.quote:
/carequote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een berg smoezen. Had het in een PM gezet en dan had ik zowaar wat speciaals gehad in mijn inbox.
Haha, eerst wat meer je best doenquote:
Gaan we weer een wie neukt wie sex lijstje maken?quote:
quote:
Beuningen ja. Weurt.quote:
Ik begin alvast met mijzelf: tijnbrein niemandquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaan we weer een wie neukt wie sex lijstje maken?
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze staan voor hem te wachten op schiphol
Ik neuk jullie allemaal de moederquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is meer Arnhem dan Nijmegen.quote:
Ons leven is zwaar broederquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk het niet![]()
Geen back up booty voor de lage landen toer... Empty and devoid of meaning, my life is it
Wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder
Waarom? Wat zou je in Elst willen doen?quote:
ik kom bijna nooit meer die kant opquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |