Ik ga er niet van uit dat ze serieus isquote:
Ah, daar komen de smoesjesquote:
Dit is ook niet helemaal letterlijk. Maar het kwam wel steeds op hetzelfde neer, het was echt een patroon. Hij wilde me eerst zien om dingen te bespreken, wilde ik dat niet dan werd hij boos. Reageerde ik daar niet op zoals hij wilde, dan ging hij huilen en zijn excuses aanbieden. Vervolgens wilde hij me weer zien ... En dan telefoontjes, berichtjes en e-mails afgewisseld. De telefoontjes waren nog het erg. Dat konden er wel tientallen per dag zijn, vaak achter elkaar. Soms moest ik mijn telefoon gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boy, lichtelijk herkenbaar.Alleen niet alles daadwerkelijk gezegd.
Waren het maar smoesjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze serieus is
[..]
Ah, daar komen de smoesjes
Put inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Putin-buttplug. Okay dan
[ afbeelding ]
Die woordspelingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Putin-buttplug. Okay dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond weer hosselentheater cafe festival in Utrecht, dus lekkere zweverige kutjes
Met pijn in je bakkes?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond weer hosselentheater cafe festival in Utrecht, dus lekkere zweverige kutjes
geloof me, Utrecht zit er vol meequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Sta zo strak van de pijnstillers, dat ik toch niet kan drinkenquote:
Het ging me erom dat je vrouwen omschreef als kutjes. Ik knap daar zo op af.quote:
Als t maar nat isquote:
Tientallen per dag? Mijn god, wat een labielo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is ook niet helemaal letterlijk. Maar het kwam wel steeds op hetzelfde neer, het was echt een patroon. Hij wilde me eerst zien om dingen te bespreken, wilde ik dat niet dan werd hij boos. Reageerde ik daar niet op zoals hij wilde, dan ging hij huilen en zijn excuses aanbieden. Vervolgens wilde hij me weer zien ... En dan telefoontjes, berichtjes en e-mails afgewisseld. De telefoontjes waren nog het erg. Dat konden er wel tientallen per dag zijn, vaak achter elkaar. Soms moest ik mijn telefoon gewoon uitzetten.
zweefteef dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging me erom dat je vrouwen omschreef als kutjes. Ik knap daar zo op af.
Dit, respectloos as fuckquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet meer gehosseld te worden danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde stad. Hier is vooral een 'Duitsers-overschot'.quote:
En waar woon je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde stad. Hier is vooral een 'Duitsers-overschot'.
Ik vind het best meevallen met dat 'duitsers-overschot' in Enschedequote:
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, heb jij ook zo'n leuk accent?
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, heb jij ook zo'n leuk accent?
Condoooooooomquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeld
*Proest*quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeld
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemelquote:
Nou ja, bij hem had ik het gevoel dat het mij nog een keer zien meer was om me te overtuigen het alsnog te proberen. We hadden daarvoor al gesprekken gehad en het netjes afgesloten. Ik wilde ook een tijdlang continue met een ex praten toen hij het had uitgemaakt. Maar toen heb ik zelf op een gegeven moment een punt achter het contact gezet, want ik was er niet mee geholpen. Was kut, maar zo ben ik er wel sneller bovenop gekomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tientallen per dag? Mijn god, wat een labielo.Maar als je gevoelens voor iemand hebt en het contact houdt op, dan voelt het ook echt zo dat je haar nog een keer moet zien om het af te sluiten.
Je moet je dan gewoon inhouden, maar dat is echt heel moeilijk af en toe. Gevoelens.
!
Peu maakt sowieso geen kans bij mij. Single of niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet meer gehosseld te worden dan
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Peu maakt sowieso geen kans bij mij. Single of niet.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemel
Ik hoop niet dat hij vrouwen in RL ook kutjes noemt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.
Als hij in het echt net zo is als hier, tenminste.
Precies, streng zijn voor jezelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, bij hem had ik het gevoel dat het mij nog een keer zien meer was om me te overtuigen het alsnog te proberen. We hadden daarvoor al gesprekken gehad en het netjes afgesloten. Ik wilde ook een tijdlang continue met een ex praten toen hij het had uitgemaakt. Maar toen heb ik zelf op een gegeven moment een punt achter het contact gezet, want ik was er niet mee geholpen. Was kut, maar zo ben ik er wel sneller bovenop gekomen.
Maak ik nog meer kans dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Peu maakt sowieso geen kans bij mij. Single of niet.
Ik weet niet, ik vind dat accentje wel wat hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemel
Dat niet. Denk dat genoeg mensen hier opener/eerlijker/grover zijn dan irl. Veel, niet allemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.
Als hij in het echt net zo is als hier, tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |