Ik ga er niet van uit dat ze serieus isquote:
Ah, daar komen de smoesjesquote:
Dit is ook niet helemaal letterlijk. Maar het kwam wel steeds op hetzelfde neer, het was echt een patroon. Hij wilde me eerst zien om dingen te bespreken, wilde ik dat niet dan werd hij boos. Reageerde ik daar niet op zoals hij wilde, dan ging hij huilen en zijn excuses aanbieden. Vervolgens wilde hij me weer zien ... En dan telefoontjes, berichtjes en e-mails afgewisseld. De telefoontjes waren nog het erg. Dat konden er wel tientallen per dag zijn, vaak achter elkaar. Soms moest ik mijn telefoon gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boy, lichtelijk herkenbaar.Alleen niet alles daadwerkelijk gezegd.
Waren het maar smoesjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze serieus is
[..]
Ah, daar komen de smoesjes
Put inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Putin-buttplug. Okay dan
[ afbeelding ]
Die woordspelingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Putin-buttplug. Okay dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond weer hosselentheater cafe festival in Utrecht, dus lekkere zweverige kutjes
Met pijn in je bakkes?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond weer hosselentheater cafe festival in Utrecht, dus lekkere zweverige kutjes
geloof me, Utrecht zit er vol meequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Sta zo strak van de pijnstillers, dat ik toch niet kan drinkenquote:
Het ging me erom dat je vrouwen omschreef als kutjes. Ik knap daar zo op af.quote:
Als t maar nat isquote:
Tientallen per dag? Mijn god, wat een labielo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is ook niet helemaal letterlijk. Maar het kwam wel steeds op hetzelfde neer, het was echt een patroon. Hij wilde me eerst zien om dingen te bespreken, wilde ik dat niet dan werd hij boos. Reageerde ik daar niet op zoals hij wilde, dan ging hij huilen en zijn excuses aanbieden. Vervolgens wilde hij me weer zien ... En dan telefoontjes, berichtjes en e-mails afgewisseld. De telefoontjes waren nog het erg. Dat konden er wel tientallen per dag zijn, vaak achter elkaar. Soms moest ik mijn telefoon gewoon uitzetten.
zweefteef dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging me erom dat je vrouwen omschreef als kutjes. Ik knap daar zo op af.
Dit, respectloos as fuckquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet meer gehosseld te worden danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde stad. Hier is vooral een 'Duitsers-overschot'.quote:
En waar woon je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde stad. Hier is vooral een 'Duitsers-overschot'.
Ik vind het best meevallen met dat 'duitsers-overschot' in Enschedequote:
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, heb jij ook zo'n leuk accent?
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, heb jij ook zo'n leuk accent?
Condoooooooomquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeld
*Proest*quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeld
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemelquote:
Nou ja, bij hem had ik het gevoel dat het mij nog een keer zien meer was om me te overtuigen het alsnog te proberen. We hadden daarvoor al gesprekken gehad en het netjes afgesloten. Ik wilde ook een tijdlang continue met een ex praten toen hij het had uitgemaakt. Maar toen heb ik zelf op een gegeven moment een punt achter het contact gezet, want ik was er niet mee geholpen. Was kut, maar zo ben ik er wel sneller bovenop gekomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tientallen per dag? Mijn god, wat een labielo.Maar als je gevoelens voor iemand hebt en het contact houdt op, dan voelt het ook echt zo dat je haar nog een keer moet zien om het af te sluiten.
Je moet je dan gewoon inhouden, maar dat is echt heel moeilijk af en toe. Gevoelens.
!
Peu maakt sowieso geen kans bij mij. Single of niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet meer gehosseld te worden dan
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Peu maakt sowieso geen kans bij mij. Single of niet.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemel
Ik hoop niet dat hij vrouwen in RL ook kutjes noemt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.
Als hij in het echt net zo is als hier, tenminste.
Precies, streng zijn voor jezelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, bij hem had ik het gevoel dat het mij nog een keer zien meer was om me te overtuigen het alsnog te proberen. We hadden daarvoor al gesprekken gehad en het netjes afgesloten. Ik wilde ook een tijdlang continue met een ex praten toen hij het had uitgemaakt. Maar toen heb ik zelf op een gegeven moment een punt achter het contact gezet, want ik was er niet mee geholpen. Was kut, maar zo ben ik er wel sneller bovenop gekomen.
Maak ik nog meer kans dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind dat accentje wel wat hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemel
Dat niet. Denk dat genoeg mensen hier opener/eerlijker/grover zijn dan irl. Veel, niet allemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.
Als hij in het echt net zo is als hier, tenminste.
Jij bent al binnen schatje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, streng zijn voor jezelf.
[..]
Maak ik nog meer kans dan?
Ben jij zo kieskeurig of is hij zo lelijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Aardige vent, maar niet mijn type. Ben ik dan meteen kieskeurig?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij zo kieskeurig of is hij zo lelijk?
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Aardige vent, maar niet mijn type. Ben ik dan meteen kieskeurig?
Ja echt welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Bazentaalquote:
Ik had het ook niet over jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja
Zo word ik ook namelijk altijd omschreven
Arnheim.quote:
Dat zit bij iedereen uit het oosten onbewust ingebakken. Ik schijn het in sommige gesprekken ook te hebben terwijl allebei mijn ouders niet van origine hier uit de regio komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor Vitesse hè?quote:
Ga douchenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Stomme haartjes overal als je net naar de kapper bent geweest
Nicequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe telefoonhoesje is binnen. Hij is echt tof.Echt hout.
Dat is een betere omschrijving dan 'ik vind je best relatiemateriaal maar ik ben niet op zoek naar een relatie'. Instant afknapper.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja daar zijn we nu mee bezigquote:
Nog beter dan "Eh wat? Nee"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een betere omschrijving dan 'ik vind je best relatiemateriaal maar ik ben niet op zoek naar een relatie'. Instant afknapper.
Oei, strikvraag.quote:
Cool.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe telefoonhoesje is binnen. Hij is echt tof.Echt hout.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een betere omschrijving dan 'ik vind je best relatiemateriaal maar ik ben niet op zoek naar een relatie'. Instant afknapper.
Hoezo?quote:
"Voetbal boeit me vrij weinig" is het enige goede antwoordquote:
Die heb ik nooit gehad. Ik pak de bingokaart met opmerkingen er even bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog beter dan "Eh wat? Nee"
Mag, 'ik kijk alleen oranje' ook in het rijtje van juiste opmerkingen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Voetbal boeit me vrij weinig" is het enige goede antwoord
Ik ook gelukkig niet, zo erg was het ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. Ik pak de bingokaart met opmerkingen er even bij.
Ah.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat helpt niet als die haartjes in je kleding zitten
Jupquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mag, 'ik kijk alleen oranje' ook in het rijtje van juiste opmerkingen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Voetbal boeit me vrij weinig" is het enige goede antwoord
quote:
Wat ben je ook een zeikwijf af en toequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat helpt niet als die haartjes in je kleding zitten
Nou ja, als ik ja zeg krijg ik vermoedelijk een opmerking van jou, als ik nee zeg krijg ik een mep van een maat van me waar ik al meer dan 15 jaar mee naar het voetbal ga.quote:
Please don't.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Voetbal![]()
Ajax![]()
![]()
Met Royco naar het kampioensfeest![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:
Boeien. Die maat kijkt toch niet mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, als ik ja zeg krijg ik vermoedelijk een opmerking van jou, als ik nee zeg krijg ik een mep van een maat van me waar ik al meer dan 15 jaar mee naar het voetbal ga.
Don't wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Please don't.
[ afbeelding ]
Voetbal is saai, tenzij Nederlands elftal.quote:
Huppelquote:
Maar Ajaxquote:
Point taken. Nee dan dus...quote:
Ik kijk ook eredivisie. Maar toegegeven, niet alle wedstrijden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voetbal is saai, tenzij Nederlands elftal.
Ik doe dat gewoonquote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Point taken. Nee dan dus...
(met de vingers over elkaar)
Wat is jouw voorkeur?
Ik kijk sowieso Ajax, verder kijk ik wedstrijden die van belang zijn of waarvan ik van tevoren al weet dat het leuk kan worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk ook eredivisie. Maar toegegeven, niet alle wedstrijden.
Doe ik ookquote:
Aardige meid welquote:
Maar ook net zo liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je ook een zeikwijf af en toe
Ga douchen, kleren in de was
klaar
en maak eens een pic van je nieuwe haar dan
Zit wat inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik ookIemand moet het doen toch
douche-zequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardige meid wel![]()
En nu ga ik echt douchen!!
Geen flauw idee. Een woonlocatie is meestal een goede indicator.quote:
kvinner niks liefs aanquote:
NEC en PSV het vaakst. Ook nog wel andere dingen. Of straks eventuele beslissende wedstrijden. Champions League is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso Ajax, verder kijk ik wedstrijden die van belang zijn of waarvan ik van tevoren al weet dat het leuk kan worden.
Dit weekend kijk ik geen voetbal
Ik gaf al een hint toen ik over Vitesse begon.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een woonlocatie is meestal een goede indicator.
Dan heb je dit seizoen weinig leuke wedstrijden gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV het vaakst. Ook nog wel andere dingen. Of straks eventuele beslissende wedstrijden. Champions League is ook wel leuk.
Ik vermoed aan de overzijde van de Waal?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gaf al een hint toen ik over Vitesse begon.
Nu moeten de puzzelstukjes toch wel in elkaar gaan vallen, right?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb je dit seizoen weinig leuke wedstrijden gezien.
En terecht. Nijmegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vermoed aan de overzijde van de Waal?
p.s. Ik heb niets met die haat, ik ben tegenwoordig vaker in Nijmegen dan in Arnhem.
En ik maar denken dat alleen oudere mensen puzzelen. Maar ik denk dat ik het grote plaatje zie nu ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moeten de puzzelstukjes toch wel in elkaar gaan vallen, right?
Krijg ik dan een koekje?quote:
Dat niet. Eten doet meer met me dan seks tegenwoordig.quote:
Eentje danquote:
Hoezo is het morgen erger?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Maar morgen is het nog erger. Dilemma.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet. Eten doet meer met me dan seks tegenwoordig.
Ik ben wel liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kvinner niks liefs aan
Ik wilde wat gaan bakken dit weekend.. maar mijn bakvorm ligt bij jou
En toen dacht ik ohja ik heb nog genoeg andere
Dat laatste ben ik het mee eens. Dat zul je denk ik ook van iedere Vitesse-fan horen. Dat stadion kan echt niet. Doe mij maar iets zoals Monnikenhuizen was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
En terecht. Nijmegen.
Ik kom zelf ook wel in Arnhem hoor. Je kan er leuk winkelen. Ik hoef alleen dat lelijke stadion niet te zien. Het is ook gewoon echt lelijk.
* Fera geeft pootje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eentje dan
[..]
Hoezo is het morgen erger?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet. Eten doet meer met me dan seks tegenwoordig.
Triest hè?quote:
Ik hoorde dat ze wel een nieuwe gingen bouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het mee eens. Dat zul je denk ik ook van iedere Vitesse-fan horen. Dat stadion kan echt niet. Doe mij maar iets zoals Monnikenhuizen was.
Ik ga dan weer liever in Nijmegen uit. Plus dat veel vrienden van me in Nijmegen wonen.
Goede smaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Okay, hier is je koekje
[ afbeelding ]
Niet triest hoor. Ik zou graag ruilenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Triest hè?Ik denk dat ik maar weer even in "voetushouding" ga liggen.
Ja okay, dacht om iets anders ofzo. Alleen wat dat zou moeten zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat boodschappen op zaterdag altijd druk is.
Ja maar dat is altijd mijn standaard bakvorm die ik pakquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel lief
Whehehe ik zei het laatst nog
Omdat ik een hoopje ellende ben en me ook zo voel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet triest hoor. Ik zou graag ruilenEn hoezo foetushouding?
In dat geval kom ik er naast liggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik een hoopje ellende ben en me ook zo voel.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd mijn standaard bakvorm die ik pak
Gezellig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval kom ik er naast liggen
Werk vinden lukt niet, al tien maanden lang. Ik heb financieel dus niets te besteden. Ik woon nog bij m'n moeder. En nog wel meer dingen. Thuis gaat het gewoon niet lekker en ik kan nergens tot rust komen. En ik kan ook niet weg omdat ik geen inkomen heb.quote:
Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal. Ik zoek als sinds augustus naar een vaste baan. Maar ik heb nu een oplossing gevonden, ik ben voor mezelf begonnen. Maar heb je ook geen bijbaan of iets?quote:Werk vinden lukt niet, al tien maanden lang. Ik heb financieel dus niets te besteden. Ik woon nog bij m'n moeder. En nog wel meer dingen. Thuis gaat het gewoon niet lekker en ik kan nergens tot rust komen. En ik kan ook niet weg omdat ik geen inkomen heb.
Bij mij nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een woonlocatie is meestal een goede indicator.
Jij bent Ajacied, die wonen overal. Het is met recht een plaag te noemen.quote:
Mwoah die kakkerlakken wonen pas echt overalquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent Ajacied, die wonen overal. Het is met recht een plaag te noemen.
Ook dat is een plaag.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah die kakkerlakken wonen pas echt overal
Ik heb wel een soort bijbaantje, maar heel onregelmatig. Zo heb ik de hele maand februari niet gewerkt. En als ik goed werk verdien daar in een maand misschien 250 euro mee. Daar kan ik mijn zorgverzekering, telefoonabonnement en wat kostgeld van betalen. Maar verder kan ik dan ook helemaal niets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal. Ik zoek als sinds augustus naar een vaste baan. Maar ik heb nu een oplossing gevonden, ik ben voor mezelf begonnen. Maar heb je ook geen bijbaan of iets?
Van Taksi word ik altijd ziek.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weet je wat ik vanavond ga doen? Een pak Taksi halen.
En dat vol gooien met rum.
Ik ook, met wat ik er in gooiquote:
Zonder aankondiging ook.quote:
Meestal omdat je je matig voelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet ook niet waar in een keer die drang naar drank vandaan komt.
Er zit zuivel in Taksi, meen ik me te herinneren. Dat kan ik niet zo heel goed hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, met wat ik er in gooi![]()
Maar dat voel ik me 24/7/52quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal omdat je je matig voelt.
Als ik me ellendig voel ga ik ook drinken. Terwijl ik normaal gesproken bijna geen drank aanraak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lactose intolerant?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zit zuivel in Taksi, meen ik me te herinneren. Dat kan ik niet zo heel goed hebben.
Volgens mij kan jij ook niet zoveel hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik me ellendig voel ga ik ook drinken. Terwijl ik normaal gesproken bijna geen drank aanraak.
Ik was al niet van plan om te gaan vanwege de onduidelijkheid...quote:
Jep. Maar ik kan wel yoghurt en kwark eten. Werd me verteld dat het kwam door de bereiding. Maar melk en kaas zijn de grootste boosdoeners. Terwijl ik kaas zo lekker vind.quote:
Zou tegenwoordig best kunnen. Ik dronk vroeger wel wat vaker. Ben redelijk snel aangeschoten, maar niet snel echt dronken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij ook niet zoveel hebben
Ik verdien nu ongeveer 400 euro in de maand, uit zowel mijn (ook onregelmatige) bijbaan en mijn bedrijfje. Daarvan hou ik ongeveer 150 euro van over voor 'leuke dingen'. Als je kritisch kijkt naar wat je uitgeeft en waaraan plus inventief word qua bestedingen (ik kan wel even kijken of ik wat tips voor je hebt in Nijmegen om toch goedkoop uit te gaan) is dat genoeg. Maar ik begrijp dat er leukere situaties denkbaar zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort bijbaantje, maar heel onregelmatig. Zo heb ik de hele maand februari niet gewerkt. En als ik goed werk verdien daar in een maand misschien 250 euro mee. Daar kan ik mijn zorgverzekering, telefoonabonnement en wat kostgeld van betalen. Maar verder kan ik dan ook helemaal niets.
Tamashii zei tegen mij dat ze het niet wist en dat ze aan het verhuizen waren...quote:
Ik loop nog op de alcohol van gisteren. Bier voor een euro...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Met 3 biertjes/shotjes is het bij mij feest. Maar voor ik echt dronken ben moet je een heel stuk verder gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Maar ik kan wel yoghurt en kwark eten. Werd me verteld dat het kwam door de bereiding. Maar melk en kaas zijn de grootste boosdoeners. Terwijl ik kaas zo lekker vind.
[..]
Zou tegenwoordig best kunnen. Ik dronk vroeger wel wat vaker. Ben redelijk snel aangeschoten, maar niet snel echt dronken.
Uitgaan doe ik sowieso niet, dus daar hoef ik ook geen tips voor. Ik wil graag wat sparen voor als ik straks ga studeren, om een buffertje te hebben. Maar dat lukt dus ook al niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verdien nu ongeveer 400 euro in de maand, uit zowel mijn (ook onregelmatige) bijbaan en mijn bedrijfje. Daarvan hou ik ongeveer 150 euro van over voor 'leuke dingen'. Als je kritisch kijkt naar wat je uitgeeft en waaraan plus inventief word qua bestedingen (ik kan wel even kijken of ik wat tips voor je hebt in Nijmegen om toch goedkoop uit te gaan) is dat genoeg. Maar ik begrijp dat er leukere situaties denkbaar zijn.
Nou, geen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel zelfrespecterend mens doet vrijwillig mee aan een programma als "help mijn dochter aan de man"?
Ik haal een fles rum uit het drankrek van mijn ouders.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik loop nog op de alcohol van gisteren. Bier voor een euro...
Je ouders je partner laten kiezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel zelfrespecterend mens doet vrijwillig mee aan een programma als "help mijn dochter aan de man"?
Dan niet nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tamashii zei tegen mij dat ze het niet wist en dat ze aan het verhuizen waren...
Zal wel niet dan.
Lijkt me een goed plan. Wat wil je gaan studeren?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik sowieso niet, dus daar hoef ik ook geen tips voor. Ik wil graag wat sparen voor als ik straks ga studeren, om een buffertje te hebben. Maar dat lukt dus ook al niet.
Het ligt bij mij ook aan de drank. Rum/cola is altijd een succes. En van wijn word ik of geil of heel slaperig. Dus dat drink ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met 3 biertjes/shotjes is het bij mij feest. Maar voor ik echt dronken ben moet je een heel stuk verder gaan
Uiteindelijk kies je zelf maar je ouders doen een voorselectie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Je ouders je partner laten kiezen.
Vraag me dan wel af wat mijn ouders zouden kiezen. Ik denk niet dat ik er heel erg blij mee zal zijn.
Dat weet ik nog niet. Morgen een open dag bezoeken, 22 maart nog één en in april nog één. Dat gaat het voor mij een beetje bepalen. Heb me wel ingelezen op dingen, maar dat zegt me nog te weinig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Wat wil je gaan studeren?
Hoe houd je 150 euro over? Heb je zo weinig vaste lasten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verdien nu ongeveer 400 euro in de maand, uit zowel mijn (ook onregelmatige) bijbaan en mijn bedrijfje. Daarvan hou ik ongeveer 150 euro van over voor 'leuke dingen'. Als je kritisch kijkt naar wat je uitgeeft en waaraan plus inventief word qua bestedingen (ik kan wel even kijken of ik wat tips voor je hebt in Nijmegen om toch goedkoop uit te gaan) is dat genoeg. Maar ik begrijp dat er leukere situaties denkbaar zijn.
Ik denk niet dat ik er vrolijk van word.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af wat mijn ouders zouden kiezen. Ik denk niet dat ik er heel erg blij mee zal zijn.
Ik ook. Ik ken trouwens niemand in dit dorp.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteindelijk kies je zelf maar je ouders doen een voorselectie.
Daarvoor roepen ze de hulp van Gordon en HET HELE DORP!!!!! in.
Gewoon echt in een buurthuis het dorp aanspreken en dan iedereen laten zoeken. Ik zou me dood schamen
Ik heb alleen Vin in m'n WAquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Oh sorry ik had de meet uit de OP gehaald
![]()
Ik dacht dat jullie ook wel onderling op WhatsApp enzo afspraken hadden gemaakt
Ik snap nooit zo goed waarom die meets in dit topic staan. De basis van die meet komt hier zelden tot nooit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
Oh sorry ik had de meet uit de OP gehaald
![]()
Ik dacht dat jullie ook wel onderling op WhatsApp enzo afspraken hadden gemaakt
Ik wordt overal liefdevol van. Bier, wodka, jagermeister, hasj, wiet, xtc.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt bij mij ook aan de drank. Rum/cola is altijd een succes. En van wijn word ik of geil of heel slaperig. Dus dat drink ik niet zoveel.Ik word gewoon heel lacherig en praatgraag van de meeste dingen.
Als mensen mij dronken willen zien moeten ze me wijn geven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt bij mij ook aan de drank. Rum/cola is altijd een succes. En van wijn word ik of geil of heel slaperig. Dus dat drink ik niet zoveel.Ik word gewoon heel lacherig en praatgraag van de meeste dingen.
Heb je enig idee wat voor meisje het dan wordt? Ik gok dat mijn vader vooral gaat letten op zijn opleidingsniveau en inkomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er vrolijk van word.
Waardoor er onduidelijkheid is of het nou doorgaat of niet, en er vervolgens niks van komtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom die meets in dit topic staan. De basis van die meet komt hier zelden tot nooit.
Ja ook maar goed ik dacht dat op de dag zelf inmiddels wel duidelijk zou zijn of het door ging of nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom die meets in dit topic staan. De basis van die meet komt hier zelden tot nooit.
ik wordtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt overal liefdevol van. Bier, wodka, jagermeister, hasj, wiet, xtc.
Niet doen johquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil het wel terug zetten hooren mezelf aan de schandpaal nagelen
Whiskey is ook zoiets. Dat drink ik bijna alleen als ik me kut voel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt overal liefdevol van. Bier, wodka, jagermeister, hasj, wiet, xtc.
Mijn Nederlands is best wel goed durf ik te zeggen. Behalve dat ene dingetje. ALTIJD.quote:
Telefoon, verzekeringen etc kosten me bij elkaar nog geen 100 euro. De rest van de vaste lasten zijn puur kostgeld. Dat is het enige voordeel aan het tijdelijk weer bij je ouders intrekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe houd je 150 euro over? Heb je zo weinig vaste lasten?
Waarom heb jij zaterdag niet mee geblowd dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Whiskey is ook zoiets. Dat drink ik bijna alleen als ik me kut voel.
Gisteren nog wiet gehad. Ik was wel lekker stoned.
Vraag ik me al een jaar af.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Euhm, hangt er van af. Mijn vader zou de eerste de beste vrouw uitzoeken die wil. Die zou al lang blij zijn dat er iemand is die mij leuk vindt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat voor meisje het dan wordt? Ik gok dat mijn vader vooral gaat letten op zijn opleidingsniveau en inkomen.Een man met een goede carrière.
Doe maar nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik had geen zin om naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom heb jij zaterdag niet mee geblowd dan?
Nergens voor nodig, gaat toch niet door hoogst waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oh okayquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had geen zin om naar buiten te gaan.En ik zat vaak wel midden in een gesprek.
Klinkt verschrikkelijk. Dat laatste dan vooral.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag ik me al een jaar af.
[..]
Euhm, hangt er van af. Mijn vader zou de eerste de beste vrouw uitzoeken die wil. Die zou al lang blij zijn dat er iemand is die mij leuk vindt.
Mijn moeder en zusje zeiden laatst wel dat ik een vriendin zou moeten hebben die tenger is met lang blond haar en slim. Maar goed, dat is hoogstwaarschijnlijk niet wat ze uit zouden zoeken. Het is dan waarschijnlijk zo'n superserieuze muts doe iets van sociologie doet.
Whiskey hoort bij mij bij de 'mannenavond'. Whiskey, sigaren en veel over vrouwen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Whiskey is ook zoiets. Dat drink ik bijna alleen als ik me kut voel.
Gisteren nog wiet gehad. Ik was wel lekker stoned.
En ik ben ook niet zo van het bedelen eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht misschien krijg ik straf
Bummer![]()
Sigaren. Ik vind ze helemaal niet meer lekker sinds ik ben gestopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Whiskey hoort bij mij bij de 'mannenavond'. Whiskey, sigaren en veel over vrouwen ouwehoeren.
En aangezien het niet de eerste keer is, is het eigenlijk ook nooit verleidelijk om je aan te melden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waardoor er onduidelijkheid is of het nou doorgaat of niet, en er vervolgens niks van komt
Sharing is caringquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik ben ook niet zo van het bedelen eigenlijk.
Ach, als ze me voor zo'n programma zouden vragen zou ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt verschrikkelijk. Dat laatste dan vooral.
Je zat ook helemaal weg de hele tijd en roken en alelsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb kaneel zaterdag veel te weinig gesproken
Vervang worden/vinden dan eens door neuken. Dan weet je wel of er een t achter moet of nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is best wel goed durf ik te zeggen. Behalve dat ene dingetje. ALTIJD.
Ik zou het bijna gaan proberen, puur om te zien wat mijn vader uit zou kiezen. Ik vermoed dat het geen keuze zou zijn die ik ooit aan zou spreken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden hele diepe gesprekken buitenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als ze me voor zo'n programma zouden vragen zou ikdoen en weglopen.
Enig idee waar je moeder op zou letten?
[..]
Je zat ook helemaal weg de hele tijd en roken en alels
Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vervang worden/vinden dan eens door neuken. Dan weet je wel of er een t achter moet of niet
Je moet ze ook niet te vaak roken. Toen ik nog studeerde was dat eens in de maand, na mijn verhuizing eens in de vier a vijf maanden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Sigaren. Ik vind ze helemaal niet meer lekker sinds ik ben gestopt.
Hoeveel zijn er naaktfoto's van geheime aanbidders?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ineens 386 berichten in mijn inbox
En bestaat er een kans dat je die met ons gaat delen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er naaktfoto's van geheime aanbidders?
Niksquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om ook een dm te sturen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ineens 386 berichten in mijn inbox
ik heb het over PM niet over DMquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om ook een dm te sturen?
Volgens mij kan alleen de ander dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks
Maar iemand heeft zijn inbox met mij gedeeld
Hoe zet ik dat uit
Ja sorry. Volgende keer zal ik naast je komen zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hadden hele diepe gesprekken buiten
En ik ben autistisch, dat weet je.
annoyingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kan alleen de ander dat.
Niet te dichtbij, natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Volgende keer zal ik naast je komen zitten.
Ben jij, heel toevallig, een beetje nieuwsgierig?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
Oh, dat zou ik eigenlijk niet weten. Al zou ik het sowieso tof vinden om de berichtjes van een ander te lezen.
Ja, maar niemand stuurt meer pm's.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
Oh, dat zou ik eigenlijk niet weten. Al zou ik het sowieso tof vinden om de berichtjes van een ander te lezen.
Dat is zeker een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij, heel toevallig, een beetje nieuwsgierig?
Ik heel soms.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar niemand stuurt meer pm's.
Zijn ze van een voor jou bekende user?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
annoying
ik mag ze ook niet deleten
Okquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet te dichtbij, natuurlijk.
Met je baardquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze van een voor jou bekende user?
[..]
Ok
quote:
Dat vind ik wat lastiger. Ik denk dat ze het vooral belangrijk vindt dat ik gelukkig met hem ben, ongeacht zijn status of inkomen. Dat hij me goed behandeld en speciaal laat voelen. Maar als ik het nu aan haar zou vragen zou ze zeggen zich daar verder helemaal niet mee te willen bemoeien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als ze me voor zo'n programma zouden vragen zou ikdoen en weglopen.
Enig idee waar je moeder op zou letten?
[..]
Je zat ook helemaal weg de hele tijd en roken en alels
Ja MAAR IK WIL HET NIETquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn ze van een voor jou bekende user?
[..]
Ok
Ik raakte verslaafd. Maar ben er nu al dik twee maanden vanaf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef yats het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet te vaak roken. Toen ik nog studeerde was dat eens in de maand, na mijn verhuizing eens in de vier a vijf maanden.
Geen probleem johquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb zelfs niks om te delen, dus dan voel ik me al snel een parasiet.
Ruig he?quote:
Dat is een vreemde conclusiequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kaneel is de ideale schoonzoon
Maar dat is ook moeilijk om snel te zien natuurlijk. Daar is zo'n programma niet voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb zelfs niks om te delen, dus dan voel ik me al snel een parasiet.
[..]
Dat vind ik wat lastiger. Ik denk dat ze het vooral belangrijk vindt dat ik gelukkig met hem ben, ongeacht zijn status of inkomen. Dat hij me goed behandeld en speciaal laat voelen. Maar als ik het nu aan haar zou vragen zou ze zeggen zich daar verder helemaal niet mee te willen bemoeien.
Suuuuuuupersexy.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruig he?
[..]
Dat is een vreemde conclusie
Ai, leesfoutje. Die ene letter is een wereld van verschil, iedereen weet dat een pm serieuzer is dan een dm.quote:
Dan ga ik de volgende keer met je blowen.quote:
Klopt, maar dat is wel wat ze het belangrijkste vindt. Ik denk dat ze het wel af zou keuren als het een luie bankaardappel zou zijn. Qua uiterlijk hebben we niet echt dezelfde smaak, dus dan zou ze waarschijnlijk iemand uitkiezen die ik niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ruig he?
[..]
Dat is een vreemde conclusie
[..]
Maar dat is ook moeilijk om snel te zien natuurlijk. Daar is zo'n programma niet voor.
Een PM binnenkrijgen is altijd wel een dingetjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, leesfoutje. Die ene letter is een wereld van verschil, iedereen weet dat een pm serieuzer is dan een dm.
Doen wequote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik de volgende keer met je blowen.
Verslaafd aan sigaren? Nooit geweten dat dat ook kon. Zo leer je nog eens iets.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik raakte verslaafd. Maar ben er nu al dik twee maanden vanaf.
Mij maakt het niet uit, maar het moet geen luie flikker zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
Vind het vaak zo krom dat vrouwen een man met een goede baan willen, terwijl ze zelf een kutbaantje of geen baan hebben. Moet wel een beetje in evenwicht zijn vind ik, bovendien zegt alleen een baan zo weinig over iemand. Kan alsnog een teringmongool zijn.
Vrouwen vallen nou eenmaal op teringmongolenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Fascination het volgende:
Vind het vaak zo krom dat vrouwen een man met een goede baan willen, terwijl ze zelf een kutbaantje of geen baan hebben. Moet wel een beetje in evenwicht zijn vind ik, bovendien zegt alleen een baan zo weinig over iemand. Kan alsnog een teringmongool zijn.
Waren wel kleintjes, van die Moods.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Verslaafd aan sigaren? Nooit geweten dat dat ook kon. Zo leer je nog eens iets.
Dat is ook niet zo'n onredelijke eis.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, maar het moet geen luie flikker zijn.
Ahh, daarom vallen ze niet op mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen vallen nou eenmaal op teringmongolen
Ik krijg ze zelden. Dm's daarentegen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een PM binnenkrijgen is altijd wel een dingetje
Ah, dat verklaart een en ander. Ik rook eigenlijk alleen van die oude Cubanen. Dan heb je na 1 of hoogstens 2 sigaren ook wel even genoeg gehad.quote:
Dat zijn geen sigaren johquote:
Dus dat is het 'geheim van versieren'? Nu ben ik al een jaar op zoek naar die heilige graal en jij hebt hem gewoon. Top!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen vallen nou eenmaal op teringmongolen
Ja, of dat je spontaan moet huilen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gek eigenlijk. Dat muziek zo'n impact kan hebben. Ik luister nu een livestream en iemand gooit er een enorm melancholisch nummer tussendoor.
Ik voel meteen mijn hart zwaar worden door die akkoorden
Ik heb ook genoeg dreig-DM's gehad hoor. JNG was een feestquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg nooit PMs of DMs. Niemand vind mij lief.
Het zijn ook geen sigaretten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zijn geen sigaren joh
Olifant
Ik vind je wel liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:27 schreef Myraela het volgende:
quote:
Ja dat ookquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, of dat je spontaan moet huilen.Sommige nummers kan ik ook niet meer luisteren omdat herinneringen.
Okay, okay, fair enoughquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zijn ook geen sigaretten.
Ik zeg ook niet dat het te vergelijken is met Cubanen of zo.
Zo zie ik er niet altijd uit he?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Suuuuuuupersexy.
En ja, je ziet er vrij netjes uit enzo
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:27 schreef Myraela het volgende:
Zou je moeten doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo zie ik er niet altijd uit he?
[..]
Herkenbaar
Normaal gesproken draagt hij geen broek.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou je moeten doenEn waarom extra je best doen voor een meet? Ik zie er altijd zo uit
Werkze en veel plezier!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar mijn werk. Vanavond heb ik drank. Ik denk is fissa.
Doei
*proest*quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken draagt hij geen broek.
True story.quote:
quote:
Is moeite doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou je moeten doenEn waarom extra je best doen voor een meet? Ik zie er altijd zo uit
Ware woorden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Normaal gesproken draagt hij geen broek.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is moeite doen
[..]
Ware woorden.
Vroeger in mijn eigen woning liep ik regelmatig naakt rond.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik loop wel vaak zonder shirt, zonder broek eigenlijk niet.
Herkenbaar en inderdaad super relaxt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger in mijn eigen woning liep ik regelmatig naakt rond.Zo chill is dat.
Had je ook wel in mijn woning mogen komen doen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger in mijn eigen woning liep ik regelmatig naakt rond.Zo chill is dat.
Op een gegeven moment wel minder leuk toen ik een hond kreeg.quote:
Faxie is wel een trendsetter.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je ook wel in mijn woning mogen komen doen hoor![]()
Te slecht he?
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je ook wel in mijn woning mogen komen doen hoor![]()
Te slecht he?
Jij had toen ook best naakt rond mogen lopen hoor.quote:
Ik denk 0.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij had toen ook best naakt rond mogen lopen hoor.
Maar weet niet of alle aanwezige vrouwen dat hadden kunnen waarderen.
Waarom zouden vrouwen een naakte Kaneel niet waarderen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij had toen ook best naakt rond mogen lopen hoor.
Maar weet niet of alle aanwezige vrouwen dat hadden kunnen waarderen.
Ja weet ik niet, misschien dat sommige er verlegen van worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden vrouwen een naakte Kaneel niet waarderen?
Ach, die zijn jou dan toch al gewend?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, misschien dat sommige er verlegen van worden.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wel minder leuk toen ik een hond kreeg.
Dat heb ik ook meegemaakt. Ben wel eens wakker geworden met een kat die op mijn nek lag te slapen. Ik dacht dat ik doodging.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:00 schreef yats het volgende:
[..]Een rode kater is ook geen aanrader. Lig je lekker in bed met je partner, springt die kater er ineens bij omdat hij aandacht wil
Maar met naakte vrouwen in je huis hou jij je broek toch niet aan? Staat ook weer zo raar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb keurig mijn broek aangehouden op de meets.
Denk ik tenminste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |