Ik ga er niet van uit dat ze serieus isquote:
Ah, daar komen de smoesjesquote:
Dit is ook niet helemaal letterlijk. Maar het kwam wel steeds op hetzelfde neer, het was echt een patroon. Hij wilde me eerst zien om dingen te bespreken, wilde ik dat niet dan werd hij boos. Reageerde ik daar niet op zoals hij wilde, dan ging hij huilen en zijn excuses aanbieden. Vervolgens wilde hij me weer zien ... En dan telefoontjes, berichtjes en e-mails afgewisseld. De telefoontjes waren nog het erg. Dat konden er wel tientallen per dag zijn, vaak achter elkaar. Soms moest ik mijn telefoon gewoon uitzetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh boy, lichtelijk herkenbaar.Alleen niet alles daadwerkelijk gezegd.
Waren het maar smoesjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga er niet van uit dat ze serieus is
[..]
Ah, daar komen de smoesjes
Put inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Putin-buttplug. Okay dan
[ afbeelding ]
Die woordspelingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een Putin-buttplug. Okay dan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond weer hosselentheater cafe festival in Utrecht, dus lekkere zweverige kutjes
Met pijn in je bakkes?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Vanavond weer hosselentheater cafe festival in Utrecht, dus lekkere zweverige kutjes
geloof me, Utrecht zit er vol meequote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Sta zo strak van de pijnstillers, dat ik toch niet kan drinkenquote:
Het ging me erom dat je vrouwen omschreef als kutjes. Ik knap daar zo op af.quote:
Als t maar nat isquote:
Tientallen per dag? Mijn god, wat een labielo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is ook niet helemaal letterlijk. Maar het kwam wel steeds op hetzelfde neer, het was echt een patroon. Hij wilde me eerst zien om dingen te bespreken, wilde ik dat niet dan werd hij boos. Reageerde ik daar niet op zoals hij wilde, dan ging hij huilen en zijn excuses aanbieden. Vervolgens wilde hij me weer zien ... En dan telefoontjes, berichtjes en e-mails afgewisseld. De telefoontjes waren nog het erg. Dat konden er wel tientallen per dag zijn, vaak achter elkaar. Soms moest ik mijn telefoon gewoon uitzetten.
zweefteef dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging me erom dat je vrouwen omschreef als kutjes. Ik knap daar zo op af.
Dit, respectloos as fuckquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet meer gehosseld te worden danquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde stad. Hier is vooral een 'Duitsers-overschot'.quote:
En waar woon je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon echt in de verkeerde stad. Hier is vooral een 'Duitsers-overschot'.
Ik vind het best meevallen met dat 'duitsers-overschot' in Enschedequote:
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, heb jij ook zo'n leuk accent?
Ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje, heb jij ook zo'n leuk accent?
Condoooooooomquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeld
*Proest*quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik ben ABN en Engels opgevoed. Mijn ouders vonden het niet nodig om me twents bij te brengen. Maar hoor wel eens van mensen dat ik wel de 'oooo' heb, bijvoorbeeld
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemelquote:
Nou ja, bij hem had ik het gevoel dat het mij nog een keer zien meer was om me te overtuigen het alsnog te proberen. We hadden daarvoor al gesprekken gehad en het netjes afgesloten. Ik wilde ook een tijdlang continue met een ex praten toen hij het had uitgemaakt. Maar toen heb ik zelf op een gegeven moment een punt achter het contact gezet, want ik was er niet mee geholpen. Was kut, maar zo ben ik er wel sneller bovenop gekomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tientallen per dag? Mijn god, wat een labielo.Maar als je gevoelens voor iemand hebt en het contact houdt op, dan voelt het ook echt zo dat je haar nog een keer moet zien om het af te sluiten.
Je moet je dan gewoon inhouden, maar dat is echt heel moeilijk af en toe. Gevoelens.
!
Peu maakt sowieso geen kans bij mij. Single of niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij niet meer gehosseld te worden dan
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Peu maakt sowieso geen kans bij mij. Single of niet.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemel
Ik hoop niet dat hij vrouwen in RL ook kutjes noemt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.
Als hij in het echt net zo is als hier, tenminste.
Precies, streng zijn voor jezelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, bij hem had ik het gevoel dat het mij nog een keer zien meer was om me te overtuigen het alsnog te proberen. We hadden daarvoor al gesprekken gehad en het netjes afgesloten. Ik wilde ook een tijdlang continue met een ex praten toen hij het had uitgemaakt. Maar toen heb ik zelf op een gegeven moment een punt achter het contact gezet, want ik was er niet mee geholpen. Was kut, maar zo ben ik er wel sneller bovenop gekomen.
Maak ik nog meer kans dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind dat accentje wel wat hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kearl, doe je eem ut condoooom om? *instant slappe piemel
Dat niet. Denk dat genoeg mensen hier opener/eerlijker/grover zijn dan irl. Veel, niet allemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap sowieso niet dat Peu kans maakt bij iemand.
Als hij in het echt net zo is als hier, tenminste.
Jij bent al binnen schatje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, streng zijn voor jezelf.
[..]
Maak ik nog meer kans dan?
Ben jij zo kieskeurig of is hij zo lelijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Aardige vent, maar niet mijn type. Ben ik dan meteen kieskeurig?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij zo kieskeurig of is hij zo lelijk?
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Aardige vent, maar niet mijn type. Ben ik dan meteen kieskeurig?
Ja echt welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Bazentaalquote:
Ik had het ook niet over jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja
Zo word ik ook namelijk altijd omschreven
Arnheim.quote:
Dat zit bij iedereen uit het oosten onbewust ingebakken. Ik schijn het in sommige gesprekken ook te hebben terwijl allebei mijn ouders niet van origine hier uit de regio komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor Vitesse hè?quote:
Ga douchenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
Stomme haartjes overal als je net naar de kapper bent geweest
Nicequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe telefoonhoesje is binnen. Hij is echt tof.Echt hout.
Dat is een betere omschrijving dan 'ik vind je best relatiemateriaal maar ik ben niet op zoek naar een relatie'. Instant afknapper.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja daar zijn we nu mee bezigquote:
Nog beter dan "Eh wat? Nee"quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een betere omschrijving dan 'ik vind je best relatiemateriaal maar ik ben niet op zoek naar een relatie'. Instant afknapper.
Oei, strikvraag.quote:
Cool.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe telefoonhoesje is binnen. Hij is echt tof.Echt hout.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een betere omschrijving dan 'ik vind je best relatiemateriaal maar ik ben niet op zoek naar een relatie'. Instant afknapper.
Hoezo?quote:
"Voetbal boeit me vrij weinig" is het enige goede antwoordquote:
Die heb ik nooit gehad. Ik pak de bingokaart met opmerkingen er even bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog beter dan "Eh wat? Nee"
Mag, 'ik kijk alleen oranje' ook in het rijtje van juiste opmerkingen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Voetbal boeit me vrij weinig" is het enige goede antwoord
Ik ook gelukkig niet, zo erg was het ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. Ik pak de bingokaart met opmerkingen er even bij.
Ah.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat helpt niet als die haartjes in je kleding zitten
Jupquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
Mag, 'ik kijk alleen oranje' ook in het rijtje van juiste opmerkingen?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"Voetbal boeit me vrij weinig" is het enige goede antwoord
quote:
Wat ben je ook een zeikwijf af en toequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat helpt niet als die haartjes in je kleding zitten
Nou ja, als ik ja zeg krijg ik vermoedelijk een opmerking van jou, als ik nee zeg krijg ik een mep van een maat van me waar ik al meer dan 15 jaar mee naar het voetbal ga.quote:
Please don't.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Voetbal![]()
Ajax![]()
![]()
Met Royco naar het kampioensfeest![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:
Boeien. Die maat kijkt toch niet mee?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, als ik ja zeg krijg ik vermoedelijk een opmerking van jou, als ik nee zeg krijg ik een mep van een maat van me waar ik al meer dan 15 jaar mee naar het voetbal ga.
Don't wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Please don't.
[ afbeelding ]
Voetbal is saai, tenzij Nederlands elftal.quote:
Huppelquote:
Maar Ajaxquote:
Point taken. Nee dan dus...quote:
Ik kijk ook eredivisie. Maar toegegeven, niet alle wedstrijden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voetbal is saai, tenzij Nederlands elftal.
Ik doe dat gewoonquote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Point taken. Nee dan dus...
(met de vingers over elkaar)
Wat is jouw voorkeur?
Ik kijk sowieso Ajax, verder kijk ik wedstrijden die van belang zijn of waarvan ik van tevoren al weet dat het leuk kan worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kijk ook eredivisie. Maar toegegeven, niet alle wedstrijden.
Doe ik ookquote:
Aardige meid welquote:
Maar ook net zo liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je ook een zeikwijf af en toe
Ga douchen, kleren in de was
klaar
en maak eens een pic van je nieuwe haar dan
Zit wat inquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik ookIemand moet het doen toch
douche-zequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardige meid wel![]()
En nu ga ik echt douchen!!
Geen flauw idee. Een woonlocatie is meestal een goede indicator.quote:
kvinner niks liefs aanquote:
NEC en PSV het vaakst. Ook nog wel andere dingen. Of straks eventuele beslissende wedstrijden. Champions League is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso Ajax, verder kijk ik wedstrijden die van belang zijn of waarvan ik van tevoren al weet dat het leuk kan worden.
Dit weekend kijk ik geen voetbal
Ik gaf al een hint toen ik over Vitesse begon.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een woonlocatie is meestal een goede indicator.
Dan heb je dit seizoen weinig leuke wedstrijden gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV het vaakst. Ook nog wel andere dingen. Of straks eventuele beslissende wedstrijden. Champions League is ook wel leuk.
Ik vermoed aan de overzijde van de Waal?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gaf al een hint toen ik over Vitesse begon.
Nu moeten de puzzelstukjes toch wel in elkaar gaan vallen, right?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dan heb je dit seizoen weinig leuke wedstrijden gezien.
En terecht. Nijmegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vermoed aan de overzijde van de Waal?
p.s. Ik heb niets met die haat, ik ben tegenwoordig vaker in Nijmegen dan in Arnhem.
En ik maar denken dat alleen oudere mensen puzzelen. Maar ik denk dat ik het grote plaatje zie nu ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moeten de puzzelstukjes toch wel in elkaar gaan vallen, right?
Krijg ik dan een koekje?quote:
Dat niet. Eten doet meer met me dan seks tegenwoordig.quote:
Eentje danquote:
Hoezo is het morgen erger?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin om boodschappen te doen. Maar morgen is het nog erger. Dilemma.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet. Eten doet meer met me dan seks tegenwoordig.
Ik ben wel liefquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kvinner niks liefs aan
Ik wilde wat gaan bakken dit weekend.. maar mijn bakvorm ligt bij jou
En toen dacht ik ohja ik heb nog genoeg andere
Dat laatste ben ik het mee eens. Dat zul je denk ik ook van iedere Vitesse-fan horen. Dat stadion kan echt niet. Doe mij maar iets zoals Monnikenhuizen was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
En terecht. Nijmegen.
Ik kom zelf ook wel in Arnhem hoor. Je kan er leuk winkelen. Ik hoef alleen dat lelijke stadion niet te zien. Het is ook gewoon echt lelijk.
* Fera geeft pootje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eentje dan
[..]
Hoezo is het morgen erger?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet. Eten doet meer met me dan seks tegenwoordig.
Triest hè?quote:
Ik hoorde dat ze wel een nieuwe gingen bouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het mee eens. Dat zul je denk ik ook van iedere Vitesse-fan horen. Dat stadion kan echt niet. Doe mij maar iets zoals Monnikenhuizen was.
Ik ga dan weer liever in Nijmegen uit. Plus dat veel vrienden van me in Nijmegen wonen.
Goede smaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Okay, hier is je koekje
[ afbeelding ]
Niet triest hoor. Ik zou graag ruilenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Triest hè?Ik denk dat ik maar weer even in "voetushouding" ga liggen.
Ja okay, dacht om iets anders ofzo. Alleen wat dat zou moeten zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat boodschappen op zaterdag altijd druk is.
Ja maar dat is altijd mijn standaard bakvorm die ik pakquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben wel lief
Whehehe ik zei het laatst nog
Omdat ik een hoopje ellende ben en me ook zo voel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet triest hoor. Ik zou graag ruilenEn hoezo foetushouding?
In dat geval kom ik er naast liggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik een hoopje ellende ben en me ook zo voel.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat is altijd mijn standaard bakvorm die ik pak
Gezellig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval kom ik er naast liggen
Werk vinden lukt niet, al tien maanden lang. Ik heb financieel dus niets te besteden. Ik woon nog bij m'n moeder. En nog wel meer dingen. Thuis gaat het gewoon niet lekker en ik kan nergens tot rust komen. En ik kan ook niet weg omdat ik geen inkomen heb.quote:
Niet zo negatief.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal. Ik zoek als sinds augustus naar een vaste baan. Maar ik heb nu een oplossing gevonden, ik ben voor mezelf begonnen. Maar heb je ook geen bijbaan of iets?quote:Werk vinden lukt niet, al tien maanden lang. Ik heb financieel dus niets te besteden. Ik woon nog bij m'n moeder. En nog wel meer dingen. Thuis gaat het gewoon niet lekker en ik kan nergens tot rust komen. En ik kan ook niet weg omdat ik geen inkomen heb.
Bij mij nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Een woonlocatie is meestal een goede indicator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |