Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef Ali_boo het volgende:
De vruchten van feminisme zijn behoorlijk zuur
Nou dat laatste lijkt mij ook wel watquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef LelijKnap het volgende:
Klinkt wel prima trouwens. Willen waarschijnlijk ook geen koters meer i.v.m. die carriere dus ik kan gewoon heel de dag lekker bier zuipen en gamen?
Nee jij moet werken want je bent een vrouwquote:Op dinsdag 11 maart 2014 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat laatste lijkt mij ook wel wat
Zoek een baan voor me dan, man!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 01:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee jij moet werken want je bent een vrouw
Ja ga gewoon naar een kantoor waar je 3 mannen ziet zitten werken, storm het kantoor van de directrice binnen en eis dat ze er minstens 1 op straat schopt want het is toch maar een man, die hoeft helemaal niet te werken , want zijn vrouw verdient toch al genoegquote:
Nu ga je er wel van uit dat al die mannen een vrouw hebben hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:52 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja ga gewoon naar een kantoor waar je 3 mannen ziet zitten werken, storm het kantoor van de directrice binnen en eis dat ze er minstens 1 op straat schopt want het is toch maar een man, die hoeft helemaal niet te werken , want zijn vrouw verdient toch al genoeg
geniaal....quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:39 schreef HarryP het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)is_over_vrouwen.html
Haha, Sam The Eaglemomenten.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:21 schreef eight het volgende:
Wat een vermoeiend geblaat. Gisteren zei Saskia Noort ook al zoiets soortgelijks. Dat mannen zo geïntimideerd door haar waren vanwege haar succes![]()
Je komt gewoon facepalmen te kort
Jezus, loop je hier je eigen cuckoldfetisj uit te schrijven of ietsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:49 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland 2030: de man is een werkloze drugsverslaafde huisman
Vrouwen hebben een hogere opleiding, verdienen meer en hebben de media publieke opinie en dergelijke helemaal in hun macht, de man rest slechts een slavenbestaan.
http://nos.nl/audio/62035(...)en-mannenwereld.html
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |