En zeker tof dat 't maar 9 minuten reizen is voor mequote:
Da's drie keer vallen!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En zeker tof dat 't maar 9 minuten reizen is voor me
Jup, dus bij deze, ik ben erbij!quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:49 schreef Paardlants het volgende:
Dat is toch de bioscoop in de binnenstad van Utrecht langs de grachten?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
Pathé Rembrandt Utrecht
Oudegracht 73
3511 AD Utrecht
5 euroquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]![]()
Dan is het echt maar ff de trein van 9 minuutjes pakken en 4x struikelen.
Toffe actie weer!
Parkeertip: P&R Westraven (griffioenlaan 1), daar kan je je auto stallen voor 4,50 de hele dag inclusief 4 personen die onbeperkt met Tram en Bus mogen.
dat is dan een verhoging van 100% in 3 jaar. Maar nog steeds spotgoedkoop.quote:
Haha. Dat is het zeker. Wij parkeren daar altijd. Kan geen enkele binnenstad parkeergarage tegenopquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:50 schreef Paardlants het volgende:
[..]
dat is dan een verhoging van 100% in 3 jaar. Maar nog steeds spotgoedkoop.
Is het nou 4 of met 5 personen retourtje centrum?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha. Dat is het zeker. Wij parkeren daar altijd. Kan geen enkele binnenstad parkeergarage tegenop
Volgens de site nog steeds ¤4,50..quote:
Het is 4,50 voor alleen parkeren. En 5 euro incl reizen met ov. Ben er 2 weken geleden nog geweest. Het is nog niet zo lang geleden verhoogt. Maar we raken nu wel erg off-topicquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens de site nog steeds ¤4,50..
Bus 77 stopt bij Westraven en bij de bios om de hoek. Ritje van 23 minuten. Ideaal genoeg lijkt me.
Ik geloof met 5. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Is het nou 4 of met 5 personen retourtje centrum?
Binnenstad betaal je al gauw 2,80 - 4.00 per uur
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Andyy het volgende:
Jezus, goed bezig. Veel films de laatste tijd zeg.
Jammer dat ik niet aanwezig kan zijn bij deze
Ik ookquote:
Parkeren in Utrecht was toch altijd gratis?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]![]()
Dan is het echt maar ff de trein van 9 minuutjes pakken en 4x struikelen.
Toffe actie weer!
Parkeertip: P&R Westraven (griffioenlaan 1), daar kan je je auto stallen voor 4,50 de hele dag inclusief 4 personen die onbeperkt met Tram en Bus mogen.
Ja was inderdaad gratis, totdat de winkels elke zondag open mochtenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Parkeren in Utrecht was toch altijd gratis?
Op zondag
mêh.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja was inderdaad gratis, totdat de winkels elke zondag open mochten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:20 schreef Paul het volgende:
Yvonne komt zeker wel, want afterparty in Stairway
De andere kant op. Het zit aan de kant van de Bijenkorf zeg maarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef yvonne het volgende:
Pathé Rembrandt Utrecht
Oudegracht 73
3511AD
Utrecht
Op welke hoogte is dat?
Winkel van Sinkel, of of de andere kant op, bij eten bij tante of tante's eten of weetik veel hoe dat kreng heette.
Daarom bij P&R parkerenquote:
Naast de Connaisseurquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:21 schreef yvonne het volgende:
Pathé Rembrandt Utrecht
Oudegracht 73
3511AD
Utrecht
Op welke hoogte is dat?
Winkel van Sinkel, of of de andere kant op, bij eten bij tante of tante's eten of weetik veel hoe dat kreng heette.
Ah die. Ken ik ( met al die boeken)quote:
Broadway goed vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:24 schreef yvonne het volgende:
álsik kom ga ik daarna eten bij dat American steakhouse heur.
http://www.steaksandribs.nl/
Ik vind die mix van kip en ribs lekker jaquote:
Bison bowling bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind die mix van kip en ribs lekker jaAlsof de stairway zo lekker is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |