Je bent niet wijs.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:17 schreef Cynic het volgende:
Zondag gewoon weer een thermo aan. Er zit weer water in het parcours dus er is weer volop kans op afkoelen als er een beetje wind staat.
Dacht ik vorige week ook slim aan te doen maar moest 2x piesen vlak voor de start.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo ontbijt zit erin.Nu blijven hydrateren.
Tja dat kan gebeuren. Het is een trail, dus bomen zat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dacht ik vorige week ook slim aan te doen maar moest 2x piesen vlak voor de start.
Pak gewoon de trein, vanaf centraal is het maar een klein stukkie lopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:30 schreef Debsterr het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met transferium in Rijswijk en de verbinding naar Den Haag/Malieveld?
Met die heb ik weinig ervaring, maar moet kunnen, gaan daarvandaan genoeg treinen naar centraalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:30 schreef Debsterr het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met transferium in Rijswijk en de verbinding naar Den Haag/Malieveld?
Thanks, vandaag even checken dan!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:49 schreef Quoi het volgende:
Succes trailers en Sem!!
Mo hoop dat je bent opgeknapt vandaag, evenals GotC!
Guard, remparachute
[..]
Met die heb ik weinig ervaring, maar moet kunnen, gaan daarvandaan genoeg treinen naar centraal
P+R Ypenburg ken ik wat beter en is ook aan te bevelen. Dichter bij de snelweg.
Ik rij gewoon richting het Malieveld en als ik in de buurt ben, plemp ik mijn auto op de eerste de beste plek waar dat kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:49 schreef Quoi het volgende:
Succes trailers en Sem!!
Mo hoop dat je bent opgeknapt vandaag, evenals GotC!
Guard, remparachute
[..]
Met die heb ik weinig ervaring, maar moet kunnen, gaan daarvandaan genoeg treinen naar centraal
P+R Ypenburg ken ik wat beter en is ook aan te bevelen. Dichter bij de snelweg.
Hahaha! Je bent er helemaal klaar voor zo te horenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 08:26 schreef Gogo83 het volgende:
Veel plezier en succes voor diegenen die vandaag gaan lopen!
Mijn benen willen ook! En vannacht over de CPC gedroomd. We waren vergeten Serinde op te halen, die verscheen vlak voor de start alsnog, ging er als een speer vandoor omdat ze geïrriteerd was en ik kon haar niet bijhouden. Daarnaast zaten er huisjes in de route waar je opdrachten moest doen en dat had niemand me verteld. Satelliet viel daardoor steeds weg en hoe kon ik nu een mooie tijd neer zetten met steeds oponthoud?!? Guppy liep wel mee, dat was gezellig. Anyway, ik heb er zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:58 schreef hatsaflats het volgende:
Nou. De benen zijn alvast voorbereid op een korte broek. Boe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |