SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Thanks thanks. Ik wil mn ouders bedanken voor de steun.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef FL_Freak het volgende:
wow kreeg niet eens de kans om te kapen
notbad.jpg
Elke dagquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef klawie het volgende:
Lb bel je nog wel eens naar de kinder telefoon?
Hoe is het?quote:
Ook primaquote:
Ik moest gelijk aan pzquote:
Welkom in het party topicquote:
* LittleBrownie is aan het luisterenquote:
hahahaha ninja editquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie is aan het luisteren
Of de pener van de persoon naast jequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zonder druqs
Gewoon de muziek die je raakt
not so ninja dusquote:
Wat?quote:
Oeh, lekker nummerquote:
doeiquote:
Steef en Daan moet je zoeken op youtubequote:
WAZAAAAAAA FOPJEEquote:
Was je er al dan?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
WAZAAAAAAA FOPJEE
G, ALLES GOED? LEKKER LEKKER TOCH JE WEET
quote:
oh, nou doeiquote:
Bijnaquote:
Dat had ik vannacht om 3 uur, terwijl ik er om 1 uur in lag.quote:
Moet je op een ander tijdstip terugkomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef Arashimashou het volgende:
Ik dacht dat het in een dergelijke reeks druk zou zijn.
Dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HardcorefeestenIk vind er nu geen zak meer aan maar wat een belevenis. Die mensen daar
True. Dat heb ik ook met techno. Op veel festivals hoor je minimal, geef mij maar 'gewone' techno of een juiste afwisseling tussen beide.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Monopoly het volgende:
Hardcorefeesten zijn tof.
Ga wel liever naar feesten met ook hardstyle stage en het liefst freestyle. Beetje afwisselen
flips gaat naar partys?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit.Al vind ik ze nog wel tof zo nu en dan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Dat heb ik ook met techno. Op veel festivals hoor je minimal, geef mij maar 'gewone' techno of een juiste afwisseling tussen beide.
ik ken genoeg studenten die nog nooit naar een hardstyle/hardcore party zijn geweestquote:
Dan zal het wel aan mijn omgeving liggen. Ik kan zo best veel mensen uit mijn directe omgeving noemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken genoeg studenten die nog nooit naar een hardstyle/hardcore party zijn geweest
die ken ik toch nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn omgeving liggen. Ik kan zo best veel mensen uit mijn directe omgeving noemen.
Op de red stagequote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Flippiee het volgende:
De set van Mental Theo en Charly Lownoise met defqon 1 2010.
Precies. Beter kon je het niet krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de red stageNiet weg gemoffeld in de grey area maar vlammend op rood
![]()
GenotenZonnetje brak door, lekker uit je dak stampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:14 schreef Maringo het volgende:
Volgende week Gunz For Hire hier om de hoek.Wie/Wat is de andere helft dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
harmony of hardcorequote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het allemaal wel. Werk vaak elk weekend en als ik vrij ben bespaar ik liever geld om het ergens anders aan te besteden. Wil dit jaar nog wel ergens een outdoor festival pakken met een mooie line up voor niet al te veel geld.
Adaro heeft last van zn oren, die is er waarschijnlijk niet bij. Ran-D komt dan alleen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:16 schreef Flippiee het volgende:
Al geloof ik dat de set uit 2009 beter was.Maar dan zou ik die op moeten zoeken.
[..]
Wie/Wat is de andere helft dan?
http://www.obsession-outdoor.nl/quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het allemaal wel. Werk vaak elk weekend en als ik vrij ben bespaar ik liever geld om het ergens anders aan te besteden. Wil dit jaar nog wel ergens een outdoor festival pakken met een mooie line up voor niet al te veel geld.
O zo voor de helft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Adaro heeft last van zn oren, die is er waarschijnlijk niet bij. Ran-D komt dan alleen.
Sowieso heb ik zin in de outdoor festivals. Zonnetje, relaxte setting, wat versnaperingen, fijne muziekquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O zo voor de helft.Zal vast als nog wel tof zijn.
Oh wat was Defqon heerlijk toen het nog op almere strand werd georganiseerd.quote:
jaaaaaaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso heb ik zin in de outdoor festivals. Zonnetje, relaxte setting, wat versnaperingen, fijne muziek
Prima lijn op zichquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.obsession-outdoor.nl/
kan je gelijk met mij bier drinken
werfpop?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaaaaaa
volgende keer ben je er wel bij met werfpop he?
Chain Reactionquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik zie nu ook dat ze de posters hebben aangepast.
[ afbeelding ]
gratis 1 dags festivalletje in leiden. soort parkpop maar heel klein. erg leuk altijdquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
gratis 1 dags festivalletje in leiden. soort parkpop maar heel klein. erg leuk altijd
vorige keer zou die snol meegaan en kwam ze niet opdagen
Snolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
gratis 1 dags festivalletje in leiden. soort parkpop maar heel klein. erg leuk altijd
vorige keer zou die snol meegaan en kwam ze niet opdagen
Verstandigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik zie nu ook dat ze de posters hebben aangepast.
[ afbeelding ]
waar ga jij stress van krijgen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snol
Geen idee of ik naar werfpop kom. Geen idee waneer het is (google wel) en ik moet komende maanden sowieso bekijken hoe of wat. Ik ga het belachelijk druk en stressvol krijgen
[..]
VerstandigZal wel veel centen gekost hebben (of gescheeld)
succes!quote:
Je bent al niet meer welkom gvdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snol
Geen idee of ik naar werfpop kom. Geen idee waneer het is (google wel) en ik moet komende maanden sowieso bekijken hoe of wat. Ik ga het belachelijk druk en stressvol krijgen
bijna weekendquote:
quote:
hoe gaat het met u, jonge dame?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe gaat het met u, jonge dame?Gaat primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker uitgeslapen
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ga ik morgen doenquote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:12 schreef wietparkiet het volgende:
David kom zo HC krijg je een patatje van me
https://www.g2a.com/diabl(...)id=CDKEYWATCH&id=32#quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb ik bij Gamesync gedaan, goedkoopste die er is.
En succes.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga ik morgen doen
wat is kirby aan het lezen?
Crown the Empire.quote:
Hij is tof jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Crown the Empire.
Capture the Crown.
![]()
Toffe track wel tot nu toe.
Hoi David, ik ga nu naar Utrechtquote:
Hoi LB, oké.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi David, ik ga nu naar Utrecht
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zie je zoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
lekker weer, zin in weekend enzoquote:
Hoi David, dan ga ik weer naar Rotterdamquote:
Hoi LB, oké.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi David, dan ga ik weer naar Rotterdam
ik ga je hinderenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb 10 minuten overstaptijd. Eten haleuh
Neequote:
Denk dat je vooral jezelf voor lul zet, trouwensquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
Littlebrownie ben jij dat???? JA van het FOK!Forum
Boeiend. zo lang ik maar kan lachen. en ik geef niet zo veel om wat andere mensen denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat je vooral jezelf voor lul zet, trouwens
Alleen qua huidskleur?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Qua huidskleur matchen we absoluut niet tho
Ik heb het en jij nietquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen swag nodig ik heb klasse en welvaart
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen swag nodig ik heb klasse en welvaart
Dat is het puntquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen dan koos ik uit dit plaatje tochhh de swag boys :'
Je bent zo origineel mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef wietparkiet het volgende:
Ik val niet echt in een hokje te stoppen qua kledingstijl en zo
Nee, met je vieze tengels.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zo origineel mag ik je aanraken?
Ohhhhquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het punt
Dit is de originele
[ afbeelding ]
Weet jij veel, ik kan toch ook een vriendin hebben?quote:
Had het meer overquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet jij veel, ik kan toch ook een vriendin hebben?
moest beetje lachenquote:
Jij springt ook van de een naar de ander he kleine sletquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee sorryBen al 2 jaar gelukkig met haar getrouwd
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij springt ook van de een naar de ander he kleine slet
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dan ben jij ook niet single.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Snow en ik zijn wel geïnteresseerd in vvm hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan ben jij ook niet single.
Helaas.
ga weg bij snow en flips johquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan ben jij ook niet single.
Helaas.
pics in DM graagquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snow en ik zijn wel geïnteresseerd in vvm hoor![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaaschquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry je hebt al een X aantal wachtende voor je, en Typisch is onze pooier.
Wie wordt de tweede chick dan? Jij was gewoon een vent jatog.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ey wil jy ff nor doen tegen myn mannetje ('L)????quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wie wordt de tweede chick dan? Jij was gewoon een vent jatog.
hjb bitch of ik klap jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ey wil jy ff nor doen tegen myn mannetje ('L)????
Ah door jou ben ik nu verslaafd aan Jealous Girlquote:
Die is écht leuk he!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:45 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ah door jou ben ik nu verslaafd aan Jealous Girl
Baby, I'm gangster too and it takes two to the tango
Pics!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die is écht leuk he!. Ik neurie dat de hele tijd. Heb ook dat gangster gedoetje in een tekening van Lana gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw wat mooi!![]()
Ze lijkt er er ook op
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Zij is zeg maar een soort muse. Ik vind het echt leuk om haar te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw wat mooi!![]()
Ze lijkt er er ook op
![]()
whut, heb jij dat getekend?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zij is zeg maar een soort muse. Ik vind het echt leuk om haar te tekenen
obsessedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zij is zeg maar een soort muse. Ik vind het echt leuk om haar te tekenen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.Ze lijkt heel breed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.lijkt alsof ze scheel kijkt ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stickman is voor mij de maxquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens realistisch te tekenen
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.geen idee op wie het zou moeten lijken, maar je kunt wel tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Het was een poging tot Lana del Rey, maar die verdomde neuzenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee op wie het zou moeten lijken, maar je kunt wel tekenen
ohw, ja, ik ben niet zo'n expert in lana del reyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het was een poging tot Lana del Rey, maar die verdomde neuzen
laat eens zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja hoor.Wel voornamelijk vrouwen want die zijn leuker ivm makeup, haar etc
Ze staan allemaal ergens in m'n mobiel maar zit op het moment op laptop.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat eens zien
is er een getekende snowbells?
jammerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze staan allemaal ergens in m'n mobiel maar zit op het moment op laptop.En nee omg zelfportretten
!
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.Er schuilen verborgen kwaliteiten in jouw hand. Ik vermoed dat je mijn pener aardig zou kunnen laten steigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en???quote:
Epic. Ik zal later wel even foto's dumpenquote:
met je dunne darm?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:33 schreef Beach het volgende:
ik raak je aan met het topje van mijn geslachtsorgaan
Mensen die deze user niet kennenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:54 schreef Driepink het volgende:
Nee? Ik ben een oude account ja, maar ik ben van mezelf
Of dit nou zo positief voor ons isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:06 schreef Driepink het volgende:
Lange tijd geen Fok! en toch genoeg bekende gezichten nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |