quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw wat mooi!![]()
Ze lijkt er er ook op
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:51 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Zij is zeg maar een soort muse. Ik vind het echt leuk om haar te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw wat mooi!![]()
Ze lijkt er er ook op
![]()
whut, heb jij dat getekend?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zij is zeg maar een soort muse. Ik vind het echt leuk om haar te tekenen
obsessedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zij is zeg maar een soort muse. Ik vind het echt leuk om haar te tekenen
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.Ze lijkt heel breed zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.lijkt alsof ze scheel kijkt ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stickman is voor mij de maxquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens realistisch te tekenen
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.geen idee op wie het zou moeten lijken, maar je kunt wel tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een poging tot Lana del Rey, maar die verdomde neuzenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee op wie het zou moeten lijken, maar je kunt wel tekenen
ohw, ja, ik ben niet zo'n expert in lana del reyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het was een poging tot Lana del Rey, maar die verdomde neuzen
laat eens zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja hoor.Wel voornamelijk vrouwen want die zijn leuker ivm makeup, haar etc
Ze staan allemaal ergens in m'n mobiel maar zit op het moment op laptop.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat eens zien
is er een getekende snowbells?
jammerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze staan allemaal ergens in m'n mobiel maar zit op het moment op laptop.En nee omg zelfportretten
!
Even schaamteloos wat neerplempen hier. Ik heb ook realistisch geprobeerd maar dan gaat er altijd wel wat mis.Er schuilen verborgen kwaliteiten in jouw hand. Ik vermoed dat je mijn pener aardig zou kunnen laten steigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |