True. Dat heb ik ook met techno. Op veel festivals hoor je minimal, geef mij maar 'gewone' techno of een juiste afwisseling tussen beide.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Monopoly het volgende:
Hardcorefeesten zijn tof.
Ga wel liever naar feesten met ook hardstyle stage en het liefst freestyle. Beetje afwisselen
flips gaat naar partys?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit.Al vind ik ze nog wel tof zo nu en dan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Dat heb ik ook met techno. Op veel festivals hoor je minimal, geef mij maar 'gewone' techno of een juiste afwisseling tussen beide.
Dan zal het wel aan mijn omgeving liggen. Ik kan zo best veel mensen uit mijn directe omgeving noemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken genoeg studenten die nog nooit naar een hardstyle/hardcore party zijn geweest
die ken ik toch nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn omgeving liggen. Ik kan zo best veel mensen uit mijn directe omgeving noemen.
Op de red stagequote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Flippiee het volgende:
De set van Mental Theo en Charly Lownoise met defqon 1 2010.
Precies. Beter kon je het niet krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de red stageNiet weg gemoffeld in de grey area maar vlammend op rood
![]()
GenotenZonnetje brak door, lekker uit je dak stampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:14 schreef Maringo het volgende:
Volgende week Gunz For Hire hier om de hoek.Wie/Wat is de andere helft dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
harmony of hardcorequote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het allemaal wel. Werk vaak elk weekend en als ik vrij ben bespaar ik liever geld om het ergens anders aan te besteden. Wil dit jaar nog wel ergens een outdoor festival pakken met een mooie line up voor niet al te veel geld.
Adaro heeft last van zn oren, die is er waarschijnlijk niet bij. Ran-D komt dan alleen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:16 schreef Flippiee het volgende:
Al geloof ik dat de set uit 2009 beter was.Maar dan zou ik die op moeten zoeken.
[..]
Wie/Wat is de andere helft dan?
http://www.obsession-outdoor.nl/quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik mis het allemaal wel. Werk vaak elk weekend en als ik vrij ben bespaar ik liever geld om het ergens anders aan te besteden. Wil dit jaar nog wel ergens een outdoor festival pakken met een mooie line up voor niet al te veel geld.
O zo voor de helft.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Adaro heeft last van zn oren, die is er waarschijnlijk niet bij. Ran-D komt dan alleen.
Sowieso heb ik zin in de outdoor festivals. Zonnetje, relaxte setting, wat versnaperingen, fijne muziekquote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O zo voor de helft.Zal vast als nog wel tof zijn.
Oh wat was Defqon heerlijk toen het nog op almere strand werd georganiseerd.quote:
jaaaaaaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso heb ik zin in de outdoor festivals. Zonnetje, relaxte setting, wat versnaperingen, fijne muziek
Prima lijn op zichquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.obsession-outdoor.nl/
kan je gelijk met mij bier drinken
werfpop?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaaaaaa
volgende keer ben je er wel bij met werfpop he?
Chain Reactionquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik zie nu ook dat ze de posters hebben aangepast.
[ afbeelding ]
gratis 1 dags festivalletje in leiden. soort parkpop maar heel klein. erg leuk altijdquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
gratis 1 dags festivalletje in leiden. soort parkpop maar heel klein. erg leuk altijd
vorige keer zou die snol meegaan en kwam ze niet opdagen
Snolquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
gratis 1 dags festivalletje in leiden. soort parkpop maar heel klein. erg leuk altijd
vorige keer zou die snol meegaan en kwam ze niet opdagen
Verstandigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik zie nu ook dat ze de posters hebben aangepast.
[ afbeelding ]
waar ga jij stress van krijgen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snol
Geen idee of ik naar werfpop kom. Geen idee waneer het is (google wel) en ik moet komende maanden sowieso bekijken hoe of wat. Ik ga het belachelijk druk en stressvol krijgen
[..]
VerstandigZal wel veel centen gekost hebben (of gescheeld)
Je bent al niet meer welkom gvdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snol
Geen idee of ik naar werfpop kom. Geen idee waneer het is (google wel) en ik moet komende maanden sowieso bekijken hoe of wat. Ik ga het belachelijk druk en stressvol krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |