Dat had ik vannacht om 3 uur, terwijl ik er om 1 uur in lag.quote:
Moet je op een ander tijdstip terugkomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef Arashimashou het volgende:
Ik dacht dat het in een dergelijke reeks druk zou zijn.
Dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HardcorefeestenIk vind er nu geen zak meer aan maar wat een belevenis. Die mensen daar
True. Dat heb ik ook met techno. Op veel festivals hoor je minimal, geef mij maar 'gewone' techno of een juiste afwisseling tussen beide.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Monopoly het volgende:
Hardcorefeesten zijn tof.
Ga wel liever naar feesten met ook hardstyle stage en het liefst freestyle. Beetje afwisselen
flips gaat naar partys?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit.Al vind ik ze nog wel tof zo nu en dan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Dat heb ik ook met techno. Op veel festivals hoor je minimal, geef mij maar 'gewone' techno of een juiste afwisseling tussen beide.
Dan zal het wel aan mijn omgeving liggen. Ik kan zo best veel mensen uit mijn directe omgeving noemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken genoeg studenten die nog nooit naar een hardstyle/hardcore party zijn geweest
die ken ik toch nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn omgeving liggen. Ik kan zo best veel mensen uit mijn directe omgeving noemen.
Op de red stagequote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Flippiee het volgende:
De set van Mental Theo en Charly Lownoise met defqon 1 2010.
Precies. Beter kon je het niet krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de red stageNiet weg gemoffeld in de grey area maar vlammend op rood
![]()
GenotenZonnetje brak door, lekker uit je dak stampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:14 schreef Maringo het volgende:
Volgende week Gunz For Hire hier om de hoek.Wie/Wat is de andere helft dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |