Ik hoop dat ooit de magie zijn werk zal doen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dus morgen staan we op en dan?
oh oké. ja wachten we daar op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik hoop dat ooit de magie zijn werk zal doen..
We zouden beter 1 kunnen zijn namelijk..going to the source..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dus morgen staan we op en dan?
er lopen talloze medemenschen rond met wie ik niet graag één word.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
We zouden beter 1 kunnen zijn namelijk
Ja, wachten is 1 ding..het zien is straks deel 2quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh oké. ja wachten we daar op.
Begin dan aan de top nog voorbij Obama etcquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
We zouden beter 1 kunnen zijn namelijk..going to the source..
dan zitten we in een kring en zingen kumbayaa neem ik aan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja, wachten is 1 ding..het zien is straks deel 2
Het zal meer een gevoel zijn dan..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
er lopen talloze medemenschen rond met wie ik niet graag één word.
Nee, je hoeft er niks voor te doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:34 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dan zitten we in een kring en zingen kumbayaa neem ik aan?
ja precies. vooral en bovenal fok forum.quote:
Je moet eens wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja precies. vooral en bovenal fok forum.
Ditquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef Infection het volgende:
Het niveau zakt hier ook met de minuut.
vast wel maar we zitten hier alleen maar onze mening te geven, niet een aanslag of demonstratie tegen de usa te plannen.quote:
Ik vind geen plaatjes van die kozakken, ik meen dat ik ze op tv eens langs heb zien komen in de berichtgeving en daar zagen ze er wat 'kleurrijker' uit. Het zou kunnen, maar ik zet mijn geld op het feit dat het Russische para's zijn...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De Kozakken doen daar echt niet veel voor onder en het zou ook verklaren waarom Moskou (in dat geval zelfs enigszins legitiem) nog steeds ontkent dat het om Russische militairen zou gaan.
maar je mag ze wel pesten door die woorden soms even te gebruiken vind ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef gijsman het volgende:
[..]
vast wel maar we zitten hier alleen maar onze mening te geven, niet een aanslag of demonstratie tegen de usa te plannen.
Dit. *gromt*quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef Voszje het volgende:
Modjes, kom er maar in. De complete strekking hier gaat nergens meer over.
Naar mijn weten niet. Er kwam straks een tweet langs waarin stond dat de OVSE delegatie aan de Krim was tegen gehouden door soldaten met Russische insignes. Op de kentekens van de trucks en jeeps staat ook 'rus'... Op meerdere foto's zie je het klitteband op de mouwen van de 'gewapende mannen van onduidelijke afkomst' waar het (Russische) vlaggetje hoort.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef Romanus het volgende:
Heeft Rusland inmiddels al toegegeven dat er Russische militairen en voertuigen aanwezig zijn op de Krim? En hoe zit het met de twee oostelijke Oblasten die ook pro-Russisch zijn?
rubberboot bij de hand?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nu wel al veilig bij mijn ouders, op mijn zolderkamertje.
Poetin interpreteert het idee van de plausible deniability wel erg ruim.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:42 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet. Er kwam straks een tweet langs waarin stond dat de OVSE delegatie aan de Krim was tegen gehouden door soldaten met Russische insignes. Op de kentekens van de trucks en jeeps staat ook 'rus'... Op meerdere foto's zie je het klitteband op de mouwen van de 'gewapende mannen van onduidelijke afkomst' waar het (Russische) vlaggetje hoort.
Sebastopol is zijn uitweg naar de Middellandse Zee, en via het Suezkanaal verder naar het zuiden...het is de sleutel tot invloed in het Midden Oosten. Dat gaat hij niet opgeven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:40 schreef gijsman het volgende:
maar het gaat putin in de Oekraine/krim vooral om geopolitiek fijn de maritieme basis uitbreiden zodat ie zich wellicht kan richten op Afrika of zoiets.. weet ik veel wat er in zijn kop rondspookt
waarom bouwt hij niet even een haventje in de buurt van sotsji?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:44 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Sebastopol is zijn uitweg naar de Middellandse Zee, en via het Suezkanaal verder naar het zuiden...het is de sleutel tot invloed in het Midden Oosten. Dat gaat hij niet opgeven.
Rusland mag volgens het lopend verdrag met Oekraïne 25.000 Russische militairen hebben op de Krim. Momenteel zitten zij er ver onder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef Romanus het volgende:
Heeft Rusland inmiddels al toegegeven dat er Russische militairen en voertuigen aanwezig zijn op de Krim? En hoe zit het met de twee oostelijke Oblasten die ook pro-Russisch zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |