Nogmaals 100% zekerheid dat het niet gaat gebeuren heb jij ook niet..het is allemaal in de handen van "de fuckers" en niet in jouw handen..omdat (met normale burgers) dat niet zou gebeuren!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef gijsman het volgende:
ja het niveau zakt maar men denkt hier dat ww3 elk moment uitbreekt als je dat denkt begin dan vast met "preppen"
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Joh die gast is Neo..die ontwijkt de kogels
Daarom zeg ik..als het aan mij zou liggen:quote:
Dan komt de marechaussee hem gewoon van zijn stoel plukken, geweertje in het handje en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, dan is 'ie nergens te bekennen. Het is natuurlijk alleen leuk vanachter zijn computerschermpje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lezen vast wel meequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:27 schreef gijsman het volgende:
ban de nukes... over een paar weken zijn obama en putin in Den Haag vanwege de Nuclear summit dus zegt eventjes tegen ze
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan komt de marechaussee hem gewoon van zijn stoel plukken, geweertje in het handje en gaan met die banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
en hoe gaan we het dan doen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef Spellmeista het volgende:
Het is "gewoon" een grote façade en een poppenspel van "de fuckers" (de politicy). Het is gewoon te triest voor woorden dat er al zoiets als "macht" bestaat in deze wereld.
Deze wereld is "verkeerd" ingericht. Klaar.
Ik hoop dat ooit de magie zijn werk zal doen..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dus morgen staan we op en dan?
oh oké. ja wachten we daar op.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ik hoop dat ooit de magie zijn werk zal doen..
We zouden beter 1 kunnen zijn namelijk..going to the source..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:31 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dus morgen staan we op en dan?
er lopen talloze medemenschen rond met wie ik niet graag één word.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
We zouden beter 1 kunnen zijn namelijk
Ja, wachten is 1 ding..het zien is straks deel 2quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh oké. ja wachten we daar op.
Begin dan aan de top nog voorbij Obama etcquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
We zouden beter 1 kunnen zijn namelijk..going to the source..
dan zitten we in een kring en zingen kumbayaa neem ik aan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ja, wachten is 1 ding..het zien is straks deel 2
Het zal meer een gevoel zijn dan..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
er lopen talloze medemenschen rond met wie ik niet graag één word.
Nee, je hoeft er niks voor te doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:34 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dan zitten we in een kring en zingen kumbayaa neem ik aan?
ja precies. vooral en bovenal fok forum.quote:
Je moet eens wetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:35 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja precies. vooral en bovenal fok forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |