Nee dat klopt. Maar het is al 10000x gezegd, het is in niemands interest om een oorlog te beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:13 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Je kan dat niet met 100% zekerheid zeggen..
Gelukkig zit ik nu wel al veilig bij mijn ouders, op mijn zolderkamertje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:13 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Wij hebben bij mijn ouders afgesproken..
blikvoedsel en instant noodlesquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:09 schreef Spellmeista het volgende:
Het lijkt mij verstandig dat iedereen al even plannen maakt met zijn/haar geliefden.
-meeting place
-wijn
-toilettas (met nieuwe lenzen en medicijnen)
-stevige auto
Hehe..ik heb liever een Amerikaanse drone boven mijn hoofd vliegen als back-up dan een Russische..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:14 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hèhè, al een paar jaar wacht ik op de climaxen van Poetin, die uiteraard zo veel mogelijk macht voor z'n land wil hebben. Het begint.
Mooi, ik heb meer met Russen dan met Amerikanen, zeker doordat Rusland altijd het kwaad is volgens het westen, terwijl de Amerikanen veel meer kwaad doen op internationaal niveau.
Heb mijn vriendin al opdracht gegeven..quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:15 schreef gijsman het volgende:
[..]
blikvoedsel en instant noodles
zaklamp of kaarsen
radio op batterijen
gasstelletje
en een bunker
Op zo'n moment zal de dienstplicht waarschijnlijk weer ingevoerd worden dus dat heeft niet zoveel nut. Of je moet boven de 45 zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:15 schreef gijsman het volgende:
[..]
zaklamp of kaarsen
radio op batterijen
gasstelletje
en een bunker
Ik bestuur dan het schip naar Marsquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Op zo'n moment zal de dienstplicht waarschijnlijk weer ingevoerd worden dus dat heeft niet zoveel nut. Of je moet boven de 45 zijn.
Gewoon naar de hoeren gaan, nog een drug gebruiken die je altijd hebt willen doen, en dan rustig wachten tot er een bom op je hoofd valt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:15 schreef gijsman het volgende:
[..]
zaklamp of kaarsen
radio op batterijen
gasstelletje
en een bunker
prima ik ga wel achter het scherm zitten om een drone te besturenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Op zo'n moment zal de dienstplicht waarschijnlijk weer ingevoerd worden dus dat heeft niet zoveel nut. Of je moet boven de 45 zijn.
Merk je toch niks van..toch? Hoe komt een nuke eigenlijk aan..verbrand je dan binnen 1 sec.?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon naar de hoeren gaan, nog een drug gebruiken die je altijd hebt willen doen, en dan rustig wachten tot er een bom op je hoofd valt.
Ik wil ook graag (vanuit het schip naar Mars) "de vlieg" besturen voor "intelligent info"quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:18 schreef gijsman het volgende:
[..]
prima ik ga wel achter het scherm zitten om een drone te besturen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef Infection het volgende:
Het niveau zakt hier ook met de minuut.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop er wel op. Heb wel zin in EU, Murica vs Russia
Joh die gast is Neo..die ontwijkt de kogelsquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]Succes als je kogels moet gaan vangen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is gewoon zo.. De Krim is veel te onbelangrijk voor een oorlog en andere opties zijn er niet.
Nee, dan is 'ie nergens te bekennen. Het is natuurlijk alleen leuk vanachter zijn computerschermpje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]Succes als je kogels moet gaan vangen.
De Kozakken doen daar echt niet veel voor onder en het zou ook verklaren waarom Moskou (in dat geval zelfs enigszins legitiem) nog steeds ontkent dat het om Russische militairen zou gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de 76e garde luchtlandingsbrigade? Ze zien er wel erg modern uitgerust uit, volgens mij is dit het neusje van de zalm van het Russische leger...
Die gast in het midden op die foto van die confrontatie op Belbek in de op ziet er ook echt uit als een paratrooper...
De boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef Infection het volgende:
Het niveau zakt hier ook met de minuut.
Nogmaals 100% zekerheid dat het niet gaat gebeuren heb jij ook niet..het is allemaal in de handen van "de fuckers" en niet in jouw handen..omdat (met normale burgers) dat niet zou gebeuren!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef gijsman het volgende:
ja het niveau zakt maar men denkt hier dat ww3 elk moment uitbreekt als je dat denkt begin dan vast met "preppen"
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Joh die gast is Neo..die ontwijkt de kogels
Daarom zeg ik..als het aan mij zou liggen:quote:
Dan komt de marechaussee hem gewoon van zijn stoel plukken, geweertje in het handje en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:21 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, dan is 'ie nergens te bekennen. Het is natuurlijk alleen leuk vanachter zijn computerschermpje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lezen vast wel meequote:Op donderdag 6 maart 2014 23:27 schreef gijsman het volgende:
ban de nukes... over een paar weken zijn obama en putin in Den Haag vanwege de Nuclear summit dus zegt eventjes tegen ze
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan komt de marechaussee hem gewoon van zijn stoel plukken, geweertje in het handje en gaan met die banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
en hoe gaan we het dan doen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef Spellmeista het volgende:
Het is "gewoon" een grote façade en een poppenspel van "de fuckers" (de politicy). Het is gewoon te triest voor woorden dat er al zoiets als "macht" bestaat in deze wereld.
Deze wereld is "verkeerd" ingericht. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |