abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2014 @ 22:08:25 #1
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137465403

Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!

Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!

Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya

Handige Links
DPReview || DxO
Google

En hier verder...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2014 @ 22:11:25 #2
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137465600
Daarnet nog 2 SDHC 4GB kaartje gekocht voor totaal ¤9,60. Nieuw. Mooi voor back up dus.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_137465626
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Schend je dan geen privacy enzo?
Van de agent? Nee, heeft niks te willen in dit geval..
pi_137465662
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Timmos het volgende:

[..]

Van de agent? Nee, heeft niks te willen in dit geval..
Oke weer wat geleerd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137465706
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Schend je dan geen privacy enzo?
Nee, het filmen mag altijd bij openbare plekken. Alleen als iemand aangeeft dit niet te willen moet je diegenen wel onherkenbaar in beeld brengen als je de foto of film publiceert. Maar filmen mag gewoon.

Daarom zie je bij die programma`s ook altijd dat ze gewoon door filmen ook al zeggen ze steeds ga weg net die camera etc. Omdat het gewoon mag, zolang ze maar onherkenbaar in beeld zijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_137465887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee, het filmen mag altijd bij openbare plekken. Alleen als iemand aangeeft dit niet te willen moet je diegenen wel onherkenbaar in beeld brengen als je de foto of film publiceert. Maar filmen mag gewoon.

Daarom zie je bij die programma`s ook altijd dat ze gewoon door filmen ook al zeggen ze steeds ga weg net die camera etc. Omdat het gewoon mag, zolang ze maar onherkenbaar in beeld zijn.
Ah dus zo werkt dat :)
pi_137466043
In parijs is het wel krom die regels. De eiffeltoren filmen mag. Behalve avonds als de lightshow aangaat omdat er een soort van copyright op de lightshow zit. Als je dat filmt en publiceert kan je echt de lul zijn.

quote:
Q: Is the publishing of a photo of the Eiffel Tower permitted?
A: There are no restrictions on publishing a picture of the Tower by day. Photos taken at night when the lights are aglow are subjected to copyright laws, and fees for the right to publish must be paid to the SNTE.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_137466433
Maar wat gebeurd daar überhaupt? Ik zie een paar agenten bij een paar mensen staan, waarschijnlijk briefje uitschrijven ofzo. En dan 2 mensen die daar bovenop staan met 2 camera's.

Plus je valt middenin het filmpje en je weet niet wat er vooraf ging. Dus veel zegt dat filmpje niet wat mij betreft.

(Op het op de grond smijten van de camera door de agent na dan; dat is natuurlijk duidelijk).

En inderdaad; regelgeving is wel wat grijs gebied hoor. Ja je mag filmen op de openbare weg; maar niet met vaste camera's. Dus geen IP-camera aan je huis hangen met zicht op de weg; tenzij je weer duidelijk aangeeft dat er gefilmd wordt.
Filmen/fotograferen in de openbare ruimte is in het beginnen toegestaan, maar dan heb je ook nog het portretrecht. Film/fotografeer je mensen en hebben die een redelijk belang tegen publicatie hebben dat - in theorie - je het filmpje/foto dus niet mag publiceren. Maar hier zijn al rechtzaken over geweest die afwisselende uitspraken deden. Ook mag je bijv. de hulpverleners niet lastig vallen/voor de voeten lopen. (En dat laatste kan hier dus best sprake van zijn; je kent de situatie niet).

Het blijft een grijs gebied IMHO.

Maar goed; ik heb het wel een beetje gehad met mensen die menen dat de politie nazi's zijn en en hen als volksvijand #1 lijken te zien.

Maar goed; morgen mooi weer dus nieuwe aanwinst uitproberen. :9

donderdag 6 maart 2014 @ 22:27:45 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137466608
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef over_hedge het volgende:
In parijs is het wel krom die regels. De eiffeltoren filmen mag. Behalve avonds als de lightshow aangaat omdat er een soort van copyright op de lightshow zit. Als je dat filmt en publiceert kan je echt de lul zijn.

[..]

atonium in brussel geld hetzelfde voor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2014 @ 22:28:24 #10
364681 over_hedge
pi_137466643
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
Maar wat gebeurd daar überhaupt? Ik zie een paar agenten bij een paar mensen staan, waarschijnlijk briefje uitschrijven ofzo. En dan 2 mensen die daar bovenop staan met 2 camera's.

Plus je valt middenin het filmpje en je weet niet wat er vooraf ging. Dus veel zegt dat filmpje niet wat mij betreft.

(Op het op de grond smijten van de camera door de agent na dan; dat is natuurlijk duidelijk).

En inderdaad; regelgeving is wel wat grijs gebied hoor. Ja je mag filmen op de openbare weg; maar niet met vaste camera's. Dus geen IP-camera aan je huis hangen met zicht op de weg; tenzij je weer duidelijk aangeeft dat er gefilmd wordt.
Filmen/fotograferen in de openbare ruimte is in het beginnen toegestaan, maar dan heb je ook nog het portretrecht. Film/fotografeer je mensen en hebben die een redelijk belang tegen publicatie hebben dat - in theorie - je het filmpje/foto dus niet mag publiceren. Maar hier zijn al rechtzaken over geweest die afwisselende uitspraken deden. Ook mag je bijv. de hulpverleners niet lastig vallen/voor de voeten lopen. (En dat laatste kan hier dus best sprake van zijn; je kent de situatie niet).

Maar goed; ik heb het wel een beetje gehad met mensen die menen dat de politie nazi's zijn en als volksvijand #1 lijken te zien.

[ afbeelding ]
Mja filmpje zegt wel genoeg... Wat er dan ook voor af gebeurd is. Hij mag nooit aan je spullen zitten en deze op de grondslaan. Plus dat hij daar gewoon mag filmen. Wat er ook er voor gebeurd is.
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2014 @ 22:29:09 #11
364681 over_hedge
pi_137466686
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
atonium
Oh, wist ik niet eens. Weer wat geleerd. :P
pi_137466780
quote:

Maar goed; ik heb het wel een beetje gehad met mensen die menen dat de politie nazi's zijn en als volksvijand #1 lijken te zien.
Oom agent wil niet in beeld en onderneemt actie en zit behoorlijk mis. Korps zelf gaat in ieder geval actie ondernemen zover ik weet.

Dus geen sprake van voor de voeten lopen of lastig vallen.. En anders hadden ze een beter afzettingsgebied moeten maken :)..
pi_137466935
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:28 schreef over_hedge het volgende:
Mja filmpje zegt wel genoeg... Wat er dan ook voor af gebeurd is.
Daar zijn we het dan over oneens.
Horen de filmers bij de personen die de agenten hebben 'aangehouden' of zijn ze er bij komen staan en bemoeien? Dan weet ik niet aan de hand van het filmpje.
quote:
Hij mag nooit aan je spullen zitten en deze op de grondslaan.
Hier helemaal mee eens. Hier zou ik als camera-eigenaar niet bij laten.
quote:
Plus dat hij daar gewoon mag filmen. Wat er ook er voor gebeurd is.
Deels mee eens; zie verhaal eerder.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:30 schreef Timmos het volgende:
Oom agent wil niet in beeld en onderneemt actie en zit behoorlijk mis. Korps zelf gaat in ieder geval actie ondernemen zover ik weet.

Dus geen sprake van voor de voeten lopen of lastig vallen.. En anders hadden ze een beter afzettingsgebied moeten maken :)..
Nou ja; als de cameramensen niet de mensen zijn die de agenten hebben 'aangehouden' (of iets anders) maar er bij kwamen staan en mee bemoeien dan wordt het dus een grijs gebied zoals ik hierboven heb aangegeven.
Maar goed; blijkbaar weet jij meer over de situatie dan ik.

Maar ach; 't kan me ook niet echt schelen :O ...
pi_137467135
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Horen de filmers bij de personen die de agenten hebben 'aangehouden' of zijn ze er bij komen staan en bemoeien? Dan weet ik niet aan de hand van het filmpje.

[..]

[..]

[..]

Nou ja; als de cameramensen niet de mensen zijn die de agenten hebben 'aangehouden' (of iets anders) maar er bij kwamen staan en mee bemoeien dan wordt het dus een grijs gebied zoals ik hierboven heb aangegeven.

Openbare weg, geen afzetting, mogen dan toch gewoon beeld maken van wat er gaande is.. Hier gaan agenten uit beeld of met hun rug naar je toe staan als ze niet in beeld willen, of komen naast je staan en een praatje maken :)
  FOK!fotograaf donderdag 6 maart 2014 @ 23:01:11 #15
364681 over_hedge
pi_137468288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Filmen mag altijd. Of ze had hadden mogen publiceren in deze vorm (zonder hem onherkenbaar te maken) Dat is een tweede vraag en dat is zeker een grijs gebied ja. Maar filmen mag daar gewoon.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 00:15:14 #16
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137471033
quote:

[ afbeelding ]
Mooi spul. Sigma timmert echt goed aan de weg, luxere verpakkingen, draagtas, etc.
The summer is magic!

vrijdag 7 maart 2014 @ 06:08:06 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137473485
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:37 schreef Timmos het volgende:

[..]

Openbare weg, geen afzetting, mogen dan toch gewoon beeld maken van wat er gaande is.. Hier gaan agenten uit beeld of met hun rug naar je toe staan als ze niet in beeld willen, of komen naast je staan en een praatje maken :)
alsof hij weg had kunnen lopen.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 07:09:52 #18
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137473612
Mogguh, bijna weekend!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_137473918
Goedemorgen :)
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 08:34:11 #20
364681 over_hedge
pi_137474123
Goedemorgen.
pi_137474140
Wat zijn de weekendplannen hier?
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 08:38:12 #22
364681 over_hedge
pi_137474161
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat zijn de weekendplannen hier?
Vanavond naar een verjaardag. En rest van het weekend geen idee. Maar wil wel iets gaan doen omdat het lekker weer wordt maar wat weet ik dus niet.
pi_137474166
Goedemorgen :W

T-P, zaterdag rommelen in huis, boodschappen doen enz. Zondag bezoek van een vriend :)
pi_137474265
Oke zie wel wat gezellige dingen.

Ik heb mijn weekend echt te vol.

Zaterdag ochtend naar mijn ouders, daar hardlopen, dan naar het strand met de woefsels. In de avond eten bij een vriend of nou ja ik ga hem leren boerenkool stamppot te maken zonder vieze aardappel puree pakjes. Het lukt hem niet dus snap niet wat hij fout doet. En daarna ga ik daar nog even aan de gang voor scouting.

Zondag gaan we met woef even naar het bos, heb ik mijn vriend beloofd met hem te gaan fietsen (voel de zadelpijn nu al) en in de avond gaan we bij mijn schoonouders gourmetten. Waar ik eigenlijk niet zoveel zin in heb want het is weer allemaal vette zooi natuurlijk :P

En toen was het weekend weer voorbij -O-
pi_137474456
Vanavond naar de Jeugd *O* met camera :{w
pi_137474529
Goedemorgen

Bijna weekend!

Vanavond sporten en met vriendinnen afgesproken, morgen rustige dag : boodschappen , wandelen en winkelen dat soort dingen en zondag zwemmen met mijn vriend :)
pi_137474547
Ik ben bang dat ik morgen naar de Ikea moet :') Mijn huidige garderobekast is natuurlijk veel te klein voor mij+vriendin, dus er zal wat uitbreiding moeten komen. Gelijk even kijken naar een nieuw bed. 1m40 is best gezellig met z'n 2tjes, maar iets meer slaapruimte is welkom. Dat wordt dus hel morgen..

s'Avonds lekker uit eten, restaurantweek :Y)
pi_137474548
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:00 schreef Uncle het volgende:
Vanavond naar de Jeugd *O* met camera :{w
De jeugd van tegenwoordig?
pi_137474558
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef DonJames het volgende:
Ik ben bang dat ik morgen naar de Ikea moet :') Mijn huidige garderobekast is natuurlijk veel te klein voor mij+vriendin, dus er zal wat uitbreiding moeten komen. Gelijk even kijken naar een nieuw bed. 1m40 is best gezellig met z'n 2tjes, maar iets meer slaapruimte is welkom. Dat wordt dus hel morgen..

Oh joh, die hell zal wel meevallen toch? Gewoon een beetje timing wanneer je er bent doet al wonderen :)
pi_137474573
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Oh joh, die hell zal wel meevallen toch? Gewoon een beetje timing wanneer je er bent doet al wonderen :)
Zondag willen denk ik alle mensen buiten zijn. Dan zou ik dan gaan ^^
pi_137474582
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik hoop het! Ik zag gisteren in de krant dat het 1-euroontbijt van Ikea zo populair is dat er om half acht al een rij staat.. :X
pi_137474585
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zondag willen denk ik alle mensen buiten zijn. Dan zou ik dan gaan ^^
Ik wil ook zondag buiten zijn ;(
pi_137474588
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik hoop het! Ik zag gisteren in de krant dat het 1-euroontbijt van Ikea zo populair is dat er om half acht al een rij staat.. :X
Naar welke vestiging ga je? :P
pi_137474609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:08 schreef Puala het volgende:

[..]

Naar welke vestiging ga je? :P
Amsterdam Zuidoost.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 09:11:08 #35
364681 over_hedge
pi_137474616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef DonJames het volgende:

Gezellig een 1m40 bed? heel erg irritant bedoel je zeker? :D Vroeger sliep ik wel eens met mijn ex in een 1 persoonsbed. Naja sliep... zij sliep en ik lag erg ongemakkelijk op het randje.

Na niet al te lang is er een groot 2 persoonsbed bijgekomen. ^O^
pi_137474651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:10 schreef DonJames het volgende:

[..]

Amsterdam Zuidoost.
Oh zal vast wel meevallen :) Die vond ik vaak goed te doen op de momenten dat ik er kwam :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:13:45 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137474663
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gezellig een 1m40 bed? heel erg irritant bedoel je zeker? :D Vroeger sliep ik wel eens met mijn ex in een 1 persoonsbed. Naja sliep... zij sliep en ik lag erg ongemakkelijk op het randje.

Sowieso, 2 persoons bed _O_

Hoezo is de breedte van het bed van belang voor de ruimte die jij hebt?
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 09:14:51 #38
364681 over_hedge
pi_137474678
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja zeker. Ik ging alleen wel van een kamer met veel ruimte naar een kamer met nog geen meter loopruimte :P
pi_137474733
quote:

Het is niet ideaal nee :+ Nou heb ik er niet zo heel veel last van, ik slaap zeer snel in, en behoorlijk vast.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:12 schreef Puala het volgende:
Oh zal vast wel meevallen :) Die vond ik vaak goed te doen op de momenten dat ik er kwam :)
Ik hoop het. Het is Amsterdam Zuidoost, dus de plaatselijke bevolking (Surinamers) zal waarschijnlijk niet om half acht s'ochtends in de rij staan :D :P
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:17:36 #40
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137474738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoezo is de breedte van het bed van belang voor de ruimte die jij hebt?
[ afbeelding ]
Wat een smal bed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_137474753
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat een smal bed
Het dekbedovertrek is bij jullie ook al niet van toepassing toch :P
pi_137474778
Voordeel van vrijgezel zijn. Bed van 160x200 en dan maar 1 kussen op bed hebben en vol in het midden van het bed liggen _O_ Oh en geen gesnurk/geknarsentand naast je *O*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:20:00 #43
45206 Pietverdriet
pi_137474782
quote:

[..]

Ons bed zijn twee matrassen van een meter breed, elk zijn eigen hardheid matras en lattenbodem instelling, twee aparte dekbedden. Voor de sex is het leuk 1 matras en 1 groot dekbed, maar het slaapt kut
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:20:44 #44
45206 Pietverdriet
pi_137474798
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:19 schreef Puala het volgende:
Voordeel van vrijgezel zijn. Bed van 160x200 en dan maar 1 kussen op bed hebben en vol in het midden van het bed liggen _O_ Oh en geen gesnurk/geknarsentand naast je *O*
Ja, samenwonen heeft nadelen
:(
pi_137474818
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

De jeugd van tegenwoordig?
Je weet!! :Y
pi_137474820
Wij hebben 1,80 bij 2,20. Vriend is lang vandaar. En nog klaagt hij over weinig ruimte :+
pi_137474833
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:21 schreef Uncle het volgende:

[..]

Je weet!! :Y
Nice die zijn tof!
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 09:22:54 #48
364681 over_hedge
pi_137474842
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ons bed zijn twee matrassen van een meter breed, elk zijn eigen hardheid matras en lattenbodem instelling, twee aparte dekbedden. Voor de sex is het leuk 1 matras en 1 groot dekbed, maar het slaapt kut
Ik heb wel 1 matras. Maar wel 2 aparte dekens. Want 1 groot deken vind ik zooo kut.
pi_137474892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben 1,80 bij 2,20. Vriend is lang vandaar. En nog klaagt hij over weinig ruimte :+
Het wordt gewoon een 160x200. Dat is al een hele verbetering, heb nu 140x190. En aangezien ik zelf 1m88 ben..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:26:15 #50
45206 Pietverdriet
pi_137474911
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

Het wordt gewoon een 160x200. Dat is al een hele verbetering, heb nu 140x190. En aangezien ik zelf 1m88 ben..
Waarom zo smal?
pi_137474948
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom zo smal?
Waarom zo breed?
pi_137474957
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom zo smal?
Omdat ik een kleine slaapkamer heb, en de extra garderobekast anders niet meer past.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:28:24 #53
45206 Pietverdriet
pi_137474964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Waarom zo breed?
Comfortabel, ruimte om te woelen en draaien
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:28:25 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137474965
Voordeel van vrijgezel zijn. Bed van 160x200 en dan maar 1 kussen op bed hebben en schuin in bed gaan liggen.
Oh, en geen koude handen/voeten in je rug/benen. _O_
pi_137474975
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Comfortabel, ruimte om te woelen en draaien
Heb je met 160x200 ook.
pi_137474994
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:25 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als het past moet je dat gewoon doen. Hier past het net niet maar zoveel langer dan jou is hij niet. 1,93.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:29:48 #57
45206 Pietverdriet
pi_137474997
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Omdat ik een kleine slaapkamer heb, en de extra garderobekast anders niet meer past.
pi_137475012
Voordeel van een bed van 1.80 als hij weg is kan k er ook dwars in slapen :+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:30:49 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137475016
Ik vond 1 dekbed geeneens zo heel erg. Moet zeggen dat Puala een megadekbed heeft. Dat maakt het misschien ook wel handiger
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:30:59 #60
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137475020
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
:') _O-
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:31:06 #61
45206 Pietverdriet
pi_137475022
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
.
Oh, en geen koude handen/voeten in je rug/benen. _O_
Vrouwen zijn zo gemeen
pi_137475043
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Of eerder naar bed gaan dan je vriend. Dan kan je ook schuin liggen en kan hij zich er omheen kronkelen >:)
pi_137475049
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vond 1 dekbed geeneens zo heel erg. Moet zeggen dat Puala een megadekbed heeft. Dat maakt het misschien ook wel handiger
Maar jij was ook heel goed in dekbed inpikken :Y
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:32:16 #64
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137475052
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo gemeen
Uhu. En dan zeuren als je je omdraait en er komt koude lucht onder de dekens :')

Toch lijkt me met een kerel het ook niet helemaal :+
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:32:58 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137475064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:32 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar jij was ook heel goed in dekbed inpikken :Y
Zullen we nu maar ophouden met onze bedkwaliteiten te bespreken hier?
pi_137475070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Of eerder naar bed gaan dan je vriend. Dan kan je ook schuin liggen en kan hij zich er omheen kronkelen >:)
Ja dat is weleens gebeurd. Moest hij heel lang overwerken voor een release ofzo. En dan kwam hij thuis en lag ik weer over heel dat bed heen. En wakker worden ho maar :D
pi_137475088
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zullen we nu maar ophouden met onze bedkwaliteiten te bespreken hier?
Slim plan, ik ga eens wat aan werk/studie doen :9
pi_137475097
Oh hier wel eigen dekens trouwens. Wel 2 persoons want ik bouw altijd zo'n hutje van mijn deken en kruip daar helemaal in :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:35:23 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137475101
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat is weleens gebeurd. Moest hij heel lang overwerken voor een release ofzo. En dan kwam hij thuis en lag ik weer over heel dat bed heen. En wakker worden ho maar :D
Dat is maar goed ook. Een vrouw wakker maken omdat je ook in bed wilt is het laatste wat je wilt....
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:36:26 #70
45206 Pietverdriet
pi_137475124
Wij hebben trouwens 2 slaapkamers, ook eentje in de souterain voor als het warm is in de zomer. Is daar in de heetste zomerdagen nog steeds 16 graden
pi_137475160
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook. Een vrouw wakker maken omdat je ook in bed wilt is het laatste wat je wilt....
Ik heb gelukkig zelden tot nooit last van een ochtendhumeur ofzo. Behalve als iemand al meteen om me heen gaat lopen stressen..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:39:41 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137475192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij hebben trouwens 2 slaapkamers, ook eentje in de souterain voor als het warm is in de zomer. Is daar in de heetste zomerdagen nog steeds 16 graden
Ik vind 't wel irritant als het zo warm is. Dan slaap ik echt slecht :{
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb gelukkig zelden tot nooit last van een ochtendhumeur ofzo. Behalve als iemand al meteen om me heen gaat lopen stressen..
Ook 's avonds of 's nachts is het gevaarlijk. Dan juist eigenlijk.
pi_137475256
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik vind 't wel irritant als het zo warm is. Dan slaap ik echt slecht :{

[..]

Ook 's avonds of 's nachts is het gevaarlijk. Dan juist eigenlijk.
Zal wel per persoon verschillen dan ^^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 09:44:57 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475297
*O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137475309
Goedemorgen fotovriendjes.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:46:11 #76
45206 Pietverdriet
pi_137475318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En vriendinnetjes
pi_137475488
Dit was het dan alweer!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:57:28 #78
45206 Pietverdriet
pi_137475510
Bij think pink viel de euro
pi_137475524
Your *** eLearning site is currently unavailable.

Thank you for your patience. Please check back shortly.

}:| :r
pi_137475536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:58 schreef Puala het volgende:
Your *** eLearning site is currently unavailable.

Thank you for your patience. Please check back shortly.

}:| :r
He puala alles goed?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 09:59:31 #81
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137475544
2 bij 2 bed *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 7 maart 2014 @ 09:59:34 #82
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137475545
Hoelang vantevoren moet je zo'n tijdelijke woning van de SSH fixen? Zag dat je daar met een vriendengroep voor moet aanmelden, maar werkelijk niemand die ik ken gaat ook in Utrecht studeren. _O-
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_137475577
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef Susteren het volgende:
Hoelang vantevoren moet je zo'n tijdelijke woning van de SSH fixen? Zag dat je daar met een vriendengroep voor moet aanmelden, maar werkelijk niemand die ik ken gaat ook in Utrecht studeren. _O-
Dat hoeft niet per se hoor? Tenminste, niet toen ik studeerde. Ik zou ze even bellen en vragen hoe en wat.
pi_137475608
En ik ben aangenomen!!! HOPPA! Eindelijk.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:03:11 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137475614
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_137475626
quote:
GEFELICITEERD!!! *O* *O* *O*
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 10:05:43 #87
364681 over_hedge
pi_137475653
Dat over het filmpje waar het hier gister over ging was net op de radio :P En de politie woordvoerder zei dat ze gewoon mogen filmen en dat er onderzocht gaat worden waarom die agent zo reageerde.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 10:08:46 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137475703
quote:
*O* *G* *O*
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137475714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* *O*
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

GEFELICITEERD!!! *O* *O* *O*
TNX!

Eindelijk van dat UWV gezeik af ook :D :D
pi_137475802
quote:
Mooi man.
pi_137475907
quote:
Gefeliciteerd *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 10:20:13 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137475960
quote:
Gefeliciteerd!
pi_137475982
quote:
ja!!

Gefeliciteerd! Dat is goed nieuws zeg op de vrijdag!
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 10:23:08 #94
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137476044
quote:
Gefeliciteerd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
2 bij 2 bed *O*
Diagonaal liggen.
The summer is magic!

Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 maart 2014 @ 10:28:33 #95
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137476181
quote:
Het leek al helemaal die kant op te gaan. Als dit soort dingen snel gaan gaan ze meestal goed :Y
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_137476351
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 06:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

alsof hij weg had kunnen lopen.
Bij/achter de cameras gaan staan :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:37:09 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137476365
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:36 schreef Timmos het volgende:

[..]

Bij/achter de cameras gaan staan :)
Dan hadden ze de camera's gedraaid. En het zijn er 2 die filmen.
pi_137476478
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan hadden ze de camera's gedraaid. En het zijn er 2 die filmen.
Zal wel meevallen, zo te zien agent pas echt opzettelijk gaan filmen toen het gezeik begon ;)
pi_137476523
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:28 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het leek al helemaal die kant op te gaan. Als dit soort dingen snel gaan gaan ze meestal goed :Y
Precies meestal is dat een heel goed teken :)
pi_137476726
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:42 schreef Timmos het volgende:

[..]

Zal wel meevallen, zo te zien agent pas echt opzettelijk gaan filmen toen het gezeik begon ;)
Maar is het niet zo dat als je te kennen geeft niet gefilmd te worden dat dat gerespecteerd moet worden? Is dat echt niet zo?
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 10:53:37 #101
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137476743
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat als je te kennen geeft niet gefilmd te worden dat dat gerespecteerd moet worden? Is dat echt niet zo?
Zie jij dat ooit gebeuren op TV?
The summer is magic!

pi_137476770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:53 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dan geven ze aan er later op terug te komen en dan word overeen gekomen dat je geblurd in beeld komt. Dat zie ik hier niet gebeuren.
pi_137476826
quote:

[..]

Nou zoals oom agent dit oplost iig niet.. Het is geen regel maar als je het netjes zou vragen dan is dat meestal geen probleem, bij ons dan toch.. Net als kentekens blurren, is ook geen geschreven regel.. Alleen bijzondere teams worden meestal standaard onherkenbaar in beeld gebracht :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 10:57:29 #104
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137476829
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:42 schreef Timmos het volgende:

[..]

Je ziet de aanleiding niet. Zou me niets verbazen als er selectief geknipt is.
pi_137476865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:53 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Jij hebt het steeds over wegmisbruikers etc maar gaat hier in dit geval om een hulpverlener. Iets met een publiekelijke taak enzo ;)
pi_137476884
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:57 schreef Timmos het volgende:

[..]

Nou zoals oom agent dit oplost iig niet.. Het is geen regel maar als je het netjes zou vragen dan is dat meestal geen probleem, bij ons dan toch.. Net als kentekens blurren, is ook geen geschreven regel.. Alleen bijzondere teams worden meestal standaard onherkenbaar in beeld gebracht :)
Ik keur de oplossing ook niet goed, maar ik keur het willens en wetens doorgaan met filmen én het online kwakken ook niet goed.
pi_137476922
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je ziet de aanleiding niet. Zou me niets verbazen als er selectief geknipt is.
Hij heeft het duidelijk over niet in beeld willen, dus aanleiding zal geweest zijn dat hij gefilmd werd.. Als ervaren agent zoals hij bekend zou staan, zou hij toch beter moeten weten :)
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 11:01:17 #108
364681 over_hedge
pi_137476947
quote:

[..]

Dan moet iemand onherkenbaar in beeld als je het publiceert. Maar filmen mag gewoon. Al is het in geval van politie enzo misschien anders dat weet ik niet.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:02:13 #109
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137476981
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef Timmos het volgende:
dus aanleiding zal geweest zijn dat hij gefilmd werd.
Dat is een aanname.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:02:28 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137476989
In het volgende pand heb ik een plekje bij het raam *O*
pi_137477102
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:59 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik keur de oplossing ook niet goed, maar ik keur het willens en wetens doorgaan met filmen én het online kwakken ook niet goed.
Zou mij niet verbazen als de afdeling communicatie hier gewoon toestemming voor heeft gegeven en of er overleg is geweest met NVJ ofzo. In eerste instantie was er alleen een screenshot gebruikt.

En de afdeling communicatie/voorlichting kan het bewijs goed gebruiken voor de klacht. Politie verzoekt ons ook om incidenten te filmen toch ;)
pi_137477121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is een aanname.
Bedenk eens wat anders dan.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:06:45 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137477144
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:06 schreef Timmos het volgende:

[..]

Bedenk eens wat anders dan.
Waarom zou ik? Het zijn allemaal aanname's.
pi_137477216
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Het zijn allemaal aanname's.
Hij zegt toch vrij duidelijk wat het probleem is :D
pi_137478038
quote:
kijk aan! goed nieuws voor je, gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 11:45:23 #116
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137478316
Zat er van hier nou iemand in hongkong of nie?
pi_137478362
Ik heb gisteren wel een fietsbril uit Hong Kong binnen gekregen.
Telt dat ook? ;)
pi_137478854
quote:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_137478868
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik heb gisteren wel een fietsbril uit Hong Kong binnen gekregen.
Telt dat ook? ;)
Oakley? :P
pi_137479045
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:03 schreef Uncle het volgende:

[..]

Oakley? :P
haha nee, deze is het geworden ;)

http://www.ebay.nl/itm/22(...)id=p3984.m1497.l2649

met paar glazen die je kan wisselen.
Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen :P
pi_137479126
Heeft iemand hier toevallig een FitBit?

Oh en gefeliciteerd Wiebeldak! Super dat je een baan gevonden hebt! :D
pi_137479571
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:11 schreef xuryah het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een FitBit?

Oh en gefeliciteerd Wiebeldak! Super dat je een baan gevonden hebt! :D
Duur allemaal! :(
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:26:06 #123
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137479622
Wiebel is okee olee olee *O* *O* *O*

Goffer... Ik kan mijn eigen aantekeningen niet meer lezen :')
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_137479899
Zou een Panasonic GH4 wat zijn om mee te beginnen?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:36:59 #125
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137479977
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:34 schreef Unites het volgende:
Zou een Panasonic GH4 wat zijn om mee te beginnen?
Waarmee wil je beginnen? :+
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_137480016
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:36 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Waarmee wil je beginnen? :+
Foto- en videografie.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 12:38:23 #127
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137480032
Op naar festival no.2 voor dit jaar *O*

[ Bericht 30% gewijzigd door D_A op 07-03-2014 12:47:39 ]
pi_137480106
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op naar festival no.2 voor dit jaar *O*
Veel plezier ;)!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:42:22 #129
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137480167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:38 schreef Unites het volgende:

[..]

Foto- en videografie.
Ik vind de specificaties indrukwekkend. Totaal geen ervaring met videografie buiten dat je er nogal wat extra gear bij nodig hebt (vraag Stefan hier even voor). Op het eerste oog lijkt me het een leuke crossover om mee te beginnen, :)

Puur voor fotografie gezien zijn er leukere camera's te verzinnen...
pi_137480654
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:42 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik vind de specificaties indrukwekkend. Totaal geen ervaring met videografie buiten dat je er nogal wat extra gear bij nodig hebt (vraag Stefan hier even voor). Op het eerste oog lijkt me het een leuke crossover om mee te beginnen, :)

Puur voor fotografie gezien zijn er leukere camera's te verzinnen...
Bedankt voor je reactie. Klopt inderdaad wat je zegt, maar het gaat me voornamelijk om de videofunctie en die vind ik indrukwekkend qua specificaties. Heb ook enkele voorbeeldfilmpjes bekeken met o.a. de 4K-videofunctie en dat waren schitterende beelden. Natuurlijk wordt de markt nu eigenlijk bestormd met de 4K-videofuncties, dus misschien moet ik nog even op een camera wachten die het ook goed doet qua fotografie, want op dat punt laat de Panasonic GH4 nog wel wat steekjes vallen.

De prijs is natuurlijk ook best aantrekkelijk als je de geruchten moet geloven. Zo'n ¤1600,- voor de body alleen en daarmee dus wel wat interessanter als een Canon 5D Mark III, die wel iets prijziger is, maar wel beter scoort qua opties, functies en specificaties in het gebied van fotografie. Daarbij moet ik - als zeventienjarige - er ook zelf voor sparen, dus misschien tegen die tijd dat ik hem kan kopen (de GH4 komt sowieso pas uit in april volgens mij), zo rond de zomervakantie is de prijs misschien wat gedaald.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 13:00:27 #131
364681 over_hedge
pi_137480723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:58 schreef Unites het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Klopt inderdaad wat je zegt, maar het gaat me voornamelijk om de videofunctie en die vind ik indrukwekkend qua specificaties. Heb ook enkele voorbeeldfilmpjes bekeken met o.a. de 4K-videofunctie en dat waren schitterende beelden. Natuurlijk wordt de markt nu eigenlijk bestormd met de 4K-videofuncties, dus misschien moet ik nog even op een camera wachten die het ook goed doet qua fotografie, want op dat punt laat de Panasonic GH4 nog wel wat steekjes vallen.

De prijs is natuurlijk ook best aantrekkelijk als je de geruchten moet geloven. Zo'n ¤1600,- voor de body alleen en daarmee dus wel wat interessanter als een Canon 5D Mark III, die wel iets prijziger is, maar wel beter scoort qua opties, functies en specificaties in het gebied van fotografie. Daarbij moet ik - als zeventienjarige - er ook zelf voor sparen, dus misschien tegen die tijd dat ik hem kan kopen (de GH4 komt sowieso pas uit in april volgens mij), zo rond de zomervakantie is de prijs misschien wat gedaald.
4k klinkt leuk. Maar wat moei je er mee? Is amper vraag voor nog. En je gaat beginnen met fotografie en koopt meteen een camera van 1600 euro? Waarom niet simpel beginnen?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:00:41 #132
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137480733
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:58 schreef Unites het volgende:

[..]

Vraag die je je ook even moet stellen: Stel nou het bevalt, kun je dan vooruit met de GH4? Of is het dan "weggegooid geld" als je toch door wilt stromen naar een MK3 met bijbehorende accesoires.
pi_137480781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:00 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Vraag die je je ook even moet stellen: Stel nou het bevalt, kun je dan vooruit met de GH4? Of is het dan "weggegooid geld" als je toch door wilt stromen naar een MK3 met bijbehorende accesoires.
Weggegooid geld is het denk ik sowieso nooit. Ik denk dat zo'n degelijke camera altijd wel waarde blijft behouden. Dus mocht ik na een poos 'klaar zijn' voor een ander toestel, dan kan ik de GH4 misschien verkopen en dan zelf bijleggen voor een nieuwe.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 13:06:25 #134
364681 over_hedge
pi_137480890
Waarom begin je niet met een goedkopere camera, en koop er een leuke film lens bij, en nog een leuke zoomlens (oid) En ga daar eerst eens mee oefenen en experimenteren voordat je zoveel geld uitgeeft.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:06:28 #135
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137480892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Weggegooid geld is het denk ik sowieso nooit. Ik denk dat zo'n degelijke camera altijd wel waarde blijft behouden. Dus mocht ik na een poos 'klaar zijn' voor een ander toestel, dan kan ik de GH4 misschien verkopen en dan zelf bijleggen voor een nieuwe.
Dat werkt wel met glaswerk zo, maar camera's kiepen nog steeds redelijk hard naar beneden ;(
Verder ben ik het eens met mijn bovenbuurman...
pi_137480902
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Fototoestellen kelderen in waarde zodra je de winkel uitloopt..
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:22:35 #137
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137481417
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:06 schreef DonJames het volgende:

[..]

Fototoestellen kelderen in waarde zodra je de winkel uitloopt..
:Y

Canon 60D als voorbeeld:

pi_137481475
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Canon 60D als voorbeeld:

[ afbeelding ]
Au.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:26:02 #139
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137481534
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:24 schreef Puala het volgende:

[..]

Au.
Je voelt mijn pijn he ;(
pi_137481542
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef Timmos het volgende:

[..]

Duur allemaal! :(
Ja klopt, maar als het écht werkt wel het geld waard denk ik!
pi_137481597
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:22 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Canon 60D als voorbeeld:

[ afbeelding ]
Dat is nieuwwaarde over een tijdsbestek van 2 jaar...

Denk dat er eerder gedoeld wordt op de afschrijving tussen iets nieuw aanschaffen, wat 5 minuten later in feite al tweedehands is en dus een stuk minder waard ;)
pi_137481606
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:26 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Je voelt mijn pijn he ;(
Ik heb de 50D. Die wil ik niet zien denk ik ;(
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:29:49 #143
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137481665
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:27 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dat is nieuwwaarde over een tijdsbestek van 2 jaar...

Denk dat er eerder gedoeld wordt op de afschrijving tussen iets nieuw aanschaffen, wat 5 minuten later in feite al tweedehands is en dus een stuk minder waard ;)
Dat is met ongeacht welk product het geval. Deze heer gaat er van uit dat hij over een X tijdsbestek niet heel veel verlies denkt te maken op een body als hij wilt overstappen naar (semi-)pro
pi_137481951
Zo jongens mijn weekend is in zicht :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:41:59 #145
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137482038
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:38 schreef Mironda90 het volgende:
Zo jongens mijn weekend is in zicht :)
Ik kijk de uren weg....

* Merlijn heeft geen zin vandaag :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 13:42:49 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137482059
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:41 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik kijk de uren weg....

* Merlijn heeft geen zin vandaag :@
* Ynske sluit aan in de rij
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:43:27 #147
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137482077
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

* Ynske sluit aan in de rij
Als jij nou de linkerkant pakt, kijk ik de rechteruren weg :P
pi_137482189
Bedankt iedereen! Het werd wel eens tijd ook :D Voor diegenen (niet hier in dit topic hoor) die zo nu en dan vertelden dat er altijd wel werk is als je werkloos bent: Verlies je baan op dit moment, en eens kijken of je binnen een week weer werk hebt. :D NEEN :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:49:19 #149
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137482274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Bedankt iedereen! Het werd wel eens tijd ook :D Voor diegenen (niet hier in dit topic hoor) die zo nu en dan vertelden dat er altijd wel werk is als je werkloos bent: Verlies je baan op dit moment, en eens kijken of je binnen een week weer werk hebt. :D NEEN :D
Het is erg lokatie en brancheafhankelijk, maar over het algemeen heb je gelijk. Maar ik vind het goed dat je nu weer lekker aan de slag kunt. Kleurt gelijk je toekomst een stuk zonniger :) Mag ik vragen wat je voor werk gaat doen ?
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 13:49:47 #150
364681 over_hedge
pi_137482289
quote:
Eerst je proeftijd maar eens doorkomen. :P
})
pi_137482354
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Het is erg lokatie en brancheafhankelijk, maar over het algemeen heb je gelijk. Maar ik vind het goed dat je nu weer lekker aan de slag kunt. Kleurt gelijk je toekomst een stuk zonniger :) Mag ik vragen wat je voor werk gaat doen ?
Ik ga er wel iets op achteruit maar dat neem ik voor lief aangezien ik magazijn chef was en nu weer als magazijn medewerker begin maar wel met de kans om door te groeien. En hier komt nog bij dat veel artikelen op maat gemaakt moeten worden dus er zit ook een technische kant aan. Dus niet domweg orders lopen. En mijn heftruck certificaat wordt verlengt dmv een korte cursus.
pi_137482367
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Eerst je proeftijd maar eens doorkomen. :P
})
Daar heb ik alle vertrouwen in.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:53:01 #153
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137482391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:51 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik ga er wel iets op achteruit maar dat neem ik voor lief aangezien ik magazijn chef was en nu weer als magazijn medewerker begin maar wel met de kans om door te groeien. En hier komt nog bij dat veel artikelen op maat gemaakt moeten worden dus er zit ook een technische kant aan. Dus niet domweg orders lopen. En mijn heftruck certificaat wordt verlengt dmv een korte cursus.
Opstappen vanuit een bestaande positie is altijd makkelijker :Y Wel tof dat ze meteen dat certificaat aanpakken :D
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 13:53:52 #154
364681 over_hedge
pi_137482434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Daar heb ik alle vertrouwen in.
Mooi zo *O*
pi_137482463
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:29 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dat is met ongeacht welk product het geval. Deze heer gaat er van uit dat hij over een X tijdsbestek niet heel veel verlies denkt te maken op een body als hij wilt overstappen naar (semi-)pro
Als je geen verlies wilt maken op gear dan moet je tweedehands kopen. Lenzen blijven vrij lang waardevast en bodies iets korter dus die zul je sneller van de hand moeten doen.

Het is zelfs al vrij snel voordeliger om (tweedehands) te kopen en daarna weer te verkopen dan om iets te huren ;)
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 13:55:54 #156
364681 over_hedge
pi_137482484
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef Uncle het volgende:

[..]

Als je geen verlies wilt maken op gear dan moet je tweedehands kopen. Lenzen blijven vrij lang waardevast en bodies iets korter dus die zul je sneller van de hand moeten doen.

Het is zelfs al vrij snel voordeliger om (tweedehands) te kopen en daarna weer te verkopen dan om iets te huren ;)
Ja, en als je beetje geluk hebt kan je er zelfs nog winst op maken.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:56:07 #157
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137482492
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef Uncle het volgende:

[..]

:D Zo had ik het nog niet bekeken...
pi_137482563
quote:
Ik weet er alles van ;( Dus echt fijn voor je :)
Zelf heb ik maandag ook een sollicitatie gesprek :) Hoop dat dat wat wordt!
pi_137482609
Nou jongens ik trap hem alvast af. weekend *O*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:59:59 #160
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137482614
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef xuryah het volgende:

[..]

Je had toch laatst iets met een proefdag :?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:00:16 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137482624
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou jongens ik trap hem alvast af. weekend *O*
Ik moet nog 2 uur -O- En ook nog verplicht borrelen :P
pi_137482687
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik moet nog 2 uur -O- En ook nog verplicht borrelen :P
Oeh borrelen :9
pi_137482698
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:58 schreef xuryah het volgende:

[..]

Erg veel succes!

Ik had het 'geluk' dat ik 13 maanden WW had opgebouwd maar ik kan mij best voorstellen dat er genoeg mensen zijn die het met veel minder maanden moeten doen waardoor je al snel in de bijstand beland en dan heb je pas echt een probleem omdat je dan hoogst waarschijnlijk ook je huis verliest. En probeer dan in die stress nog maar eens opzoek te gaan naar werk.
En dan komen die achterlijke uit Den haag ook nog eens met dat voorstel dat je dan verplicht, voor 800,- bijstand in de maand moet gaan werken. Echt te bizar voor woorden. Als mij dat had overkomen had ik compleet door gedraaid denk ik.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 14:03:38 #164
364681 over_hedge
pi_137482724
Gebruikt hier iemand eigenlijk wel eens oude lenzen op hun dslr? Dus van leica o.i.d?
pi_137483020
Wat is eigenlijk het verschil tussen een Panasonic GH4 en een GH4H?
pi_137483068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:03 schreef over_hedge het volgende:
Gebruikt hier iemand eigenlijk wel eens oude lenzen op hun dslr? Dus van leica o.i.d?
zou wel willen :Y Maar kom nooit iets interessants tegen op een markt ofzo.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 14:14:39 #167
364681 over_hedge
pi_137483109
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

zou wel willen :Y Maar kom nooit iets interessants tegen op een markt ofzo.
Ik zit beetje op marktplaats te kijken. Maar zitten nog best leuke lensjes tussen voor rond de 300 euro. Zijn vaak lekker lichtsterk.
pi_137483129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik zit beetje op marktplaats te kijken. Maar zitten nog best leuke lensjes tussen voor rond de 300 euro. Zijn vaak lekker lichtsterk.
Mja weet eigenlijk niet waar ik naar moet kijken wat defecten betreft en of ze op mijn camera passen enzo :@
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 14:16:24 #169
364681 over_hedge
pi_137483162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja weet eigenlijk niet waar ik naar moet kijken wat defecten betreft en of ze op mijn camera passen enzo :@
http://www.digitalecamera.me/oude_lenzen_op_nieuwe_cameras staat wel wat informatie over
pi_137483169
quote:
Thanx!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:17:11 #171
45206 Pietverdriet
pi_137483182
quote:
Ik mag van mezelf niet beginnen aan oud spul op ebay kopen, als ik zie waarvoor hasselblads etc soms weggaan zou ik zo een hele kast vol hebben.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 14:18:23 #172
364681 over_hedge
pi_137483223
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik mag van mezelf niet beginnen aan oud spul op ebay kopen, als ik zie waarvoor hasselblads etc soms weggaan zou ik zo een hele kast vol hebben.
:D Ik moet ook best wel oppassen met te veel op marktplaats kijken. Anders heb ik straks opeens allemaal lenzen er bij. Al wil ik misschien wel echt een zoomlens nog kopen voordat ik op vakantie ga.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:20:13 #173
45206 Pietverdriet
pi_137483281
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:D Ik moet ook best wel oppassen met te veel op marktplaats kijken. Anders heb ik straks opeens allemaal lenzen er bij. Al wil ik misschien wel echt een zoomlens nog kopen voordat ik op vakantie ga.
Een zoomlens zou ik geen oudje willen, die zijn de laatste 20 jaar enorm veel beter geworden, maar vaste brandpunt lenzen waren 35-40 jaar geleden al vreselijk goed.
pi_137483306
Die oude besjes hebben die autofocus enzo?
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 14:21:15 #175
364681 over_hedge
pi_137483318
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een zoomlens zou ik geen oudje willen, die zijn de laatste 20 jaar enorm veel beter geworden, maar vaste brandpunt lenzen waren 35-40 jaar geleden al vreselijk goed.
Zitten ook nog wel goede tussen hoor, sowieso lichtsterk wat wel fijn is. Maar wil ook nog een 50mm om mee te filmen.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 14:21:27 #176
364681 over_hedge
pi_137483324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee dat niet.
pi_137483420
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je had toch laatst iets met een proefdag :?
Nee ging uiteindelijk niet door. Hij had toch voor iemand anders gekozen.. :(
pi_137483457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee dat niet.
Ik ben niet bepaald een held in manual focus ^^
pi_137483501
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:02 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Erg veel succes!

Ik had het 'geluk' dat ik 13 maanden WW had opgebouwd maar ik kan mij best voorstellen dat er genoeg mensen zijn die het met veel minder maanden moeten doen waardoor je al snel in de bijstand beland en dan heb je pas echt een probleem omdat je dan hoogst waarschijnlijk ook je huis verliest. En probeer dan in die stress nog maar eens opzoek te gaan naar werk.
En dan komen die achterlijke uit Den haag ook nog eens met dat voorstel dat je dan verplicht, voor 800,- bijstand in de maand moet gaan werken. Echt te bizar voor woorden. Als mij dat had overkomen had ik compleet door gedraaid denk ik.
Ik heb geen WW en kan geen bijstandsuitkering vragen.
Woon wel op mezelf, met mijn vriend dan (koophuis) en heb geen diploma door stoppen met studie.
En daardoor ook nog eens een studieschuld van tienduizenden euro's.
Enige wat ik aan "inkomsten" heb is zorgtoeslag. Dat wordt ook steeds minder. En alleen mn zorgverzekering is al 130 euro (met aanvullende verzekering). En heb nog andere rekeningen natuurlijk. Pfff. Dus ik word steeds verdrietiger ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door xuryah op 07-03-2014 14:32:58 ]
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:29:27 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137483564
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nee ging uiteindelijk niet door. Hij had toch voor iemand anders gekozen.. :(
-O-
pi_137483575
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb geen WW en kan geen bijstandsuitkering vragen.
Woon wel op mezelf, met mijn vriend dan (koophuis) en heb geen diploma door stoppen met studie.
En daardoor ook nog eens een schuld van tienduizenden euro's.
Enige wat ik aan "inkomsten" heb is zorgtoeslag. Maar alleen mn zorgverzekering is al 130 euro (met aanvullende verzekering). En heb nog heel veel andere rekeningen natuurlijk. Pfff. Dus ik word steeds verdrietiger ;(
Zijn jij en je vriend fiscaal partner toevallig?
pi_137483616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zijn jij en je vriend fiscaal partner toevallig?
Nee
pi_137483653
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:31 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nee
Oke :) anders had je nog wat centjes terug kunnen krijgen bij de belasting.
pi_137483699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oke :) anders had je nog wat centjes terug kunnen krijgen bij de belasting.
Oh oke.. jammer ;(
pi_137483821
Ik ga het morgen anders aanpakken. Lekker een dagje naar Texel O+
pi_137483901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:33 schreef xuryah het volgende:

[..]

Oh oke.. jammer ;(
Prima instelling :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:56:26 #187
45206 Pietverdriet
pi_137484392
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zitten ook nog wel goede tussen hoor, sowieso lichtsterk wat wel fijn is. Maar wil ook nog een 50mm om mee te filmen.
Op ebay.de barst het van de tweedehands 50mm's f1.4
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:56:48 #188
45206 Pietverdriet
pi_137484403
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee
pi_137484455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:41 schreef Uncle het volgende:

[..]

Prima instelling :')
:?
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 14:58:53 #190
364681 over_hedge
pi_137484463
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Op ebay.de barst het van de tweedehands 50mm's f1.4
Maar eens ff kijken dan. Die oude lenzen vind ik ook wel handig dat je je diafragma op de lens zelf kan aanpassen.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 15:04:42 #191
364681 over_hedge
pi_137484632
Oke kijk niet te veel op ebay.de als je niet te veel lenzen wilt kopen.
pi_137484683
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef xuryah het volgende:

[..]

:?
Dat ik niet weet of in jullie situatie fiscaal partnerschap voordeel biedt, maar dat je dat zelf schijnbaar ook niet weet als je reageert met een 'oh oke, jammer'. En dat zijn dingen die je gewoon wel hoort te weten! Helemaal in het licht van het verhaaltje dat je vlak daarboven post.

Hoe mensen in een situatie komen waarin ze zitten vind ik nooit zo interessant, omdat dat altijd achteraf lullen is. Dat voegt dus niets toe. Hoe mensen met een situatie omgaan om er weer uit te komen vind ik altijd des te interessanter ;)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2014 @ 15:07:52 #193
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_137484716
vandaag m'n 8mm fisheye verkocht, als het meezit komt morgen m'n 16mm binnen. :)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_137484740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:07 schreef Tokus het volgende:
vandaag m'n 8mm fisheye verkocht, als het meezit komt morgen m'n 16mm binnen. :)
_O_
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:13:00 #195
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137484875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Uncle het volgende:

[..]

Dat ik niet weet of in jullie situatie fiscaal partnerschap voordeel biedt, maar dat je dat zelf schijnbaar ook niet weet als je reageert met een 'oh oke, jammer'. En dat zijn dingen die je gewoon wel hoort te weten! Helemaal in het licht van het verhaaltje dat je vlak daarboven post.

Hoe mensen in een situatie komen waarin ze zitten vind ik nooit zo interessant, omdat dat altijd achteraf lullen is. Dat voegt dus niets toe. Hoe mensen met een situatie omgaan om er weer uit te komen vind ik altijd des te interessanter ;)
Ik zou geen fiscaal partner willen worden met iemand die tienduizenden euro's schuld heeft :@
pi_137484978
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zou geen fiscaal partner willen worden met iemand die tienduizenden euro's schuld heeft :@
Studieschuld kan in mindering gebracht worden op het Box 3-vermogen (Sparen en beleggen). ;)

Fiscaal partnerschap kan wel weer nadelen hebben voor eventuele toeslagen maar dat is ook afhankelijk van het inkomen van de partner :P En bij eventueel overlijden gaan de schulden ook over naar de partner.
pi_137485078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:16 schreef Uncle het volgende:

[..]

Studieschuld kan in mindering gebracht worden op het Box 3-vermogen (Sparen en beleggen). ;)

Fiscaal partnerschap kan wel weer nadelen hebben voor eventuele toeslagen maar dat is ook afhankelijk van het inkomen van de partner :P En bij eventueel overlijden gaan de schulden ook over naar de partner.
Dat laatste niet hoor.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:20:38 #198
45206 Pietverdriet
pi_137485107
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar eens ff kijken dan. Die oude lenzen vind ik ook wel handig dat je je diafragma op de lens zelf kan aanpassen.
Yep, en het zit op de juiste plek, op een ring op het objectief.
Daar had het wmb mogen blijven.
Een DSLR heeft veel te veel menu en lcd gedreven shit
ISO? gewoon een ring links bovenop
Diafragma? Een ring op de lens
Sluitertijd? Gewoon een ring rechts boven
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 maart 2014 @ 15:23:56 #199
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137485218
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:07 schreef Tokus het volgende:
Je hebt je weten te verdubbelen :')
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 maart 2014 @ 15:25:14 #200
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_137485269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:23 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Je hebt je weten te verdubbelen :')
ja. en van 3.5 naar 2.8. en van aps-c naar fullframe.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_137485442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ik weet heus wel hoe dat zit, ongeveer. En ik weet ook dat het nadelen heeft, dus daarom hebben we dat niet.
Mijn vriend houd zich meer met dit soort dingen bezig trouwens.
Ik ben maar 22 he, "fiscaal partner" klinkt ook wel erg serieus enzo.
We hebben ook niet samen een huis ofzo. Voor ons is het waarschijnlijk alleen maar nadelig.
Maar ik bedoelde meer van "oh oke jammer", dat elke cent die ik kan ontvangen wel fijn zou zijn.
pi_137485600
Kan iemand mij misschien uitleggen wat het verschil tussen een Panasonic GH4 en een GH4H? :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:38:45 #203
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137485714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:34 schreef Unites het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen wat het verschil tussen een Panasonic GH4 en een GH4H? :)
Volgens mij is de GH4 alleen de body en heeft de GH4H de Lumix Vario kitlens
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 maart 2014 @ 15:40:18 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137485761
En weer een uur tot half 6 afgetikt...
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:47:40 #205
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137485979
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:40 schreef Ynske het volgende:
En weer een uur tot half 6 afgetikt...
Kunnen we nu eens gaan bedenken wat we gaan eten straks...
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 maart 2014 @ 15:59:36 #206
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137486339
quote:
Niet van Leica, maar afgezien van mijn Tamron 90mm macro zijn de jongste lenzen die ik gebruik van midden jaren 90. De rest is allemaal beduidend ouder.

Gebruik dat spul trouwens omdat het leuk is om te verzamelen en afgezien van wat uitgesproken cultlenzen lekker voordelig in aanschaf is.
Wil je echter op zijn 2014's fotograferen, gebruik dan spullen van 2014.
pi_137486402
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:47 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Kunnen we nu eens gaan bedenken wat we gaan eten straks...
Wij nasi met saté.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:03:19 #208
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137486427
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij nasi met saté.
Wij iets wat niet samen gaat met afvallen :X
pi_137486436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Oh wat ga je eten?

Oh ja trouwebs. Als je wilt afvallen hoef je echt niet alleen maar aan de sla hoor :) Als ik alleen al snoep en frisdrank laat staan val ik zo 1 kg per week af :)
pi_137486461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Pizza? Friet?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:04:35 #211
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137486470
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat ga je eten?
kapsalon :')
En twee uur later weer vol aan de bak, ik heb een week stilstaan in te halen met hardlopen
pi_137486472
Ik heb nog een pan bloemkool, dus denk pasta met bloemkool en een beetje kaas :)
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 16:05:37 #214
364681 over_hedge
pi_137486507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Niet van Leica, maar afgezien van mijn Tamron 90mm macro zijn de jongste lenzen die ik gebruik van midden jaren 90. De rest is allemaal beduidend ouder.

Gebruik dat spul trouwens omdat het leuk is om te verzamelen en afgezien van wat uitgesproken cultlenzen lekker voordelig in aanschaf is.
Want? De kwaliteit van die lenzen is gewoon goed. In sommige gevallen zelfs beter. Je moet alleen wel zelf scherpstellen en niet alles met je menu tjes instellen.
pi_137486508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Merlijn het volgende:

[..]

En twee uur later weer vol aan de bak, ik heb een week stilstaan in te halen met hardlopen
je was te snel :P

Ik denk dat ik vanavond ook ga lopen ipv morgen anders moet ik om half 6 mijn nest uit.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:06:14 #216
45206 Pietverdriet
pi_137486527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Cultlezen zoals de 20mm flektogon van Zeiss?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:07:02 #217
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137486555
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

20mm flektogon..?
De WATTES? :D
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 16:08:03 #218
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137486580
quote:
flektogon
Kan je dat eten?
The summer is magic!

FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 16:08:15 #219
364681 over_hedge
pi_137486588
pi_137486609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:04 schreef Merlijn het volgende:

[..]

ik ga vanavond een lekkere pizza maken :D Vind dat ik dat wel mag :D heb net hardgelopen en ga zo nog even sporten :D heb er nu al trek in!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:17:37 #221
45206 Pietverdriet
pi_137486887
Zoals is de link van over hedge staat, een objectief wat extreem groothoek combineerd met nul vertekening, zet hem op f8 en je hebt een vrijwel ideaal objectief voor architectuurfotografie
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 maart 2014 @ 16:23:31 #222
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137487055
quote:

[..]

Cultlezen zoals de 20mm flektogon van Zeiss?
Ik heb nogal wat lenzen langs zien komen die volkomen cult zijn. De Jena Flektogons zijn allemaal cult, die 20mm steekt daar nog eens bovenuit omdat er niet zo bar veel van zijn als bijvoorbeeld een Flek 35.

In macroland zie je dat bijvoorbeeld mijn Tokina AT-X M90 de bijnaam Bokina heeft gekregen en sedertdien soms voor boven zijn historische kostprijs wordt verkocht, zeker als er een adapterbare vatting op zit (Contax/Olympus/Nikon of Pentax). Iets dergelijks geldt voor de Kiron 2.8/105mm macro.

Zelfs AF-lenzen hebben soms een cultstatus, denk maar eens aan de Minolta AF 4/70-210mm, de 'beercan' die toen hij herontdekt werd voor idiote prijzen over de bay ging. Inmiddels is de beercan weer een beetje over het toppunt heen, zijn Nikon evenknie (Nikkor 4/70-210) vliegt inmiddels alweer door de geluidsbarriere omdat ergens op interpret te lezen is dat er maar 3000 van zijn gebouwd.
jammer, ik had er graag een op mijn Kodak Foolframe gehad

Concluderend moet je waakzaam worden op de verkoopprijzen als een lens een nickname begint te ontwikkelen :')
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 maart 2014 @ 16:24:20 #223
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137487095
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Kan je dat eten?
Alleen als je van scherp houdt :')
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 16:30:56 #224
364681 over_hedge
pi_137487365
Goed geregeld *O* Mijn vriendin haalt me zo op van mijn werk. 8-)
pi_137487566
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:30 schreef over_hedge het volgende:
Goed geregeld *O* Mijn vriendin haalt me zo op van mijn werk. 8-)
luxe hoor :D
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 16:43:12 #226
364681 over_hedge
pi_137487769
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:36 schreef Mironda90 het volgende:

[..]

luxe hoor :D
Ja. :) En voor haar kleine moeite, omdat ze er toch al zo ongeveer langs komt alleen even een andere afslag moet nemen. Maar scheelt mij weer 25 min reistijd.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:11:34 #227
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137488838
Vandaag zoooo'n leuke meid tegengekomen in Maastricht! Ze zei gewoon uit het niets dat ik heerlijk rook, en toen liep ik stukje met d'r en hadden we het over geuren etc. Uiteindelijk bijna uur gesproken, ze was erg intelligent en zag er werkelijk prachtig uit. Net gekleed, goede stijl en prachtig gezicht. Uiteindelijk moest ik nog naar de Bijenkorf, heb ik afscheid genomen zonder d'r nummer te vragen. :')

Waarom heb ik het niet gedaan, voel me zo stom nu he. :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_137488976
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:11 schreef Susteren het volgende:
Vandaag zoooo'n leuke meid tegengekomen in Maastricht! Ze zei gewoon uit het niets dat ik heerlijk rook, en toen liep ik stukje met d'r en hadden we het over geuren etc. Uiteindelijk bijna uur gesproken, ze was vrij intelligent volgens mij en zag er werkelijk prachtig uit. Net gekleed, goede stijl en prachtig gezicht. Uiteindelijk moest ik nog naar de Bijenkorf, heb ik afscheid genomen zonder d'r nummer te vragen. :')

Tsja, volgende keer beter, ik vond haar toch al niet zo bij je passen :P
pi_137489007
Oh ja, en fok die sjit, het is tijd om naar huis te gaan. Weekend! *O*
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 maart 2014 @ 17:47:02 #230
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137490018
quote:
Vandaag zoooo'n leuke meid tegengekomen in Maastricht! Ze zei gewoon uit het niets dat ik heerlijk rook, en toen liep ik stukje met d'r en hadden we het over geuren etc. Uiteindelijk bijna uur gesproken, ze was erg intelligent en zag er werkelijk prachtig uit. Net gekleed, goede stijl en prachtig gezicht. Uiteindelijk moest ik nog naar de Bijenkorf, heb ik afscheid genomen zonder d'r nummer te vragen. :')

Bang dat ze onraad zou ruiken :?
pi_137490689
quote:
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan *O* !
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:26:20 #232
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137491297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef DonJames het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 7 maart 2014 @ 18:28:33 #233
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137491359
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:14 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jaa klopt had je gelijk in. Moet voortaan beter luisteren als je zoiets zegt terwijl ik met een meisje aan het praten ben. ;)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:56:29 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137494328
Zij vroeg jou niet naar je nummer dus was toch niks geworden grt.
Huilen dan.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 20:10:38 #235
73911 ultra_ivo
pi_137494807
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:28 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

We beginnen een soort van FOT wet te krijgen, als het niet erop lijkt binnen een week beklonken te worden dan is het niks ;).
Feli Wiebeldak
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 20:12:30 #236
73911 ultra_ivo
pi_137494866
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:57 schreef Timmos het volgende:

[..]

Heb ik een keer selectief toegepast bij een demo waar ik co-organisator en fotograaf was. De liason mensen van de politie die heel netjes en fatsoenlijk waren alleen op de rug gefotografeerd, de hinderlijk aanwezige stillen die ons uitgebreid op de foto zetten ook herkenbaar gefotografeerd. Een van de liason agenten moest er zelf om lachen.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 maart 2014 @ 20:18:37 #237
73911 ultra_ivo
pi_137495066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:23 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik heb nogal wat lenzen langs zien komen die volkomen cult zijn. De Jena Flektogons zijn allemaal cult, die 20mm steekt daar nog eens bovenuit omdat er niet zo bar veel van zijn als bijvoorbeeld een Flek 35.

In macroland zie je dat bijvoorbeeld mijn Tokina AT-X M90 de bijnaam Bokina heeft gekregen en sedertdien soms voor boven zijn historische kostprijs wordt verkocht, zeker als er een adapterbare vatting op zit (Contax/Olympus/Nikon of Pentax). Iets dergelijks geldt voor de Kiron 2.8/105mm macro.

Zelfs AF-lenzen hebben soms een cultstatus, denk maar eens aan de Minolta AF 4/70-210mm, de 'beercan' die toen hij herontdekt werd voor idiote prijzen over de bay ging. Inmiddels is de beercan weer een beetje over het toppunt heen, zijn Nikon evenknie (Nikkor 4/70-210) vliegt inmiddels alweer door de geluidsbarriere omdat ergens op interpret te lezen is dat er maar 3000 van zijn gebouwd.
jammer, ik had er graag een op mijn Kodak Foolframe gehad

Concluderend moet je waakzaam worden op de verkoopprijzen als een lens een nickname begint te ontwikkelen :')
Zoiets ja. Ik heb een aantal klassiekers gekocht in de tijd voordat het in was om klassiek te kopen (en ook wel eens wat voor sok meegenomen). Jupiters in de tijd dat je die nog voor 2-3 tientjes kreeg. En niet te vergeten m'n grote favoriet de 2.5/135 tak.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:21:28 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137495148
quote:

Beter begint je facebookspeurttocht nu.
pi_137498067
http://www.noordhollandsd(...)-NSS-weren?lref=vpll

Gelukkig mag een wapen daarna weer wel :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:31:41 #240
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_137498076
* Merlijn stuk is...

Hardlopen, hardwandelen ( :') ) en daarna nog eens buikspierdinges inhalen. En dan nog een dikke :6 van de weegschaal na krijgen :'(

Ik ga maar top gear kijken... maakt mijn avond toch nog een beetje goed.
pi_137501104
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:31 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn stuk is...

Hardlopen, hardwandelen ( :') ) en daarna nog eens buikspierdinges inhalen. En dan nog een dikke :6 van de weegschaal na krijgen :'(

Ik ga maar top gear kijken... maakt mijn avond toch nog een beetje goed.
Ben ook weggeweest wegens chronisch tijdgebrek morgen. Ging gisteren toch beter volgens de statistieken.. Ik had het idee juist van andersom.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 maart 2014 @ 06:09:31 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137506945
Zaterdagmorgen en deze zot is wakker om 6 uur :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137507363
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 06:09 schreef Ynske het volgende:
Vrijwillig of onvrijwillig?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 maart 2014 @ 08:40:15 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137507441
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vrijwillig of onvrijwillig?
niet gepland, was wakker.
Boek maar uitgelezen. Aankleden en op weg naar mn eerste afspraak van vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137507479
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

niet gepland, was wakker.
Boek maar uitgelezen. Aankleden en op weg naar mn eerste afspraak van vandaag
Succes vandaag. Wij zijn op weg naar Texel.
pi_137507504
  FOK!fotograaf zaterdag 8 maart 2014 @ 08:57:17 #247
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137507570
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mogguh!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_137507582
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Bang dat ze onraad zou ruiken :?
:')
pi_137507585
Goedemorgen :)!
pi_137507595
Haat aan traject controle op de A2
  FOK!fotograaf zaterdag 8 maart 2014 @ 09:03:23 #251
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137507623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 09:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haat aan traject controle op de A2
De dag begonnen met een boete op de deurmat?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_137507956
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 09:03 schreef Xilantof het volgende:

[..]

De dag begonnen met een boete op de deurmat?
Nee moest er langs vind het gewoon irritant haha.
pi_137508063
Voor het eerst in maanden geen plannen voor het weekend! Heerlijk met dit weer :)
Zelfs de boodschappen heb ik al gedaan.
pi_137509282
Zo maar is het fietspakje aan, en een lekker stuk fietsen door de bossen op de mountainbike.
Morgen gaat het leren pakkie aan, dan fijn weer het eerste ritje op de motor :D

Heerlijk zo'n weekend met dit weertje!
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 maart 2014 @ 12:06:10 #255
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137510115
Eerste helft van dag zit er zo ongeveer op. Vanmorgen even iemand wegbrengen dus voor de terugrit met dit licht de ouwe Kodak Foolframe DCS mee met de 19-35mm voor een ochtendje groothoekeren.
Kermen om ellende.

Op een meter of vier van me landt een roodborstje.
Een paar meter verder loopt een paartje scholeksters
Er vliegt van alles laag over mijn hoofd
En mijn 400mm ligt dertig kilometer verderop 8)7

Eerst maar eens kijken wat de opbrengst van vanmorgen is.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:27:06 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137511695
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:12 schreef Flipmoehoe het volgende:
Zo maar is het fietspakje aan, en een lekker stuk fietsen door de bossen op de mountainbike.
Morgen gaat het leren pakkie aan, dan fijn weer het eerste ritje op de motor :D

Heerlijk zo'n weekend met dit weertje!
Heel verstandig. Ik ga m'n KTM zo ook uitlaten.

Huilen dan.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:27:20 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137511703
Maar eerst ontbijtje.
Huilen dan.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 maart 2014 @ 13:33:31 #258
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137511818
Van vanmorgen bij het landelijk gelegen Almere.

Wind turbines by Ouwesok, on Flickr

Met de Kodak DCS Pro SLR/n en de Cosina 3.5-4.5/19-35mm
  zaterdag 8 maart 2014 @ 13:42:48 #259
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137512003
Lekkere plaat heur :Y . Alleen die windmolen op de achtergrond direct links van die op de voorgrond zou ik eventjes 'laten verdwijnen'.
Huilen dan.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 maart 2014 @ 15:10:33 #260
372645 spreading
pi_137513887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 06:09 schreef Ynske het volgende:
Das uitslapen, toen zat ik al op de fiets richting men werk ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 maart 2014 @ 16:08:54 #261
300347 MrManuel
pi_137515126
Goedemiddag allemaal!

* MrManuel heeft door het lekkere weer zin in het festival seizoen!
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_137516342
Ikea overleefd, we zijn nog bij elkaar :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:55:34 #263
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137516365
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:54 schreef DonJames het volgende:
Ikea overleefd, we zijn nog bij elkaar :')
_O-
pi_137518305
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:55 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

_O-
+1 haha
Nog genoten van de Zweedse balletjes?
pi_137519501
Wat een geweldige dag :) terrasje gezeten en een stuk gefietst :) vanavond nog even wat drankjes doen!! Hier nog plannen ? :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:04:01 #266
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137520212
Vanavond filmkijken bij een vriend van me, morgen fietsen
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 maart 2014 @ 19:13:44 #267
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137520542
Die molens van vanmorgen nog een keer, nu wat meer panorama en wat meer de Flevolandse blik
Paar rietpluimen, dijk op de achtergrond en verder een heleboel niks met een wolkje erboven

pi_137520746
Okay I got some shit to explain.

Gister was het plan om de camera te kopen, ben er dus geweest, camera in m'n handen gehad etc. praatje gemaakt met verkoper. Uiteindelijk had ik toch het gevoel dat ik me nu geen camera kan veroorloven. Salaris was minder dan ik had verwacht, en met m'n maandelijkse kosten kom ik niet uit.

Ik ben jullie natuurlijk niks verschuldigd, maar ik wilde eventjes dit ophelderen! Waarschijnlijk heb ik medio Juni een vakantiebaan, en ik ben van plan te gaan sparen voor een D7000/D7100 al dan niet tweedehands body. Aangezien ik dan een groter budget zal hebben.

Hoop dat jullie het begrijpen!

:X
pi_137520961
-O-

maar verstandige keuze lijkt me dan toch
pi_137522875
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef Uncle het volgende:
-O-

maar verstandige keuze lijkt me dan toch
Financieel was het genoodzaakt. Verstandiger in dat opzicht ja, sparen weer maar, eventueel de D5200/D7000/D7100. Dit opent weer andere deuren
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:49:40 #271
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137524585
Sfeerplaatje van vandaag.

Huilen dan.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:54:42 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137524744
Haters kom er maar in.
Huilen dan.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 maart 2014 @ 21:30:07 #273
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137526202
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Haters kom er maar in.
Hoezo haten :?
't Scheelt je dertig procent in de bandenkosten als je dat voorwiel gewoon zoveel mogelijk in de lucht houdt en omdat je hoger zit is qua zicht ook nog stukken beter en dat komt de verkeersveiligheid alleen maar ten goede.
En met voldoende wind mee spaar je ook nog eens wat brandstof uit
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:32:18 #274
45206 Pietverdriet
pi_137526295
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Haters kom er maar in.
Hoezo haters, orgaandonoren leveren een grote bijdrage
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:33:43 #275
45206 Pietverdriet
pi_137526378
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef Ouwesok het volgende:
Die molens van vanmorgen nog een keer, nu wat meer panorama en wat meer de Flevolandse blik
Paar rietpluimen, dijk op de achtergrond en verder een heleboel niks met een wolkje erboven

[ link | afbeelding ]
wat nou vol denk ik dan
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:40:49 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137526708
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:30 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Hoezo haten :?
't Scheelt je dertig procent in de bandenkosten als je dat voorwiel gewoon zoveel mogelijk in de lucht houdt en omdat je hoger zit is qua zicht ook nog stukken beter en dat komt de verkeersveiligheid alleen maar ten goede.
En met voldoende wind mee spaar je ook nog eens wat brandstof uit
Deze man weet _O_ . Luchtweerstand is wel wat hoger, maar de besparing op de voorband maakt dat ruimschoots goed.

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoezo haters, orgaandonoren leveren een grote bijdrage
Ben geen donor.

Nee grapje, ben ik wel (: .
Huilen dan.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 maart 2014 @ 22:14:40 #277
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137528196
Zo tegen sunset in de polder Arkemheen bij Nijkerk

Chemtrails Contrails by Ouwesok, on Flickr
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 maart 2014 @ 10:05:27 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137537652
Moggeh deze prachtige morgen O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137537735
Goedemorgen!
Zo de tuin even aanvegen, de kussens op de lounge set en daar ff genieten.

Vanmiddag de motor schoonmaken, leren pakkie aan en gaan met de banaan!
pi_137537761
Ik ga straks mijn fiets ketting eens proberen te spannen. Nog nooit zelf gedaan dus ik ben benieuwd.
pi_137537777
Goedemorgen :)

Zo, tijd on het huis op te ruimen met de ramen open. En vanmiddag dan de tuin in :)
  zondag 9 maart 2014 @ 10:16:03 #282
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_137537801
Goedemorgen. Straks lekker stukje fietsen. Loebes loopt zo kreupel als maar zijn kan ;(
pi_137538181
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga straks mijn fiets ketting eens proberen te spannen. Nog nooit zelf gedaan dus ik ben benieuwd.
Spannend! :P
pi_137538319
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Spannend! :P
Idd :D

En als het niet lukt breng ik hem wel even naar de fietsenmaker morgen ochtend. De ketting spannen zal denk ik wel lukken maar ik moet met deze fiets dan ook meteen de versnellingen bijstellen dacht ik te lezen.
  zondag 9 maart 2014 @ 10:47:25 #285
45206 Pietverdriet
pi_137538324
Binnenkort dit soort selfies uit de Krim?

pi_137538368
Noord-Korea naar de stembus

:')

En als je nee invult kun je waarschijnlijk direct mee naar een werkkamp.
pi_137538932
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Binnenkort dit soort selfies uit de Krim?

[ afbeelding ]
Ik kwam hem ook tegen. Geinige profielfoto voor Facebook _O- !
  FOK!fotograaf zondag 9 maart 2014 @ 12:42:07 #288
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137540991
Mogguh...
The summer is magic!

pi_137541271

k ben er klaar voor!
Wat een weer zeg, heerlijk!
  zondag 9 maart 2014 @ 12:57:30 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137541437
K1 / K2? Lekker hoor.. die komen ook best vooruit :P . Heb een tijdje een K4 als circuitmotor gehad.
Huilen dan.
pi_137542061
Ik heb een haartje in beeld als ik door mn zoeker kijk. Maar zie ik niet terug op mn foto's. Waar kan t haartje zitten en hoe krijg ik dat weg? Hoe duur is t om dat we te laten halen?
Blegh stom.. maarja als t niet op de foto te zien is.. ga gewoon lekker naar Amsterdamse waterleidingduinen nu!
pi_137542442
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
K1 / K2? Lekker hoor.. die komen ook best vooruit :P . Heb een tijdje een K4 als circuitmotor gehad.
750cc uit 2000.
Hij was ooit geel maar flinke smakkerd gemaakt en nu is het net een K3 motor ;)

vooruit wil hij ook best wel!
Nu ff kop koffie op een terrasje en zo weer verder.
  zondag 9 maart 2014 @ 13:39:19 #293
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_137542552
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
Ik heb een haartje in beeld als ik door mn zoeker kijk. Maar zie ik niet terug op mn foto's. Waar kan t haartje zitten en hoe krijg ik dat weg? Hoe duur is t om dat we te laten halen?
Blegh stom.. maarja als t niet op de foto te zien is.. ga gewoon lekker naar Amsterdamse waterleidingduinen nu!
Maak eens een foto van een wit effen vel papier op f22 ofzo. Kun je kijken of het zichtbaar is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 9 maart 2014 @ 14:09:00 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137543310
Lol mn buuf belt in t Engels

Ai sink tet-euh
Today is life -

Dale Carnegie
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 9 maart 2014 @ 19:47:47 #295
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_137554432
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef xuryah het volgende:
Nog leuke beestjes gezien in de waterleidingduinen :?
pi_137554945
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maak eens een foto van een wit effen vel papier op f22 ofzo. Kun je kijken of het zichtbaar is.
Zal ik morgen even doen idd. Ben nu pas thuis en lijkt me handiger in daglicht!
  zondag 9 maart 2014 @ 20:02:33 #297
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_137555127
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:58 schreef xuryah het volgende:

[..]

Zal ik morgen even doen idd. Ben nu pas thuis en lijkt me handiger in daglicht!
Jup :)
pi_137555141
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Nog leuke beestjes gezien in de waterleidingduinen :?
Zeker weten! We hebben er 5 uur gewandeld en heel veel herten gezien. Echt super dichtbij ook! Op 4 meter afstand ofzo. Mijn vriend heeft echt aantal mooie foto's gemaakt :) ik niet, mis nog steeds een zoomcamera (naast de standaard kitlens)Geen vosjes gezien helaas. Wel hoop konijntjes en vogels. Ook nog even naar t strand geweest en beetje geoefend met rennende honden en vliegende meeuwen fotograferen :p
Was een super dagje O+
Nu lekker zelf pizza maken! Ben kapot en geen zin meer om uitgebreid te koken :p
pi_137555294
Zo laat nog pizza maken? Ik zou er geen zin meer in hebben :P
  zondag 9 maart 2014 @ 20:08:13 #300
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_137555383
Om 7u een pizza en kapsalon naar binnen geschoven en nu wacht ik tot m'n pasta klaar is :') .
Huilen dan.
  zondag 9 maart 2014 @ 20:14:28 #301
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_137555662
Out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')