quote:
Uk Open word echt genieten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat er nog iemand winnen vandaag?
Zo Taylor v Gerrie
Sws op tv?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bunt voor het eerst op TV bij de PDC, joy.
Je gaat met de week meer onzin uitslaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
Lolol Michael. Die laatste 3 legs waren echt zo bizar slecht. Je zag aan zn gezicht bij 6-3 (en 2 breaks voor) dat hij veel relaxter ging staan gooien, bijna nonchalant.
Wat zal jij weinig plezier beleven aan het kijken van darten dan.quote:
Speelt op stage 6 tegen Caven waarschijnlijk. Maar ik denk dat hij wel de volgende ronde haalt.quote:
Nou...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt op stage 6 tegen Caven waarschijnlijk. Maar ik denk dat hij wel de volgende ronde haalt.
Griffin gaat goed huishouden daarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bunt voor het eerst op TV bij de PDC, joy.
Naah verder best wel eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal jij weinig plezier beleven aan het kijken van darten dan.
Ja, maar Bunting ook niet geweldig na zijn geweldige debuut.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caven is het jaar best matig begonnen
Kunstgebitkanker is dichterbij denk ik hsssj hsssssljquote:
Hopelijk gaat het naar zijn harsesquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunstgebitkanker is dichterbij denk ik hsssj hssssslj
Er wordt ook weer paniek gezaaid om niets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef J.Pistone het volgende:
Ik kan maar net wennen aan dat analyseren van darten, zeker niet als het door nobodys uit de dartwereld word gedaan.
Die mongolengrijns is wel ontwapenend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Caland het volgende:
Wel mooi die reactie van Van Gerwen richting Lewis.
En die Maijer blijft ook maar doorgaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef J.Pistone het volgende:
Ik kan maar net wennen aan dat analyseren van darten, zeker niet als het door nobodys uit de dartwereld word gedaan.
Dat jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mongolengrijns is wel ontwapenend.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef Caland het volgende:
Co gaat gewoon de embassy winnen volgend jaar. Dat dan weer wel. Met een gemiddelde van 83.
#ernstigviesdikquote:
Hoe kan je het hier niet mee eens zijn. Als ik A zeg, dan zal jij altijd B zeggen. Ook al denk je ook A.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat met de week meer onzin uitslaan.
Ik heb een nieuw excuus voor als ik sta te oefenen in m'n eentje. Ondanks geen reden tot zenuwen, het is de spanning!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:46 schreef J.Pistone het volgende:
Onder de triple is spanning op de arm jongens.
Op je arm... heel belangrijke toevoeging.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw excuus voor als ik sta te oefenen in m'n eentje. Ondanks geen reden tot zenuwen, het is de spanning!!
En hij zit er deze keer voor 5 jaar aan vastquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Die pijlen van Taylor vlogen wel bizar vreemd naar en in het bord
da's niet zo slim..quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hij zit er deze keer voor 5 jaar aan vast
Alles bij elkaar voor die 5 jaar? Of per jaar?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
£ 3 miljoen
http://www.mirror.co.uk/s(...)-darts-power-3109489
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles bij elkaar voor die 5 jaar? Of per jaar?
quote:The Power signed a five-year deal with Target Darts worth £3million
daar doe ik het ook voorquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
£ 3 miljoen
http://www.mirror.co.uk/s(...)-darts-power-3109489
ja Newton is ziekquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar doe ik het ook voor
Alweer Thornton?
Taylor weer verlorenquote:
goed gedaan en van de nul afquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
oho Simon Whitlock zeg. 7 pijlen op een dubbel, 7 pijlen raak
Baas
Voor mij is Michael vandaag de grootste verliezer. Raymond is de grootste winnaar. Wat een belabberd spel. 2x een break achter komen en nog een punt pakken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
tsja, en wie is nu de verliezer van de avond? Taylor met 0 uit 1 of toch Thornton met 1 uit 2? Ik had Thornton wel voor minstens 3 punten ingeschat vanavond eigenlijk
interessant wel. Ondanks dat er nauwelijks iets aan de stand veranderd is was het een geweldig spannende avondquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor mij is Michael vandaag de grootste verliezer. Raymond is de grootste winnaar. Wat een belabberd spel. 2x een break achter komen en nog een punt pakken.
Hij is nu op weg naar beneden ja, maar binnenkort gaat hij weer als een speer omhoog. We hebben die vent al zovaak afgeschreven, en steeds kwam hij weer een lange periode ijzersterk terug.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
en die Co moet zich ook laten nakijken. Phil Taylor is echt on the way down nu. Het moest OOIT eens gebeuren.
ja, maar hij is nu bijna 55, er is een tijd van gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij is nu op weg naar beneden ja, maar binnenkort gaat hij weer als een speer omhoog. We hebben die vent al zovaak afgeschreven, en steeds kwam hij weer een lange periode ijzersterk terug.
Daar ben ik het mee eens. MVG heeft de winst uit zijn handen laten glippen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor mij is Michael vandaag de grootste verliezer. Raymond is de grootste winnaar. Wat een belabberd spel. 2x een break achter komen en nog een punt pakken.
Voor Taylor nog lang niet, let maar opquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar hij is nu bijna 55, er is een tijd van gaan.
Totaal niet. Er is 0.0 veranderd aan de stand.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
interessant wel. Ondanks dat er nauwelijks iets aan de stand veranderd is was het een geweldig spannende avond
Arme Eeyorequote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef J.Pistone het volgende:
Ik moet toch altijd wel lachen als het niet loopt bij die Thornton. Die maakt dan altijd van die heerlijk gefrustreerde gebaren alsof het niet aan hem ligt maar aan het bewegen van het bord, windvlaag over het podium, aardverschuiving etc.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat heeft dit met darts te maken?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef J.Pistone het volgende:
Zal rtl weer doorgaan met falen met hun betaal stream ?
Of moeten ze weer na 2 potjes concluderen dat de zooi niet werkt en het weer gratis is ?
twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 13-03-2014 om 16:12:06Vanaf 20.00 uur Premier League Darts gratis via de livestream. Voorbeschouwing: http://t.co/GBuEZAikZa #rtl7darts http://t.co/oFvgDKYMBU reageer retweet
Beter dat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef J.Pistone het volgende:
Zal rtl weer doorgaan met falen met hun betaal stream ?
Of moeten ze weer na 2 potjes concluderen dat de zooi niet werkt en het weer gratis is ?
Gelukkig zijn ze snel in het erkennen van hun fouten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 13-03-2014 om 16:12:06Vanaf 20.00 uur Premier League Darts gratis via de livestream. Voorbeschouwing: http://t.co/GBuEZAikZa #rtl7darts http://t.co/oFvgDKYMBU reageer retweet
is nog niet begonnen denk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig krijg ik alleen een foutmelding op rtl 7. Zal wel weer ergens anders een stream moeten zoeken.
Momentje, ik kijk even of het op mijn MBA werktquote:
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, ik kijk even of het op mijn MBA werkt
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)a2-8872-3cc066f9237c.
Sowieso vrij kansloos dat rtl silverlight gebruikt, zie je bijna nergens meer naar mijn idee. Werkt ook niet op tablets en telefoons.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg gewoon een melding dat ik Silverlight nodig had dus dat ben ik nu aan het installen. Kijken of dat werkt
Apple is dan ook alleen voor idioten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zelfde foutmelding, vorige week ook al. Lijkt wel of de stream niet meer werkt op OSX
Op Firefox ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Safari? Op Chrome werkt ie wel.
Nee bij mij doet ie het ook niet. En die tering Androidapp ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het aan jou ligt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Apple is dan ook alleen voor idioten.
Wright veegt zijn reet af met Whitlock? Die Wright verkeerd echt in supervorm de laatste maanden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het aan jou ligt![]()
[ afbeelding ]
7-3 Wrightquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Hoe veel is het geworden? Was even douchen.
Na de UK Open ben je geneigd om Lewis te zeggen ... ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Topwedstrijd. Degene met de beste vorm wint.
ja kom maar op met die negendarters.quote:
Das elke wedstrijd het geval.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Topwedstrijd. Degene met de beste vorm wint.
Nee. Een mindere speler kan in topvorm zijn, maar verliezen van een topspeler in mindere vorm. Andersen en Lewis zijn van vergelijkbaar niveau.quote:
Lewis en PL is sowieso nooit gelukkig geweestquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Lewis faalt hard. Veel minder dan tijdens de UK Open.
Klopt. Verliest te vaak.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lewis en PL is sowieso nooit gelukkig geweest
Anderson verdient dat wel 1x. In Schotland heeft die het altijd mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PDC-publiek is niet anders . Dan nog liever BDO-publiek
Treurig dat het zo gaat vanwege iemands afkomstquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson verdient dat wel 1x. In Schotland heeft die het altijd mee.
Eensquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan heb ik nog liever Wade erin.
Maarja Wade past niet in het pulletje van de PDC.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dan heb ik nog liever Wade erin.
terecht. opzouten ermede.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef polderturk het volgende:
De bokser wordt wel uitgejouwd. Het publiek vindt dit ook niet leuk.
Hamilton komt pas op gang bij leg 9quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef J.Pistone het volgende:
Ik vond die Hamilton ook wel oke in de PL.
Vechtersbaasje.
Mocht ik ook wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef J.Pistone het volgende:
Ik vond die Hamilton ook wel oke in de PL.
Vechtersbaasje.
Ik dacht in eerste instantie dat ze die twee boksers tegen elkaar zouden gaan laten darten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef polderturk het volgende:
De bokser wordt wel uitgejouwd. Het publiek vindt dit ook niet leuk.
Beste walk on van het veld.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef J.Pistone het volgende:
Maar er gaat natuurlijk niets boven deze man.![]()
Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef polderturk het volgende:
Barney is niet populair op fok, maar in Engeland is hij razend populair.
Robbie Savagequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijgen we in de volgende pauze Wayne Rooney of zo?
Nee, ze gaan Michael Schumacher in zijn ziekbed naar binnenrijden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijgen we in de volgende pauze Wayne Rooney of zo?
Die finish van 100 was toch een mokerslag van Thornton.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier geeft hij de wedstrijd weg denk ik
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme wat mazzelt hij hier nog met een punt. Terwijl hij de eerste 4 legs beter was.
Die man heeft alles gewonnen wat er te winnen was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk dat ze nog even zijn glorieuze geschiedenis laten zien
Klopt en ook meerdere malenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die man heeft alles gewonnen wat er te winnen was.
Dat geldt ook voor voormalig basketballer: Kareem Abdul-Jabbar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt en ook meerdere malen
Al was dat in het begin van de PDC niet zo moeilijk
Nu is het toch negers bij de negers.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor voormalig basketballer: Kareem Abdul-Jabbar.
Nauwlijks regels in die tijd en hij was de lange neger tussen de blanken.
Toch was Taylor van 10-20 jaar terug beter dan al zijn huidige tegenstanders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt en ook meerdere malen
Al was dat in het begin van de PDC niet zo moeilijk
De bierbuiken bij de bierbuiken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu is het toch negers bij de negers.
Leeftijd haalt Taylor in .quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Toch was Taylor van 10-20 jaar terug beter dan al zijn huidige tegenstanders.
Die niet werkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De bierbuiken bij de bierbuiken.
Je voelt gewoon dat ie te pakken is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef J.Pistone het volgende:
Ik begin het bij Taylor nu toch wel meer als een vormdipje te zien..
Ja als Chizzy nu niet minimaal een punt pakt heeft hij best gefaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je voelt gewoon dat ie te pakken is.
We zijn allemaal skeer vergeleken met die dartersquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:15 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik vind zijn bankreking in vergelijking met die van mij zielig.
Laten we ons vergelijken met Coquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn allemaal skeer vergeleken met die darters
Iedereen die van Newton verloor verdient ook uitschakeling.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Beter laten ze die andere uit St Helens in de PL ipv Newton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |