is nog niet begonnen denk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Voorlopig krijg ik alleen een foutmelding op rtl 7. Zal wel weer ergens anders een stream moeten zoeken.
Momentje, ik kijk even of het op mijn MBA werktquote:
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, ik kijk even of het op mijn MBA werkt
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)a2-8872-3cc066f9237c.
Sowieso vrij kansloos dat rtl silverlight gebruikt, zie je bijna nergens meer naar mijn idee. Werkt ook niet op tablets en telefoons.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kreeg gewoon een melding dat ik Silverlight nodig had dus dat ben ik nu aan het installen. Kijken of dat werkt
Apple is dan ook alleen voor idioten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Zelfde foutmelding, vorige week ook al. Lijkt wel of de stream niet meer werkt op OSX
Op Firefox ook.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Safari? Op Chrome werkt ie wel.
Nee bij mij doet ie het ook niet. En die tering Androidapp ook niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het aan jou ligt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:28 schreef polderturk het volgende:
[..]
Apple is dan ook alleen voor idioten.
Wright veegt zijn reet af met Whitlock? Die Wright verkeerd echt in supervorm de laatste maanden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het aan jou ligt![]()
[ afbeelding ]
7-3 Wrightquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:40 schreef hafcfan het volgende:
Hoe veel is het geworden? Was even douchen.
Na de UK Open ben je geneigd om Lewis te zeggen ... ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Topwedstrijd. Degene met de beste vorm wint.
ja kom maar op met die negendarters.quote:
Das elke wedstrijd het geval.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Topwedstrijd. Degene met de beste vorm wint.
Nee. Een mindere speler kan in topvorm zijn, maar verliezen van een topspeler in mindere vorm. Andersen en Lewis zijn van vergelijkbaar niveau.quote:
Lewis en PL is sowieso nooit gelukkig geweestquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:11 schreef hafcfan het volgende:
Lewis faalt hard. Veel minder dan tijdens de UK Open.
Klopt. Verliest te vaak.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lewis en PL is sowieso nooit gelukkig geweest
Anderson verdient dat wel 1x. In Schotland heeft die het altijd mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PDC-publiek is niet anders . Dan nog liever BDO-publiek
Treurig dat het zo gaat vanwege iemands afkomstquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson verdient dat wel 1x. In Schotland heeft die het altijd mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |