quote:
hey hey hey heyquote:
Uk Open word echt genieten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat er nog iemand winnen vandaag?
Zo Taylor v Gerrie
De Bunt voor het eerst op TV bij de PDC, joy.quote:
Hij is vies dik, maar wel een baasje, zie liever hem gooien dan die hypocriete Taylor.quote:
Vieze vette papnekquote:
Sws op tv?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bunt voor het eerst op TV bij de PDC, joy.
Je gaat met de week meer onzin uitslaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
Lolol Michael. Die laatste 3 legs waren echt zo bizar slecht. Je zag aan zn gezicht bij 6-3 (en 2 breaks voor) dat hij veel relaxter ging staan gooien, bijna nonchalant.
Wat zal jij weinig plezier beleven aan het kijken van darten dan.quote:
Speelt op stage 6 tegen Caven waarschijnlijk. Maar ik denk dat hij wel de volgende ronde haalt.quote:
Nou...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt op stage 6 tegen Caven waarschijnlijk. Maar ik denk dat hij wel de volgende ronde haalt.
Griffin gaat goed huishouden daarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bunt voor het eerst op TV bij de PDC, joy.
Naah verder best wel eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal jij weinig plezier beleven aan het kijken van darten dan.
Caven is het jaar best matig begonnenquote:
Ja, maar Bunting ook niet geweldig na zijn geweldige debuut.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caven is het jaar best matig begonnen
Kunstgebitkanker is dichterbij denk ik hsssj hsssssljquote:
Hopelijk gaat het naar zijn harsesquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunstgebitkanker is dichterbij denk ik hsssj hssssslj
Er wordt ook weer paniek gezaaid om niets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef J.Pistone het volgende:
Ik kan maar net wennen aan dat analyseren van darten, zeker niet als het door nobodys uit de dartwereld word gedaan.
Die mongolengrijns is wel ontwapenend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Caland het volgende:
Wel mooi die reactie van Van Gerwen richting Lewis.
En die Maijer blijft ook maar doorgaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef J.Pistone het volgende:
Ik kan maar net wennen aan dat analyseren van darten, zeker niet als het door nobodys uit de dartwereld word gedaan.
Dat jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mongolengrijns is wel ontwapenend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop