Ja gadver dat had ik ook gezienquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Lekker, eerst likken aan de lepel en dan in de chocopot![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://home.nowlive.eu/index.php?action=printpage;topic%3D75711.0“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ze/hij zal ook niet voor niets de naam Zure Zult hebben!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 06:31 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, als een 'fan' al zo over haar schrijft, ben ik benieuwd hoe haar vijanden over haar denken.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vond dit verhaal over Andrea wel illustratief. De verklaring van haar warrigheid door overmatig gebruik van drank en drugs in het verleden lijkt me ook plausibel. Als het waar is zullen er op den duur wel meer mensen zich melden die "getuige" zijn geweest.Ik heb helemaal niet het idee dat het door iemand geschreven is die deze dingen werkelijk weet van Andrea, maar door iemand die de levensloop van "dat soort meisjes" heeft aangepast naar de persoonlijkheid en gegevens van Andrea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://home.nowlive.eu/index.php?action=printpage;topic%3D75711.0
Hij maakt onder andere al de fout de huidige geëmancipeerde situatie op Andrea 35 jaar geleden toe te passen.
Als vrouw een rondje geven kon toen eigenlijk alleen maar als je in een groepje met alleen vrouwen was.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vond dit verhaal over Andrea wel illustratief. De verklaring van haar warrigheid door overmatig gebruik van drank en drugs in het verleden lijkt me ook plausibel. Als het waar is zullen er op den duur wel meer mensen zich melden die "getuige" zijn geweest.Het is goed geschreven, zou zomaar van anton zelf kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://home.nowlive.eu/index.php?action=printpage;topic%3D75711.0
Het zijn echter aannames, die niet onderbouwd zijn.
En alles bijelkaar genomen, is Anton ook niet helemaal onschuldig.
Evenmin als haar vorige mannen.
Andrea droeg waarschijnlijk bij aan hun status.
Ik kende Anton, als een man die zich met mooie en interessante vrouwen omringde.
Zijn angst en wanhoop, nu hij 82 jaar is, om alleen te komen staan, is hier een gevolg van.
Het egoïsme van Andrea spat van het scherm af.
Maar dit artikel kunnen we niet als een waarheid beschouwen.
Alleen eventuele getuigen van het leven van Andrea kunnen die waarheid aan het licht brengen.
Ik zit er bovenop + nog veel andere verhalen. Heb inmiddels met veel bekenden van Andrea contact. Later vandaag hoop ik alles 10x gecheckt te hebben voor publicatie op Utopia gekte... Bovenstaande spoiler is moeilijk te verifiëren maar we zijn er mee bezig. Het verhaal van die hond is i.i.g. 100% waarheid, ook daar komt later veel meer info over.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Het is goed geschreven, zou zomaar van anton zelf kunnen zijn.
Het zijn echter aannames, die niet onderbouwd zijn.
En alles bijelkaar genomen, is Anton ook niet helemaal onschuldig.
Evenmin als haar vorige mannen.
Andrea droeg waarschijnlijk bij aan hun status.
Ik kende Anton, als een man die zich met mooie en interessante vrouwen omringde.
Zijn angst en wanhoop, nu hij 82 jaar is, om alleen te komen staan, is hier een gevolg van.
Het egoïsme van Andrea spat van het scherm af.
Maar dit artikel kunnen we niet als een waarheid beschouwen.
Alleen eventuele getuigen van het leven van Andrea kunnen die waarheid aan het licht brengen.
Ik zit er ook bovenop, echter ga ik geen mensen benaderen. Ook dan moet je maar zien, of echte waarheid boven komt. Want mensen kunnen heel rancuneus zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik zit er bovenop + nog veel andere verhalen. Heb inmiddels met veel bekenden van Andrea contact. Later vandaag hoop ik alles 10x gecheckt te hebben voor publicatie op Utopia gekte... Bovenstaande spoiler is moeilijk te verifiëren maar we zijn er mee bezig. Het verhaal van die hond is i.i.g. 100% waarheid, ook daar komt later veel meer info over.
Het voordeel van Utopia Gekte is dat de bekenden zich nu allemaal zelf melden en ook reageren op de site.. Moet alleen wel het kaf van het koren scheiden en dat kost veel tijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zit er ook bovenop, echter ga ik geen mensen benaderen. Ook dan moet je maar zien, of echte waarheid boven komt. Want mensen kunnen heel rancuneus zijn.
De waarheid ligt altijd in het midden.
Voorlopig zal een fervente streamer het al kunnen doen, met het kijken naar Andrea.
Het manipulatieve druipt er vanaf.
Er komt een tijd, dat de bewoners dat ook zullen inzien.
Het wachten is daar op.
Dat is het enige waardevolle toch in Utopia?
Verder kan het me geen reet schelen, wat ze in het verleden allemaal heeft uitgespookt.
Het onderstreept alleen maar, dat Andrea niet deugt en nooit gedeugd heeft en zeker niet het verblijf in Utopia verdiend.
Zo snel mogelijk eruit dus.
In het nieuwsbericht op metronieuws waar ze op reageerde staat utopia gekte ook vermeld, dus wij hadden het van de week al gelezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:48 schreef kaya39 het volgende:
Iemand zet hier een facebook link.
en gelijk gaan mensen berichten plaatsen en prive mails sturen.
vin ik wel erg ver gaan.
diezelfde mensen roepen waarschijnlijk dat rienk een enge stalker is .
je blijft lachen hier.
voor mij niet maar ieder zijn haar ding toch geef mijn mening en daar mag jij het niet mee eens zijn .quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
In het nieuwsbericht op metronieuws waar ze op reageerde staat utopia gekte ook vermeld, dus wij hadden het van de week al gelezen.
Ze heeft niet alleen op dat artikel haar verhaal achter gelaten maar op nog meer plekken. Het is toch logisch dat je zo'n verhaal dan gaat verifiëren?
Daar zijn forums voor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:54 schreef kaya39 het volgende:
[..]
voor mij niet maar ieder zijn haar ding toch geef mijn mening en daar mag jij het niet mee eens zijn .
zoveel mensen zoveel meningen:)
mischien is die hond idd vergiftigd .quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:10 schreef Haropro het volgende:
Dat van die hond geloof ik ook zomaar niet. Ene Kath zegt dat het zo is en het is ineens zo.
Daarom, en het is nu lekker scoren om negatieve verhalen, al of niet verzonnen, in de media te knallen want de meesten hebben Andrea niet hoog zitten. Eerst maar eens bewijzen zien en niet alleen dat een Kath dat zegt en daarna meteen zegt dat ze met rust gelaten wil worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:19 schreef kaya39 het volgende:
[..]
mischien is die hond idd vergiftigd .
maar is er bewijs dat andrea het heeft gedaan ?
Je hebt van die mensen. als die de conclusie trekken dat iets zo is is het ook zo.
of het nou waar is of niet .
heb er zoeen naast me wonen doodmoe wordt. je er van. haha
Als er op Bonaire nóg grotere psychopaten rondlopen skip ik dat eiland voorlopig even als vakantiebestemming.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:19 schreef kaya39 het volgende:
mischien is die hond idd vergiftigd .
maar is er bewijs dat andrea het heeft gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |