abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137505294
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Lekker, eerst likken aan de lepel en dan in de chocopot :{w

[ afbeelding ]
Ja gadver dat had ik ook gezien o|O
pi_137506455
Ik vond dit verhaal over Andrea wel illustratief. De verklaring van haar warrigheid door overmatig gebruik van drank en drugs in het verleden lijkt me ook plausibel. Als het waar is zullen er op den duur wel meer mensen zich melden die "getuige" zijn geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: http://home.nowlive.eu/index.php?action=printpage;topic%3D75711.0
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 06:31:31 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137506960
Nou, als een 'fan' al zo over haar schrijft, ben ik benieuwd hoe haar vijanden over haar denken. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 07:06:54 #54
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_137507019
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 06:31 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, als een 'fan' al zo over haar schrijft, ben ik benieuwd hoe haar vijanden over haar denken. :o
Ze/hij zal ook niet voor niets de naam Zure Zult hebben! _O-

(Ik hoor nog die Kelly skreeuwen ZURE MOSSEL!) :D
  zaterdag 8 maart 2014 @ 08:01:11 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137507188
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vond dit verhaal over Andrea wel illustratief. De verklaring van haar warrigheid door overmatig gebruik van drank en drugs in het verleden lijkt me ook plausibel. Als het waar is zullen er op den duur wel meer mensen zich melden die "getuige" zijn geweest.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb helemaal niet het idee dat het door iemand geschreven is die deze dingen werkelijk weet van Andrea, maar door iemand die de levensloop van "dat soort meisjes" heeft aangepast naar de persoonlijkheid en gegevens van Andrea.

Hij maakt onder andere al de fout de huidige geëmancipeerde situatie op Andrea 35 jaar geleden toe te passen.
Als vrouw een rondje geven kon toen eigenlijk alleen maar als je in een groepje met alleen vrouwen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137507987
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:

SPOILER
Het is goed geschreven, zou zomaar van anton zelf kunnen zijn.
Het zijn echter aannames, die niet onderbouwd zijn.
En alles bijelkaar genomen, is Anton ook niet helemaal onschuldig.
Evenmin als haar vorige mannen.
Andrea droeg waarschijnlijk bij aan hun status.
Ik kende Anton, als een man die zich met mooie en interessante vrouwen omringde.
Zijn angst en wanhoop, nu hij 82 jaar is, om alleen te komen staan, is hier een gevolg van.
Het egoïsme van Andrea spat van het scherm af.

Maar dit artikel kunnen we niet als een waarheid beschouwen.
Alleen eventuele getuigen van het leven van Andrea kunnen die waarheid aan het licht brengen.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:47:00 #58
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_137508900
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 09:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Het is goed geschreven, zou zomaar van anton zelf kunnen zijn.
Het zijn echter aannames, die niet onderbouwd zijn.
En alles bijelkaar genomen, is Anton ook niet helemaal onschuldig.
Evenmin als haar vorige mannen.
Andrea droeg waarschijnlijk bij aan hun status.
Ik kende Anton, als een man die zich met mooie en interessante vrouwen omringde.
Zijn angst en wanhoop, nu hij 82 jaar is, om alleen te komen staan, is hier een gevolg van.
Het egoïsme van Andrea spat van het scherm af.

Maar dit artikel kunnen we niet als een waarheid beschouwen.
Alleen eventuele getuigen van het leven van Andrea kunnen die waarheid aan het licht brengen.
Ik zit er bovenop + nog veel andere verhalen. Heb inmiddels met veel bekenden van Andrea contact. Later vandaag hoop ik alles 10x gecheckt te hebben voor publicatie op Utopia gekte... Bovenstaande spoiler is moeilijk te verifiëren maar we zijn er mee bezig. Het verhaal van die hond is i.i.g. 100% waarheid, ook daar komt later veel meer info over.

Fuck het tijdsverschil tussen Nederland en Bonaire.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_137508998
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:47 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik zit er bovenop + nog veel andere verhalen. Heb inmiddels met veel bekenden van Andrea contact. Later vandaag hoop ik alles 10x gecheckt te hebben voor publicatie op Utopia gekte... Bovenstaande spoiler is moeilijk te verifiëren maar we zijn er mee bezig. Het verhaal van die hond is i.i.g. 100% waarheid, ook daar komt later veel meer info over.
Ik zit er ook bovenop, echter ga ik geen mensen benaderen. Ook dan moet je maar zien, of echte waarheid boven komt. Want mensen kunnen heel rancuneus zijn.
De waarheid ligt altijd in het midden.
Voorlopig zal een fervente streamer het al kunnen doen, met het kijken naar Andrea.
Het manipulatieve druipt er vanaf.
Er komt een tijd, dat de bewoners dat ook zullen inzien.
Het wachten is daar op.
Dat is het enige waardevolle toch in Utopia?
Verder kan het me geen reet schelen, wat ze in het verleden allemaal heeft uitgespookt.
Het onderstreept alleen maar, dat Andrea niet deugt en nooit gedeugd heeft en zeker niet het verblijf in Utopia verdiend.
Zo snel mogelijk eruit dus.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:55:40 #60
418426 UtopiaVolger
pi_137509026
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ik zit er ook bovenop, echter ga ik geen mensen benaderen. Ook dan moet je maar zien, of echte waarheid boven komt. Want mensen kunnen heel rancuneus zijn.
De waarheid ligt altijd in het midden.
Voorlopig zal een fervente streamer het al kunnen doen, met het kijken naar Andrea.
Het manipulatieve druipt er vanaf.
Er komt een tijd, dat de bewoners dat ook zullen inzien.
Het wachten is daar op.
Dat is het enige waardevolle toch in Utopia?
Verder kan het me geen reet schelen, wat ze in het verleden allemaal heeft uitgespookt.
Het onderstreept alleen maar, dat Andrea niet deugt en nooit gedeugd heeft en zeker niet het verblijf in Utopia verdiend.
Zo snel mogelijk eruit dus.
Het voordeel van Utopia Gekte is dat de bekenden zich nu allemaal zelf melden en ook reageren op de site.. Moet alleen wel het kaf van het koren scheiden en dat kost veel tijd. -O-

En idd, het is gewoon een eng naar mens dat was al duidelijk.
Utopia
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:14:12 #61
418426 UtopiaVolger
pi_137509310
Update: Het verhaal in die spoiler is fictie.
Utopia
pi_137509818
Iemand zet hier een facebook link.
en gelijk gaan mensen berichten plaatsen en prive mails sturen.(kijkend nssr tijd en datum)
vin ik wel erg ver gaan.
diezelfde mensen roepen waarschijnlijk dat rienk een enge stalker is .
je blijft lachen hier. :)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:52:19 #63
418426 UtopiaVolger
pi_137509876
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:48 schreef kaya39 het volgende:
Iemand zet hier een facebook link.
en gelijk gaan mensen berichten plaatsen en prive mails sturen.
vin ik wel erg ver gaan.
diezelfde mensen roepen waarschijnlijk dat rienk een enge stalker is .
je blijft lachen hier. :)
In het nieuwsbericht op metronieuws waar ze op reageerde staat utopia gekte ook vermeld, dus wij hadden het van de week al gelezen.

Ze heeft niet alleen op dat artikel haar verhaal achter gelaten maar op nog meer plekken. Het is toch logisch dat je zo'n verhaal dan gaat verifiëren?
Utopia
pi_137509902
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:52 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

In het nieuwsbericht op metronieuws waar ze op reageerde staat utopia gekte ook vermeld, dus wij hadden het van de week al gelezen.

Ze heeft niet alleen op dat artikel haar verhaal achter gelaten maar op nog meer plekken. Het is toch logisch dat je zo'n verhaal dan gaat verifiëren?
voor mij niet maar ieder zijn haar ding toch geef mijn mening en daar mag jij het niet mee eens zijn .
zoveel mensen zoveel meningen:)
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 11:55:25 #65
418426 UtopiaVolger
pi_137509923
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:54 schreef kaya39 het volgende:

[..]

voor mij niet maar ieder zijn haar ding toch geef mijn mening en daar mag jij het niet mee eens zijn .
zoveel mensen zoveel meningen:)
Daar zijn forums voor. ^O^
Utopia
pi_137510113
Dat is bij ons ook. Verstandelijk gehandicapten op een zondag in vrachtwagens mee laten rijden. Truckrun heet dat bij ons.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:10:23 #67
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_137510177
Dat van die hond geloof ik ook zomaar niet. Ene Kath zegt dat het zo is en het is ineens zo.
Utopia!
pi_137510352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:10 schreef Haropro het volgende:
Dat van die hond geloof ik ook zomaar niet. Ene Kath zegt dat het zo is en het is ineens zo.
mischien is die hond idd vergiftigd .
maar is er bewijs dat andrea het heeft gedaan ?
Je hebt van die mensen. als die de conclusie trekken dat iets zo is is het ook zo.
of het nou waar is of niet .
heb er zoeen naast me wonen doodmoe wordt. je er van. haha
  zaterdag 8 maart 2014 @ 12:24:58 #69
419798 Haropro
Succes met je lichaam!
pi_137510456
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:19 schreef kaya39 het volgende:

[..]

Je hebt van die mensen. als die de conclusie trekken dat iets zo is is het ook zo.
of het nou waar is of niet .
heb er zoeen naast me wonen doodmoe wordt. je er van. haha
Daarom, en het is nu lekker scoren om negatieve verhalen, al of niet verzonnen, in de media te knallen want de meesten hebben Andrea niet hoog zitten. Eerst maar eens bewijzen zien en niet alleen dat een Kath dat zegt en daarna meteen zegt dat ze met rust gelaten wil worden.
Utopia!
pi_137513001
Het is me ook opgevallen dat Andrea nooit gedetailleerde anekdotes vertelt over geliefden/vrienden uit het verleden zoals alle andere inwoners wel doen!
Het blijft altijd bij vage algemeenheden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_137513045
Als Dre de hond heeft vergiftigd had die Kath maar aangifte moeten doen.

Ik kan natuurlijk wat gemist hebben.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 14:33:57 #72
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_137513091
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 12:19 schreef kaya39 het volgende:
Als er op Bonaire nóg grotere psychopaten rondlopen skip ik dat eiland voorlopig even als vakantiebestemming. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 8 maart 2014 @ 16:07:11 #73
135305 beequeen
Lost.
pi_137515084
Foutje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 8 maart 2014 @ 16:11:27 #74
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_137515192
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:07 schreef beequeen het volgende:
Foutje.
Eens :Y
Ik denk ook dat Andrea een foutje is :+
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:57:46 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137518299
Ik snap het niet, wie was dan haar man die overleden was en wiens as ze net over zee had uitgestrooid toen ze bij terugkomst op het strand Anton tegenkwam?
Want van die huisarts Han Lok die in 2001 overleed was niet met Andrea getrouwd maar met iemand anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')