Daar ben ik nog niet over uit. Heb besloten dat ik dat bekijk als nummer 2 er is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:34 schreef Fazzoletti het volgende:Coco, volgens mij heb ik die wagen zien staan op de 9 mnd beurs
Ga je nu eigenlijk voor een dubbele wagen, zo oud is jouw dochter nog niet toch?
Herkenbaar je overpeinzingen over het 'hoe ga ik het doen' met nr 2. E.lin is dan wel een stukje ouder straks, 2 jaar en 2 maanden, maar die zal alsnog niet alles altijd kunnen en willen lopen. Mijn plan is ook baby dragen en E in de buggyquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eens denken, wat had ik allemaal bijgelezen...
Musique, spannend!
Loj, ik duim voor jullie
En hartje voor LMN
Gewoonmezelf, wat de rest ook al zegt eigenlijk. En wat ook nog goed kan, is dat je hoofd de pijn nog wat 'erger' maakt doordat je er nogal op fixeert, zeg maar. Zou een doppler niks voor je zijn? Als je écht ongerust bent, kun je dan even snel zelf naar het hartje luisteren
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Heb besloten dat ik dat bekijk als nummer 2 er is.
Als nr.2 op de uitgerekende datum komt, zit er precies 1,5 jaar tussen Saar en haar broertje/zusje. Maar ik vermoed dat het ietsje minder gaat worden.
Het idee is vooralsnog om de baby te gaan dragen, en Saar in de buggy. En meestal zijn we toch met zn tweeën, dus dan zouden we genoeg hebben aan een losse wagen erbij. Óf ik koop toch een duowagen, want dat is ergens ook wel praktisch. Of een zitje voor op de enkele wagen. Maar goed. Eigenlijk weet ik het dus nog gewoon niet![]()
Dus vandaar dat ik pas ga beslissen als nr2 er is
Ja, ik vind het ook lastig. Saar kan al heel goed lopen, maar hoe goed ze het ook kan, ze is straks 1,5 jaar oud. Die kan geen afstanden afleggen en je kunt ook niet verwachten dat ze je steeds heel goed volgt of blijft staan als dat nodig isquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Herkenbaar je overpeinzingen over het 'hoe ga ik het doen' met nr 2. E.lin is dan wel een stukje ouder straks, 2 jaar en 2 maanden, maar die zal alsnog niet alles altijd kunnen en willen lopen. Mijn plan is ook baby dragen en E in de buggy.
Nee, zat net te denken. E. is nu 1,5 en die loopt best ver al hoor maar ze stopt ook heel veel en ze loopt het liefst precies de andere kant opquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook lastig. Saar kan al heel goed lopen, maar hoe goed ze het ook kan, ze is straks 1,5 jaar oud. Die kan geen afstanden afleggen en je kunt ook niet verwachten dat ze je steeds heel goed volgt of blijft staan als dat nodig is
Eigenlijk denk ik dat ik sowieso een duowagen koop, maar dan een cheapass. Voor de paar keer dat ik 'm ga gebruiken. Want ik verwacht niet dat ik 'm heel veel nodig ga hebben.
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaatquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Dot. het volgende:
En zo'n sta-plankje? Al kan ik me wel voorstellen dat zitten fijner is als ze moe zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaat
Wat mij ineens te binnen schiet, mijn collega/vriendin is net zover als jij en die appte mij dit weekend ook of ik het herkende van mijn vorige zwangerschap dat ze zo'n buikpijn had. Ze had ook het idee dat ze ineens haar baarmoeder kon voelen, boven het schaambeen uit. Misschien stelt je dit nog extra gerustquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies![]()
Het zal morgen allemaal vast goed zijn en ik probeer mij nu vast te houden aan t feit dat er geen bloed is..
Mn baarmoeder is normaal al extreem gevoelig, dus als alles nu hard aan t groeien is ( wat normaal is volgens de vk bij deze termijn) kan dat gewoon erg veel zeer doen... uk is een kind van mij, ws druk aan t bewegen.
It does!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat mij ineens te binnen schiet, mijn collega/vriendin is net zover als jij en die appte mij dit weekend ook of ik het herkende van mijn vorige zwangerschap dat ze zo'n buikpijn had. Ze had ook het idee dat ze ineens haar baarmoeder kon voelen, boven het schaambeen uit. Misschien stelt je dit nog extra gerust
Ik.ga straks ff lekker met mn honden naar t park. Ff lekker eruit iddquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef Dot. het volgende:
Oh, naast m'n hogere bloeddruk was er trouwens ook nog goed nieuws bij de vk. Arie is ingedaald!
Gm, kun je vandaag misschien iets doen buiten de deur met iemand? Dan verleg je je focus idd ook even misschien
Daar zie ik Saar ook voor aan jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaat
Maar neem dan ook even iemand mee die lekker tegen je aan beptquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik.ga straks ff lekker met mn honden naar t park. Ff lekker eruit idd
De mijne op dinsdag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heeft iedereen wisseldag op donderdag? Onze kleine is vandaag een kersje
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is het heel gek dat ik een vreemd soort van trots voel dat ik denk dat het me gaat lukken om voor de wegbreng dag mijn tweede kratje vol te krijgen... maakt me dat een zeikerd?![]()
jammer van die disclaimer tante s! Beloof onze eerste trimester dames nou heel even goude bergen aan het einde van deze moei!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wow! Ik ging toevallig vanochtend voelen (morgen is de ophaaldag) en ik heb 2 flessen vol
. Maar goed, ik plas alleen 's ochtends en in het weekend in de kan
(en dan nog als ik eraan denk
)
Krijgertje, juist in die eerste weken ben je het meest vermoeid. Vanaf 12 weken krijg je vaak (disclaimer: NIET ALTIJD!) weer meer energie.
Ik zou wel willen maar voor je het weet heb ik het weer gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
jammer van die disclaimer tante s! Beloof onze eerste trimester dames nou heel even goude bergen aan het einde van deze moei!
Ik ben eigenlijk ook wel zen en zo goed als klachtenvrij gelukkigquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dotje, hoe bevallen jouw laatste loodjes eigenlijk? Je komt zo ontzettend zen en klachtenvrij over!
van mij mogen er anders best wat meer ongemakken komen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
jammer van die disclaimer tante s! Beloof onze eerste trimester dames nou heel even goude bergen aan het einde van deze moei!
Klinkt helemaal fantastisch! Hopelijk is de bevalling net zo!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel zen en zo goed als klachtenvrij gelukkigIk gun echt iedereen mijn zwangerschap!
Paar kleine kwaaltjes als een beurs stuitje en snel moe en soms een wat vreemd gevoel ergens in mijn lijf dat dan vaak ook heel snel weer weg is, maar verder voel ik me erg goed. Slapen gaat ook nog goed, ik heb geen krampen of steken dus ik verwacht de komende weken ook echt nog niksAlleen die bloeddruk vanochtend was even een domper, maar ik was toen ook wat misselijk en ik voel me nu, na twee appels en flink wat drinken, al heel veel beter dus ik vermoed dat de bloeddruk alweer wat lager is
Ik mag gewoon wegblijven tot woensdag idd en dan moest ik nog maar even een plasje meenemen. Maar een vriend van ons heeft een bloeddrukmeter dus die gaat m'n vriend straks even ophalenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, fijn dat je je beter voelt. Moet je nog voor een extra check nu of mag je gewoon een week wegblijven?
En Kursor een goede groeiecho. Wat fijn!
GM
Ik heb echt heerlijk 5 uurtjes gewerkt. We zijn op mijn werk op het moment druk bezig met de implementatie van een nieuw crm systeem en daar kon het een en ander voor getest worden. Mijn werkzaamheden beperkten zich dus even tot dat klusje. En de bevindingen stuur ik naar mijn leidinggevende en zij stuurt het naar betrokken personen. Krijgen we ook niet het probleem dat mensen zouden denken dat ik er toch nog ben of iets dergelijks. Ik ga er wel een beetje vanuit dat dit mijn laatste keer is geweest, want ik ga alleen op donderdag langs mijn werk omdat dochter dan naar het kdv is. Anyway, ik voel me weer even wat minder nutteloos vandaag.![]()
En nu lekker met een kopje thee in de tuin van het zonnetje genieten.
Dan hoop ik dat je geen werk hebt, op mijn werk kunnen ze dat niet waarderenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef krijgerrtje het volgende:
5 a 6 weken zwanger en ik kom de dag al niet meer door zonder powernapsbeloofd nog wat voor de komende tijd
Dat doe jij dus overdag! Mooi hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik mag gewoon wegblijven tot woensdag idd en dan moest ik nog maar even een plasje meenemen. Maar een vriend van ons heeft een bloeddrukmeter dus die gaat m'n vriend straks even ophalen
En kijk eens wat er nu klaar ligt voor de kleine manNet even de knopen erop gezet
[ afbeelding ]
Euj, net op tijd! Je liet 't patroon van de zomer volgens mij al zienquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik mag gewoon wegblijven tot woensdag idd en dan moest ik nog maar even een plasje meenemen. Maar een vriend van ons heeft een bloeddrukmeter dus die gaat m'n vriend straks even ophalen
En kijk eens wat er nu klaar ligt voor de kleine manNet even de knopen erop gezet
[ afbeelding ]
Nee, ik studeer nog, en momenteel maar 1 dag in de week... Niet ideaal en ik verveel me kapot, zal daar ook niet veel energie van krijgenquote:Dan hoop ik dat je geen werk hebt, op mijn werk kunnen ze dat niet waarderen. Maar even serieus, mijn ervaring is dat als je de dag door MOET het heus lukt!
Hier alles prima, op drukke dagen zoals vandaag vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben, tot ik een klein schopje voel. Geen ongemakken meer, lekker fit, 2e trimester, Iit!
Mijn huisarts is op waggelafstand en daar mag ik altijd even binnenlopen om te meten, dus dat wilde ik sowieso morgen nog even doen. Vandaag zijn ze dicht helaas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot wat mooi!
En zo'n bloeddrukmeter, is dat wel betrouwbaar? Niet dat je straks denkt dat het mis/oké is terwijl het net omgekeerd is?
Marel ik heb inderdaad weinig andere hobby's omdat ik daar anders simpelweg geen tijd voor heb naast 36 uur werken, dan besteed ik mijn tijd eigenlijk altijd aan de peuter.
Ik had het altijd precies andersom. Tijdens vergaderingen (de saaie) had ik echt moeite om bij de les te blijven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
het is trouwens wel zo wat marel zegt, als je echt bezig bent merk je het allemaal veel minder. Heb vandaag een vrij drukke dag gehad op werk, van 9 tot 3 aan 1 stuk door vergaderingen zonder pauze, en dat ging prima!
Nu geen vergaderingen meer en ik kak meteen in, wel typisch
Ja, saaie vergaderingen wel, die hebben we hier trouwens genoegquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik had het altijd precies andersom. Tijdens vergaderingen (de saaie) had ik echt moeite om bij de les te blijven.
Heel herkenbaar hoor, ik heb eigenlijk alleen maar vakantie-hobbies, die ik dus oppak in de vakantie ('s avonds, als peuter slaapt) en dat is dus bijvoorbeeld lezen. Maar verlof beschouwde ik de vorige keer duidelijk als vakantie, heb me suf gelezen in het zonnetje in de tuin!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot wat mooi!
En zo'n bloeddrukmeter, is dat wel betrouwbaar? Niet dat je straks denkt dat het mis/oké is terwijl het net omgekeerd is?
Marel ik heb inderdaad weinig andere hobby's omdat ik daar anders simpelweg geen tijd voor heb naast 36 uur werken, dan besteed ik mijn tijd eigenlijk altijd aan de peuter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |