abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137444297
Zwangerschap & geboorte

2014

18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
21 maart: Dodoria
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsel (meisje)
16 augustus: gewoonmezelf87
17 augustus: geppie
22 augustus: rebel-angel
22 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine

18 september: Razztwizzle
23 september: Tante_Soesa

4 oktober: Spees_Eend
5 oktober: IsabellaMariaAnna
9 oktober: Skittles
10 oktober: DagenNachtdromer
***12 oktober: Stormqueen & bleiblei***
16 oktober: Loj
16 oktober: kwakz0r
20 oktober: Fee-nix
29 oktober: Little_Miss_Naughty

9 november: DevilsAndDust
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 06-03-2014 13:02:57 ]
pi_137444310
Wijzigingen aub even per dm doorgeven, ik zit niet zoveel meer achter de pc tegenwoordig.
pi_137444451
Eens denken, wat had ik allemaal bijgelezen...

Musique, spannend!

Loj, ik duim voor jullie :*

En hartje voor LMN *O*

Gewoonmezelf, wat de rest ook al zegt eigenlijk. En wat ook nog goed kan, is dat je hoofd de pijn nog wat 'erger' maakt doordat je er nogal op fixeert, zeg maar. Zou een doppler niks voor je zijn? Als je écht ongerust bent, kun je dan even snel zelf naar het hartje luisteren :)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:34 schreef Fazzoletti het volgende:Coco, volgens mij heb ik die wagen zien staan op de 9 mnd beurs :o Ga je nu eigenlijk voor een dubbele wagen, zo oud is jouw dochter nog niet toch?
Daar ben ik nog niet over uit. Heb besloten dat ik dat bekijk als nummer 2 er is.

Als nr.2 op de uitgerekende datum komt, zit er precies 1,5 jaar tussen Saar en haar broertje/zusje. Maar ik vermoed dat het ietsje minder gaat worden.

Het idee is vooralsnog om de baby te gaan dragen, en Saar in de buggy. En meestal zijn we toch met zn tweeën, dus dan zouden we genoeg hebben aan een losse wagen erbij. Óf ik koop toch een duowagen, want dat is ergens ook wel praktisch. Of een zitje voor op de enkele wagen. Maar goed. Eigenlijk weet ik het dus nog gewoon niet :P :+ Dus vandaar dat ik pas ga beslissen als nr2 er is :Y
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:07:50 #4
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137444594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eens denken, wat had ik allemaal bijgelezen...

Musique, spannend!

Loj, ik duim voor jullie :*

En hartje voor LMN *O*

Gewoonmezelf, wat de rest ook al zegt eigenlijk. En wat ook nog goed kan, is dat je hoofd de pijn nog wat 'erger' maakt doordat je er nogal op fixeert, zeg maar. Zou een doppler niks voor je zijn? Als je écht ongerust bent, kun je dan even snel zelf naar het hartje luisteren :)

[..]

Daar ben ik nog niet over uit. Heb besloten dat ik dat bekijk als nummer 2 er is.

Als nr.2 op de uitgerekende datum komt, zit er precies 1,5 jaar tussen Saar en haar broertje/zusje. Maar ik vermoed dat het ietsje minder gaat worden.

Het idee is vooralsnog om de baby te gaan dragen, en Saar in de buggy. En meestal zijn we toch met zn tweeën, dus dan zouden we genoeg hebben aan een losse wagen erbij. Óf ik koop toch een duowagen, want dat is ergens ook wel praktisch. Of een zitje voor op de enkele wagen. Maar goed. Eigenlijk weet ik het dus nog gewoon niet :P :+ Dus vandaar dat ik pas ga beslissen als nr2 er is :Y
Herkenbaar je overpeinzingen over het 'hoe ga ik het doen' met nr 2. E.lin is dan wel een stukje ouder straks, 2 jaar en 2 maanden, maar die zal alsnog niet alles altijd kunnen en willen lopen. Mijn plan is ook baby dragen en E in de buggy :Y.

Thanks voor de datumwijziging in de OP btw :)

GM, relax. Je baarmoeder en alles eromheen is flink bezig, ruimte creëren, groeien, oprekken... dat kan echt best pijn doen. Hopelijk kun je wat rust vinden en is morgen alles in orde bij de check.
pi_137444723
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Herkenbaar je overpeinzingen over het 'hoe ga ik het doen' met nr 2. E.lin is dan wel een stukje ouder straks, 2 jaar en 2 maanden, maar die zal alsnog niet alles altijd kunnen en willen lopen. Mijn plan is ook baby dragen en E in de buggy :Y.
Ja, ik vind het ook lastig. Saar kan al heel goed lopen, maar hoe goed ze het ook kan, ze is straks 1,5 jaar oud. Die kan geen afstanden afleggen en je kunt ook niet verwachten dat ze je steeds heel goed volgt of blijft staan als dat nodig is :+

Eigenlijk denk ik dat ik sowieso een duowagen koop, maar dan een cheapass. Voor de paar keer dat ik 'm ga gebruiken. Want ik verwacht niet dat ik 'm heel veel nodig ga hebben.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:16:31 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137444837
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook lastig. Saar kan al heel goed lopen, maar hoe goed ze het ook kan, ze is straks 1,5 jaar oud. Die kan geen afstanden afleggen en je kunt ook niet verwachten dat ze je steeds heel goed volgt of blijft staan als dat nodig is :+

Eigenlijk denk ik dat ik sowieso een duowagen koop, maar dan een cheapass. Voor de paar keer dat ik 'm ga gebruiken. Want ik verwacht niet dat ik 'm heel veel nodig ga hebben.
Nee, zat net te denken. E. is nu 1,5 en die loopt best ver al hoor maar ze stopt ook heel veel en ze loopt het liefst precies de andere kant op :+. Duowagen zou ik, als ik NU een baby erbij zou hebben, ook wel doen gok ik zomaar.
pi_137444949
En zo'n sta-plankje? Al kan ik me wel voorstellen dat zitten fijner is als ze moe zijn.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:20:43 #8
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137444974
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Dot. het volgende:
En zo'n sta-plankje? Al kan ik me wel voorstellen dat zitten fijner is als ze moe zijn.
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaat :+
pi_137445011
Thanks ladies :*
Het zal morgen allemaal vast goed zijn en ik probeer mij nu vast te houden aan t feit dat er geen bloed is..
Mn baarmoeder is normaal al extreem gevoelig, dus als alles nu hard aan t groeien is ( wat normaal is volgens de vk bij deze termijn) kan dat gewoon erg veel zeer doen... uk is een kind van mij, ws druk aan t bewegen.
S. 2014
J. 2016
pi_137445044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaat :+
:D Dan liever idd een duo-wagen ipv een extra tuigje.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:23:56 #11
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137445071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies :*
Het zal morgen allemaal vast goed zijn en ik probeer mij nu vast te houden aan t feit dat er geen bloed is..
Mn baarmoeder is normaal al extreem gevoelig, dus als alles nu hard aan t groeien is ( wat normaal is volgens de vk bij deze termijn) kan dat gewoon erg veel zeer doen... uk is een kind van mij, ws druk aan t bewegen.
Wat mij ineens te binnen schiet, mijn collega/vriendin is net zover als jij en die appte mij dit weekend ook of ik het herkende van mijn vorige zwangerschap dat ze zo'n buikpijn had. Ze had ook het idee dat ze ineens haar baarmoeder kon voelen, boven het schaambeen uit. Misschien stelt je dit nog extra gerust :)
pi_137445133
Oh, naast m'n hogere bloeddruk was er trouwens ook nog goed nieuws bij de vk. Arie is ingedaald! *O*

Gm, kun je vandaag misschien iets doen buiten de deur met iemand? Dan verleg je je focus idd ook even misschien :)
pi_137445142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Wat mij ineens te binnen schiet, mijn collega/vriendin is net zover als jij en die appte mij dit weekend ook of ik het herkende van mijn vorige zwangerschap dat ze zo'n buikpijn had. Ze had ook het idee dat ze ineens haar baarmoeder kon voelen, boven het schaambeen uit. Misschien stelt je dit nog extra gerust :)
It does! :)
S. 2014
J. 2016
pi_137445175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef Dot. het volgende:
Oh, naast m'n hogere bloeddruk was er trouwens ook nog goed nieuws bij de vk. Arie is ingedaald! *O*

Gm, kun je vandaag misschien iets doen buiten de deur met iemand? Dan verleg je je focus idd ook even misschien :)
Ik.ga straks ff lekker met mn honden naar t park. Ff lekker eruit idd
S. 2014
J. 2016
pi_137445190
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Daar zie ik Saar ook voor aan ja :D _O-
pi_137445300
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik.ga straks ff lekker met mn honden naar t park. Ff lekker eruit idd
Maar neem dan ook even iemand mee die lekker tegen je aan bept :) Anders ben je nog alleen met je gedachten..
pi_137445410
Heeft iedereen wisseldag op donderdag? Onze kleine is vandaag een kersje ;)
pi_137445449
Nee DnD ik op vrijdag :D

Dot fijn dat Arie is ingedaald!

GM ik zou ook proberen iemand mee te nemen waar je tegen kan praten.. Nog even geduld!
pi_137445543
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heeft iedereen wisseldag op donderdag? Onze kleine is vandaag een kersje ;)
De mijne op dinsdag.
pi_137445678
@GM Ik heb deze zwangerschap extreem veel last van krampen. Al vanaf het begin. Het voelt als hevige menstruatiekrampen. Het is geen bandenpijn denk ik want naast de krampen, heb ik ook pijn die ik duidelijk voel als bandenpijn. De laatste paar weken gaat het wat beter. Zolang de krampen niet regelmatig komen hoef ik me niet druk te maken zei de verloskundige (en mocht ik me wel druk maken is het belangrijk dat ik toch even bel/langskom). Lekker naar bed met een kruikje helpt het beste. Inderdaad eventueel een paracetamol. Eerste zwangerschap had ik dit trouwens helemaal niet.
Omdat ik daarnaast ook erg vermoeid ben ben ik minder gaan werken en dat helpt ook wel tegen de krampen. Stres en hoge werkdruk maakte het niet beter.
Beetje een dooddoener maar ik gok dat als je je zo druk maakt dat de krampen er in ieder geval niet minder om gaan worden.
Hopelijk voel je je snel beter.
  donderdag 6 maart 2014 @ 13:42:24 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_137445703
Dotje, hoe bevallen jouw laatste loodjes eigenlijk? Je komt zo ontzettend zen en klachtenvrij over!
disclaimer
pi_137445735
Ik mis hier trouwens echt van alles. Poeh, ik ben super moe. Ik hoop eigenlijk dat ik straks wat meer kan mee lezen/praten. Ik vond het bij E. zo leuk om hier te posten O+
Nu al weer bijna 29 weken, het gaat echt super snel.
pi_137446621
5 a 6 weken zwanger en ik kom de dag al niet meer door zonder powernaps :O beloofd nog wat voor de komende tijd :')
pi_137446622
Is het heel gek dat ik een vreemd soort van trots voel dat ik denk dat het me gaat lukken om voor de wegbreng dag mijn tweede kratje vol te krijgen... maakt me dat een zeikerd? ;) :P
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:11:51 #25
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137446707
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is het heel gek dat ik een vreemd soort van trots voel dat ik denk dat het me gaat lukken om voor de wegbreng dag mijn tweede kratje vol te krijgen... maakt me dat een zeikerd? ;) :P
Wow :o! Ik ging toevallig vanochtend voelen (morgen is de ophaaldag) en ik heb 2 flessen vol :'). Maar goed, ik plas alleen 's ochtends en in het weekend in de kan :P (en dan nog als ik eraan denk ;))

Krijgertje, juist in die eerste weken ben je het meest vermoeid. Vanaf 12 weken krijg je vaak (disclaimer: NIET ALTIJD!) weer meer energie :).
pi_137446805
Wat tante Soesa zegt, hopelijk voel je je na 12 weken wat beter, het hoeft echt niet de hele zwangerschap zo te gaan. Maar wel balen voor nu, lekker je powernaps nemen, je lichaam is een topprestatie aan het leveren, ook al zie je misschien aan de buitenkant nog niet zo veel.

Bij dochter was ik ook altijd zo trots op de volle flessen. Nu was ik er niet zo heel erg mee bezig, voelde ik me wel weer schuldig dat ik niet zo veel plaste in die dingen.
pi_137446825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:11 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Wow :o! Ik ging toevallig vanochtend voelen (morgen is de ophaaldag) en ik heb 2 flessen vol :'). Maar goed, ik plas alleen 's ochtends en in het weekend in de kan :P (en dan nog als ik eraan denk ;))

Krijgertje, juist in die eerste weken ben je het meest vermoeid. Vanaf 12 weken krijg je vaak (disclaimer: NIET ALTIJD!) weer meer energie :).
jammer van die disclaimer tante s! Beloof onze eerste trimester dames nou heel even goude bergen aan het einde van deze moei! ;)
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:18:13 #28
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137446935
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

jammer van die disclaimer tante s! Beloof onze eerste trimester dames nou heel even goude bergen aan het einde van deze moei! ;)
Ik zou wel willen maar voor je het weet heb ik het weer gedaan ;). En met al die hormonen hier kijk ik wel uit :o ;)
pi_137447127
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dotje, hoe bevallen jouw laatste loodjes eigenlijk? Je komt zo ontzettend zen en klachtenvrij over!
Ik ben eigenlijk ook wel zen en zo goed als klachtenvrij gelukkig :) Ik gun echt iedereen mijn zwangerschap!

Paar kleine kwaaltjes als een beurs stuitje en snel moe en soms een wat vreemd gevoel ergens in mijn lijf dat dan vaak ook heel snel weer weg is, maar verder voel ik me erg goed. Slapen gaat ook nog goed, ik heb geen krampen of steken dus ik verwacht de komende weken ook echt nog niks :) Alleen die bloeddruk vanochtend was even een domper, maar ik was toen ook wat misselijk en ik voel me nu, na twee appels en flink wat drinken, al heel veel beter dus ik vermoed dat de bloeddruk alweer wat lager is :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:34:27 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_137447355
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

van mij mogen er anders best wat meer ongemakken komen hoor :D :@
disclaimer
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:35:26 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_137447390
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook wel zen en zo goed als klachtenvrij gelukkig :) Ik gun echt iedereen mijn zwangerschap!

Paar kleine kwaaltjes als een beurs stuitje en snel moe en soms een wat vreemd gevoel ergens in mijn lijf dat dan vaak ook heel snel weer weg is, maar verder voel ik me erg goed. Slapen gaat ook nog goed, ik heb geen krampen of steken dus ik verwacht de komende weken ook echt nog niks :) Alleen die bloeddruk vanochtend was even een domper, maar ik was toen ook wat misselijk en ik voel me nu, na twee appels en flink wat drinken, al heel veel beter dus ik vermoed dat de bloeddruk alweer wat lager is :)
Klinkt helemaal fantastisch! Hopelijk is de bevalling net zo!
disclaimer
  donderdag 6 maart 2014 @ 14:41:37 #32
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_137447570
Klinkt net als mijn vorige zwangerschap Dot, superfijn!
pi_137447602
Dot, fijn dat je je beter voelt. Moet je nog voor een extra check nu of mag je gewoon een week wegblijven?

En Kursor een goede groeiecho. Wat fijn!

GM :*

Ik heb echt heerlijk 5 uurtjes gewerkt. We zijn op mijn werk op het moment druk bezig met de implementatie van een nieuw crm systeem en daar kon het een en ander voor getest worden. Mijn werkzaamheden beperkten zich dus even tot dat klusje. En de bevindingen stuur ik naar mijn leidinggevende en zij stuurt het naar betrokken personen. Krijgen we ook niet het probleem dat mensen zouden denken dat ik er toch nog ben of iets dergelijks. Ik ga er wel een beetje vanuit dat dit mijn laatste keer is geweest, want ik ga alleen op donderdag langs mijn werk omdat dochter dan naar het kdv is. Anyway, ik voel me weer even wat minder nutteloos vandaag. :)
En nu lekker met een kopje thee in de tuin van het zonnetje genieten.
pi_137447873
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:42 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, fijn dat je je beter voelt. Moet je nog voor een extra check nu of mag je gewoon een week wegblijven?

En Kursor een goede groeiecho. Wat fijn!

GM :*

Ik heb echt heerlijk 5 uurtjes gewerkt. We zijn op mijn werk op het moment druk bezig met de implementatie van een nieuw crm systeem en daar kon het een en ander voor getest worden. Mijn werkzaamheden beperkten zich dus even tot dat klusje. En de bevindingen stuur ik naar mijn leidinggevende en zij stuurt het naar betrokken personen. Krijgen we ook niet het probleem dat mensen zouden denken dat ik er toch nog ben of iets dergelijks. Ik ga er wel een beetje vanuit dat dit mijn laatste keer is geweest, want ik ga alleen op donderdag langs mijn werk omdat dochter dan naar het kdv is. Anyway, ik voel me weer even wat minder nutteloos vandaag. :)
En nu lekker met een kopje thee in de tuin van het zonnetje genieten.
Ik mag gewoon wegblijven tot woensdag idd en dan moest ik nog maar even een plasje meenemen. Maar een vriend van ons heeft een bloeddrukmeter dus die gaat m'n vriend straks even ophalen :s)

En kijk eens wat er nu klaar ligt voor de kleine man O+ Net even de knopen erop gezet

pi_137447941
Coco, ik vond het nu al een crime om een wagen uit te kiezen, in de situatie van 2 kleintjes lijkt het me nog een tandje moeilijker. Ik hoop ook te gaan dragen, maar had het idee dat een wagen toch ook nodig was :) Al is het maar voor als de oma's komen oppassen, die zie ik niet zo snel lopen met een draagzak...

Kursor, wat fijn de goede echo. Hopelijk stelt dit je weer gerust!

Het is (lijkt) zulk lekker weer buiten, ben wel een beetje jaloers GM en Nikki... naar't park of in de tuin klinkt heel fijn O+ GM, hopelijk brengt het je gedachtes tot rust!

Toen ik zo die foto's van Fernando zag wilde ik toch ook nog een 3d echo gaan doenthks Chanty ;) , had ik geregeld voor over 3 weken maar kreeg toch als reactie dat dat eigenlijk te laat is met 33 weken. Even afwachten wanneer ze op korte termijn dan tijd heeft :{
pi_137447943
Lief dot O+

Urine is schoon, voor de zekerheid wel op kweek gezet.
S. 2014
J. 2016
pi_137448085
Zo, tijdens een pauze bij de McD tussen werkbezoeken in even tijd om aan te haken!

Nikki, wat heerlijk dat je je werk zo leuk vindt dat je er tijdens je verlof naar toe wilt! Heb je echt geen andere hobbies, zoals lezen ofzo? :o Ik voel me vergeleken met jou echt een lui varken, ik werk vier dagen maar vind het in m'n vrije tijd heerlijk om NIKS te doen. Maar hé, luie varkens moeten er ook zijn ;) Enjoy the sun!

Dot, jouw zwangerschap klinkt als mijn eerste zwangerschap. Geniet ervan, zo chill als het nu is wordt het voorlopig niet meer! Wat doe je zoal overdag?

GM, jij werkt niet toch? Op dagen met onzekerheid was ik zo blij met m'n werk, lekker afleiding! Maar vorige week had ik ook buikpijn 's avonds, en dan overheerst het "deze pijn moet weg"-gevoel ook mijn gedachten hoor, herkenbaar dus dat je het niet van je af kan zetten. Hopelijk heeft een frisse neus met je honden geholpen. Op naar een hele mooie controle morgen! En je zult je kleintje gauw (regelmatiger en sterker) voelen, dat heb ik nu en stelt heerlijk gerust!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef krijgerrtje het volgende:
5 a 6 weken zwanger en ik kom de dag al niet meer door zonder powernaps :O beloofd nog wat voor de komende tijd :')
Dan hoop ik dat je geen werk hebt, op mijn werk kunnen ze dat niet waarderen ;) . Maar even serieus, mijn ervaring is dat als je de dag door MOET het heus lukt!

Hier alles prima, op drukke dagen zoals vandaag vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben, tot ik een klein schopje voel. Geen ongemakken meer, lekker fit, 2e trimester, I O+ it!
pi_137448130
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik mag gewoon wegblijven tot woensdag idd en dan moest ik nog maar even een plasje meenemen. Maar een vriend van ons heeft een bloeddrukmeter dus die gaat m'n vriend straks even ophalen :s)

En kijk eens wat er nu klaar ligt voor de kleine man O+ Net even de knopen erop gezet

[ afbeelding ]
Dat doe jij dus overdag! Mooi hoor!
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:04:10 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_137448226
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 14:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Euj, net op tijd! Je liet 't patroon van de zomer volgens mij al zien :D Erg leuk O+
disclaimer
pi_137448397
Dot wat mooi! O+
En zo'n bloeddrukmeter, is dat wel betrouwbaar? Niet dat je straks denkt dat het mis/oké is terwijl het net omgekeerd is?

Marel ik heb inderdaad weinig andere hobby's omdat ik daar anders simpelweg geen tijd voor heb naast 36 uur werken, dan besteed ik mijn tijd eigenlijk altijd aan de peuter. :)
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:13:00 #41
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_137448456
Oh Dot wat mooi!!
pi_137448502
quote:
Dan hoop ik dat je geen werk hebt, op mijn werk kunnen ze dat niet waarderen ;) . Maar even serieus, mijn ervaring is dat als je de dag door MOET het heus lukt!

Hier alles prima, op drukke dagen zoals vandaag vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben, tot ik een klein schopje voel. Geen ongemakken meer, lekker fit, 2e trimester, I O+ it!
Nee, ik studeer nog, en momenteel maar 1 dag in de week... Niet ideaal en ik verveel me kapot, zal daar ook niet veel energie van krijgen :') heb wel een (studenten)baan(tje) maar dat is maar een paar avonden in de week van 3-9, dus dan heb ik 's middags nog genoeg tijd om te slapen :p
pi_137448591
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot wat mooi! O+
En zo'n bloeddrukmeter, is dat wel betrouwbaar? Niet dat je straks denkt dat het mis/oké is terwijl het net omgekeerd is?

Marel ik heb inderdaad weinig andere hobby's omdat ik daar anders simpelweg geen tijd voor heb naast 36 uur werken, dan besteed ik mijn tijd eigenlijk altijd aan de peuter. :)
Mijn huisarts is op waggelafstand en daar mag ik altijd even binnenlopen om te meten, dus dat wilde ik sowieso morgen nog even doen. Vandaag zijn ze dicht helaas.

En de credits voor de trappelzak (minus de eerste witte streep) gaan naar mijn moeder :) Ik ben toch meer van het haken ;)
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:19:04 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_137448633
het is trouwens wel zo wat marel zegt, als je echt bezig bent merk je het allemaal veel minder. Heb vandaag een vrij drukke dag gehad op werk, van 9 tot 3 aan 1 stuk door vergaderingen zonder pauze, en dat ging prima!
Nu geen vergaderingen meer en ik kak meteen in, wel typisch :')
disclaimer
pi_137448700
Oh en ik scharrel verder gewoon wat rond in huis marel :) Laatst nog anderhalf uur in bad gelegen met een boek en af en toe een wasje tussendoor, vaatwasser in en uitruimen en een suf spelletje op mijn telefoon zijn wel mijn hoofdactiviteiten nu. Mijn vriend had zoveel overuren dat hij de laatste weken nog allerlei klussen aan het doen is die toch nog echt moesten voor de baby komt dus dan ga ik vaak even mee naar de bouwmarkt zodat ik ook buiten kom elke dag, of ik loop even naar de supermarkt voor een boodschap :)
pi_137448704
Ooh wat is het lekker weer buiten O+ O+

Ik heb mn man t balkon op laten ruimen zodat ik daar even verder kan genieten 8-)
S. 2014
J. 2016
pi_137448858
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
het is trouwens wel zo wat marel zegt, als je echt bezig bent merk je het allemaal veel minder. Heb vandaag een vrij drukke dag gehad op werk, van 9 tot 3 aan 1 stuk door vergaderingen zonder pauze, en dat ging prima!
Nu geen vergaderingen meer en ik kak meteen in, wel typisch :')
Ik had het altijd precies andersom. Tijdens vergaderingen (de saaie) had ik echt moeite om bij de les te blijven.
pi_137448920
En idd marel (helaas) geen werk, en last van bekken dus teveel tijd om na te denken...
Maar positieve gedachtes.voor nu! Uk en ik gaan nog ff de zon in.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 6 maart 2014 @ 15:30:24 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_137448987
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik had het altijd precies andersom. Tijdens vergaderingen (de saaie) had ik echt moeite om bij de les te blijven.
Ja, saaie vergaderingen wel, die hebben we hier trouwens genoeg :'). Maar dit waren wel leuke dingen, kickoff van een nieuw project enzo :Y
disclaimer
pi_137449338
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 15:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot wat mooi! O+

Heel herkenbaar hoor, ik heb eigenlijk alleen maar vakantie-hobbies, die ik dus oppak in de vakantie ('s avonds, als peuter slaapt) en dat is dus bijvoorbeeld lezen. Maar verlof beschouwde ik de vorige keer duidelijk als vakantie, heb me suf gelezen in het zonnetje in de tuin!
Hobbies zijn overrated voor moeders ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')