Daar ben ik nog niet over uit. Heb besloten dat ik dat bekijk als nummer 2 er is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:34 schreef Fazzoletti het volgende:Coco, volgens mij heb ik die wagen zien staan op de 9 mnd beurs
Ga je nu eigenlijk voor een dubbele wagen, zo oud is jouw dochter nog niet toch?
Herkenbaar je overpeinzingen over het 'hoe ga ik het doen' met nr 2. E.lin is dan wel een stukje ouder straks, 2 jaar en 2 maanden, maar die zal alsnog niet alles altijd kunnen en willen lopen. Mijn plan is ook baby dragen en E in de buggyquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Eens denken, wat had ik allemaal bijgelezen...
Musique, spannend!
Loj, ik duim voor jullie
En hartje voor LMN
Gewoonmezelf, wat de rest ook al zegt eigenlijk. En wat ook nog goed kan, is dat je hoofd de pijn nog wat 'erger' maakt doordat je er nogal op fixeert, zeg maar. Zou een doppler niks voor je zijn? Als je écht ongerust bent, kun je dan even snel zelf naar het hartje luisteren
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Heb besloten dat ik dat bekijk als nummer 2 er is.
Als nr.2 op de uitgerekende datum komt, zit er precies 1,5 jaar tussen Saar en haar broertje/zusje. Maar ik vermoed dat het ietsje minder gaat worden.
Het idee is vooralsnog om de baby te gaan dragen, en Saar in de buggy. En meestal zijn we toch met zn tweeën, dus dan zouden we genoeg hebben aan een losse wagen erbij. Óf ik koop toch een duowagen, want dat is ergens ook wel praktisch. Of een zitje voor op de enkele wagen. Maar goed. Eigenlijk weet ik het dus nog gewoon niet![]()
Dus vandaar dat ik pas ga beslissen als nr2 er is
Ja, ik vind het ook lastig. Saar kan al heel goed lopen, maar hoe goed ze het ook kan, ze is straks 1,5 jaar oud. Die kan geen afstanden afleggen en je kunt ook niet verwachten dat ze je steeds heel goed volgt of blijft staan als dat nodig isquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Herkenbaar je overpeinzingen over het 'hoe ga ik het doen' met nr 2. E.lin is dan wel een stukje ouder straks, 2 jaar en 2 maanden, maar die zal alsnog niet alles altijd kunnen en willen lopen. Mijn plan is ook baby dragen en E in de buggy.
Nee, zat net te denken. E. is nu 1,5 en die loopt best ver al hoor maar ze stopt ook heel veel en ze loopt het liefst precies de andere kant opquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook lastig. Saar kan al heel goed lopen, maar hoe goed ze het ook kan, ze is straks 1,5 jaar oud. Die kan geen afstanden afleggen en je kunt ook niet verwachten dat ze je steeds heel goed volgt of blijft staan als dat nodig is
Eigenlijk denk ik dat ik sowieso een duowagen koop, maar dan een cheapass. Voor de paar keer dat ik 'm ga gebruiken. Want ik verwacht niet dat ik 'm heel veel nodig ga hebben.
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaatquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Dot. het volgende:
En zo'n sta-plankje? Al kan ik me wel voorstellen dat zitten fijner is als ze moe zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaat
Wat mij ineens te binnen schiet, mijn collega/vriendin is net zover als jij en die appte mij dit weekend ook of ik het herkende van mijn vorige zwangerschap dat ze zo'n buikpijn had. Ze had ook het idee dat ze ineens haar baarmoeder kon voelen, boven het schaambeen uit. Misschien stelt je dit nog extra gerustquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Thanks ladies![]()
Het zal morgen allemaal vast goed zijn en ik probeer mij nu vast te houden aan t feit dat er geen bloed is..
Mn baarmoeder is normaal al extreem gevoelig, dus als alles nu hard aan t groeien is ( wat normaal is volgens de vk bij deze termijn) kan dat gewoon erg veel zeer doen... uk is een kind van mij, ws druk aan t bewegen.
It does!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Wat mij ineens te binnen schiet, mijn collega/vriendin is net zover als jij en die appte mij dit weekend ook of ik het herkende van mijn vorige zwangerschap dat ze zo'n buikpijn had. Ze had ook het idee dat ze ineens haar baarmoeder kon voelen, boven het schaambeen uit. Misschien stelt je dit nog extra gerust
Ik.ga straks ff lekker met mn honden naar t park. Ff lekker eruit iddquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef Dot. het volgende:
Oh, naast m'n hogere bloeddruk was er trouwens ook nog goed nieuws bij de vk. Arie is ingedaald!
Gm, kun je vandaag misschien iets doen buiten de deur met iemand? Dan verleg je je focus idd ook even misschien
Daar zie ik Saar ook voor aan jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me ook voorstellen. Plus dat mijn neefje gewoon van het plankje af glipt/springt en er vandoor gaat
Maar neem dan ook even iemand mee die lekker tegen je aan beptquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik.ga straks ff lekker met mn honden naar t park. Ff lekker eruit idd
De mijne op dinsdag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heeft iedereen wisseldag op donderdag? Onze kleine is vandaag een kersje
Wowquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Is het heel gek dat ik een vreemd soort van trots voel dat ik denk dat het me gaat lukken om voor de wegbreng dag mijn tweede kratje vol te krijgen... maakt me dat een zeikerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |