Is er iemand dood gegaan in je omgeving? Lijkt me een goede reden om even in de emo modus te schieten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik hoop in ieder geval dat er volgende maand geen mensen dood gaan en zo
dat zou al een verbetering zijn
/emo gezeik
sorry ik ben gewoon erg sjaggo
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
/emo gezeik
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreekquote:
Ik sjaggo met je meequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
/emo gezeik
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreek'dat hoort bij kinderen'. Het is geen duidelijke vlek, meer alsof er een keer water overheen is gegaan, maar ik zie duidelijk verschil. En ik heb die bank net een jaar
ben er best zuinig mee. M'n eigen huisvee mag er ook niet op, maar als het vee van een ander op de armleuning gaat knagen dan moet ik dat oké vinden
En gelukkig was m'n salontafel al aan vervanging toe.
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveldquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe is je vorige aanzoek gedaan dan? Ik ben wel benieuwd.
Nja, diegene die ik gehad heb ik misschien wat lastig uit te voeren.Maar in ieder geval, hij had een mooie ring gekocht, en sleepte die al drie weken mee in zijn jas, doodsbang dat ik hem zou vinden.
December 2012 kocht hij een huis in mijn woonplaats en hij stond erop meteen die dag te verhuizen. Vanaf de notaris rechtstreeks met sleutel naar het huis gegaan, want daar stond hij op. Toen tilde hij me over de drempel, deed de deur dicht en ging op 1 knie (inclusief speech!). Ik had het niet verwacht dus ik stond me een partij te janken.
Ach, misschien niet heel speciaal maar voor ons wel in ieder geval.
...moeten we van het ergste uitgaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif [..]
Overigens nooit mee getrouwd.
Zou het een vriendschap waard zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..
hij is nu dood aan het gaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is er iemand dood gegaan in je omgeving? Lijkt me een goede reden om even in de emo modus te schieten.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...moeten we van het ergste uitgaan?
We hadden het gister nog over verzekering omdat een ander kind op de bril van haar dochter had gestaan. Ik durf te wedden dat als het andersom gaat, ze anders pieptquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zegquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het een vriendschap waard zijn?
Aanklagen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreek'dat hoort bij kinderen'. Het is geen duidelijke vlek, meer alsof er een keer water overheen is gegaan, maar ik zie duidelijk verschil. En ik heb die bank net een jaar
ben er best zuinig mee. M'n eigen huisvee mag er ook niet op, maar als het vee van een ander op de armleuning gaat knagen dan moet ik dat oké vinden
En gelukkig was m'n salontafel al aan vervanging toe.
Sommige vrienden kan je beter kwijt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het een vriendschap waard zijn?
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zeg
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveld
Dat klinkt ook mooi! Maar precies zo herhalen, neem aan dat je niet zo vaak in Noorwegen zit? En dat laatste is wel een mazzeltje ja, dat zou het flink verpest hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveld
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.
En tegenover de wereld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.
WEL!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heee, ons niet allemaal over één kam scheren
Sowieso, wil je vrienden zijn met mensen die het normaal vinden spullen van hun vrienden te slopen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zeg
quote:
Het is familiequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar zo weinig zonder wondertje (of niet-zwanger)quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige vrienden kan je beter kwijt zijn.
Nou ja, als je die bank net een jaar hebt...quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sowieso, wil je vrienden zijn met mensen die het normaal vinden spullen van hun vrienden te slopen?
al zou ik zelf als ik het zo hoor de vlek nieteens zien en me er al helemaal niet druk om maken
Ik gelukkig nog genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar zo weinig zonder wondertje (of niet-zwanger)
Dat komt allemaal nog wel als je zelf kinderen hebtquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is familie
Maar sinds ze kinderen heeft doet ze wel vaker uitspraken. Alles draait nu om haar kinderen en haar planning. En ik geloof ook dat het druk en stress is, en dat ze het niet bewust doet en dat we gewoon anders tegen dingen aankijken, maar sommige dingen vind ik zelf niet door de beugel kunnen.
Zeg je gaat lekker vandaag he?quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is nu dood aan het gaan
kwestie van dagen
Ik ben gewoon zuinig met m'n dure bank die ik net een jaar heb en best duur wasquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sowieso, wil je vrienden zijn met mensen die het normaal vinden spullen van hun vrienden te slopen?
al zou ik zelf als ik het zo hoor de vlek nieteens zien en me er al helemaal niet druk om maken
Je bent echt veel te lief hoor CLquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zuinig met m'n dure bank die ik net een jaar heb en best duur was![]()
Toen het wondertje aan de caviakooi ging hangen kwamen we gelukkig wel meteen in opstand dat dat echt niet mocht.
Ik heb wel lopen zeiken over haar behandeling van haar huisdieren dus ze vinden me nu een enorm zeikerd geloof ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent echt veel te lief hoor CL
Ik begrijp niet dat zij zelf niet aanbood de verzekering in te schakelen, echt hoor..quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen zeiken over haar behandeling van haar huisdieren dus ze vinden me nu een enorm zeikerd geloof ik.
Same here. Misschien maar beter ook.quote:
En terecht. Mensen zonder kinderen zijn toch minderwaardige wezens. Je moet blij zijn dat ze nog met je omgaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen zeiken over haar behandeling van haar huisdieren dus ze vinden me nu een enorm zeikerd geloof ik.
Hier is het eerder andersom, ik voel me gediscrimineerd door jullie!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En terecht. Mensen zonder kinderen zijn toch minderwaardige wezens. Je moet blij zijn dat ze nog met je omgaat.
Ik dacht op het moment zelf dat ik het er zo uit kon wassen. Het is siroop met water, kom op. Ik heb er ook slagroom uit weten te krijgen. Maar vanmorgen zag ik nog licht kleurverschil. Anderen zien het waarschijnlijk niet eens maar ik welquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat zij zelf niet aanbood de verzekering in te schakelen, echt hoor..
"Één klein topic houdt heldhaftig stand".quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier is het eerder andersom, ik voel me gediscrimineerd door jullie!
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Als ouders om de haverklap zulke dingen moeten aangeven bij de verzekering wil niemand ze nog verzekeren
Ik heb het nog maar 1 keer hoeven doen hoor, toen hij een rotje op de auto van lief's ouders had gegooidquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Als ouders om de haverklap zulke dingen moeten aangeven bij de verzekering wil niemand ze nog verzekeren
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Één klein topic houdt heldhaftig stand".
Bierix de brouwerquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
"Één klein topic houdt heldhaftig stand".
Daar maken we ons wel druk om als we zelf kinderen hebben toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar maken we ons wel druk om als we zelf kinderen hebben toch?
Nou idd, toch een van de belangrijkste verzekeringen als je kinderen hebtquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je hebt je verzekering toch juist omdat dit soort dingen gebeuren en zo?
Iedereen weet toch dat het soms gewoon zo gaat?
WA hebben de meeste mensen omdat het moetquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je hebt je verzekering toch juist omdat dit soort dingen gebeuren en zo?
Iedereen weet toch dat het soms gewoon zo gaat?
Komt dat Tinder verhaal nou nog?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar maken we ons wel druk om als we zelf kinderen hebben toch?
Not much of a story. Heb een tijdje terug een paar dates gehad met een dame, via tinder. En de geruchten koppen, zegmaar.quote:
Het moet alleen als je een auto, kerncentrale of jachtvergunning hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WA hebben de meeste mensen omdat het moet
Dat vergeten mensen nog wel eens ja. Tot ze ineens iemand huis affikken ofzoquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het moet alleen als je een auto, kerncentrale of jachtvergunning hebt.
En WA is nog weer wat anders als persoonlijke aansprakelijkheid.
Ja? Het was stiekem een vent?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Not much of a story. Heb een tijdje terug een paar dates gehad met een dame, via tinder. En de geruchten koppen, zegmaar.
Kinderen zijn daar goed in.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vergeten mensen nog wel eens ja. Tot ze ineens iemand huis affikken ofzo
quote:
Moet het niet ook bij het kopen van een huis?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het moet alleen als je een auto, kerncentrale of jachtvergunning hebt.
En WA is nog weer wat anders als persoonlijke aansprakelijkheid.
Nou, laatst stortte hier de voorgevel van een huis naar beneden met een storm. Je weet maar nooit dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Huizen hebben over het algemeen niet echt de neiging toevallige voorbijgangers te verminken.
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Bij mij zit het gewoon in mijn inboedelverzekeringspakket
Ik heb geen AVP. Ik pas gewoon wel op dat ik CL d'r bank niet bevuil.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Bij mij zit het gewoon in mijn inboedelverzekeringspakket
Altijd een handdoekje er onder!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb geen AVP. Ik pas gewoon wel op dat ik CL d'r bank niet bevuil..
Neemt dat de spontaniteit niet weg?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd een handdoekje er onder!
Dat heeft hij vast liever dan dat CL boos wordtquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Neemt dat de spontaniteit niet weg?
Of het kindquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
CL, je kunt je bank natuurlijk ook in plastic inpakken!
Of bij voorbaat geld vragen aan iedereen die erop wil zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:48 schreef missbehavin het volgende:
CL, je kunt je bank natuurlijk ook in plastic inpakken!
Rood lampje erboven en hoppa, het imago is kapot van CL.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of bij voorbaat geld vragen aan iedereen die erop wil zitten.
Of KTquote:
Mooi rood is niet lelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rood lampje erboven en hoppa, het imago is kapot van CL.
Kost dat niet ontzettend veel tijd en moeite?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:
Niet mij de schuld geven please.quote:
Ik breng wel even een vlammenwerper langs, dat is volgens mij het enige effectieve schoonmaakmiddel.quote:
quote:
Ik wilde zeggen: ''Ik zal jou eens wegpesten'' maar ik ben een beetje bang voor je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, daarvoor ben jij hier toch?
En terecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ''Ik zal jou eens wegpesten'' maar ik ben een beetje bang voor je.
Volgens mij ben jij als de 7 Bijbelse plagen als ik dat probeer.quote:
Vooral als je 'm preventief gebruikt op de wondertjes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik breng wel even een vlammenwerper langs, dat is volgens mij het enige effectieve schoonmaakmiddel.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij als de 7 Bijbelse plagen als ik dat probeer.
BBQ!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral als je 'm preventief gebruikt op de wondertjes.
77 eerder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij als de 7 Bijbelse plagen als ik dat probeer.
Ik weet het, ik ken hem al een aantal jaartjes. Maar hij is een man en die moet je wat zelfvertrouwen geven héquote:
Booooo!quote:
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken hem al een aantal jaartjes. Maar hij is een man en die moet je wat zelfvertrouwen geven hé![]()
Hij heeft in ieder geval hele lieve poezenkindertjes.
Over 9000!quote:
Of doe ik het fout?quote:
Nee hoor, stiekem ben ik ook best lief hoorquote:
Pfeuw.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, stiekem ben ik ook best lief hoor
Huuuuu, je huisdieren kinderen noemen (of jezelf mommy and daddy)quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken hem al een aantal jaartjes. Maar hij is een man en die moet je wat zelfvertrouwen geven hé![]()
Ik deed het met opzet, Q heeft kindertjes, ha ha ha.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huuuuu, je huisdieren kinderen noemen (of jezelf mommy and daddy)
Heb er wel eens discussies over gehad met iemand ja. Die maar vol bleef houden dat het voor haar 'haar kindjes' zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik deed het met opzet, Q heeft kindertjes, ha ha ha.Ik heb er zelf ook een pokkehekel aan. Mijn kat is mij zeer dierbaar, maar niet mijn kind inderdaad.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb er wel eens discussies over gehad met iemand ja. Die maar vol bleef houden dat het voor haar 'haar kindjes' zijnEhm, zijn ze ook uit je doos gekropen ja?
Had diegene ook een facebookpagina voor haar kindje?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb er wel eens discussies over gehad met iemand ja. Die maar vol bleef houden dat het voor haar 'haar kindjes' zijnEhm, zijn ze ook uit je doos gekropen ja?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had diegene ook een facebookpagina voor haar kindje?
Aah jij denkt net zo beeldend als ik merk ikquote:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ooit een Hyves heb aangemaakt voor mijn kat. Maar toen was ik nog minderjarig (zelfde kat trouwens) dus ik neem afstand van mijn idioterie toentertijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Had diegene ook een facebookpagina voor haar kindje?
Vast welquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Puppies drinken heul geen bier.
Ja haha. Ik dacht ook gelijk aan dat katten in nestjes worden geboren en niet 1 per keer. En klauwen enzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aah jij denkt net zo beeldend als ik merk ik
We zijn je dankbaar dat je persoonlijk Hyves aan haar faillisement hebt geholpen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ooit een Hyves heb aangemaakt voor mijn kat. Maar toen was ik nog minderjarig (zelfde kat trouwens) dus ik neem afstand van mijn idioterie toentertijd.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
We zijn je dankbaar dat je persoonlijk Hyves aan haar faillisement hebt geholpen.
Oh jawel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Puppies drinken heul geen bier.
Ja, want dat moet een hele dag durenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:47 schreef Q. het volgende:
Werk-laptop herinstalleren, verloren werkdag. Fijn.
Dat heb ik niet nodig, heb ik genoeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat installeren kost zo'n 4 uur hier, het opnieuw fatsoenlijk configureren van je werkplek zodat je er weer mee kan werken kost ook bijna zoiets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want dat moet een hele dag duren.
Koffie drinken, DVD er in, Koffie drinken, Next Next Next9, Koffie drinken, Finish. Bier drinken en done.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want dat moet een hele dag duren.
Gekke vraag, maar waarom laat je het jullie service desk niet doen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat installeren kost zo'n 4 uur hier, het opnieuw fatsoenlijk configureren van je werkplek zodat je er weer mee kan werken kost ook bijna zoiets.
Reboot, PXE boot, image erover, koffie drinken, klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat installeren kost zo'n 4 uur hier, het opnieuw fatsoenlijk configureren van je werkplek zodat je er weer mee kan werken kost ook bijna zoiets.
Q!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig, heb ik genoeg.
Q!
Zo werkt dat hier niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Reboot, PXE boot, image erover, koffie drinken, klaar.
Ipv koffie bier zeker?quote:
Nou ja, het is een kwestie van op een knopje rammen om de installatie te starten, hoef er verder weinig aan te doen. Behalve wachten en niets doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gekke vraag, maar waarom laat je het jullie service desk niet doen?
Ze hebben zich aangepast aan jouw werktempo?quote:
Dat is gewoon je eigen schuldquote:
Nee hoor, Chrome slaat die lokaal op. Als je laptop dan niet meer wil opstarten en je een herinstallatie moet doen ben je die dus kwijt.quote:
Chrome synct ze ook nog eens met je Google account. Wat is je probleem?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, Chrome slaat die lokaal op. Als je laptop dan niet meer wil opstarten en je een herinstallatie moet doen ben je die dus kwijt.
Juist Chrome kan het in de cloud doen, zelfs op mijn iPhone en Galaxy heb ik overal mijn chrome bookmarks.quote:
Dat hebben ze hier afgeschermd bij de Chrome installatie. Hell, ben al blij dat ze Chrome er naast hebben gezet zodat ik niet aan IE8 vast zit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist Chrome kan het in de cloud doen, zelfs op mijn iPhone en Galaxy heb ik overal mijn chrome bookmarks.
OK, well, nou dan ben je idd alles kwijtquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier afgeschermd bij de Chrome installatie. Hell, ben al blij dat ze Chrome er naast hebben gezet zodat ik niet aan IE8 vast zit.
Toch maar eens iets van een backup gaan regelen dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, well, nou dan ben je idd alles kwijt.
Keiharde struggles van de harde leven G!
Jij, jij jij GEBRUIKER!quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens iets van een backup gaan regelen dan.
Backups zijn de zaak van ICT'ers.quote:
Jij moet het gewoon niet slopen, prutserquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Backups zijn de zaak van ICT'ers.Ze zouden die dingen gewoon moeten backuppen.
Ik zet hem de volgende keer wel niet weer aan, kan hij ook niet niet opstarten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet het gewoon niet slopen, prutser.
Win-winquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zet hem de volgende keer wel niet weer aan, kan hij ook niet niet opstarten.
Oeh leuk! Waarom zou je niet gaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zowaar morgen een VrijMiBo![]()
Alleen weet ik nog niet of ik ga
?quote:
Middagquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef Belsezar het volgende:
Middag!
Zo, het huis is ook weer keurig, nu lekker niks doen
Van je werk?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Niet! Vroeger was alles beter!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Belsezar het volgende:
Er zit behoorlijke vaart in de sc vandaag, lijkt bijna op vroeger
Ik niet hoorquote:
Niet altijd Q, niet altijd.quote:
Nu ben ik nieuwsgierig! Vertel!quote:
Ik was altijd al verpestquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet altijd Q, niet altijd.
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig! Vertel!
Een bepaalde sfeervergaller heeft eindelijk afscheid genomen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Belsezar het volgende:
Er zit behoorlijke vaart in de sc vandaag, lijkt bijna op vroeger
Correckt ende inderdaed vrindquote:
Geloof ik niks van! Je kent picanha tenslotte, dan kan je niet verpest zijn!quote:
Oh?!?!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een bepaalde sfeervergaller heeft eindelijk afscheid genomen.
quote:
Dan ga ik je natuurlijk niet uit de droom helpen hequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geloof ik niks van! Je kent picanha tenslotte, dan kan je niet verpest zijn!
[..]
Oh?!?!
Wie dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een bepaalde sfeervergaller heeft eindelijk afscheid genomen.
Hou op over jonger, dinsdag word ik weer een jaartje ouder!quote:
Ik zal de DM machine eens inschakelen om dirt te vindenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ga ik je natuurlijk niet uit de droom helpen he
Nou en?quote:
Ik weet van niks!quote:
Alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hou op over jonger, dinsdag word ik weer een jaartje ouder!
He, ik heb net gegeten, sorryquote:
Zullen we even bier van nu vergelijken met dat van 100 jaar terug?quote:
Dankjequote:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, geeft niet. Andere keer maar weer.
*Proest*quote:
There is always room for jell-o!quote:
Ja, heb ik bij de hand gelukkig. Sproeide even mijn beeldscherm onder.quote:
Ik hou niet van toetjesquote:
ISO staat klaar, verder ben ik nog nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Wie speelt er al South Park Stick of Truth?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ISO staat klaar, verder ben ik nog niet.
Ik niet, maar ik speel wel Tapped Out van de Simpsons al een flinke tijd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:55 schreef stbabylon het volgende:
Wie speelt er al South Park Stick of Truth?
Daar ene moer om gevenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]![]()
Niet betalen voor je games
Pauper
*schuift een stukje picanha opzij*quote:
South Park > Simpsonsquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik speel wel Tapped Out van de Simpsons al een flinke tijd.
Ik deed het vroeger ook vaak niet, maar alle smoesjes die ik daar toen voor had, zijn verdwenen. Dus ik zal wel moeten.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*schuift een stukje picanha opzij*
Geen probleem, more for me!quote:
Is dat er?quote:
Ik had het gedaan als ze er een Vita-versie voor hadden uitgebracht, daar koop ik nog wel eens wat voor en ik heb een PSplus abo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook vaak niet, maar alle smoesjes die ik daar toen voor had, zijn verdwenen. Dus ik zal wel moeten.
Samen VrijMiBo'en in amersfoort?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:01 schreef Cue_ het volgende:
"Ik heb al 150 auto's gekocht, nu mag ik er wel een paar jatten"quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het gedaan als ze er een Vita-versie voor hadden uitgebracht, daar koop ik nog wel eens wat voor en ik heb een PSplus abo.
En ik heb zo'n 150 console games legaal staan, ik vind het wel weer even mooi.
Correctquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ik heb al 150 auto's gekocht, nu mag ik er wel een paar jatten"
Jup, net geïnstalleerd. Soort spel.quote:
Die moet ik ook hebben!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jup, net geïnstalleerd. Soort spel.
De wat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dus niet The Stick of Truth dus he.
Is het echt een beetje een RPG ook? Heb wel wat gelezen maar beetje vage omschrijvingen allemaal.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GAM / South Park - Stick of Truth
Het is een RPG in de stijl dat je met een companion turn based tegen 1 tot x vijanden vecht. Buiten de gevechten om is het verzamelen, quests, etc. etc.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het echt een beetje een RPG ook? Heb wel wat gelezen maar beetje vage omschrijvingen allemaal.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GAM / South Park - Stick of Truth
Nee, je speelt als The New Kid. En je doel is om zoveel mogelijk vrienden te makenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Die moet ik hebben!
Kan je ook als cartman spelen?
Het is net FOK!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je speelt als The New Kid. En je doel is om zoveel mogelijk vrienden te maken
Ligt er beetje aan of ik in Utrecht zit danquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Samen VrijMiBo'en in amersfoort?
Yupquote:
omdat ik wat eerder naar huis wilquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oeh leuk! Waarom zou je niet gaan?
Klinkt leuk, toch maar eens naar kijken deze week! Thanks!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je speelt als The New Kid. En je doel is om zoveel mogelijk vrienden te maken
Hey!quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Goeiemiddag![]()
Hoe gaat ie hier? Wat een hoop bekende namen zie ik hier voorbij komen
Ey ja hier gaat het goed hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt leuk, toch maar eens naar kijken deze week! Thanks!
[..]
Hey!
Goed hoor, nog even terug in dit koude landje en dan weer snel weg als alles goed gaatEn met jou?
Ik ben sinds vrijdag terug in NL, nu een grote papierwinkel afwerken met de nederlandse overheid en het braziliaanse consulaat. En dan ben ik zsm weer naar brazilie toe om daar voorgoed te blijvenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ey ja hier gaat het goed hoorIk zag van de week al even te lurken en zag al dat jij lekker in het buitenland zit
Gaaf hoor! Wanneer ga je weer terug?
Nu dat klinkt goed zeg! En wat doe je daar dan qua werk en wonen enzo? Wel goed te doen om daar te overleven dus?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben sinds vrijdag terug in NL, nu een grote papierwinkel afwerken met de nederlandse overheid en het braziliaanse consulaat. En dan ben zsm weer naar brazilie toe om daar voorgoed te blijven
Wonen heb ik al klaar staan, familie woningquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nu dat klinkt goed zeg! En wat doe je daar dan qua werk en wonen enzo? Wel goed te doen om daar te overleven dus?
Jij komt me ook wel bekend voor ergensquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Goeiemiddag![]()
Hoe gaat ie hier? Wat een hoop bekende namen zie ik hier voorbij komen
Waarom krijg ik geen remigratievergoeding?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wonen heb ik al klaar staan, familie woning
Werken ben ik mee bezig, maar als je een nederlands minimumloon daar verdient leef je als een rijk persoon. Minimumloon is ongeveer 250-300 euro p/m daar.
Zo dat is zeker een verschil met het minimumloon hier zegquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wonen heb ik al klaar staan, familie woning
Werken ben ik mee bezig, maar als je een nederlands minimumloon daar verdient leef je als een rijk persoon. Minimumloon is ongeveer 250-300 euro p/m daar.
Ja ik ken jouw naam ook wel maar volgens mij houd het daar mee op toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij komt me ook wel bekend voor ergens
Ik ben mijn ouders erg dankbaar voor mijn dubbele nationaliteitquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen remigratievergoeding?.
Voor mij wel, ik heb alle papieren en documenten die nodig zijn. Ik ben gewoon staatsburger van Braziliequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zo dat is zeker een verschil met het minimumloon hier zegEn is het wel te doen om daar werk te vinden dan?
Nou beter tochquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben mijn ouders erg dankbaar voor mijn dubbele nationaliteit
[..]
Voor mij wel, ik heb alle papieren en documenten die nodig zijn. Ik ben gewoon staatsburger van Brazilie
Ja, heb geen idee meer welk topic dat geweest moet zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ken jouw naam ook wel maar volgens mij houd het daar mee op toch?
Iets met talen. Engels is nog steeds vrij zeldzaam daar. En met mijn andere talen op mijn CV ben ik vrij aantrekkelijk voor bedrijven die internationaal zaken doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou beter toch![]()
En wat zou je daar voor werk willen gaan doen dan?
Ik weet het ook niet hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb geen idee meer welk topic dat geweest moet zijn![]()
Nou ben jij zoiezo een aantrekkelijke vent hequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iets met talen. Engels is nog steeds vrij zeldzaam daar. En met mijn andere talen op mijn CV ben ik vrij aantrekkelijk voor bedrijven die internationaal zaken doen.
Jup.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan of ik in Utrecht zit dan![]()
kom je dan langs?
Altijd leuk mysterieuze mannen tochquote:
Dankjequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou ben jij zoiezo een aantrekkelijke vent he![]()
Nee maar dat is wel fijn dan ben je daar ook zo als van verzekerd, ben jaloers hoor zou ook mijn spullen wel willen pakken en vertrekken
Ik ook!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik speel wel Tapped Out van de Simpsons al een flinke tijd.
Spannend wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd leuk mysterieuze mannen toch
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ja lekker op avontuur! Ik zit nog aan niks vast dus ik kan het nu nog doen, zou zonde zijn om het niet te doen
Een uur voor vakantie moet je ALLES doorschuiven!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Zo heerlijk om een uur voor je vakantie een productieprobleem door te kunnen schuiven naar iemand anders
Was inderdaad leuk! Tot een andere keerquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Lekker van het leven genieten.. voor je het weet ben je oud en lig je (in jouw geval dan) in een luie stoel aan het strand te genieten van een mooie zonsondergang
Leuk om je weer even gesproken te hebbenik ga er weer vandoor heb zo een afspraak
Een uur voor je vakantie hoor je allang aan het bier te zittenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een uur voor vakantie moet je ALLES doorschuiven!
Vakantiequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:02 schreef stbabylon het volgende:
Zo heerlijk om een uur voor je vakantie een productieprobleem door te kunnen schuiven naar iemand anders
Volledig mee eens!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een uur voor je vakantie hoor je allang aan het bier te zitten.
Voor ik vakantie heb, we gaan morgen pas rijdenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een uur voor je vakantie hoor je allang aan het bier te zitten.
Goed gedaan! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Laatste theorie-examen gehaald.Nu ZSM de praktijkopleiding in
Men vindt het hier dan geen probleem om je een uur langer te laten werken hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een uur voor vakantie moet je ALLES doorschuiven!
Bastards!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Men vindt het hier dan geen probleem om je een uur langer te laten werken hoor.
"Jawel"quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Je gaat toch niet vanavond al weg?"
"Ik was een uur geleden al weg"quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Je gaat toch niet vanavond al weg?"
They do exist, dont they?quote:
There is a chance unicorns exist yes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
"Ik was een uur geleden al weg"
[..]
They do exist, dont they?
Thank god! No sane women I have agreed with years ago, but no unicorns would blow my mind!quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
There is a chance unicorns exist yes.
Toch niet de eenhoorns hoop ik!quote:
They do exist.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
There is a chance unicorns exist yes.
Bang voor een goed stuk gereedschap?quote:
Andersom! Ik ben bang voor de tanden van de eenhoorn!quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:05 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Bang voor een goed stuk gereedschap?
Heb je zo'n dikke winterpeen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Andersom! Ik ben bang voor de tanden van de eenhoorn!
Lol! Nee geen winterpeen in mijn broek gelukkig!quote:
Ik ook al ongeveer zo langquote:
Nog een paar daagjes en dan weer aan het werkquote:
Lekker uitgeslapen?quote:
Dan ben ik toch echt braziliaan kennelijk, ik kan heerlijk tot een uur of 11 in bed liggen en dan in de middag nog een siesta eraan vast plakkenquote:
Snuitesletjequote:Op donderdag 6 maart 2014 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
top! Met 5 min was ik klaar
Zonde van de schaarse tijd!
Oh jee, een modje, nu moet ik op gaan passenquote:
O jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh jee, een modje, nu moet ik op gaan passen
quote:
Je kan gewoon een account aanmaken, dan wordt je stad daar aan gekoppeld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ook al ongeveer zo lang![]()
![]()
Wel anoniem, dus ik geloof dat we dan geen vrienden kunnen worden?
De oude dinos zijn weer bij elkaar!quote:
Ga ik eens even proberen hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan gewoon een account aanmaken, dan wordt je stad daar aan gekoppeld.
Murmeli! Hoe is het?quote:
Waar?quote:
Waar in het spel bedoel je?quote:
Q, stuur me jouw gegevens even, dan kunnen we vriendjes worden in Tapped Out.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan gewoon een account aanmaken, dan wordt je stad daar aan gekoppeld.
Of ging het daaroverquote:
Nee sorry.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of ging het daaroverik las over gekoppeld worden
Het was te proberenquote:
Helaas delen ze hier geen troostprijzen uitquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Q, stuur me jouw gegevens even, dan kunnen we vriendjes worden in Tapped Out.
Geluktquote:
Dan doen we het gewoon voor de eerquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas delen ze hier geen troostprijzen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |