Is er iemand dood gegaan in je omgeving? Lijkt me een goede reden om even in de emo modus te schieten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik hoop in ieder geval dat er volgende maand geen mensen dood gaan en zo
dat zou al een verbetering zijn
/emo gezeik
sorry ik ben gewoon erg sjaggo
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
/emo gezeik
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreekquote:
Ik sjaggo met je meequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef rhubarbje het volgende:
/emo gezeik
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreek'dat hoort bij kinderen'. Het is geen duidelijke vlek, meer alsof er een keer water overheen is gegaan, maar ik zie duidelijk verschil. En ik heb die bank net een jaar
ben er best zuinig mee. M'n eigen huisvee mag er ook niet op, maar als het vee van een ander op de armleuning gaat knagen dan moet ik dat oké vinden
En gelukkig was m'n salontafel al aan vervanging toe.
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveldquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe is je vorige aanzoek gedaan dan? Ik ben wel benieuwd.
Nja, diegene die ik gehad heb ik misschien wat lastig uit te voeren.Maar in ieder geval, hij had een mooie ring gekocht, en sleepte die al drie weken mee in zijn jas, doodsbang dat ik hem zou vinden.
December 2012 kocht hij een huis in mijn woonplaats en hij stond erop meteen die dag te verhuizen. Vanaf de notaris rechtstreeks met sleutel naar het huis gegaan, want daar stond hij op. Toen tilde hij me over de drempel, deed de deur dicht en ging op 1 knie (inclusief speech!). Ik had het niet verwacht dus ik stond me een partij te janken.
Ach, misschien niet heel speciaal maar voor ons wel in ieder geval.
...moeten we van het ergste uitgaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif [..]
Overigens nooit mee getrouwd.
Zou het een vriendschap waard zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..
hij is nu dood aan het gaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Is er iemand dood gegaan in je omgeving? Lijkt me een goede reden om even in de emo modus te schieten.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...moeten we van het ergste uitgaan?
We hadden het gister nog over verzekering omdat een ander kind op de bril van haar dochter had gestaan. Ik durf te wedden dat als het andersom gaat, ze anders pieptquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar dat vind ik echt wel reden om er werk van te maken. En zij is toch gewoon verzekerd, wtf..
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zegquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het een vriendschap waard zijn?
Aanklagen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O man, dat wordt lachen als ik haar erop aanspreek'dat hoort bij kinderen'. Het is geen duidelijke vlek, meer alsof er een keer water overheen is gegaan, maar ik zie duidelijk verschil. En ik heb die bank net een jaar
ben er best zuinig mee. M'n eigen huisvee mag er ook niet op, maar als het vee van een ander op de armleuning gaat knagen dan moet ik dat oké vinden
En gelukkig was m'n salontafel al aan vervanging toe.
Sommige vrienden kan je beter kwijt zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zou het een vriendschap waard zijn?
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zeg
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveld
Dat klinkt ook mooi! Maar precies zo herhalen, neem aan dat je niet zo vaak in Noorwegen zit? En dat laatste is wel een mazzeltje ja, dat zou het flink verpest hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op een klif bij een fjord bij één van de mooiste plaatsjes van Noorwegen. Ik hoefde gelukkig niet mijn tas te laten controleren op het vliegveld
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.
En tegenover de wereld.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een moeder he, die staan aan de kant van hun wondertje.
WEL!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heee, ons niet allemaal over één kam scheren
Sowieso, wil je vrienden zijn met mensen die het normaal vinden spullen van hun vrienden te slopen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als daar een vriendschap van moet afhangen, zal het ook niet zo'n hechte boel zijn, kom op zeg
quote:
Het is familiequote:Op donderdag 6 maart 2014 10:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar zo weinig zonder wondertje (of niet-zwanger)quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige vrienden kan je beter kwijt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |